Autoceļu uzturētājs šogad selektīvo vienkārtas virsmas apstrādi veiks uz 101 valsts autoceļa 6

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 2.augusts 2019 16:35

VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" (LAU) satiksmes drošības uzlabošanai šogad selektīvo vienkārtas virsmas apstrādi plāno veikt uz 101 valsts autoceļa 136 kilometru garumā, aģentūru LETA informēja LAU pārstāvis Edgars Žilde.

Viņš informēja, ka virsmas apstrādes darbus plānots veikt atsevišķos autoceļu posmos 820 000 kvadrātmetru platībā.

Selektīvās vienkārtas virsmas apstrādi uz autoceļiem veic posmos, kuri ir sliktā tehniskā stāvoklī. Virsmas apstrādes darbu rezultātā tiek nodrošināta autoceļa seguma ūdensnecaurlaidība un uzlabota satiksmes drošība kopumā. Vienlaikus tiek pagarināts autoceļu seguma kalpošanas laiks, bet autovadītājiem nodrošināti komfortablāki braukšanas apstākļi.

Vienkārtas virsmas apstrāde norit vasaras sezonā. Perioda garums, kurā veicami darbi, ir atkarīgs no gaisa mitruma un temperatūras apstākļiem, kā arī citu defektu veidošanās risku izvērtēšanas.

LAU veic gandrīz 200 dažādus ikdienas uzturēšanas darbu uz valsts autoceļiem. Uzturamo valsts autoceļu kopgarums ir vairāk nekā 20 000 kilometru, no tiem 9092 kilometri autoceļu ir ar melno segumu un 10 989 kilometri ir grants autoceļu, kā arī ikdienas uzturēšanas darbi tiek veikti uz vairāk nekā 900 tiltiem.

 
Visi komentāri
 
janka 2.augusts 2019 23:32
8 0 Atbildēt

sakiet kā ir, nevis kā skaistāk - nevis "selektīvo vienkārtas virsmas apstrādi, bet gan "caurumu lāpīšanu"...

gunbox 4.augusts 2019 16:28
0 0 Atbildēt

Pilnīgi iespējams, ka zem termina "selektīvā virsmas apstrāde" var pabāzt arī lubrikanta uzklāšanu uz dzimumlocekļa. Bet domāju, ka iet runa par asfalta, kurš ir labā stāvoklī, virsmas aizsargātas uzklāšana. Tobiš piķi ar akmentiņiem, lai ūdens pirms salšanas mazāk iekļūst segumā un sasalsot nebojātu. Vienīgi ir viens liels BET... asfalts uzklāts pēc lētas tehnoloģijas ir paredzēts pats par sevi ne vairāk kā 3 pavasariem, neatkarīgi, ko tur virsū klātu.

Kanibaals 5.augusts 2019 16:33
0 0 Atbildēt

Selektīva jau nu gan vairāk izklausās pēc vietām. Nu gluži kā laika ziņās, vietām līs jeb selektīvās vietās līs.

wons 4.augusts 2019 9:11
0 0 Atbildēt

SM Jūs tur turaties ! Naudas ceļiem mums nav.

ZZZZ 4.augusts 2019 11:12
2 1 Atbildēt

Novēroju uz tikko atjaunota grants seguma ceļa kur saliktas daudz jaunas ceļazīmes. Tai skaitā ar ātruma ierobežojumu 80km/h. Vai tad uz šāda seguma ceļiem tas nav defaultā max ātrums. Kamdēļ tērēt līdzekļus un resursus tādu muļķīgu zīmju uzstādīšānai?

Kanibaals 5.augusts 2019 16:34
0 0 Atbildēt

Zemāks ātrums saglabā grants ceļu labākā stāvoklī ilgāk, tā kā iespējams zīme atmaksājas, ja vairāk to ievēro nekā neievēro.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tā mēs projektējam jeb, uz kurieni ved lepnā norāde (+ FOTO) 20

Tūkstošu vērtā norāde ved "uz nekurieni", kamēr īstais ceļš uz apdzīvoto vietu atrodas trīs kilometrus tālāk un ir apzīmēts ar necilu izkārtni. Lasīt vairāk

 

Nissan piesaka minivena Serena jaudīgo modeli (+ FOTO) 2

Japānas autobūves kompānija Nissan pieteikusi modernizētā minivena Serena sportisko versiju Autech, kas plašākam interesentu lokam tiks parādīta Tokijas autoizstādē (no 26.10). Lasīt vairāk

 

Apdzīšana un lēna domāšana - divkārt bīstama kombinācija (+ VIDEO) 27

Video autoram ir pietiekami daudz laika, lai atgrieztos savā joslā pēc neveiksmīga apdzīšanas manevra, taču tas netiek izmantots. Lasīt vairāk

 

Pauls Timrots izsaka viedokli par ceļu būvdarbu projektēšanas kvalitāti un realitāti Latvijā (+ VIDEO) 55

Satiksmes eksperts Pauls Timrots raida skarbus vārdus Latvijas Valsts ceļu virzienā. "Jārada dienests, kas pārbaudīs vai ceļa infrastruktūra izplānota pareizi". Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti