Visi komentāri - Satiksmes ministrs: Nākamā gada prioritāte būs autoceļi

Satiksmes ministrs: Nākamā gada prioritāte būs autoceļi 8

 

Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 23.decembris 2019 12:55

Nākamā, 2020. gada, prioritāte transporta nozarē būs valsts autoceļi un to sakārtošana, tā šodien medijiem uzsvēra satiksmes ministrs Tālis Linkaits.

Kā zināms, nākamā gada valsts budžetā autoceļiem un to uzturēšanai tiks novirzīti 255, 3 miljoni eiro. Tā kā ceļu stāvoklis daudzviet ir kritisks, ministrs meklēs papildus finansējuma avotus to sakārtošanai. Kā viena no iespējām ir aktīvāka diskusija ar pašvaldībām, aicinot pārņemt ceļus savā pārziņā.

T.Linkaits mediju pasākumā atskatījās uz šogad paveikto transporta un sakaru nozarē, kā arī izcēla nākamā gada izaicinājumus. "Paveikts ir daudz. Esam iesākuši arī vairākus nozīmīgus darbus, pie kā aktīvi strādāt ne tikai nākamgad, bet arī ilgtermiņā, piemēram, kopā ar Latvijas valsts ceļiem esam sākuši veidot ceļu tīkla attīstības stratēģiju līdz 2040. gadam, kas paredz ātrgaitas pārvietošanos starp Latvijas lielākajām pilsētām. Turpinās konkurss par reģionālās nozīmes sabiedriskā transporta pakalpojumiem, kas no 2021. gada paredz kvalitatīvākus, Eiropas līmeņa pasažieru pārvadājumus reģionos," norādīja T. Linkaits. Viņš uzsvēra arī Rail Baltica projektu, kā ietvaros jau nākamajā gadā sāksies Rīgas Centrālās stacijas pārbūves darbi.

2019. gada lielākais izaicinājums bija ASV sankcijas pret Ventspils brīvostas pārvaldi, kas deva stimulu daudz ātrāk spert pirmos soļus virzienā uz jaunu, daudz pārskatāmāku ostu pārvaldības modeli.

Kā šī gada sasniegumu T.Linkaits min elektrovilcienu iepirkumu. Jau 2022. gadā satiksmē parādīsies pirmie jaunie elektrovilcieni, kas kursēs Jūrmalas un Ogres virzienā. 

Tāpat šogad izdevās atrast līdzekļus Jūrmalas šosejas remontam, plānots, ka jau nākamgad rudenī ceļš būs pilnībā atjaunots. Sākti darbi arī uz A2 šosejas posmā no Garkalnes līdz Sēnītei, kā arī uz vairākiem reģionālajiem ceļiem, kur iepriekš finansējums netika paredzēts.

"Gads bija ļoti aktīvs. Kopā ar kolēģiem ministrijā esam daudz strādājuši arī pie tā, lai satiksme kopumā cilvēkiem būtu ērtāka un drošāka. It kā tādas nelielas lietas kā, piemēram, iespēja mopēdiem un motocikliem braukt pa sabiedriskā transporta joslu, vai arī signālstabiņu uzstādīšana internsīvākas satiksmes ceļos, tie visi ir soļi pretim drošākai satiksmei," norādīja ministrs.

 

 
Visi komentāri
 
Vernons 23.decembris 2019 17:21
1 4 Atbildēt

Vai ministrs vispār zina, kas ir ātruma samazināšana? Vai viņam vispār ir priekšstats, ka CSN CSDD tīšām aizmirsa ielikt šo punktu! Tomēr CSN eksistē punkts par ātruma samazināšanas joslām!

Jautājums retorisks, vai ātruma samazināšanas joslas arī tiks ierīkotas?

Varbūt ka pilnīgi liekas!? Varbūt tam visam svītru pārvelk "Distances Vērošana"? "Distance", kā termins, atceļ CSN kā tādus!

Linkaitis, kā "mačo" beigs pastāvēt, ja netiks galā ar CSDD!

Frontera 23.decembris 2019 20:13
2 0 Atbildēt

Njā..būtu jau labi..Čakeni sataisat vispirms..sajūta tāda ka esi nobraucis no asfalta uz lauku ceļa

Kanibaals 24.decembris 2019 13:23
0 0 Atbildēt

Tu vēl ANO ģenerālsekretarām uzjautā. Ir kaut mazākā sajēga par organizācijām un to atbildībām?

wons 24.decembris 2019 10:29
6 0 Atbildēt

Pasaku stāstītājs 2019 gadā izbūvēja iepriekšējos projektus, sagādāto finansējumu. Redzēs ko pasaku teicējs stāstīs pēc gada

Juris 24.decembris 2019 11:43
1 0 Atbildēt

...bet vai 2040.gadā vairs vajadzēs šos ātrgaitas ceļus?...jo sevišķi Latgales virzienā.un cik tad uzkraus nodokļus,lai šos ceļus izveidotu???un cik naudas ieplānots otkatos??

Zemesgramata 24.decembris 2019 13:11
2 0 Atbildēt

No kurienes naudu ņems. Ņemot vērā, ka nodokļu maksātāju skaits samazinās

wons 24.decembris 2019 14:27
4 0 Atbildēt

Cik saprotams, tad lielu daļu SM grib uzkrāmēt pašvaldībām - Kā viena no iespējām ir aktīvāka diskusija ar pašvaldībām, aicinot pārņemt ceļus savā pārziņā.

Skolēnu brīvpusdienas ar jau uzkrāmēja pašvaldībām. Nākošais varētu būt aktīvas diskusijas par to, ka pašvaldības varētu maksāt algas skolotājiem, ārstiem! Ka tik pašiem nekas nebūtu jādara!

gunbox 27.decembris 2019 11:40
0 0 Atbildēt

Īsti neizprotu, priekš kam uz to sūnu ciemu vajadzēja līdzekļus remontam meklēt. Ir daudz nozīmīgāki ceļi, kuri ir grausta stadijā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti