LTAB sāks informatīvo kampaņu "Saki NĒ nepārbaudītam auto!" 15

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 5.novembris 2018 8:05

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs (LTAB) šodien sāks informatīvo kampaņu "Saki NĒ nepārbaudītam auto!", aģentūrai LETA pavēstīja birojā.

"Lielākai daļai Latvijas mājsaimniecību pieder auto, kas ir vecāks par pieciem gadiem. Vien neliela daļa pircēju pirms auto iegādes veic detalizētu auto tehnisko un negadījumu vēstures pārbaudi. Nereti automobiļi ir pēc nopietniem ceļu satiksmes negadījumiem. Vizuāli šādi auto izskatās nevainojami, bet vai tie spēs pilnvērtīgi pasargāt autovadītāju un pasažierus, ja notiks ceļu satiksmes negadījums? Vai spēkrata remontam nebūs jāpatērē pārāk lieli līdzekļi?," norādīja LTAB.

Birojā atzīmēja, ka LTAB sāk informatīvo kampaņu "Saki NĒ nepārbaudītam auto!", lai sniegtu atbildes uz jautājumiem, kas skar potenciālos lietoto auto pircējus, kā arī informētu par iespējām veikt bezmaksas auto tehnisko un negadījumu vēstures pārbaudi. Kampaņas ietvaros potenciālie lietoto auto pircēji tiks izglītoti par riskiem iegādājoties nepārbaudītu auto.

Tostarp modes un izklaides centrā "Riga Plaza" līdz 10.decembrim būs izstāde, kurā ikvienam būs iespēja apskatīt to, kā izskatās atjaunots auto, kas iepriekš cietis ļoti nopietnā ceļu satiksmes negadījumā, un ir potenciāli bīstams atgriežoties ceļu satiksmē. Kampaņas partnera "Bigbank" pārstāvji iepazīstinās ar pētījumu, kurā atklāti dati par lietotu auto iegādes paradumiem. Savukārt Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) un LTAB pārstāvji informēs par vietnēm, kurās bez maksas iespējams veikt auto tehnisko un negadījumu vēstures pārbaudi.

Masu mediji, auto blogeri un influenceri aicināti apmeklēt kampaņas "Saki NĒ nepārbaudītam auto!" atklāšanas pasākumu šodien plkst.16 "Riga Plaza". Atklāšanā piedalīsies LTAB valdes priekšsēdētājs Jānis Abāšins, CSDD valdes loceklis Jānis Golubevs un "Bigbank" mārketinga vadītāja Laura Jēgere.

Kampaņa tiek finansēta no ceļu satiksmes negadījumu novēršanai un profilaksei paredzētajiem līdzekļiem, kurus veido apdrošinātāju veiktās iemaksas no OCTA polisēm.

LTAB nodrošina OCTA apdrošināšanas sekmīgu darbību valstī. OCTA Latvijā tika ieviesta 1997.gadā, lai nodrošinātu ceļu satiksmes negadījumos cietušo trešo personu interešu aizsardzību. Sākotnēji birojs darbojās Finanšu ministrijas pakļautībā, bet kopš 2004.gada tā ir neatkarīga institūcija.

 
Visi komentāri
 
anonimikis 5.novembris 2018 9:13
8 1 Atbildēt

Kurš auto pārbaudītājs sniedz garantijas?

iAuto 5.novembris 2018 9:31
1 16 Atbildēt

Jautājums cenā, par pārbaudes cenu 60 vai 80 eur tādu risku neuzņemsies. Par dažiem tūkstošiem eur par pārbaudi jau varētu, bet tādai pārbaudei visticamāk nebūs pircēju.

JanJan 5.novembris 2018 9:42
12 0 Atbildēt

Sajūta, ka lielākā problēma tāpat slēpjas faktā, ka visādi plaču muhļītāji netiek sodīti. Nu tā taču klasika, panaivs cilvēks uzticas, varbūt rūpīgi nepārbauda, paraksta līgumu un pēc tam rodas problēmas. Sūdzēties tam pārdevējam ir bezjēdzīgi, ignorēs. Ja sāksi tiesāties, tad tas velkas gadiem. Turklāt tas SIA "Rumbulas autoplacis 1" pēc gadiem būs beidzis savu darbību un tas pats cilvēks būs atvēris jaunu SIA "Rumbulas autoplacis 2" pret kuru juridiski nevari vairs vērsties...

Kamēr nebūs kaut kāda uzraudzība, reāli piemērojamu sodu sistēma, tirgotāju sertifikācija vai kaut kas tāds, tikmēr nekas tur nemainīsies...

HE 5.novembris 2018 10:19
15 3 Atbildēt

Pat pie visgodīgākās attieksmes no pārdevēja puses lietotam auto jebkurā brīdī var rasties kādi bojājumi, nekādas pārbaudes to nevar novērst.

JanJan 5.novembris 2018 10:30
4 0 Atbildēt

Protams, ka garantiju jau nav. BET es uz to skatos apmēram šādi: Tu aizej uz tirgu, redzi smukas un lielas zemenes. Izdomā nopirkt visu kasti. Aizej mājās, a tur izrādās, ka pa virsu pārdevēja salikusi lielās un smukās, bet kastes apakšā stāv mazas un sapuvušas ogas. Vai arī vecais labais triks ar to, ka pircējam ielasa kaut kur no letes apakšas nezin ko un vēl svari rāda vairāk nekā ir patiesībā. Nu ko tu tam pārdevējam izdarīsi? Vari būt piesardzīgs un nemaz neiet uz tirgu (nepirkt mašīnu autoplačos)...

Nu ok, it kā jau pats vainīgs, bet no otras puses mēs taču gribam, lai tādas situācijas vnk nenotiek un pārdevējs godīgi saka kādā stāvoklī ir auto un kāda ir auto vēsture.

Agaga 5.novembris 2018 16:12
0 0 Atbildēt

Nu, kurš pirmais sāks, dabūs 100eur un Erenpreisu no manis. Meklēju virs 2000g. ieteicams stīgā.

as 5.novembris 2018 10:41
1 0 Atbildēt

Kas ir tās bezmaksas vietnes?

csdd.lv zinu, ir vēl kādas ārzemju auto domātas?

Un , jā, bez DNA ir vēl kādas, sakarīgas par maksu?

HE 5.novembris 2018 10:50
2 2 Atbildēt

Auto nav zemenes , aizbrauc uz servisu pacel uz pacēlāja, visa apakša būs redzama, bet vai auto ar DSG kaut kad būs regulēti sajūga disku atstarpes, tā jau var izrādīties mīkla kurai cena var tikai sākties ar 1000 eur.

reku 5.novembris 2018 11:28
4 0 Atbildēt

Neredzu šim pasākumam nekādu jēgu.Gantijas var būt tikai jaunam no salona nākušam auto un daudziem jaunajiem pēc garantijas ātri pienāk tolmets.

aizejošais 5.novembris 2018 14:37
3 2 Atbildēt

Apdirsinātāji savas peļņas vārdā varēja gādāt, ka katra avārija tiek iekļauta CSDD vēsturē, un pēc katras avārijas ir jāiet ārkārtas tehniskā apskate un/vai kāda īpaša pārbaude, ja avārija ir nopietna. Kā arī gādāt, lai bezmaksas būtu pieejama pilna auto vēsture kaut vai no Eiropas valstīm.

Igaunijā ir kaut kas līdzīgs, cik zinu, tur apdirsinātāju datu bāzi var redzēt, par izmaksām uz auto, un pēc izmaksu summas var spriest par avārijas bīstamību? Palabojiet, ja ir kāds zinošs, ja kļūdos.

JanJan 5.novembris 2018 15:57
2 9 Atbildēt

Viennozīmīgi - e csdd info pēc VIN vajadzētu apvienot ar apdrošinātāju info, lai redz arī apdrošināšanas gadījumus. Redz vismaz LV negadījumus un veiktos remontus jau vien būtu solis pareizajā virzienā.

Latvijā vispār kaut kas ir normatīvajos par auto izmantošanu pēc avārijām? Nu ja man auto cieš nopietnā avārijā, kur aizved ar evakuatoru, es līdz nākamajai regulārajai apskatei visu sataisu, tad varu iet uz apskati un braukt it kā nekas nebūtu noticis?

GB12 5.novembris 2018 16:39
2 0 Atbildēt

Tas, ka auto tiek aizvests ar evakuatoru, nav rādītājs un nenozīmē, ka to nevar atjaunot tādā pašā stāvoklī, kādā tas bija pirms negadījuma. Nē, normatīvo aktu par to nav. Galvenais, lai auto atbilstu tehniskās apskates prasībām.

Freijers 6.novembris 2018 8:40
1 0 Atbildēt

Tak jau ņem nost uzīmi pēc avārijas, ja izpildās kādi tur kritēriji - saliekta ass, durvis vaļā neverāsm utt. LTABā par 71 centu var zaudējumu vēsturi pasūtīt - tas gan ko dod, ja CSNg ir iekš LV noticis.

Es šīm kampaņām drusku rezonu neredzu...

1.Ja pērk "padzīvojušu auto" līdz 1K eiro, tur vispār jārēķinās, ka muhļīts kkas un +/- to bez visām pārbaudēm redz, dzird un jūt, vairāk pie šādas summas tirsties manuprāt ir lieki un nepieklājīgi arī.

2.Ja ņem lietotu līdz 3K eiro, ir pilns ar visādiem VIN pārbaudītājiem a ļa VIN DNS, utt., tad jau arī uz servi aizdzīt, kur ko var redzēt.

3.Var ņemt nullīti, kad šis viss ir pie ......

Pareizi jau te teica, ka jebkuram auto būs kādas ķibeles, kas agrāk vēlāk izlīdīs, visu nevar pārbaudīt. Interesanti vai šai "kampaņai", nav kāds finansējums piesaistīts ?

Migla 5.novembris 2018 20:49
0 0 Atbildēt

Ko viņi var ieteikt, glupo kompānija.

Viņi nemāk bonus malas pareizi, korekti skaitīt.

.....

Skeptiķis 6.novembris 2018 9:42
3 1 Atbildēt

Viena liela propaganda lai tik pirktu jaunus auto. Labi sataisīts sasists auto kalpo ļoti ilgi bez problēmām. Potenciāli bīstams te nav nekas, jo nav pat tādas statistikas

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 3

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti