Madonā aizvadītas vienas no sezonas grandiozākajām Enduro sacensībām Latvijā

 

Foto: Publicitātes attēls

LaMSF | 7.jūnijs 2016 7:08

Sestdien, 4.jūnijā, ar iespaidīgu motociklu parādi pašā Madonas centrā tika atklāta 2016. gada Latvijas Enduro čempionāta sezona.


Sestdien, 4.jūnijā, ar iespaidīgu motociklu parādi pašā Madonas centrā tika atklāta 2016. gada Latvijas Enduro čempionāta sezona. Par godu pilsētas 90. jubilejai sportisti pamatīgi pieskandināja gan pašu pilsētu, gan tās apkārtni, turklāt uz sacensībām bija ieradušies Latvijas un kaimiņvalstu spēcīgākie braucēji.

„Madona rūc!” – ar šādu saukli gan sestdien, gan svētdien šo pilsētu raksturoja ne viens vien tās 90. jubilejas svinētājs un motosporta cienītājs, kurš nedēļas nogali aizvadīja tieši Madonā. Divu dienu garumā norisinājās sīvas cīņas par vietām Latvijas, Lietuvas un Baltijas čempionātā, turklāt mājiniekiem konkurenci sagādāja daudzi spēcīgi Lietuvas un Igaunijas pārstāvji. Emocijas un atsaucība no sportistiem un skatītājiem bija ļoti laba - sacensības tika noslēgtas ar šampanieša lietu un neaizmirstamām atmiņām par piedzīvoto.

Abu dienu kopvērtējumā E1 klasē uz goda pjedestāla pakāpieniem kāpa pa vienam no katras Baltijas valsts. Uzvaras laurus plūca aizvien nepārspējamais Edgars Siliņš, otro vietu posmā ieņēma meistarīgais Igaunijas sportists Veiko Raats, bet trešo vietu izcīnīja lietuvietis Domas Grundele. E2 klasē arī šoreiz pārāks bija meistarīgais motokrosa pārstāvis Ivo Šteinbergs. Otro vietu izcīnīja Arūnas Gelažninkas no Lietuvas, bet trešo vietu ieguva slavenās Igaunijas motosportistu dinastijas pārstāvis – Martin Leok.

Jāatklāj, ka tieši Ivo Šteinbergs kļuva par Madonas posma absolūto līderi visu klašu vērtējumā. ”Tas bija pirmais Latvijas un otrais Baltijas čempionāta posms, kā arī otrās Enduro sacensības manā karjerā. Rezultāts bija labs – labāk nevarēja vēlēties,” priecīgi komentē Šteinbergs: „bija daudz jābrauc - neparedzēti daudz. Viens aplis bija 86 kilometri – divās dienās tika veikti 430 kilometri jeb desmit stundas uz motocikla pa divām dienām. Aplis, protams, bija garš un ātrs, bet sacensības interesantas – daudz un dažādi „dopi”, kuros viegli varēja kļūdīties. Sacensībās startēja arī Igaunijas un Lietuvas sportisti – daudzus jau zinu no krosa laikiem un saprotu, ka ar viņiem ir jārēķinās – to es arī daru. Konkurence ir gana liela un to pierāda pirmais trijnieks.

Šādā konkurencē kļūdas nedrīkst pieļaut. Protams, mazas kļūdiņas bija mums visiem, bet lieli kritieni nebija un, iespējams, tas bija viens no faktoriem – abu dienu griezumā nepielaidu lielas kļūdas, kas man palīdzēja būt stabilam. Ar sacensībām esmu apmierināts, bet priekšā vēl ir vairāki posmi un sacensības uz ko jākoncentrējas.” Absolūtajā kopvērtējumā otro vietu ieņem igaunis Martin Leok, bet trešo lietuvietis - Arūnas Gelažninkas.

E3 klasē pārāki šoreiz bija mūsu ziemeļu kaimiņu pārstāvji – pirmo vietu izcīnīja igaunis Priit Palatu, bet otro – Tonu Kallast. Trešajā vietā ierindojās prasmīgais latvietis – Lauris Ermanis. Šajā klasē ļoti labu sniegumu pirmajā dienā uzrādīja igaunis Elary Talu, bet tehnikas problēmu dēļ otro sacensību dienu sportists bija spiests izlaist.
Senioru klasē uz goda pjedestāla augstākā pakāpiena kāpa Einārs Vinters, otro vietu izcīnīja Artūrs Robežnieks, bet trešo – Toivo Nikopensius no Igaunijas. Iespaidīgajā kvadraciklu klasē pārāki izrādījās lietuviešu sportisti – pirmais Kestutis Kaminskis, otrais – Grigorijus Grebliūnas. Trešo vietu izcīnīja Jānis Zaķis. Tikmēr Junioru klasē šoreiz uzdrīkstējās startēt viens jaunās paaudzes sportists – Reino Timmi no Igaunijas.

Hobby klasē pirmo vietu ieguva Ģirts Dubavs, otrais igaunis Timo Hermlin, bet trešais Jānis Freimanis. Veterānu vidū uzvaras laurus plūca Igaunijas pārstāvis Madis Pool, otro vietu izcīnīja Roberts Grīnerts, bet trešo – Andris Kalniņš. Šajās sacensībās startēja arī viena daiļā dzimuma pārstāve no Lietuvas – Kristina Arlauskaite. Savukārt C klasē ātrākais bija Kaspars Bondars, otro un trešo vietu ieņēma Igaunijas sportisti- attiecīgi Mirko Raup un Krisjan Kolsar.

Nākamais Enduro Latvijas un Baltijas posms 13. un 14.augustā norisināsies Vidrižos.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti