CP reaģē uz lasītāja vēstuli, bet ... kā? 84

 
13.janvāris 2004 12:04

Pirms dažām dienām iAuto publicēja lasītāja vēstuli par 13.janvāra ielas trešo joslu. Šorīt jau policija ir klāt - "priekšā līdēji" un citāda veida pārkāpēji tiek sodīti. Par to - lasītāja vēstule.

Sveicināti, vispirms gribētu pateikties par Jūsu neatlaidīgo un nenovērtēamo darbu cīņā ar [pret] CP pārkāpumiem!!

Šorīt braucu ar savu auto pa 13. janvāra ielu Krastmalas virzienā, pa trešo joslu, kas vēlāk savienojąs ar otro joslu, kā parasti, sadalošajā vietā ir saliņa, kurai nedrīkst braukt virsū, taču ziemā, kad ir sniegs, saliņu nevar redzēt.

Vai šajā gadījumā CP drīkst mani sodīt par it kā horizontālā ceļa apzīmējuma pārkāpšanu?

Šorīt CP inspektors E.Mihailovs ar zaļu Audi Avant mani sodīja par šādu pārkāpumu:)

P.S. Sīkums par sodu, taču visas apturētās (2 vai 3) mašīnas pilnīgi paralizēja satiksmi, kur jau tā ir nenormāls sastrēgums.

ar cieņu Didzis,
iAuto lasītājs

Redakcijas piezīme: protams, ir jauki, ja policija cīnās [soda] ar CSN pārkāpējiem, tomēr - lūdzu, lūdzu padomājiet par sekām - papildus sastrēgumu radīšanu. Varbūt pārkāpējus varēja apturēt citā vietā, lai to apturētie auto netraucētu citiem šķērsot krustojumu?

Raksts par šo krustojumu ir šeit »»

iAuto redakcija

 
Visi komentāri
 
110959. viesis 13.janvāris 2004 12:15
0 0 Atbildēt

Pirmo joslu tur vajadzeeja atveeleet autobusiem only un probleema pazustu.

110960. viesis 13.janvāris 2004 12:19
0 0 Atbildēt

a kas ir "CP pārkāpēji"????

110961. viesis 13.janvāris 2004 12:20
0 0 Atbildēt

Ko gribējāt, to dabūjāt.

110964. viesis 13.janvāris 2004 12:27
0 0 Atbildēt

Kad neko nedara tad pidari ir sashutushi, kad dara tad trauce normalajiem braucejiem. Labak bija neko nedarit lai neapmierinata ir pidari nevis normalie brauceji:-)

110968. viesis 13.janvāris 2004 12:30
0 0 Atbildēt

Nu, ja 3.josla tur ir un virs viņas nekarājas ķieģelis, neuzskatu ka visus kas to izmanto vajag saukāt par priekšā līdējiem, utt. Varbūt pašiem, kas brauc pa 2.joslu ir jasaprot ka ja reiz tur satiksme tā stulbi organizēta, tad pa 2.joslu braucošiem pienakums ir 'ielaist rindā' (piem. caur katru 2.-3.mašīnu) tos kas 3.joslā. Nevis nikni bolīt acis (tipa es te nīkstu 10 min, a tu cūka tikai 3 min) un provocēt cilvēkus uz bezkaunīgu iespiešanos, utml. nokļūšanu vajadzīgajā joslā. Elementārs pieklājības un cieņas trūkums pret citiem satiksmes dalībniekiem, turklāt vel slēpts aiz taisnības cīnītāju lozungiem. Pee.

110972. viesis 13.janvāris 2004 12:36
0 0 Atbildēt

nekur nav norādīts tāds pienākums, tos, kas brauc pa 3.joslu, laist 2.joslā...

110973. viesis 13.janvāris 2004 12:38
0 0 Atbildēt

jaa tikko braucu ar taxi garaam ,redzeeju to zaljo avantu. Vai tas nav tas pats ka vilka pret spalvu kautkaadaa rakstaa ???

110975. viesis 13.janvāris 2004 12:40
0 0 Atbildēt

Vai tik tas nav tas pats ''pret spalvu'' braucosais OOOO Avants .

110976. viesis 13.janvāris 2004 12:40
0 0 Atbildēt

Jā, ja 3.josla beidzās (savienojas ar 2.) un 2.joslā brauc tādi ībļi ka viesis 13.01.2004 12:36, tad tiem kas 3.joslā atliek tikai pacelties gaisā...

110978. viesis 13.janvāris 2004 12:41
0 0 Atbildēt

Tagat operativais transports ir zala krasa un bez atpazisanas zinmem ?

110979. viesis 13.janvāris 2004 12:41
0 0 Atbildēt

hmm shitam avanatam logi jau notoneeti zaljaa kraasaa :) nummuru diemzheel neredzeeju :(

110980. viesis 13.janvāris 2004 12:45
0 0 Atbildēt

pareizi dariija, ka izdraaza tos priekshaa liideejus, IBIO !!!!!

vienmeer atradiisies taadi *******i, kas liidiis kur vien var ieliist labi zinot ka josla izbeidzas pirms krustojuma. vajag taa kaartiigi draazt, bet apstaadinaat kaut kur blakus lai nemaisa citiem.

probleema rodas no taa, ka tie kas staav 2. joslaa biezhi ir leeni un panaivi aazhi, kuri laizh arii tos nekaunjas. Ja nelaistu tad nebuutu probleemas.

110982. viesis 13.janvāris 2004 12:53
0 0 Atbildēt

Ja ir taadi iiblji, kas tur brauc pa to 3.joslu, kaut ljoti labi zina, ka taa izbeidzas un ir taadi iiblji, kuri laizj iibljus no 3 joslas, tad rezultaataa 2.joslas saakumaa atrodoshies neiiblji uz priekshu var kusteeties ar aatrumu 5m/h. Un taa tas ir pilniigi visaas vietaas, kur sastreegumi, piem. tiltiem

110983. viesis 13.janvāris 2004 12:59
0 0 Atbildēt

a ir taadi kas parak labi neparzina rigas satiksmi un brauc pa tresho joslu jo tur mazaaka satiksme.

110985. viesis 13.janvāris 2004 13:00
0 0 Atbildēt

un vispaar. prieksh kam tad taa treshaa josla ir domaata? tikai lai brauktu un butu mazaks korkjis. a ja visi tusees otrajaa joslaa korkjis bus vel lielaks

110986. viesis 13.janvāris 2004 13:01
0 0 Atbildēt

Godatie CPisti! No Brunenieku ielas uz Valdemara ielu joprojam griezhas no ielas vidus, nevis kreisaa maleejaa staavoklja - paliidziet, luudzu, ari tur!

110991. viesis 13.janvāris 2004 13:17
0 0 Atbildēt

Nezinu priekš kā ir domāta tā trešā josla, jo mazāks korķis no tās nu toč nerodas. Nekad tajā nebraucu un nekad otrajā nevienu nelaižu (ja vien cilvēks neizskatās pēc Rīgas nepazinēja vai tml., tātad nav zinājis, ka josla beidzas). Un vismaz mikriņus nekad arī nelaidīšu. Man arī vienmēr ir jāsteidzas :)

Ē, bet kāpēc te neviens nekomentē autora uzdoto jautājumu - vai CP drīkst sodīt par uzbraukšanu uz saliņas, ja marķējumu sniega dēļ nevar redzēt. Es arī to nezinu. Kāds var to sakarīgi paskaidrot?

110992. viesis 13.janvāris 2004 13:22
0 0 Atbildēt

viesis 13.01.2004 12:36 - tu esi reaals lohs!

CSN laikam neviens nav maaciijies! Ja divas joslas saiet vienā, tad izmantojams RAAVEEJSLEEDZEEJA PRINCIPS! Tas ir noteikts CSN!!!! Loshi...

110994. viesis 13.janvāris 2004 13:22
0 0 Atbildēt

Nu iepriekšējā raksta autors var apmierināts raut sev kulakā. Kur tādi gnīdas rodas, ibio? Īsti latvieši - ja man neiet,tad jāuztaisa tā, ka citiem arī s.ū.dīgi!

110997. viesis 13.janvāris 2004 13:27
0 0 Atbildēt

Ko lien treshaa joslaa,ja neesi no paakjiem, zini kur kas beidzas.

111000. viesis 13.janvāris 2004 13:37
0 0 Atbildēt

pēc noteikumiem liekas, ka gadījumā, ja ceļa apdruka nav redzama (ir nodzisusi vai aizsegta), tā nav spēkā

111002. viesis 13.janvāris 2004 13:39
0 0 Atbildēt

Nu ta shodien komenteetaaji saradushies. Nelaideeji. Vot deelj tiem iibljiem nelaideejiem arii rodaas korkji utt. Ir vietas kur tomeer vajadzeetu palaist. Pashiem kad kaadreiz vajag tikt no mazaaknoziimiiga celja uz galveno shtraasi un ja tad neviens nelaizj, tad tie ir lohi utt. A kad pac nostaajaas krustojumaa un nelaizj citus. Domaa par jums tad baigi labi domaa??? Man katru vakaru sanaak griezties uz Valdemaara ielas pie Vanshu tilta virzinaa uz centru. Protams daudzi palaizj a dazji suukaataaji apstaajaas krustojumaa un seezj. Vai tieshaam gruuti palaist??? Vai tieshaam taas 10sekundes pakalju paarpleesiis???

111003. viesis 13.janvāris 2004 13:44
0 0 Atbildēt

2 autors : a nav ko braukt tik tuvu tai salinjai ! 20 m ieprieksh apstaajies un lien iekshaa blakus joslaa ! nav ko piiksteet lieki !

111004. viesis 13.janvāris 2004 13:45
0 0 Atbildēt

kaut gan iisteniibaa labaakais risinaajums buutu paartaisiit to krustu taa, lai tur viscauri ir 3 joslas!, jo peec tam vispaar laikam ir 4 joslas. Vieta tur pietiek !

111006. viesis 13.janvāris 2004 13:48
0 0 Atbildēt

Lienu treshajaa joslaa, jo vados peec noteikumiem, un tajos nekas nav teikts, ka es tur nevaru liist... Ja reiz vinja ir briivaaka, braucu pa to, Tavs pienaakums, aluslacejs, ir mani palaist, ja es atrodos nedaudz Tev priekshaa un tajaa josla kura saiet kopaa ar Tavu! Ja neatrodos priekshaa, tad jaapalaizh tam, kas brauc aiz Tevis! un basta!

111007. viesis 13.janvāris 2004 13:51
0 0 Atbildēt

Ha ha, luuzeri, biezji vien izmantoju 3. joslu, jo izstiepies vai saraujies taapat man sanaak aatraak, nelaimiigie nelgas nelaideeji, nu neielaidiisiet, nu un, cits ielaidiis.

Biezji vien gardi smejos par tiem stresotaajiem, kas nelaizj un tad turaas pa 5cm no priekshaa braucoshaa, ar varu jau es nespiezjos, vienmeer kaads ielaizj, savukaart es tieshi taapat daru. Nu nafig tad tur vispaar taa 3. josla? Nu taisiet tad vinju ciet, un staaveesim 5km garaa rindaa un visi buus apmierinaati.

111008. viesis 13.janvāris 2004 13:59
0 0 Atbildēt

Ja gribu, tad laižu, nevis man ir pienākums...

Kurs punksts CSN ir rāvējslēdzēja principam?

Viss ir tikai ieteikums, neesi jau autobuss, kas jālaiž obligāti!:-))

Nu neredzu, kur man būtu kaut kas jālaiž manā joslā kā pienākums, kurā sat.punktā?

111009. viesis 13.janvāris 2004 13:59
0 0 Atbildēt

Man jau patī kā te daži lamājas. Vienmēr ir bijuši ībļi, duģiki, lohi, stulbeņi, bet allaž tos stulbībā ir pārspējuši tie, kuri visus citus, tikai nekad ne sevi, pieskaita šai kategorijai. Daži "viesi" tādi te parādījās... :)

111010. viesis 13.janvāris 2004 14:01
0 0 Atbildēt

Peksīc, līdēju nelaišana un nelaišana vispār ir divas dažādas lietas. Līdējus nelaižu gandrīz nekad (nu ja ir galīgi slims vai tāds, kura paliek žēl, tad gan palaižu), bet no sānielām laižu vienmēr. Diemžēl arī tajos gadījumos netrūkst lohu, kas nezina principu viens no vienas puses, viens no otras. Tie laikam domā, ka ja atradies viens muļķis, kas kādu laiž, tad tam tagad ir jālaiž visus.

A šitie gudrīši laikam ir tādi kā šitais HEHEE, kas jau te bārsta "lūzeri", "nelgas nelaidēji". Un pats tu kādu vispār palaid vai lien vienmēr ar domu "tāpat man sanāks ātrāk". Droši vien pat paldies nepasaki, kad tevi laiž, jo tev jau laikam pienākas. Visi citi taču ir lūzeri...

111013. viesis 13.janvāris 2004 14:08
0 0 Atbildēt

Nē nu autā vispār.

Tas raksta autors, kas raud atkal, pats ir lunis nedataisīts. Pilnīgs lamers uz ceļja.

Ja tur brauc pa 2.joslu un klāt pienāk 3 josla, temboļje, ja vēl viss ir štoparā, tad jādarbojas ir "rāvējslēdzēja" principam, ja maz sajēdz ko tas nozīmē !!!!.

Te nav runa par to, ak tu maita kur lien, bet elementāra pieklajība.

Tas ka vairums rīdzinieku tādas vietas zin un rindu ieņem jau kilometru iepriekš ir viņu problēma !!!! Ja brauc jebkurš cits, kas nezin, viņam ir tiesības braukt līdz pašam sašaurunājumam un nav ko aurot.

Tad nodaliet tur kurš nu zin un kurš nē. Protams tie līdzīs iekšā, ja kāds lopiņš ar smaidu lū'pās ripinās pirekšējam autiņam visu laiku pakalā un nelaidīs nevienu sev priekšā.

111015. viesis 13.janvāris 2004 14:10
0 0 Atbildēt

Parasti palaizu citus no 3. joslas, iznemot tos, kuri nekaunmiigi bez pagrieziena raditaja ieslegshanas megina man nogriezt celju, taadiem parasti meginu iepist saanaa, lai maksaa! Bet shie savukart parasti nomiiz un nelien taalaak!

Mikrinoiidus arii nekad nekur nelaizu, un nekad arii nelaidiishu! man vini nepatiik kaaa suga!

111016. viesis 13.janvāris 2004 14:11
0 0 Atbildēt

Par šo krustojumu jāsaka, ka vienmēr palaidīšu tos, kas pārkārtojas savlaicīgi, nevis vīlē pāri visām saliņām un spraucas iekšā pašā galā, tādējādi tikai veicinot sastrēgumus. Arī pats pārkārtojos savlaicīgi, bet nu jau man kādu laiku šis krusts nav aktuāls. Pirms tam braucu katru dienu.

111017. viesis 13.janvāris 2004 14:13
0 0 Atbildēt

Kādi te visi stresaini, vieni maitas nelaiž, otri tādi paši maitas lien priekšā. Nevajag tiki sāpīgi to visu uztvert. Ja es braucu tajā vai kādā citā līdzīgā vietā pa joslu, kas priekšā beidzas, tad ar to rēķinos, ka mani var neielaist un nestresoju, ja tas tā arī notiek, parasti, gan tikai laicīgi ir jāpārkārtojas un stāvēt nesanāk. Ja kāds atkal no tās joslas grib pielīst priekšā tad speciāli jau tāpēc nebraucu 5cm no priekšējās mašīnas bufera, tikai nevajag čemmāties. Bet, ja nagļakā sāk līst bariem vien priekšā, nevis pa vienam, zolīdi varu arī iebraukt durvīs, profilakses nolūkos.

111018. viesis 13.janvāris 2004 14:18
0 0 Atbildēt

TO gendalfs 13.01.2004 14:01

Pats vienmeer un visur palaizju kur vajag. Vienmeer pasaku paldies ja mani palaizj (vieniigi gadiijumos kad runaaju pa mob., dzeru kafiju un baardu dzenu, tad gan nevaru to izdariit :) ) Bet ja tieshaam nagla griezj priekshaa neraadot pagriezienus utt, tad pashlji nah...

111020. viesis 13.janvāris 2004 14:30
0 0 Atbildēt

nu nau ko staaveet vienaa rindaa, tad aste staavees pie stacijas. braucam pa divaam rindaam un palaizham viens otru. nav stresa un buktes!

Ja kaads zin, skaidrojiet: ja pocisti ir ar privaatmashiinu, tad vinjiem jaabuut kaadai celjaziimei vai citam dokumentam, kas apliecina, ka dezhuura ir tieshi tur un ka atljauts ar privaato braukt?

111022. viesis 13.janvāris 2004 14:39
0 0 Atbildēt

Bljee vot toch paraadiet man kur CSN ir raxtiic par obligatu ravejsledzeja principa ieveroshanu uz ielas???? Bljee tas ir tikai un vieniigi ieteikums, nekas vairaak...

111024. viesis 13.janvāris 2004 14:49
0 0 Atbildēt

To Peksiic 14:18

Sore ja uzbraucu tev, mani te vairāk nobesīja tas Hehee ar to savu gudreļošanu.

Ja baigi visur jāsteidzas, tad var taču "līst" arī citiem netraucējot. Vismaz es tā cenšos darīt, jo mierīgi ripināt nemāku un man arī vienmēr jāsteidzas :)

Un par konkrēto vietu - otrajā joslā taču ielīst var laicīgi, pirms tā sakainās saliņas.

111029. viesis 13.janvāris 2004 14:53
0 0 Atbildēt

Tieshi taa... Uz ja mans tur gadaas tad mans tur arii taa dara.

111032. viesis 13.janvāris 2004 15:05
0 0 Atbildēt

Redaktor, bet varbūt iesaki - KUR tad lai policija viņus tura?

Es patiesībā neredzu iemeslu, kādēļ lai tur sodītu tos, kas brauc pa trešo joslu. Aizbraucam lidz saliņai, parādam labo pagriezienu, kāds ielaiž otrajā joslā un - atiet. Viss ir likumīgi, neviens nevienu nevar sodīt.

marixman - nuja, nekur jau nav rakstīts par to rāvējslēdzēju. Bet autovadītājiem pašiem ir liela tieksme šo principu ievērot - paskaties vien uz krasta ielu pie dzelzceļa tilta, kur pienāk sānceļš no autoostas puses klāt. Tur visi tik labsirdīgi, tik labsirdīgi... :)

Redaktors 13.janvāris 2004 15:16
0 0 Atbildēt

Qued: Varbūt man arī policijā strādāt iestāties? :)

111040. viesis 13.janvāris 2004 15:21
0 0 Atbildēt

Bose

2 varianti:

1. brauc pa kreiso APZINAATI ar domu pieccakareet paareejos "idinjus" kas gaida rindaa - nelaizzu nekur

2. visos citos gadiijumos - raaveeejsleedzis vai elementaara pieklaajiiba

111042. viesis 13.janvāris 2004 15:29
0 0 Atbildēt

Redaktor - nuja. Par ļaunu nenāktu, tad varbūt tu labāk saprastu darba specifiku. Nu, varbūt pastažēties.

Es nezinu, vai tu seko, bet šis gadījums jau kļūst analoģisks Brīvības/Bruņinieku krustojumam: arī tur bija situācija, kad bija neapmierinātie - nepatika, ka daudzi griežas pa kreisi no vidējās joslas (man arī nepatīk). Ķipa, kur policija skatās. Ok, uzlika policiju - uzreiz iauto ziņa: ē, policija tur stāv un taisa sastrēgumu! Kā izrādās, norādīt uz problēmām vēl nenozīmē tās atrisināt.

Es 13. janvāra ielā braucu pa kreiso joslu elementāra iemesla dēļ - jo pa to var ātrāk aizbraukt. Vai tai būtu jābūt manai problēmai, ka citi stāv vidējā rindā garā virknē? Ja josla ir brīva, manas tiesības ir to izmantot. Es nevienu negribu "piečakarēt" un nevienu neuzskatu par idiņu; vienkārši taupu laiku un nervus braucot tā, lai nokļūtu galā ātrāk un ērtāk.

111045. viesis 13.janvāris 2004 15:31
0 0 Atbildēt

gendalfs

a tu paarlasi veelreiz manu komentu, mosh sapratiisi, ko gribeeju teikt, par luuzeriem saucu tos, kas alkatiigi turaas 5cm viens no otra un censhaas nelaist, ar spiezjshanos nekad neesmu spiedies, gaidu kad kaads ielaidiis, un arii pats laizju, man patiik tas raaveejsleedzeeja princips un viss.

Vienkaarshi ir laames, kam patiik staaveet 2km garaa rinda, strauji bremzeet un gaazeet, lai tik kaadu neielaistu. Bet es bez stresa piebraucu, iesleedzu pavorotnjiku un pagaidu.

Man pasham riebja tie, kas spraucaas un lien paarkaapjot CSN, taadus tieshaam nekad nelaizju, un tie ir vieniigie kurus nelaizju.

Redaktors 13.janvāris 2004 15:32
0 0 Atbildēt

Pilnīgi Tev piekrītu, es arī neatceros reizi, kad būtu izmantojis citu joslu. 3. ir visatrākā. Tā nav citu apčakarēšana, ja Tevi palaiž, kas ir normāla parādība. Bet uz baltās saliņas gan virsū līst nevajadzētu - par to, kā redzams, soda. Un ja policija tur kādu grib apturēt, tad lai izdomā, kur novirzīt pārkāpējus.

111049. viesis 13.janvāris 2004 15:49
0 0 Atbildēt

Ar braukšanu pa trešo joslu ir tāda nianses (vismaz man tā šķiet) - mainot joslu vajadzētu rādīt pagriezienu; nevajag līst rupji otrajā joslā, bet gaidīt kamēr kāds palaidīs (kulturālus ļaudis vienmēr kāds palaiž); lai tiktu otrajā joslā, gaidīt savu kārtu (daudzi dara tā - lai arī priekšā ir vairāki citi, kas grib tikt no 3. joslas 2.ajā, viņi ņem un parāda pagriezienu un tiek ielaisti otrajā joslā un aizbrauc pirmie, protams, nepalaižot nevienu no priekšā stāvējušajiem "bēdubrāļiem"; efekts tāds, ka pašā priekšā 3. joslā stāvošais var ļoooti ilgi tur tā arī stāvēt - vai arī kļūt rupjš)

111054. viesis 13.janvāris 2004 16:10
0 0 Atbildēt

13.janvāra,13.janvāra,a kas notiek uz Valmieras ielas kur tikai viena josla ir taisni(kr. ar Bruņinieku), nekaunīgu līdēju ka biezs un nesakiet ka tie 1.reiz Rīgā(mikriņus ieskaitot)! Nah,5cm no priekšābraucošā....,nelaižu...,punkts!

ZOGA

111058. viesis 13.janvāris 2004 16:22
0 0 Atbildēt

sakeri izsapņojuši kaut kādu obligātu rāvējslēdzēja principu... tāds nav iekļauts satiksmes noteikumos.... tā kā varat sūkāt...

111061. viesis 13.janvāris 2004 16:27
0 0 Atbildēt

CSN gluži pretēji nosaka, ka pārkārtojoties uz citu joslu jādod ceļš tiem, kas pa to joslu brauc....

"52. Pārkārtojoties vadītājam jādod ceļš transportlīdzekļiem, kas brauc tajā pašā virzienā pa blakusjoslu. Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem pārkārtojoties vienlaikus, vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi."

111062. viesis 13.janvāris 2004 16:28
0 0 Atbildēt

Valmieras iela minētajā vietā toš ir nepatīkama, es arī tur cenšos nelīst un pats nelaižu; kā nekā tur kreisā joslā domāta lai nogrieztos pa kreisi.

viesis 16:22 - kurš teica, ka obligātS? Nu negribi, nelaid, vai tevi kāds spiež? Tikai tad sūkā, ja pašam kādreiz vajadzēs, lai kāds kaut kur palaiž.

111064. viesis 13.janvāris 2004 16:33
0 0 Atbildēt

CSN NAV teikts ka ir jaalaizh peec raaveejsleedzeeja principa !!!!

SKAIDRS ????? Ir mineets tikai kaa ieteikums. Bet tas buutu jaapielieto kad izbrauc no mazaak svariiga celja vai pagalma, jo tad jau nav citas iespeejas. bet sheit vienkaarshi atrodas p.i.d.a.r.i kuri izmanto leetticiigus lohus 2 .joslaa.

Nav runa par to ka nevar braukt pa 3. joslu, protams, ka var.

Var vispaar arii atmuguriski braukt, ja kas...

Lietas buutiiba ir kultuuras jautaajums, taapat kaa veikalaa rindaa.

Sastreegumus tachu 3. josla nemazina, bet gan PALIELINA, jo notiek "gruustiishanaas".

Es vienmer mochiiju pa 1. joslu, jo taa toch ir aatraaka un nav lieki jaasaspringst. Tikai tie sabiedriskie tur taa sastaajas ka nav skaidrs kur saakas rinda kur vienkaarshi kaads apstaajies.

111065. viesis 13.janvāris 2004 16:37
0 0 Atbildēt

Ja par visiem 100% tiktu izmantots te taa piesauktais "raaveejsleedzeeja princips", - krustojumu shkeerso 1mashiina no 3 joslas, 1 - no otraas, tad visaatraakaa josla tikai un vieniigi buutu 1.josla. Bet reaali dziivee sanaak, ka ielaizj un iespraucas daudz vairaak, taapeec arii 2.josla galaa nekustas. Un reizeem redzeeti paaraak labie shoferiishi, kuri vienreiz palaizj vairaakas peec kaartas, peec tam veelreiz taapat tad tu redzi, ka kaut kur priekshaa veel kaads kaadu palaizj un aizmuguree il pilniigaa ... Varbuut kaads kaadreiz tur speciaali brauc kaitinaat paareejos, kas aizmuguree - laizj tikai vienu peec otra. Tikai vajag biezus logus un izturiigu durvju sleedzeni, lai neatrautos no nokaitinaatajiem shoferiishiem. Un veel vajag garu videejo pirkstu, lai atbildeetu uz taureem :)

111066. viesis 13.janvāris 2004 16:52
0 0 Atbildēt

Murgs. Mums jau tagad tā palaišana kļust par slimību. Tu brauc pa galveno ielu, viens mēģina izlīst no šķērsielas priekšā un gandrīz vai jājūtas vainīgam ka nelaid. Pieklājība ir labi, bet ne jau tā, ka nu esmu baigi foršais apstājas un tikai visus palaiž kamēr pats dabū bekā.

111067. viesis 13.janvāris 2004 16:56
0 0 Atbildēt

veel par taam palaishanaam.

es parasti laizhu tikai tad kad redzu ka priekshaa ir sarkanais un transporta pluusma tuuliit apstaasies. bet kad ir zaljais un pluusma kustaas nevis staav, tad nelaizhu jo taa vairs NAV pieklaajiiba bet stulba pluusmas bremzeeshana. tad kad taapat nekur netiksi - sastreegums, sarkanais, tad luudzu izraadiet savu laipniibu neierobezhoti.

111069. viesis 13.janvāris 2004 16:59
0 0 Atbildēt

hehee : lai neielaistu kautkaadu *******u liideeji es arii dazreiz turos 5cm attalumaa no prikshabrauceja! Man tas nekadu stresu nerada, jo reakcija strada diezgan labi! Ja tev tas rada probleemas, tad neattiecini to uz citiem!

111070. viesis 13.janvāris 2004 17:01
0 0 Atbildēt

viesis 16:33 - nu neko nevar darīt, ja pa tu pa vidējo joslu braucošajos redzi lēttīcīgus lohus. Es tur redzu normālus autovadītājus (ar izņēmumiem, protams), kuri nez kādēļ stāv rindā tā vietā, lai izmantotu blakus esošu brīvu joslu. Salīdzinājumā ar veikalu - veikalā pie vienas kases stāvēt 3 rindās nevar, bet 13. janvāra ielā stāvēt trīs rindās var, turklāt atbilstoši CSN. Tā ka salīdzinājums nevietā.

Sastrēgumus 3. josla nepalielinātu, ja nenotiktu "grūstīšānās" - tb, ja gan 3., gan 2. joslā braucošie kulturāli respektētu citus satiksmes dalībniekus. Tā kā tu "močī" pa pirmo joslu, tad tev vispār nevajadzētu līst šajā diskusijā - jo vairāk tādēļ, ka tava argumentācija nesniedzas tālāk par CSN piesaukšanu (kurus pats diez vai konsekventi ievēro) un citu diskusijas dalībnieku saukšanu par ***.

lidacens - 1. josla jebkurā gadījumā bus visātrākā. Ja viss notiktu pareizi, otrajai un trešajai joslai katrai vajadzētu iet apmēram 2x lenāk nekā pirmajai. Nav nekādas starpības, vai mašīnas brauc pa 2 vai pa trim joslām, ja galā ir tikai divas joslas - ielas caurlaidība no tā nemainās un šo caurlaidību uzturēt maksimāli lielu ir tikai pašu autovadītāju rokās - respektējot citam citu, tas ir, ne tikai no sānu joslas nākošo, bet arī aizmugurē braucošos.

111072. viesis 13.janvāris 2004 17:07
0 0 Atbildēt

Braucam patuseet uz to 13.janvaara ielu - driiz tur visam vajadzeetu notikt :)

111073. viesis 13.janvāris 2004 17:07
0 0 Atbildēt

Vispaar 13.janvaara ielas 3 joslu vareetu uztaisiit taadu, ka taa iziet pa taisno uz krasteni un tad jau tur taalaak luksoforu. Gan jau ka kautko tur var uztaisiit, padomaat vajag, bet sat.dep. laikam jau ar galvu nedraudzejas... Vienkaarshi ir jau dazji labi piemeeri riigas satiksmes organizeeshanaa.

Jau gadus 3 toch par janvaareni visi spriedelee, tikai tolka nekaada. Riigaa nemaz tik daudz to "probleemu" nav, lai tur 10gadus reekjinaatu un paarreekjinaatu, plaanotu un veelreiz paarplaanotu. Nu bet mees jau laikam tur neko ietekmeet nevaram.

111076. viesis 13.janvāris 2004 17:18
0 0 Atbildēt

zinaama taisniiba ir abaam puseem, bet... es meeginu braukt pa to joslu, kas iet aatraak un shajaaa krustojumaa taa biezi ir tresaa josla. neuzskatu, ka shaada riiciiba ir seviski pieklaajiga attieciibaa pret tiem, kas gaida divreiz lielaakaa rindaa otrajaa joslaa, bet negribas tupeet otrajaa, ja no treshaas visi, kam nav slinkums saliidiis otrajaa un rezultaataa godiigi buusu ietaupiijis laiku visaadiem lohiem (kaads arii pats esmu lienot no tresaas otrajaa). liidziigi ir daudzaas citaas vietaas. piemeeram, pirms akmens tilta, kur dazi tup divaas joslaas, bet citi aatri pa tramvaja sliedeem (tur tas ir atljauts) apdzen un pirms tilta ielien otrajaa. dazreiz, kad steigai nav pamata, censho buut pieklaajiigs un staavu korkii, bet cik tad ilgi var iztureet, ka it seviski mikrini aizlien garaam pa sliedeem, uztaisa korki krustojumaa, kaa rezultaataa rindaa sedeetaaji taa arii paliek uz vietas. rezumeejums tam visam ir taads, ka jaaizdara attieciigi labojumi celja ziimju (atljauju, aizliegumu) izvietojumaa shaadaas vietaas, lai vieni nekljuutu vienliidziigaaki par citiem, kaut arii formaali noteikumi netiek paarkaapti. kameer buus shaadas vietas, arii es centiishos vispirms ekonomeet savu laiku un tad citu, lienot pa prieksu. tas ir slikti, bet tada ir dziive, kur uzvar stipraakais, aatraakais, gudraakais...

111081. viesis 13.janvāris 2004 17:32
0 0 Atbildēt

Qued. Pats tu apgalvo, ka galaa ir tikai 2 joslas, bet tomeer kaut kaa velk pa 3. "it ka briivo" joslu ???? Visaatraak vis notiktu ja brauktu tikai pa 1. vai 2. joslu, jo tad 2. neraustiitos. 3. vareetu ieskriet, ja sanaaktu palikt krustojumaa sastreeguma briidii.

bet vispaar taa 3. josla ir jaapagarina paari krustojumam, jo aiz krustojuma jau ir 3 un taalaak 4 joslas.

veelviena bremze rodas no taam diivainajaam sliedeem, kuras ir veel trakaakas kaa vilcienu paarbrauktuvees.

111082. viesis 13.janvāris 2004 17:34
0 0 Atbildēt

Runaajot par rindaam :) Peerkot studenta/skolnieka kartinju TTP kasees meenesha beigaas ir viena gara rinda(liidz luksoforam) bet kases 3. Un ja es aizeju gar rindu un piestaajos pie kaadas briivaas kases .. vai es "lienu"? Liidziigi arii sheit .. josla briiva, es braucu .. Un pasaku paldies, ja kaads palaizh ..

111083. viesis 13.janvāris 2004 17:38
0 0 Atbildēt

Taatad nedaudz CSN;

XII. Braukšana krustojumos

93. Aizliegts iebraukt krustojumā vai brauktuvju krustošanās vietā, ja izveidojies sastrēgums, kas vadītāju var piespiest apturēt transportlīdzekli krustojumā vai brauktuvju krustošanās vietā un traucēt braukt citiem transportlīdzekļiem :)

Tas nedaudz tiem kas uzskata ka ja vinjsh var apstaaties krustojumaa.

111084. viesis 13.janvāris 2004 17:44
0 0 Atbildēt

CSN termini:

1.22. krustojums — vieta, kur krustojas, piekļaujas vai atzarojas ceļi vienā līmenī. Krustojums ir norobežots ar iedomātām līnijām, kas savieno brauktuves pretējo malu noapaļojuma sākumu.

Šis termins neattiecas uz vietu, kur uz brauktuves izbrauc no blakusteritorijas (pagalma, stāvvietas, degvielas uzpildes stacijas, uzņēmuma u.tml.);

protams par peedeejo gan tad ir taa ka tas jau ir peec katra sirdsapzijas, laid vai nelaid.

111085. viesis 13.janvāris 2004 17:44
0 0 Atbildēt

To hehee

labi, labi, bus jau labi :)

es neciešu tos, kas apzināti mauc uz tās saliņas un mierīgi turpina gaitu, vienkārši spiežot citus no otrās joslas ārā, kamēr šitos palaiž. Tavs koments lika domāt, ka esi viens no tiem. Bet ja jau tu nezmaz nelien uz saliņas, bet kārtīgi stāvi ar ieslēgtu pavarotņiku, tad būšu velti iestresojis, tavu niku pieaukdams :)))

neņem ļaunā, patiesībā neciešu to krustojumu. Vienmēr tur nonāku tad, kad patiešām ir jāsteidzas.

111088. viesis 13.janvāris 2004 18:09
0 0 Atbildēt

Uz 3.joslas “ķieģeļa” nav, tā kā nav ko īpaši saspringt. Tie, kas ir ielīduši 2.joslā, viņiem ir jārēķinās, ka 3.josla brauks uz 2.joslu, jo nekur nekāda aizlieguma nav! Vienīgi CSDD varēja uzlikt zīmi, ka 3. josla pēc metriem 200 iekļausies 2.joslā. Es pa 3. braucu tikai tad, ja steidzos, un lai tiktu 2.joslā, vienmēr parādu pagriezienu. Ja nu gadās, ka jābrauc pa 2., tad tos līdējus bez pagriezieniem gan nelaižu un nelaidīšu, ieskaitot mikriņus, pat ja viņi rādīs pagriezienus.

Un, ja vēl atbildīgie dienesti segumu pie sliežu šķēršošanas varētu izlīdzināt…

111093. viesis 13.janvāris 2004 18:45
0 0 Atbildēt

To Nightwing 13.01.2004 13:22

Pirms citus sauc par LOHiem, parādi Satiksmes noteikumos vietu, kur minēts "RAAVEEJSLEEDZEEJA PRINCIPS"? Tas ir pieklājības princips nevis Ceļu Satiksmes noteikumu prasība. Vai arī es kļūdos?

Attiecībā uz tiem priekšā līdējiem. Ja es tiešām jau zināmu laiku esmu pavadījis šajā nelaimīgajā "2 joslā" kura nepakam negrib izkustēties no vietas tikai tāpēc, ka ir daži "krutāki" autovadītāji, man tie tiešām apriebjas un tiekot pie vietas kur šīs nelaimīgās joslas savienojas nu nepakam negribas laist nevienu no "laimīgās 3 joslas". SORRY!

Runa nav par situāciju, kad kāds ir noplīsis un jāpalaiž aiz viņa stāvošie. Vienmēr laipni! Tā ir neparedzama situācija, bet ielas - tās jau tā izveidotas gadiem un gadu desmitiem.

LABĀK "DRĀZT" RĪGAS DOMI VAI ARĪ RĪGAS IELU ATBILDĪGĀS PERSONAS, LAI DOMĀ - KĀ IZMAINĪT SATIKSMI ŠĀDĀS VIETĀS, LAI AUTOVADĪTĀJIEM NEBŪTU JĀAPVAINO VIENAM OTRU!

111097. viesis 13.janvāris 2004 19:37
0 0 Atbildēt

Cirvju dēļ 3. joslā ar nepareizi pielietotu rāvējslēdzējprincipu reāli samazinās mašīnu caurplūdes spēju, jo 2. josla nespēj uzņemt ātrumu, lai izbrauktu cauri krustam. Visoptimālāk būtu pārvietoties uz 2. joslu pietiekoši laicīgi (viena luksofora cikla laikā pa 2. joslu izbraucošo mašīnu rindas garums)

111100. viesis 13.janvāris 2004 20:04
0 0 Atbildēt

daljai cilveeku ir ddivaina izpratne par priekshaa liishanu.

ko tik neizdomaas, lai p.i.s.t.u citiem smadzenes.

nu, ielien tajaa 3. joslaa un pashi p.i.s.a.a.s un citus 2. rindaa p.i.s.h.s.

rezultaataa mazaaka transporta pluusma.

ar CSN noteikumiem tam nav nekaada sakara. vienkaarshi pieradushi peec padomju likumiem ar elkonjiem mochiit.

vajag to 3. joslu paartaisiit par auto staavvietu un miers.

esmu redzeejis Eiropaa, ka ielai pa vidu parko mashiinas, taa kaa nekas jauns tas nav.

111101. viesis 13.janvāris 2004 20:26
0 0 Atbildēt

JUMS NAV P.O.H.U.J ka kurs brauc???,TADA GADIJUMA NA..UJA TA 3 JOSLA??NEGRIBI STAVET,BRAUC PA 3 VAI 1.

111102. viesis 13.janvāris 2004 21:13
0 0 Atbildēt

Kaa var noprast, tad i-auto tusee arii taadi "seetas mieti" kuri pa visaam variiteem nelaidiis nevienu savaa joslaa un paarkaartosanos no 3 uz 2 joslu uzskata par palaideeja pascienjas aizskarosu. Taadu dunduku deelj jau pa riigu nevar normaali pabraukt- kaad leenaak domaajosja bliive jau divus kvartaalus ieprieksj meegjina ienjemt pareizo joslu, jo, ak sjausmas... neviens tak vinju redz nelaidiisjot u.t.t. Taadiem pirmaa raksta autoriem vienkaarsji vajag aizsviidusjaas brilles iztiiriit un celja uzvediibas kultuuru mazliet pamaaciit, lai nedudinaatu pa ielaam uz 47 km/h ar zobiem stuuree iekjeerusos. Un vispaar man pie kaajas taads brauceejs (domaaju ka ne man vienam). Nepalaidiisi Tu - palaidiis kaads cits, pateiksu paldies un buusu gabalaa.

Ha- mazliet sirdi izkratiiju (:::

111104. viesis 13.janvāris 2004 21:17
0 0 Atbildēt

Tajaa vietaa var mieriigi izbraukt 3 joslaas ja blakus nav pagadiijies kaads dunduks. Bet savaadaak vienmeer braucu tur pa 3. joslu un vienmeer kaads ielaidiidiis ja ne dunduks skaugjis nelaideejs tad naakmais. Ar avaireikaam uzmirkskini un uz priekshu. Galu galaa kaadam jau pa turieni tach ir jaabrauc :)

111106. viesis 13.janvāris 2004 21:20
0 0 Atbildēt

Kaa saciit jaasaka asfalts ir jaalieto lai ar suunu neapaug :)

111107. viesis 13.janvāris 2004 22:42
0 0 Atbildēt

To Mr Rums. Ar veselo sapraatu tu nedraudzeejies. Aarsteeties vajag !!!!!

111118. viesis 14.janvāris 2004 9:36
0 0 Atbildēt

Kautkaa interesanti skjiet tie "Viesi". Laikam psihoteraipeiti savaakushies. Liels procents no tiem "Viesiem" apshauba kaada praata speejas. Iisteniibaa shai diskusijai nav jeegas, jo tikpat daudzi ir kas atbalsta palaishanu un citu pieklaajiibu uz celjiem, tad ir tikpat arii kas nepakam nevienu nelaidiis. Te jau ozj peec "pilsonju vadiitaaju" kara. Bet kaapeec tas notiek??? Domaajams ka saknes mekleejamas Sat.departamentaa. Nu nemaak vinji organizeet to satiksmi. Tikai pa laikam nopirzjaas par kautkaadu vecaaku auto ierobezjoshanu iebraukt centraa, vai arii njemt maksu par to. Pashlji nah... Vareetu padomaat ka Latvija ir no taam valstiim kur vismaz 70% brauc ar jauniem auto. Bet ir jau otraadi (pat skaitlis droshvien ir lielaaks). Laikam gada laikaa atrisina vienu probleemu un peectam nevar vien nomierinaaties gadu, cik nu labi ir sanaacis un kaadi nu vinji ir malachi.

111122. viesis 14.janvāris 2004 10:04
0 0 Atbildēt

Palasoties visu šo, ziniet kas liekas jocīgi? Kāpēc cilvēki iedomājas, ka ja CSN kaut kas nav dzelžaini noteikts, bet ir minēts kā IETEIKUMS (šinī gadījumā domāju t.s. rāvējslēdzēja principu) - tātad tas ir jāignorē, jo nav taču obligāti. Man gan liekas ka būt pieklājīgam un rēķināties ar citiem ir tikai normāli - tāpat kā mēs sveicināmies no rīta ar darba kolēģiem (ko varētu taču nedarīt, jo nekāds sods par to nedraud, vai ne?), pieturam durvis, ja kaimiņs nāk ar smagu nesamo utt. Kad ļaudis apjēgs ka tieši tie paši pieklājības principi, kas nav noteikti ar likumu, attiecas arī uz braukšanu un satiksmi. Jo ne Sat.departaments ne CP nespēs atrisināt šīs tīri cilvēcīgās problēmas, kas saistītas ar palaišanu, nepalaišanu, priekšā līšanu, joslas izvēli - un sekojošu 'besīšanos' par kretīniem un lohiem. Uztveriet citus autovadītājus kā cilvēkus (ar viņu trūkumiem, nepilnībām, kļūdām), nevis kā zombijus kas izbraukuši ielās lai jums traucētu dzīvot. Nervu šūnas neatjaunojas, ja kas..

111126. viesis 14.janvāris 2004 10:18
0 0 Atbildēt

2 jasmine: tas par to kaiminju tiesham bija milji:-)

111150. viesis 14.janvāris 2004 12:42
0 0 Atbildēt

Cien. Admin,

Ja tu met aaraa rupkus textus tad iztiiri sho miskati(iauto) krietni pamatiigaak.

Atkaartoju - uz ielas ir brauceeji, kas ieveero noteikumus un brauc, neraustoties no vienas joslas otra, atri un stabil. Un arii D.R.O.C.H.I.T.A.J.I., kuri katru labu ideju pataisa par savu mini-kraaniju kompensatoru.

Raaveejsleedzeeja princips ir laba lieta, bet tas nav OBLIGAATS un, lai arii es vienmeer palaidiishu mineetosanaalikjus, lai vinji aatraak tiek pie kompiishiem palieliities kursh kuram ir uztaureejis vai pamirkshkjinaajis, es tomeer lielaakajai daljai shejienes steidziigo iesaku padomaat - vai viss , ko Juus sheit gvelzhat, ir reaali savietojams ar savstarpeju saticiibu un iecietiibu uz ielas.

Admin- ja atbasti D.R.O.C.H.I.T.A.J.U.S, tad izmet shito arii.

Pladies par uzmaniibu, un steidzieties arpraatu, lai nav jaaksa nost no apmaleem..

111181. viesis 14.janvāris 2004 14:27
0 0 Atbildēt

Izlaižot rupjības :) liela daļa taisnības viesis 14.01.2004 12:42

komentā ir.

111203. viesis 14.janvāris 2004 16:37
0 0 Atbildēt

A kas pa idinjiem nezina pa to ka 3 josla beigsies? Tad brauciet aiz pilsetas,tur nemaisisiat ! Nefig lizt prieksa !

111204. viesis 14.janvāris 2004 16:40
0 0 Atbildēt

Taa izskataas ka peedeejo divu komentaaru autori brauc tikai taisni un leeni, un tos, kuri maak arii mazliet stuureet uzskata par "drociitaajiem" (vinjiem laikam sis temats ir aktuaals).

P.S. Varat neatbildeet, izsmelts temats ar sekliem ljautinjiem.

111205. viesis 14.janvāris 2004 16:41
0 0 Atbildēt

SSorri- pirmspeedeejo divu komenti.

111234. viesis 14.janvāris 2004 18:50
0 0 Atbildēt

tipa vinjus tas satrauktu, it's all about tha money

111238. viesis 14.janvāris 2004 20:50
0 0 Atbildēt

To: Mr Rums. nu, diivaini, diivaini !!! es braucu dinamiski un aatri un vienmeer palaizhu kad tam citam nav citas iespeejas (shaja gadiijuma ir iespeejas), bet tas man netraucee saprast, ka 2. josla bez 3. joslas uzmaakshanaas nodroshina lielaaku caurlaidiibu nekaa 2. un 3. josla kopaa

+ lielaaks risks, ka radiisies crash, kas attieciiigi radiis daudz lielaaku sastreegumu + stress utt. Gruuti to saprast ?????

111242. viesis 14.janvāris 2004 22:16
0 0 Atbildēt

Interesanti palasiities komentus...:-)

Par raxta autora jautaajienu: jo horizontaalais markjeejums nav redzams, tad vinja nav. Taa tas ir arii peec CSN, bet diemzheel punktu uz sitiena nepateikshu. Vai tad mums buutu jaatceras, kaadas sviitras bija uz celja, pirms riepas taas 'nograuza', un ja taas nav atjaunotas? Vai, piemeeram, autinju no aarzemeem sodiis par to, ka vinjsh neredz neesoshu markjeejumu uz celja?! :-) Prieksh taa ir attieciigas celja ziimes, kuras liek uz mietiem vai kar pie vadiem!

Savukaart jautaajiens par to, vai 3. josla shai vietaa ir braucama, vai nee, ir katra pasha eetikas jautaajums. Mans viedoklis - ja josla ir, un man nav aizliegts pa to braukt, un taa ir briiva - es pa to braucu. Kad taa beidzas - es paarkaartojos. Pieklaajiigs brauceejs, redzot manu pagrieziena raadiitaaju (t.sk. es pats), mani palaidiis. "Raaveejsleedzeejs"uz sho gadiijumu tieshaam neattiecas (CSN tas ir piemineets pie 1. joslaa staavoshu auto apbraukshanas, man liekas, lai gan tik pat labi vareetu buut piemeerojasm arii sheit), bet vesalais sapraac tomeer to liek piemeerot gan: gabalaa no Praagas ielas liidz subj krustojumam 3. joslaa ievietojas ~30-40 auto. Kaada sprigulja peec sastreeguma stundaa tiem buut jaapaliek pirms Praagas ileas?! Tas noziimee, ka liekiem 30-40 auto ir jaapaliek pirms lielaa Rainja bulv/13. janv ielas krusta, utt pa kjeediiti. Un mees tachu labi zinaam, ka _katrs metrs_ sastreegumu laikaa ir neliela uzvara, vai ne? :-)

Cieniisim sevi un citus, un noteikti kljuus labaak! To es ietektu arii CP, izdarot izklupienus uz 3. joslu un nedomaajot par to, kur nostaaties patureetajam upurim! :-))

Veixmi mums visiem!

RXE (sorry - cookies=disabled)!

111308. viesis 15.janvāris 2004 11:20
0 0 Atbildēt

RXE - labs koments. Es tikai piebilstu par to pieklājīgo autovadītāju, kurš palaidīs, ja tu parādīsi pagriezienu - vajadzētu būt vēl nosacījumam, ka 2. joslā satiksme ir pārāk intensīva, lai tu tiktu ārā bez īpašas palaišanas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti