Uz Deglava tilta nepieciešamos papildu darbus vislētāk gatavs veikt tā pašreizējais remontētājs "Kauno tiltai" 1

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Nozare.lv | 6.augusts 2019 10:20

Veicot cenu aptauju, noskaidrojies, ka uz Augusta Deglava ielas satiksmes pārvada nepieciešamos papildu remontdarbus vislētāk gatava veikt būvfirma, kura jau patlaban strādā uz šī tilta - SIA "Kauno tiltai", šorīt intervijā Latvijas Radio pastāstīja Rīgas domes Satiksmes departamenta direktors Vitālijs Reinbahs.

"Mēs veicām cenu aptauju, un šobrīd ir redzams, ka viszemākā cena ir tam pašam uzņēmējam," sacīja Reinbahs.

Viņš informēja, ka Deglava tilta remonta remonta kopējās izmaksas iepriekš bija plānotas aptuveni četru miljonu eiro apmērā, taču jau sākotnēji bija paredzēta iespēja šo summu palielināt par maksimums 30%. Līdz ar to Reinbahs domā, ka pārprojektēšana un papildu darbi iekļausies iepriekš paredzētā finansējuma robežās - "šo četru miljonu ietvaros plus 30% no līguma".

Satiksmes departamenta direktors piebilda, ka minētie papildu darbi jau ir uzprojektēti. Līdz ar to šoruden tiks izremontēti atsevišķi balsti, bet virs tiem uzklāta hidroizolācija ziemas periodam. Nekas cits šogad darīts netiks, tādējādi tilta remonts uz ziemas periodu būs iekonservēts, informēja Reinbahs.

Plānots, ka līdz nākamajam gadam nekādi papildu satiksmes ierobežojumi uz tilta netiks noteikti.

Kā ziņots, uz Deglava pārvada remontdarbi ir apstājušies jau no aprīļa beigām, kad iekšlietu ministrs Sandis Ģirģens (KPV LV) drošības apsvērumu dēļ tiltu satiksmei slēdza.

Būvniecības valsts kontroles birojs Rīgas domei uzticēja veikt pārvada siju balstīšanas darbus, kas maija izskaņā arī tika izdarīts. Pēc tam satiksme pa tiltu tika atjaunota pilnībā, tomēr būvdarbi uz pārvada neatsākās.

Jūlija beigās Reinbahs aģentūrai LETA stāstīja, ka Deglava ielas pārvada remonta pabeigšanai būs nepieciešams sludināt jaunu iepirkumu.

Deglava tilta pārbūvi par 4,27 miljoniem eiro veic lietuviešu uzņēmums "Kauno tiltai" pēc "Inženierbūve" izstrādātā būvprojekta.
 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 6.augusts 2019 23:53
0 0 Atbildēt

Priekš kam? Krievijā tilti brūk. Tikai 2018 gadā sabruka gandrīz 100 tiltu. Bet rīdzinieki grib kā krievijā - 51 procents točna.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti