Ženēvā tiks prezentēts uzlabotais «Volvo S80» 2

 
2.marts 2009 12:00

Martā, Ženēvas autosalonā kompānija Volvo prezentēs uzlaboto Volvo S80.



Spriežot pēc pirmajām oficiālajām automobiļa fotogrāfijām, modeļa vizuālais izskats ir mainījies tikai nedaudz: lielāka ir kļuvusi markas emblēma, kā arī savādāki ir gaisa ieņēmēji. Viegli ir mainījies arī durvju apakšējās daļas un aizmugurējo lukturu paneļu dizains. S80 salonā centrālā konsole ir ieguvusi metālisku apdari un jaunu stūres ratu ar alumīnija elementiem. 





Uzlabotais Volvo S80 tiks aprīkots ar jaunu 2,4 litru, 205 zirgspēku piecu cilindru dīzeļdzinēju, kurš aprīkots ar divkāršo turbopūti, pjezoelektriskajām sprauslām un keramiskajām svecēm. Šāda dzinēja griezes moments ir 420 Nm. Vidējais degvielas patēriņš jauktajā ciklā ir 6,2 litru uz 100 km, bet CO2 izmešu līmenis - 164 g uz kilometru.

Bez tam, automobiļa dzinēju klāstā būs pieejams arī  "vecais", bet nedaudz uzlabotais 2,4 litru dīzelis. Agregāts attīsta 175 z.s., bet tā maksimālais griezes moments ir 420 Nm, degvielas patēriņš - 5,8 litri uz 100 km.

Uzlabotajam Volvo S80 būs pieejami divi šasiju varianti: standarta un sporta. Salīdzinājumā ar iepriekšējo S80, uzlabotā sedana parastā piekare ir ieguvusi mīkstākas atsperes un mazāk cietus amortizatorus. Sporta variantā automobiļa šasija būs daudz cietāka, bet priekšējā ass nolaidīsies par 20 mm, aizmugurējā - par 15 mm.

Uzlabotā S80 pārdošana sāksies šī gada pavasarī.
 
Visi komentāri
 
267330. viesis 2.marts 2009 16:39
0 0 Atbildēt

Man tas volviķa s-80 pamatmodelis tomēr patika labāk. Izskatījās arī greznāks un lielāks. Savulaik teju tādu arī būtu iegādājies - biju jau Musa motorā reali noskatījis vienu tādu ar 2,4 motoru. Bet autospecialisti un valdibas šoferi tolaik atrunāja no tā auto iegādes - teica ka krenķu un izdevumu būšot vairāk nekā prieka. Iespējams, ka viņiem bija taisnība. Bet šis jaunais modelis,protams, pietiekami moderns un tajā pašā laikā ļoti atturīgs. Tiem. kam patīki zīmēties, nederēs.

267333. viesis 2.marts 2009 17:26
0 0 Atbildēt

Vienīgais, kas pietrūkst ir divsajūgu kārba. Ja to vēl pie jaunā biturbo piemontēs, tad gan viss, ko sirds kāro, beidzot būs atrodams vienā auto.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti