Visi komentāri - Autovadītāju ievērībai: šorīt apledojums un sniegs apgrūtina braukšanu visā Latvijā, izņemot Tukuma, Dobeles un Saldus apkārtni, strādā 61 ziemas tehnikas vienība

Autovadītāju ievērībai: šorīt apledojums un sniegs apgrūtina braukšanu visā Latvijā, izņemot Tukuma, Dobeles un Saldus apkārtni, strādā 61 ziemas tehnikas vienība 4

 

Foto: iAuto.lv

17.janvāris 2024 10:01

Šorīt uz plkst. 6.30 sniegs un apledojums visā Latvijā, izņemot Tukuma, Dobeles un Saldus apkārtni, apgrūtina braukšanu pa valsts galvenajiem un reģionālajiem autoceļiem.

Sniegotos un slidenos ceļa posmus tīra un kaisa ar pretslīdes materiāliem. Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, ceļu uzturēšanas darbos iesaistīta 61 VAS Latvijas autoceļu uzturētājs ziemas dienesta tehnikas vienība.

Apgrūtināti braukšanas apstākļi uz valsts galvenajiem autoceļiem ir:

Tallinas šoseja (A1) visā posmā;
Vidzemes šoseja (A2)  visā posmā;
Valmieras šoseja (A3) visā posmā;
Rīgas apvedceļš (Baltezers-Saulkalne) (A4) visā posmā;
Rīgas apvedceļš (Salaspils-Babīte) (A5) visā posmā;
Daugavpils šosejas (A6) visā posmā;
Bauskas šoseja (A7) visā posmā;
Jelgavas šoseja (A8) visā posmā;
Liepājas šoseja (A9) no Rīgas līdz Apšupes krustojumam un no Skrundas līdz Liepājai;
Ventspils šoseja (A10) no Rīgas līdz Kūdrai un no Strazdes līdz Ventspilij;
Liepāja–Lietuvas robeža (Rucava) (A11) visā posmā;
Rēzeknes šoseja (A12) visā posmā;
Krievijas robeža (Grebņeva)–Rēzekne–Daugavpils–Lietuvas robeža (Medumi) (A13) visā posmā;
Daugavpils apvedceļš (A14) visā posmā;
Rēzeknes apvedceļš (A15) visā posmā;
Tīnūži–Koknese (P80) visā posmā.
 

Uz reģionālajiem autoceļiem apgrūtināta braukšana ir visā Latvijā, izņemot Saldus, Dobeles un Tukuma apkārtni.

Uzturēšanas darbi tiek veikti prioritārā secībā, vispirms tiek notīrīti noslogotākie valsts galvenie autoceļi. Pēc snigšanas beigām pilnībā ceļus attīra no sniega trīs līdz 24 stundu laikā. Savukārt ceļi ar grants segumu tiek uzturēti ar piebraukta sniega kārtu.

Autovadītājiem ir jābūt īpaši uzmanīgiem, izvēloties autoceļa seguma stāvoklim atbilstošu braukšanas ātrumu un ievērojot drošu distanci ar priekšā braucošajiem transportlīdzekļiem.

Par apgrūtinātiem braukšanas apstākļiem vai citiem ar satiksmi un ceļu stāvokli saistītiem novērojumiem aicinām informēt VSIA Latvijas Valsts ceļi, zvanot pa diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 80005555, kā arī uzņēmuma kontos sociālās saziņas tīklos Twitter un Facebook. 

 
Visi komentāri
 
:-) 17.janvāris 2024 12:05
2 1 Atbildēt

Te nu jāsaka, ka kārtējo reizi cenšās "Makaronus karināt"! Ne vakar, ne šodien sniegs un apledojums neietekmēja braukšānas apstāķlus. Tos ietekmēja braukt nevarošie!

Sergejs 17.janvāris 2024 12:41
1 5 Atbildēt

www.tyrereviews.com/Article/2023-...-Tyre-Test.htm

Skatamies "Ice Braking" un "Ice Traction". Vai uz ceļa, kur trešās vietas ieguvējs ar noskrējienu 2k km darbina bretbuksēšanas sistēmu kad uzgāzē ar 5 robu (1.5TSI DSG 7), ātrums 90km/h smagajam auto ar puspiekabi ir braukt varēšana vai tas tomēr mazliet savādāk jāsauc?

 67 tādi varētāji saskrējās nesen Krievijā uz M11 un 25gb Igaunijā. 

 Šodien sanāca satikt kravas auto šoferi kurš bija piebraucis pie tā Igaunijas pasākuma, ko cilvēks pastāstija:

ceļš slidens un puteņo, redzamība ap 50m, garām tenterējot aiziet "braukt varošais" un pēc 3 minūtēm priekša ir masveida sadursme.

msh 17.janvāris 2024 22:28
0 0 Atbildēt

Piektajā robā no septiņiem? Pfff... Es vakar uz A11 varēju uzspolēt TDI piecinieces piektajā robā, un tur pat nevajadzēja pilnu pūtienu... Kaut kāda iemesla dēļ arī likās ka šaipus robežas ir slidenāks nekā otrā pusē - nu, šajā pusē arī viena mašīna grāvī mētājās...

:-) 18.janvāris 2024 9:39
0 0 Atbildēt

Tas tak jauki, iespēja izbaudit braukšanas priekus, saprast kā jūtas autiņš, pie kā jāpiestrādā, paša braukšanas prasmēm, sakarīgiem ripuļiem, vai abiem kopā. "Smagais" kārtējais kapeiku "isējs", brauc ar plikām varsaras riepām. Jā, man ar pie 90 km/h  2.0 tdi, 200 zs, 4 ripuļu piedziņa, spolēja, bet kur problēma! Galvenais nespiest bremzes pedāli.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti