Karro šajās brīvdienās startēs pasaules motokrosa čempionāta Itālijas posmā

Foto: Bavo Svijgers

Mārtiņš Jankovskis | 20.jūnijs 2016 11:41

Latviešu motokrosa braucējs Matīss Karro šajās brīvdienās izies uz starta pasaules motokrosa čempionāta Itālijas posmā, kur sportists MX GP klasē pārstāvēs 24MX Lucas Oil Honda komandu.

Atgādināsim, ka pirms sezonas sākuma Karro iedzīvojās smagā ceļgala trumā, kas liedza viņam iziet uz starta vairākas nedēļas. Izārstējis pirms sezonas gūto ceļgala traumu, Matīss bija nolēmis startēt MXGP posmā Spānijā, taču pirms došanās uz šo posmu treniņā tika sasists elkonis, kas liedza startēt Spānijā, kā arī vēlāk Anglijā.

Kamēr aizvadītajās brīvdienās Anglijā notika kārtējais pasaules motokrosa čempionāta posms, tikmēr Karro lēja sviedrus Beļģijā, lai jau šajā nedēļas nogalē izietu uz starta Itālijas MX GP posmā.

„Pēc ceļgala traumas, kuru guvu pirms sezonas sākuma, viss noritēja ļoti labi. Biju gatavs startēt Itālijas posmā (15.maijā), taču tieši tajā nedēļā, kad braucu prom no Latvijas, treniņā diezgan spēcīgi sasitu labās rokas elkoni. Savainojums nebija ļoti nopietns, taču braukt Itālijā nevarēju. Turpināju smagi trenēties, jo gribēju pierādīt komandai, ka netaisos padoties, jo ļoti vēlējos startēt. Pirms Spānijas posma Latvijā aizvadīju vēl vienu treniņu, pēc kura jutos daudz maz labi. Taču aizbraucot uz Spāniju, kur trase ir nelīdzena, bedraina un ar lielu reljefu, sapratu, ka elkonis liek par sevi manīt, tāpēc nolēmu izlaist to posmu. Devos pie speciālistiem, kuri teica, ka, jā, varu braukt, taču viņi silti ieteica, lai atpūšos pāris nedēļas un tikai tad braucu,” stāsta Matīss Karro.

„Devos uz mājām, kur bez motocikla aizvadīju daudz treniņus un izgāju dažādas rehabilitācijas kursus. Taču nu jau esmu atpakaļ Beļģijā pie savas komandas, kur jau braucu ar motociklu. Tagad jūtos daudz labāk, taču zemapziņā ik pa laikam piedomāju par elkoni, kuru vēl var just. Kopā ar komandu nolēmām, ka Anglijas posmu, kas notika aizvadītajās brīvdienās, izlaidīsim, bet Itālijā gan startēsim. Šobrīd muskuļi sāp no matu galiņiem līdz pat papēžiem, taču esmu savācis tās minimālās braukšanas stundas, lai varētu iziet uz starta pasaules čempionātā,” turpina Matīss.

„Negribu iziet uz starta ķeksīša pēc, bet gan gribu beidzot atkal cīnīties par visaugstākajām vietām. Zinu, ka vajadzētu traumas saārstēt kārtīgi, taču man vairs daudz laika. Gribu pierādīt sevi, jo pasaules čempionātā gribu startēt arī nākamgad. Bez rezultātiem pasaules čempionātā tikt būs ļoti grūti, tāpēc strādāju ārkārtīgi smagi, lai varētu iziet uz starta. Lai arī sezona jau pusē, šis man būs tikai pirmais nopietnais starts, kuru tiešām gaidu ar lielu nepacietību. Paldies visiem ārstiem, maniem atbalstītājiem, ģimenei un draugiem par laba vēlējumiem un uzmundrinājuma vārdiem šajā grūtajā periodā. Man nebija viegli, jo grūti noskatīties, ka citi brauc, bet tu nevari braukt. Taču nu esmu gatavs iziet uz starta. Tiekamies trasē,” nobeidz Karro.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai jaunie auto atkal rūsē? 5

Mums zināmais lietotāja LMT pastāvīgās raizes par Opel auto pretrūsas izturību uzvedināja uz domām papētīt šo tēmu rūpīgāk. Lasīt vairāk

 

Jaunais Bugatti vienā eksemplārā – 1850 Zs spēcīgais Bolide (+ FOTO) 5

Bugatti atklājis attēlus un informāciju par unikālo Bolide – vienā eksemplārā izgatavoto hiperauto, kas var lepoties ar 1850 Zs jaudu. Lasīt vairāk

 

Šogad jau 6,5 miljoni pārdotu automobiļu - Volkswagen atgriežas pie peļņas 1

Vācijas autobūves gigants "Volkswagen" šogad trešajā ceturksnī strādājis ar 2,8 miljardu eiro tīro peļņu, salīdzinot ar 1,5 miljardu eiro zaudējumiem iepriekšējos trīs mēnešos, teikts ceturtdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Komercauto, kas brauc ar CNG jeb saspiesto dabasgāzi. Plusi un mīnusi (+VIDEO) 3

Braukšana ar dabasgāzi skaitās mazāk kaitīga videi, jo samazinās ne vien CO2 un slāpekļa savienojumu izmeši, bet arī sīkās daļiņas, kas atbildīgas par gaisa piesārņojumu pilsētās. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti