Satiksmes ministrs: Nākamā gada prioritāte būs autoceļi 8

Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 23.decembris 2019 12:55

Nākamā, 2020. gada, prioritāte transporta nozarē būs valsts autoceļi un to sakārtošana, tā šodien medijiem uzsvēra satiksmes ministrs Tālis Linkaits.

Kā zināms, nākamā gada valsts budžetā autoceļiem un to uzturēšanai tiks novirzīti 255, 3 miljoni eiro. Tā kā ceļu stāvoklis daudzviet ir kritisks, ministrs meklēs papildus finansējuma avotus to sakārtošanai. Kā viena no iespējām ir aktīvāka diskusija ar pašvaldībām, aicinot pārņemt ceļus savā pārziņā.

T.Linkaits mediju pasākumā atskatījās uz šogad paveikto transporta un sakaru nozarē, kā arī izcēla nākamā gada izaicinājumus. "Paveikts ir daudz. Esam iesākuši arī vairākus nozīmīgus darbus, pie kā aktīvi strādāt ne tikai nākamgad, bet arī ilgtermiņā, piemēram, kopā ar Latvijas valsts ceļiem esam sākuši veidot ceļu tīkla attīstības stratēģiju līdz 2040. gadam, kas paredz ātrgaitas pārvietošanos starp Latvijas lielākajām pilsētām. Turpinās konkurss par reģionālās nozīmes sabiedriskā transporta pakalpojumiem, kas no 2021. gada paredz kvalitatīvākus, Eiropas līmeņa pasažieru pārvadājumus reģionos," norādīja T. Linkaits. Viņš uzsvēra arī Rail Baltica projektu, kā ietvaros jau nākamajā gadā sāksies Rīgas Centrālās stacijas pārbūves darbi.

2019. gada lielākais izaicinājums bija ASV sankcijas pret Ventspils brīvostas pārvaldi, kas deva stimulu daudz ātrāk spert pirmos soļus virzienā uz jaunu, daudz pārskatāmāku ostu pārvaldības modeli.

Kā šī gada sasniegumu T.Linkaits min elektrovilcienu iepirkumu. Jau 2022. gadā satiksmē parādīsies pirmie jaunie elektrovilcieni, kas kursēs Jūrmalas un Ogres virzienā. 

Tāpat šogad izdevās atrast līdzekļus Jūrmalas šosejas remontam, plānots, ka jau nākamgad rudenī ceļš būs pilnībā atjaunots. Sākti darbi arī uz A2 šosejas posmā no Garkalnes līdz Sēnītei, kā arī uz vairākiem reģionālajiem ceļiem, kur iepriekš finansējums netika paredzēts.

"Gads bija ļoti aktīvs. Kopā ar kolēģiem ministrijā esam daudz strādājuši arī pie tā, lai satiksme kopumā cilvēkiem būtu ērtāka un drošāka. It kā tādas nelielas lietas kā, piemēram, iespēja mopēdiem un motocikliem braukt pa sabiedriskā transporta joslu, vai arī signālstabiņu uzstādīšana internsīvākas satiksmes ceļos, tie visi ir soļi pretim drošākai satiksmei," norādīja ministrs.

 

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
wons 24.decembris 2019 10:29
6 0 Atbildēt

Pasaku stāstītājs 2019 gadā izbūvēja iepriekšējos projektus, sagādāto finansējumu. Redzēs ko pasaku teicējs stāstīs pēc gada

wons 24.decembris 2019 14:27
4 0 Atbildēt

Cik saprotams, tad lielu daļu SM grib uzkrāmēt pašvaldībām - Kā viena no iespējām ir aktīvāka diskusija ar pašvaldībām, aicinot pārņemt ceļus savā pārziņā.

Skolēnu brīvpusdienas ar jau uzkrāmēja pašvaldībām. Nākošais varētu būt aktīvas diskusijas par to, ka pašvaldības varētu maksāt algas skolotājiem, ārstiem! Ka tik pašiem nekas nebūtu jādara!

Frontera 23.decembris 2019 20:13
2 0 Atbildēt

Njā..būtu jau labi..Čakeni sataisat vispirms..sajūta tāda ka esi nobraucis no asfalta uz lauku ceļa

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Eiropā ievieš jaunus elektromobiļu uzlādes noteikumus; braukšana ar elektrību kļūs dārgāka 50

Ionity - viens no lielākajiem uzlādes staciju tīkliem Eiropā, maina lietošanas noteikumus un nosaka citus tarifus. Ja līdz šim automašīnu īpašniekiem par akumulatora uzpildi bija jāmaksā konstanta maksa (8 eiro), tad turpmāk būs jāmaksā par izlietoto elektroenerģijas daudzumu (0,76 eiro par kilovatstundu). Lasīt vairāk

 

Ātrvilciens "noslauka degunu" vieglajam (+ VIDEO) 9

Vieglais auto piebrauc par tuvu sliedēm un nolaižoties barjerai, iekļūst slazdā. Iespējams, pārprastās signalizēšanas dēļ, vadītājs cenšas pārbraukt sliedes, taču vilciens ir pārāk tuvu. Lasīt vairāk

 

Opel – mazāk modeļu, mazāks apgrozījums

Opel piedāvājumā vairs nav Karl, Adam un dažu citu modeļu, līdz ar to ietekmēts arī apgrozījums. Lasīt vairāk

 

Pērn jauno auto tirgus Latvijā uzrādījis izaugsmi 8,6% apmērā; galvenā artava - kompakto krosoveru segments 4

2019. gadā Latvijas jaunu vieglo automobiļu tirgus uzrādīja stabilu 8.6% izaugsmi salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti