Lai samazinātu pasažieru skaitu sabiedriskajā transportā, "Rīgas satiksme" veiks izmaiņas atsevišķos maršrutos 8

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 11.marts 2021 8:06

Lai samazinātu pasažieru skaitu sabiedriskajā transportā, pašvaldības uzņēmums "Rīgas satiksme" veiks resursu pārdali atsevišķu maršrutu kustības intensitātes palielināšanai, aģentūru LETA informēja "Rīgas satiksme" Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Baiba Bartaševiča-Feldmane.

Reaģējot uz valdības plānotajām izmaņām epidemioloģiskās situācijas uzlabošanai, "Rīgas satiksme" sagatavojusi un Rīgas domē iesniegusi vairākus priekšlikumus sabiedriskā transporta nodrošināšanai Rīgā, kurus plānots ieviest no 15.marta.

No 15.marta vairākos maršrutos noslogotākajos rīta un vakara laikos palielinās reisu skaitu, samazinot kustības intervālus, kas ļaus pārvadājumus nodrošināt ar 12 metrus gariem autobusiem. Savukārt 18 metrus garos autobusus iecerēts novirzīt citos maršrutos, lai palielinātu distancēšanās iespējas.

Lai samazinātu pasažieru plūsmu 3.autobusa maršruta noslogotākajā posmā, plānots izveidot pagaidu paralēlo autobusa maršrutu - 3A. Rīta noslogotākajos laikos 3A.autobuss kursēs maršrutā "Daugavgrīva - Brīvības bulvāris", bet vakarā - maršrutā "Brīvības piemineklis - Daugavgrīva". 

1. un 5. autobusa maršrutā kursēs garie trolejbusi. Lai izmaiņas stātos spēkā, nepieciešams Rīgas domes izpilddirektora rīkojums.

No 15.marta plānots, ka rīta un vakara laikos kustības intervāls tiks samazināts un izmaiņas darba dienu kustības sarakstos tiks veiktas 6., 25., 36., 44., 46., 53. autobusa maršrutā, kā arī 4. un 15. trolejbusa maršrutā.

Pasažieri, kuri iegādājušies mēneša braukšanas biļetes 3. autobusa maršrutam, varēs tās izmantot arī jaunajā maršrutā, braucienu reģistrējot.

1. un 5. autobusa maršrutā kursēs garie trolejbusi. Pasažieri, kuri pārvietojas attiecīgajos maršrutos un iegādājušies mēneša braukšanas biļeti, varēs to turpināt izmantot.

LETA jau ziņoja, ka valdība vakar konceptuāli vienojās no diviem piedāvātajiem epidemioloģiskās situācijas stabilizēšanas scenārijiem atbalstīt mērenāko, ar kuru valsts pārvaldē un privātajā sektorā strādājošajiem nāksies strādāt attālināti, bet klātienē atļaujot strādāt ražojošajiem uzņēmumiem.

Scenārijs paredz mazināt maksimāli pieļaujamo pasažieru skaitu līdz 30% no transporta ietilpības, kā arī rosināts atteikties no pašvaldību stāvvietu maksas privātam transportam.

 
Visi komentāri
 
Matemātikas skolotājs 11.marts 2021 9:51
4 1 Atbildēt

Priekš tiem, kas nav gājuši skolā. Ja gribat samazināt pasažieru skaitu transporta vienībā 3 reizes, tad ir jāpalielina transporta vienību skaits 3 reizes un jānodrošina to kursēšana 3 reizes biežāk. Bet tas vienalga nebūs ne tuvu noteiktajiem 25kvm uz vienu apmeklētāju veikalā, frizētavā, kebabnīcā.

Ēriks 11.marts 2021 10:24
5 1 Atbildēt

Lai samazinātu pasažieru skaitu ir jāpalielina transportu skaits,bet mūsu "'gudrie"'no sākuma samazināja transporta skaitu,tagad atkal palielina.Tas pierāda Valdības nekompatenci,stulbumu,idiotismu.Nu pareizi,ir jārada priekštats,ka strādājam....ha.ha.ha.

iAuto 11.marts 2021 11:00
0 0 Atbildēt

Jā, diemžēl arī tādi muļķi tur strādā - tik iedomājies, samazināt transportlīdzekļu intensitāti

reku 11.marts 2021 16:18
1 0 Atbildēt

Eksperimenti nekad nav bezgalīgi un nepaiet bez sekām,sevišķi stulbi eksperimenti.Ebrejiem ir pati gudrākā paruna"так будет не всегда ".Gan jau zvans noskanēs .

Krotow 11.marts 2021 14:46
2 0 Atbildēt

Tur tiešām ar galvu nedomā. Tas pat ēzelim ir skaidrs ka samazinot sabiedriskā transporta reisu skaitu un atceļot maršrutus, palikušie reizi būs pārpildīti. Un atcelto reisu braucēji pārsēdīsies uz auto un turpinās bojāt ekoloģiju. Es nesaku ka nav jāatceļ transports uz Gobi tuksnesi, kur vienīgie pasažieri ir lēcējpeles. Taču aizdomāties par to, kas notiks atstājot bez transporta vietas kur tiešām dzīvo, gan derētu.

taaneko 11.marts 2021 22:10
1 0 Atbildēt

aizliedz veikalus kas lielāki par 200 kubikmetriem un, intensitāte samazināsies par 70%.

taaneko 11.marts 2021 22:08
0 0 Atbildēt

Jūs neko nejēdzat. Katrā maršrutā būs tikai 2 pieturas. Galapunkts-galapunkts. Viss, problēma atrisinata. Vai arī izmaiņas maršrutā: visiem tramvajiem- autoosta/ausekļa iela; visiem troleibusiem/ universitāte/zaķusala; visiem autobusiem jugla/darziņi; maršrutniekiem: iļģuciems/bolderāja. Viss, jautājums atrisināts.

650 12.marts 2021 0:06
1 1 Atbildēt

Jā.Nu KO tur tagd uzēdāties, Rīgas ssabtransā visa gada laikā nav (NAV!) ne braukusi ne caurbraukusi neviena ne saslimusī ne piekontaktējusies atzītā ne fiziskā ne juridiskā transzītkontaktpersona.Neviena!Nē!No!Heт!

Visas nekonstatētās personas un to kontaktpersonas un kontaktnekontakt personas un vispār vip personas 3šajā līdz 9jā paaudzē ir braukušas notikumu epidcentram apkārt pa bezpieturu bezgalapunkta 3d maršrutu jaunvecumnieki-pimpampāļi, kurš ir attālinājies no realitātes un noslēpies aiz 3x9 celmiem 25kv.km+20% plašā 9.atviļņa pašā attālākajā galā!..jā,2x pārlasīju- okej,kļūdu praktisski nav..

ps,-vai kāds kādu kaut 1gab Lohu attālināti pazīst- Nē!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti