Uz Tallinas šosejas krustojumā pie Zvejniekciema stacijas aizliedz kreisos pagriezienus - iAuto

Uz Tallinas šosejas krustojumā pie Zvejniekciema stacijas aizliedz kreisos pagriezienus 12

 

Foto: Ekrānbilde no Google/maps

Nozare.lv | 21.augusts 2020 16:25

Lai uzlabotu satiksmes drošību Tallinas šosejas (A1) un Pagasta ielas (V55) krustojumā pie Zvejniekciema stacijas, sākot ar piektdienu šajā krustojumā tiek liegti visi kreisie pagriezieni, aģentūru LETA informēja VAS "Latvijas valsts ceļi" (LVC) Komunikācijas daļā.

Turpmāk šajā krustojumā visos virzienos ir veicami tikai labie pagriezieni, liegta ir arī Tallinas šosejas šķērsošana šajā krustojumā. Lai veiktu kreisos pagriezienus, turpmāk ir izmantojami Tallinas šosejas divlīmeņu krustojumi ar autoceļu Saulkrasti-Bīriņi (V39) vai autoceļu Straupe-Lēdurga-Vidriži-Skulte (V128).

Satiksmes intensitāte uz Tallinas šosejas pie šī krustojuma jau pērn bija sasniegusi 8900 transporta vienību diennaktī. No tām 30% bija kravas transports.

Lai uzlabotu satiksmes drošību, LVC mērķtiecīgi veic kreiso manevru likvidēšanu uz galvenās nozīmes autoceļiem visā Latvijā. Šogad kreisie pagriezieni jau tika likvidēti uz Tallinas šosejas trijos krustojumos Baltezerā, izbraucot no Senču prospekta, Liepkalnu ielas un Mētru ielas, kā arī uz Jelgavas šosejas (A8) krustojumā pie Medemciema, kur līdz šim bija melnais punkts jeb viens no bīstamākajiem krustojumiem uz valsts ceļiem.

Satiksmes drošības eksperti atzīst, ka kreisais pagrieziens ir viens no bīstamākajiem manevriem satiksmē līdzās apdzīšanai. Īpaši bīstami kreisie pagriezieni ir uz intensīvas satiksmes šosejām.
 

 
12 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Uldis 21.augusts 2020 23:03
8 7 Atbildēt

Latviešu idiotisms. Nez kāpēc tālāk Igaunijā uz šīs pašas šosejas visi kreisie ir atļauti? Tapēc ka Latwānijā ceļus zīmē, projektē un pieņem tādi idioti, kam pašiem ir atņemtas vai vispār nav šofera tiesības!

Negribu atkārtoties, bet kāpēc tai pašā Igaunijā VAR uzprojektēt un izbūvēt normālus, platus krustojumus, bet šajā nolādētajā vafelē LV - nē??????

Janka 22.augusts 2020 10:55
3 4 Atbildēt

Uldi, iesaku norauties podā

650 23.augusts 2020 15:35
1 0 Atbildēt

Vai tad Zvejniekciema stacijai tikai no apvedceļa puses var piebraukt? Bet cita starpā LV ceļubūves triumfs turpinās.30 varoņgadu laikā NEESAM tikuši pilnīgi ne pe viena ceļa, kurš būtu izrādījies uzbūvēts bez idejiski/tehniskām un morālām pretenzijām.Lieliski.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti