VAS "Latvijas valsts ceļi" mērķis ir nākamgad panākt, lai 70% valsts galveno autoceļu ir labā vai ļoti labā stāvoklī, trešdien Latvijas Ostu, tranzīta un loģistikas padomes sēdē sacīja kompānijas valdes priekšsēdētājs Jānis Lange.
Viņš informēja, ka 2020.gadā "Latvijas valsts ceļi" uz valsts galvenajiem autoceļiem plāno rekonstrukcijas darbus astoņos posmos, līdz ar to sasniedzot situāciju, kad labā un ļoti labā stāvoklī ir 70% valsts galveno autoceļu.
Pēc Langes teiktā, šogad Latvijā labā un ļoti labā stāvoklī ir 64,1% valsts galveno autoceļu. Ar Kohēzijas fonda līdzfinansējumu šogad ir atjaunoti 297 kilometri autoceļu.
"Latvijas valsts ceļu" vadītājs arī norādīja, ka ik gadu pieaug satiksmes intensitāte uz Latvijas autoceļiem, tostarp šogad tā palielinājusies par 4,1%, kā arī nākamajā gadā paredzēts līdzīgs pieaugums.
Finansējums autoceļiem šogad Latvijā ir 261,8 miljoni eiro, no tiem 76,5 miljoni eiro ir Eiropas Savienības finansējums.
Kompānija "Latvijas valsts ceļi" izveidota 2004.gada nogalē un pieder valstij. Uzņēmums pārvalda valsts autoceļu tīklu, administrē valsts autoceļu tīkla finansējumu un organizē iepirkumus valsts vajadzībām. "Latvijas valsts ceļi" pārvalda vairāk nekā 20 000 kilometru valsts autoceļu.
1. Latviešiem ir ļoti labs teiciens - Kogda pizdziš, to podprigivaj!!!!
2. Ar steigu samazināt valsts autoceļu skaitu.
3. Likvidēt valsti kā tādu!!!!!~!!
valsts galveno autoceļu jau nav nemaz tik daudz. Man šķiet, ka galvenie skaitās tie, kam apzīmējums sākas ar A... Piemēram, A1, A2, A3 utt. Varat apskatīties kartē, cik daudz mums tādu ir: uz Ventspili, Liepāju, Jelgavu (Meiteni), Salacgrīvu (Igaunijas robežu), Valku, Veclaiceni (Pleskavas virzienā), Rēzekni (un tālāk līdz Krievijas robežai), Daugavpili (un arī tālāk līdz Krievijas robežai) un tad kaut kādi posmi pa Latgali, kas savieno Lietuvu ar Krieviju. Viss.
Uz šiem ceļiem lielā mērā bija pieejamas ES fondu naudas, tad labi, ka daudzmaz būs viss sakopts - vismaz līdzens, ar līnijām, stabiņiem un zīmēm Atsevišķso posmos gan vajadzēja arī ceļu paplašināšanu un 2 līmeņu šķērsojumus...
ā, aizmirsu pieminēt arī Rīgas apvedceļu, kas arī ir galvenais valsts autoceļš.
Kādreiz izbrauc ārpus Rīgas apvadceļa, lai nav stulbības jāraksta!!
vispār ļoti regulāri izbraucu. Ne pa visiem valsts galvenajiem autoceļiem, bet pa daudziem sanāk braukt.
Pārsvarā katram ir vēl kāds posmiņš, kur prasās atjaunot segumu, bet kopumā jau nav slikti.
Nu tad nopērc Latvijas globusu un apskaties kur ir Daugavpils un ar ko robežojas Latvija!!