Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Babītē pārbūvēts Rīgas apvedceļa posms 7

 

Foto: LVC

Nozare.lv | 5.novembris 2024 13:38

Mārupes novada Babītes pagastā pārbūvēts Rīgas apvedceļa Salaspils-Babīte (A5) posms apmēram 2,5 kilometru garumā no Rīgas robežas līdz pārvadam pār Jūrmalas šoseju (A10), aģentūru LETA informēja VSIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC) pārstāvji.

LVC informē, ka Rīgas apvedceļa posmā pārbūvēta ceļa segas konstrukcija un ieklāts asfaltbetons trīs kārtās, atjaunota sabiedriskā transporta pieturvieta, sakārtota ūdens atvade, izbūvētas jaunas un atjaunotas vecās caurtekas, kā arī izbūvēta lietus kanalizācijas sistēma.

Vienlaikus, lai satiksme Babītē būtu drošāka, būvdarbu laikā tika veikti satiksmes organizācijas uzlabojumi. Tostarp autoceļa Babītes stacija-Vārnukrogs (V10) un Mēness ielas krustojumā ir slēgts kreisais pagrieziens. Tādējādi turpmāk no apvedceļa A5 posma uz V10 un Mēness ielu abos virzienos ir iespējami tikai labie pagriezieni. Tāpat 200 metru attālumā no šī krustojuma uz apvedceļa A5 virzienā no Rīgas uz Jūrmalu izbūvēta apgriešanās vieta, kur var veikt apgriešanās manevru.

Tāpat apvedceļa A5 un vietējo autoceļu Imanta-Babīte (V20) un V10 krustojumā izbūvēts rotācijas aplis, kā arī ir pārbūvēta ietve starp autoceļu V10 un Kleistu ielu, savienojot to ar 2020.gadā izbūvēto gājēju un velosipēdu infrastruktūru gar autoceļu A5 un V20.

Vienlaikus neregulētā gājēju pāreja pie Kleistu ielas aprīkota ar speciālo apgaismojumu, kā arī regulētajai pārejai pār apvedceļu A5 atjaunots aprīkojums un apvedceļa A5 sadalošajā joslā posmā no Babītes sākuma līdz regulējamai gājēju pārejai uzstādīts drošības žogs.

LVC norāda, ka apvedceļa A5 pārvadam pār dzelzceļu ir novērsti arī ekspluatācijas laikā radušies bojājumi un veikti pasākumi, lai aizsargātu konstrukcijas no tālākas bojājumu attīstības, kā arī uzlabota satiksmes drošība un braukšanas komforts.

Būvdarbus veica SIA "Vianova" par līgumcenu 8,03 miljoniem eiro ar pievienotās vērtības nodokli (PVN), būvuzraudzību nodrošināja AS "Ceļu inženieri", bet pārbūves projekta autors ir SIA "Vertex projekti".

LVC izveidota 2004.gada nogalē un pieder valstij. Uzņēmums pārvalda valsts autoceļu tīklu, administrē valsts autoceļu tīkla finansējumu un organizē iepirkumus valsts vajadzībām. LVC pārvalda vairāk nekā 20 000 kilometru valsts autoceļu.

 
Visi komentāri
 
Bils 5.novembris 2024 15:08
1 2 Atbildēt

Māri, nu vajadzētu pa ceļam uz mājam, izšaut cauri un nofilmēt! Rīt gaidām VIDEO. 😊

ZILs 5.novembris 2024 15:13
2 1 Atbildēt

Jāsamet degvielai - citādi nebrauks

Jūrmalnieks 5.novembris 2024 15:48
2 1 Atbildēt

Interesanti, kurš sarežģītāks projekts, šis vai Dzintaru tilts?

 Finansējums +/- vienāds šiem abiem projektiem. Termiņš un iznākums ir totāli atšķirīgs.

Ja babītē tagad brauc, kā pa galdu, pat braucot pari dzelzceļa viaduktam to nejūti, tad braucot pāri jaunajai ''sataisītajai'' dzintaru tilta pusei, turpini ik pēc 25m tā pat kā iepriekš kratīties, jebšu turpini pretīgi just šīs salaiduma vietas 😂 Tikai pagaidām protams vēl balstiekārtu nelauz un riepas neplēs jo vēl nav asas bedres izdangātas...

650 6.novembris 2024 0:42
1 0 Atbildēt

Jā, šis ir taisnība.Nu varbūt ne gluži ka Zobārsts jāsauc, taču tā dēvētais "kvalitātes" (vai augst.god."techoloģijas") faktors tur nav diezko vērienīgi izpaudies.

Otrs, ko "es" nevaru iebraukt- tur uz tās suuuda Ū- lohagatves.Nu CIk vēl ilgi tur tas 5.0 karāsies.Nu tā taču ir reāla ņirgāšanās/Par!

Trešais- kas tie ir par IDIOTIEM (kretīniem?) kuri tradicionāli veic darbus (turpmāk textā Darbi) jūrmalas valstspilsētā uz Centrālās (Galvenās) ielas.Kuri tur tagad visu rudeni kampaņveidīgi ķēpājās ar "ielāpu" likšanu. Nu tagad šo vakakar viņi ir "tikuši" līdz ASSaru prospektam.Tu vienkārši brauc un pēkšņi priekšā tā dēvētie Vad statņi.Daudz.TĀ, ka hern tu vari saprAsst, ko īsti tur darīt.Ne zīmes, NE brīdinājuma- nekā nav.Tālākā/otra vieta uz Vaivaru pusi (kad braucošais Lohs jau nodomājis, ka Krīze beigusies un ka tālāk būs Ok..)- uz vidusstrīpas 2 vadstatņi, bet uz VISAS JOSLAS (izrādās!) ir izkalta mašinas garuma kvadrātveida BEDRE. Protams, ka ar ASSĀm malām.Man (protams,it kā) būtu kkpd, bet nu kādam ar Tievākām riepām tur būtu Dr.sā..Šis ir pēc būtības trekna Cūcība,prasta absolūta necieņa- tiem garīgi patērētajiem Jŗrmalas Domātājiem vajadzētu šos "LOHudarbu veicējus" tā kārtīgi paraut/Zarā.

Sergejs 5.novembris 2024 16:23
5 1 Atbildēt

Diezgan labi viss izveidots, tai skaitā aplis ir tāds uzcepts ka tiem kas uzreiz griežas pa labi tajā aplī var neiebraukt, man tur viss patīk.

  Bet. Kā brauc mūsu auni tādos apļos? Pareizi, lien aplī un tad jau uzreiz pirmajā izbrauktuvē pa labi, neraugoties ne uz labi redzamām zīmēm ne uz elementāru loģiku. Un cik sanāk braukt tur kur ir šāda apļa shēma tad katru reizi to arī redzu, tātad tā nav nejauša sagadīšanās bet neizkaujams tupums un tieksme čakarēt satiksmi gan citiem gan sev.

iJuris 5.novembris 2024 22:05
0 1 Atbildēt

Vai zīme 70 palika pēdējā līkumā pirms Babītes?

Beidzot pēc ilgiem gadiem šo bardaka vietu saveda kārtībā, vēl pietrukst iespēja no Jūrmalas gatves taisni izbraukt, jeb to tomēr atļāva?

Ābols 6.novembris 2024 14:19
5 0 Atbildēt

Ir ir zīme 70 lai kaut kā piebremzetu ieskrējusos karstgalvjus.

Jaliek likmes cik šoziem tur būs autiņi sasisti un cik ilgi turēs jaunā barģūra 😅 jo autovadītaji

1. Klaji pārkāps atļauto braukšnaas ātrumu, mēģinot ierakstīties tur uz 90(+15) jo redz esot ''kruts'' autiņš kuram esot esp...

2. Reālie laikapstākļi būs vienalga jo ja jau 'zīme' stav tad uz šo atrumu esot jābrauc! Pofig ka sniegputenis, vai skaidri redzams, ka uzsalis melnais ledus... 

Atkal bubinās uz LVC, nevis pārdomās savu braukšanas kulturu.

Jau iepriekš šajā 90' līkumā ziemā bija bieži skati kur pārgudrie sastapās ar barģūru, salokot savus bleķus...

 Šoziem uz jauna, gluda asfalta, paredzu, ka būs vēl interesantāki skati 😂

Kādam uz šī posma jauzliek kamera, jo noteikti 'avārijas' tur ziemā būs bieži.😉

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nepilni 37 000 eiro – Ford laiž klajā elektrisko Puma (+ FOTO)

Ford papildina Puma modeļu saimi ar pilnībā elektrisko Gen-E. Lasīt vairāk

 

Ķīnā šūtajiem baltkrievu BelAZ zābakiem dubultojas cena 6

Pēc tam kad internetā parādījās raksts par BelAZ zābakiem, kas esot tikpat labi kā amerikāņu Timberland, taču gandrīz 10 reizes lētāki, arī baltkrievi izdarījuši secinājumus. Lasīt vairāk

 

Lai izslēgtu aizdegšanos – Jaguar atpirks tūkstošiem pārdoto I-Pace 4

Elektriskie Jaguar i-Pace izrādījušies nedroši, tādēļ Jaguar apsolījies tos atpirkt atpakaļ. Lasīt vairāk

 

Latvijas autotirgū sevi piesaka jauns Ķīnas zīmols Dongfeng, kuru tirgos Wess Select 32

Latvijas auto tirgū ienāk jauns automašīnu zīmols - Ķīnā ražotās "Dongfeng" automašīnas, piedāvājot jaunus un līdz šim neredzētus modeļus - gan elektroauto, gan hibrīdus, gan automobiļus ar klasisko iekšdedzes dzinēju, proti - benzīna un dīzeļdegvielas. Zīmola sauklis ir "Drive your dreams", un par tā pirmo dīleri Latvijā ir kļuvis "Wess Select". Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti