Vidzemes šosejas un Ķekavas apvedceļa posmos palielinās maksimālo atļauto ātrumu 17

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Nozare.lv | 13.aprīlis 2024 9:00

Nākamnedēļ, no 15. aprīļa, atsevišķos Vidzemes šosejas (A2) un Bauskas šosejas Ķekavas apvedceļa (A7) posmos tiks palielināts maksimālais atļautais ātrums, aģentūru LETA informēja VAS "Latvijas valsts ceļi" (LVC).

Vidzemes šosejas posmā no Langstiņiem līdz Siguldai, kur darbojas mainīgās elektroniskās ceļazīmes, maksimālais atļautais braukšanas ātrums labvēlīgos apstākļos būs 110 kilometri stundā (km/h). Nelabvēlīgu laikapstākļu gadījumā, remontdarbu, ceļu satiksme negadījumu vai citu traucējumu dēļ maksimālais braukšanas ātrums var mainīties.

Savukārt Ķekavas apvedceļa posmā no Krogsila līdz Rīgas apvedceļam (A5) beidzot pilnvērtīgi sāks darboties valdības jau janvārī pieņemtie Ceļu satiksmes noteikumu grozījumi, kas attiecas uz ātrgaitas ceļiem.  
 
Atļautais braukšanas ātrums uz ceļa, kas apzīmēts ar ātrgaitas ceļa zīmi, motocikliem, tricikliem, kvadricikliem, vieglajiem automobiļiem un kravas automobiļiem, kuru pilna masa nepārsniedz 7,5 tonnas, ir 120 km/h, bet autobusiem - 110 km/h. 

Vienlaikus šos posmus aizliegts izmantot transportlīdzekļiem, kas nevar braukt ar lielāku ātrumu par 60 km/h, traktortehnikai, mopēdiem, elektroskrejriteņiem, velosipēdistiem un gājējiem.

Ķekavas apvedceļa posmos no Rīgas robežas līdz Krogsilam un no Rīgas apvedceļa (A5) līdz Ģuģiem maksimālais atļautais ātrums gan aizvien būs 90 km/h.

No 1. maija maksimālo atļauto braukšanas ātrumu līdz 110 km/h plānots palielināt uz Jūrmalas šosejas, bet līdz 100 km/h - Daugavpils šosejas (A6) posmā no Salaspils līdz Ikšķilei, Kokneses šosejas (P80) posmā no Ogresgala līdz Koknesei un Jelgavas šosejas (A8) posmā no Rīgas līdz Jaunolainei.

Uz Tallinas šosejas (A1) vasaras periodā maksimālais braukšanas ātrums šogad vairs palielināts netiks, jo pērn ceļusatiksmes negadījumu skaits uz tās pieauga par 58%.
 

 
17 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Un 13.aprīlis 2024 11:15
7 1 Atbildēt

kāda jēga no tiem dārgajām viedajām ceļa zīmēm uz Siguldas šosejas , kas 99% laika rāda vienus un tos pašus 90 kmh un viss ????

Jeb kurš vnk atkal ir izcūkojis mūsu nodokļu maksātāju naudu ?????

650 13.aprīlis 2024 15:27
3 1 Atbildēt

Derdzoši derdzīga bezkaunīgi nekaunīga bezgalīga nekaunība.Jūrmalas šoseju mēs gadiem ilgi regulējam nevis miglas,nokrišņu vai kādu citu autobraucējam tiešām nozīmīgu faktoru sakarā, bet gan tīri rindas kārtībā.Po/ujā.Kad mums "citunauko" darīt.Jo NAV tur kādu tādu ekskluzīvi reāli apgrūtinošāku apstākļu, kā Siguldas pusē.

Ja uz šīs pašas J-šosejas pirms pus gadsimta karājās ekskluzīva zīme 120 , nu tad kas pa šo laiku tur ir mainījes (uzlabojies)? Vai varbūt gluži otrādi- ticis podānolaists? 

1.mais maijs- tas pēc būtības un iepriekšējo gadu pieredzes ir gana agri, tā ka nefig te piekassīties.Uz darbaļaužu s'vētkiem kāreiz (kakRaz) varēs maukt ;p

Uzstādīt (visu ziemu pakaļās/pagrieztu un ,iespējams!, pat nepiln vērtīgi strādājošu....) fotoradaru pie pretīgi primitīvi konfigurēta reāli bīstama satiksmes sazarojuma un pēkšņi atļaut tur 110 (visdzīvākajā sezonā, tieši viskuplākajā LOHU pieplūduma gadalaikā!) - nu tas ir vēl kliedzošāka demagoģija un/vai vienkārši prasta demonstratīva nekaunība. 

Ja uz Jūrmalas šosejas ir (mēdz būt) migla, lietus vai kāda citāda veida stihiska stihija- tad KĀpēc tur visu šo lohvaroņ gadu laikā nav ieviesta neviena elektroniskā ceļazīme? 

Un KĀPĒC NAV SALABOTS ULMAŅA lohGATVES IZVAROTAIS DROŽĪBAS ŽOGS UN KĀPĒC TUR NAV (JOPROJĀM!) LIKVIDĒTS LIETUSŪDENS BASSEINS PAGRIEZIENA IEKŠMALĀ ?? Vai tiešām tie vip-Lohi, kuri tur IK DIENU mauc garām, to neredz? Kā viņiem diez Kauna nav?

CSDD minisvārkotā sekretārīte 13.aprīlis 2024 10:39
2 0 Atbildēt

> Jūrmalas šosejai 110 tikai no maija - netaisnība augstākajā mērā!

Līdz maijam vēl jūras ūdens ir auksts, un agros rītos Babītes pļavās veidojas migla, kas samazina redzamību un saķeri ar gludu asfaltu vasaras riepām.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen ID. Code – vācu markas dizaina nākotne (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Volkswagen izlicis apskatei konceptu ID. Code, kas liek noprast kādā virzienā stūrē vācu autobūves uzņēmuma dizaina komanda. Lasīt vairāk

 

Lietuvas un Polijas karavīri trenējas aizsargāt Suvalku koridoru (+ VIDEO) 3

NATO militārās plānošanas dokumentos par vienu no vismazāk aizsargātajām vietām aliansē atzīts Suvalku koridors. To nereti dēvē par NATO Ahileja papēdi. Suvalku koridors ir ap 70 kilometru gara josla uz Lietuvas un Polijas robežas, un tā vienlaikus atdala Krievijas Kēnigsbergas anklāvu no Baltkrievijas. Lai trenētos aizsargāt šo stratēģiski ievainojamo teritoriju, Lietuvas dienvidos noritēja militārās mācības. Lasīt vairāk

 

Aceman – trešais modelis ar elektropiedziņu Mini aptverē (+ FOTO)

Britu autoražotājs Mini pievienojis savam modeļu piedāvājuma kompakto krosoveru Aceman, kas kļūs par trešo modeli ar pilnībā elektrisku piedziņu. Lasīt vairāk

 

Dailes liesma. Aktrise un ētera personība testē VW Tiguan (+ VIDEO) 5

Jaunais Volkswagen Tiguan ir glīts auto. Pat ļoti glīts. Tam ir noslīpēts dizains, mūsdienīgs aprīkojums, laba cena un neliels benzīna motors. Šim Tiguan iekšā ir sporta krēsli un liels ekrāns, bet ārpusē R - Line bamperi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti