Izsludināts iepirkums par ikdienas uzturēšanas darbiem valsts autoceļu tīklā ar prognozēto līgumcenu 252 miljoni eiro - iAuto

Izsludināts iepirkums par ikdienas uzturēšanas darbiem valsts autoceļu tīklā ar prognozēto līgumcenu 252 miljoni eiro 3

 
Nozare.lv | 29.marts 2021 11:25

VSIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC) izsludinājusi iepirkumu par ikdienas uzturēšanas darbiem valsts autoceļu tīklā saistībā ar gaidāmo tirgus atvēršanu, kura prognozētā līgumcena ir 252,066 miljoni eiro, aģentūru LETA informēja LVC pārstāvji.

Iepirkums sadalīts 19 daļās pēc teritoriālā principa.

Tostarp Rīgas nodaļas teritorija ietver autoceļu ikdienas uzturēšanas darbus 1023 kilometru garumā, Daugavpils nodaļas - 844 kilometru garumā, Liepājas nodaļas - 920 kilometru, Ogres nodaļas - 741 kilometra, Cēsu nodaļas - 1060 kilometru, Madonas, Gulbenes nodaļas - 1582 kilometru, Smiltenes, Alūksnes nodaļas - 1390 kilometru, Limbažu nodaļas - 808 kilometru, Valmieras nodaļas - 790 kilometru, Aizkraukles nodaļas - 772 kilometru, Jēkabpils nodaļas - 835 kilometru, Balvu, Ludzas nodaļas - 1452 kilometru, Preiļu, Dagdas nodaļas - 1462 kilometru, Rēzeknes nodaļas - 852 kilometru, Talsu, Ventspils nodaļas - 1615 kilometru, Kuldīgas, Saldus nodaļas - 1322 kilometru, Tukuma, Dobeles nodaļas - 1427 kilometru, Bauskas nodaļas - 697 kilometru un Jelgavas nodaļas - 571 kilometra garumā.

Pēc Iepirkumu uzraudzības birojā publiskotās informācijas, paredzamā kopējā līgumcena ir 252,066 miljoni eiro bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN).

Tostarp Rīgas nodaļas teritorijā maksimālā paredzētā līgumcena ir 26,984 miljoni eiro, Daugavpils nodaļas teritorijā - 11,086 miljoni eiro, Liepājas nodaļas teritorijā - 11,799 miljoni eiro, Ogres nodaļas teritorijā - 11,456 miljoni eiro, Cēsu nodaļas teritorijā - 11,996 miljoni eiro, Madonas un Gulbenes nodaļas teritorijā - 16,762 miljoni eiro, Smiltenes un Alūksnes nodaļas teritorijā - 15,356 miljoni eiro, Limbažu nodaļas teritorijā - 9,571 miljons eiro, Valmieras nodaļas teritorijā - 9,147 miljoni eiro, Aizkraukles nodaļas teritorijā - 9,972 miljoni eiro, Jēkabpils nodaļas teritorijā - 8,878 miljoni eiro, Balvu un Ludzas nodaļas teritorijā - 14,562 miljoni eiro, Preiļu un Dagdas nodaļas teritorijā - 15,492 miljoni eiro, Talsu un Ventspils nodaļas teritorijā - 17,982 miljoni eiro, Kuldīgas un Saldus nodaļas teritorijā - 15,462 miljoni eiro, Tukuma un Dobeles nodaļas teritorijā - 17,408 miljoni eiro, Bauskas nodaļas teritorijā - 9,147 miljoni eiro un Jelgavas nodaļas teritorijā - 9,105 miljoni eiro.

LVC skaidroja, ka iepirkuma priekšmets Rīgas nodaļas iepirkuma daļā atšķirsies no pārējām, jo tajā valsts galveno autoceļu posmiem tiks iepirkts kompleksās ikdienas uzturēšanas darbu pakalpojums, savukārt pārējās iepirkuma daļās - ikdienas uzturēšanas darbu pakalpojums.

Kompleksās ikdienas uzturēšanas darbu pakalpojums nozīmē, ka šajā iepirkuma daļā uzvarējušais pretendents saņems fiksētu samaksu par to, ka visu līguma termiņu nodrošinās Ministru kabineta (MK) noteikumos definēto A klases prasību izpildi valsts galveno autoceļu posmos, kuri ietilpst šajā iepirkuma daļā, neatkarīgi no meteoroloģiskajiem un citiem apstākļiem. Savukārt citās iepirkuma daļās uzvarējušie pretendenti samaksu saņems atbilstoši padarīto darbu apmēram.

LVC norādīja, ka Rīgas nodaļas teritorijā ir visintensīvākā autotransporta satiksme, īpaši tas attiecas uz valsts galvenajiem autoceļiem, turklāt tur ir liels šo autoceļu īpatsvars. Tāpat valsts galvenie autoceļi LVC Rīgas nodaļas teritorijā, salīdzinot ar pārējo Latviju, ir vispilnīgāk aprīkoti ar informācijas tehnoloģijas iekārtām.

Kompleksās ikdienas uzturēšanas darbu kontrole plānota, izvērtējot faktiskos laika apstākļus, to prognozes, ceļa meteoroloģisko staciju un ceļa kameru informāciju, ceļa lietotāju un operatīvo dienestu sniegto informācijuSatiksmes informācijas centram, kā arī tiešsaistes navigācijas lietotnēs "Waze" esošo informāciju, kā arī iepriekš veiktās LVC kontroles rezultātus, nodrošinot LVC kontroli tieši autoceļam kritiskākajos brīžos, tostarp arī brīvdienās, rīta un vakara stundās. Par neatbilstošu uzturēšanas darba kvalitāti ir paredzēti būtiski līgumsodi par katru atklāto neatbilstību, paredzot līgumsoda pieaugumu par novēršanas kavēšanās laiku.

Piedāvājumus pretendenti var iesniegt līdz 2021.gada 31.maijam.

Gatavojoties ikdienas uzturēšanas darbu tirgus atvēršanai un iepirkumam, LVC ir rīkojuši divas apspriedes ar potenciālajiem piegādātājiem - pagājušā gada 5.novembrī un šā gada 22.janvārī, kurās piedalījās vairāki desmiti komersantu. Izstrādājot iepirkuma nolikumu, notikušas arī konsultācijas ar Konkurences padomi (KP).

LVC paredz, ka pretendentu piedāvājumi tiks vērtēti līdz šā gada rudenim, savukārt līgumi tiks noslēgti līdz gada beigām. Iepirkuma gaitu un plānotos termiņus var ietekmēt pretendentu pārsūdzības.

Piegādātājiem, kuri iegūs tiesības slēgt līgumus valsts autoceļu tīklā, darbi būs jāsāk sešu mēnešu laikā, bet ne ātrāk kā nākamā gada 1.maijā. Līgumu termiņš būs 60 mēneši no darbu sākšanas un piegādātājiem savā darbā būs jāvadās pēc ikdienas uzturēšanas darbu prasībām, kuras noteicis MK.

Jau ziņots, ka no 2022.gada 1.maija plānots atvērt autoceļu ikdienas uzturēšanas tirgu Latvijā.

Patlaban ikdienas uzturēšanas darbus uz valsts autoceļiem veic VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" (LAU), kas šos darbus atbilstoši deleģēšanas līgumam veiks līdz 2022.gada 30.aprīlim, kā arī pēc tam gadījumos, ja objektīvu iemeslu dēļ attiecīgajā teritorijā nevarēs nodrošināt valsts autoceļu ikdienas uzturēšanas darbus atbilstoši normatīviem par publiskajiem iepirkumiem. Valsts autoceļu ikdienas uzturēšanas darbiem LAU deleģēs uz laiku, kas nav īsāks par deviņiem mēnešiem, bet nepārsniedz trīs gadu periodu, lai nodrošinātu LAU ar iespēju plānot resursus un mobilizāciju, kā arī kvalitatīvu ikdienas uzturēšanas darbu veikšanu.
 

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 29.marts 2021 14:51
2 0 Atbildēt

LVC skaidroja, ka iepirkuma priekšmets Rīgas nodaļas iepirkuma daļā atšķirsies no pārējām, jo par tik lielu iepirkumu vajag taču arī kādam iešņaukt. Savādāk, tik lielu nemaz netaisīt.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti