Martā, Ženēvas autosalonā kompānija Volvo prezentēs uzlaboto Volvo S80.
Spriežot pēc pirmajām oficiālajām automobiļa fotogrāfijām, modeļa vizuālais izskats ir mainījies tikai nedaudz: lielāka ir kļuvusi markas emblēma, kā arī savādāki ir gaisa ieņēmēji. Viegli ir mainījies arī durvju apakšējās daļas un aizmugurējo lukturu paneļu dizains. S80 salonā centrālā konsole ir ieguvusi metālisku apdari un jaunu stūres ratu ar alumīnija elementiem.
Uzlabotais Volvo S80 tiks aprīkots ar jaunu 2,4 litru, 205 zirgspēku piecu cilindru dīzeļdzinēju, kurš aprīkots ar divkāršo turbopūti, pjezoelektriskajām sprauslām un keramiskajām svecēm. Šāda dzinēja griezes moments ir 420 Nm. Vidējais degvielas patēriņš jauktajā ciklā ir 6,2 litru uz 100 km, bet CO2 izmešu līmenis - 164 g uz kilometru.
Bez tam, automobiļa dzinēju klāstā būs pieejams arī "vecais", bet nedaudz uzlabotais 2,4 litru dīzelis. Agregāts attīsta 175 z.s., bet tā maksimālais griezes moments ir 420 Nm, degvielas patēriņš - 5,8 litri uz 100 km.
Uzlabotajam Volvo S80 būs pieejami divi šasiju varianti: standarta un sporta. Salīdzinājumā ar iepriekšējo S80, uzlabotā sedana parastā piekare ir ieguvusi mīkstākas atsperes un mazāk cietus amortizatorus. Sporta variantā automobiļa šasija būs daudz cietāka, bet priekšējā ass nolaidīsies par 20 mm, aizmugurējā - par 15 mm.
Uzlabotā S80 pārdošana sāksies šī gada pavasarī.
Man tas volviķa s-80 pamatmodelis tomēr patika labāk. Izskatījās arī greznāks un lielāks. Savulaik teju tādu arī būtu iegādājies - biju jau Musa motorā reali noskatījis vienu tādu ar 2,4 motoru. Bet autospecialisti un valdibas šoferi tolaik atrunāja no tā auto iegādes - teica ka krenķu un izdevumu būšot vairāk nekā prieka. Iespējams, ka viņiem bija taisnība. Bet šis jaunais modelis,protams, pietiekami moderns un tajā pašā laikā ļoti atturīgs. Tiem. kam patīki zīmēties, nederēs.