Transportlīdzekļiem, kurus izmanto valsts braukšanas eksāmenu kārtošanai, turpmāk jāveic ne tikai OCTA, bet arī KASKO apdrošināšana. To paredz otrdien, 24. martā, valdībā atbalstītie grozījumi 2007. gada 6. marta Ministru kabineta noteikumos „Transportlīdzekļu vadītāju kvalifikācijas iegūšanas, transportlīdzekļu vadītāju tiesību iegūšanas un atjaunošanas kārtība un vadītāja apliecības izsniegšanas, apmaiņas un atjaunošanas kārtība”.
Turklāt noteikumu grozījumi attiecas uz pilnīgi visu kategoriju eksāmenos izmantojamajiem transportlīdzekļiem – gan ja tie ir paša CSDD īpašumā vai turējumā, gan gadījumos, kad direkcija izmanto autoapmācības iestādes vai braukšanas mācību instruktora transportlīdzekli. Šis grozījums pieņemts tādēļ, ka eksāmenu laikā mēdz notikt ceļu satiksmes negadījumi, kurus izraisījuši eksāmenu kārtotāji un kuru rezultātā tiek nodarīti bojājumi eksāmena transportlīdzeklim.Šobrīd A1, A un B1 kategorijas transportlīdzekļu vadītāja kvalifikācijas eksāmenu, pamatojoties uz vienošanos starp CSDD un pretendentu, var kārtot ar pretendenta transportlīdzekli. Sava motocikla vai kvadracikla izmantošanu eksāmenā turpmāk paredzēts aizliegt, lai radītu vienādus nosacījumus visiem eksāmenu kārtotājiem.
Grozījumi noteikumos paredz arī jautājumu par drošu braukšanu tuneļos iekļaušanu transportlīdzekļu vadītāju kvalifikācijas iegūšanas teorētiskajā eksāmenā. Līdz šim šādu jautājumu teorētiskajā eksāmenā nebija.
Noteikumu projektā ir pārņemtas Eiropas Komisijas direktīvas 2008/65/EK prasības, ar ko groza direktīvu par vadītāja apliecībām.
Grozījumus noteikumos izstrādājusi Satiksmes ministrija sadarbībā ar VAS „Ceļu satiksmes drošības direkcija”.
Tipa auskolaam vajag ari uz mocha rekina nopelniit vairaak? Kam tad kads sliktums ka pats savu moci sasit ja nu kas?