Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītājs brīdina par apdrošināšanas kompāniju 74

 
6.septembris 2004 10:54

Lasītājs: 2.septembrī iebraucu Antenas ielas "BTA" filiālē, lai uzzinātu, cik maksā 1993.gada Mazda 626 apdrošināšanas polise uz 12 mēnešiem. Meitene laipni mani uzklausīja un pēc nepilnas minūtes es jau zināju, ka apdrošināšanas polise uz gadu (braucot tikai pa Latviju) maksā Ls50,90.

Pakasīju pakausi un nolēmu, ka apdrošināšu savu mašīnīti šajā apdrošināšanas kompānijā. Mājās, parunājot ar savu JURIDISKO (kāpēc izcelts, redzēsiet vēlāk) sievu, viņa teica, ka viņai ir "bieza" veselības apdrošināšanas polise šajā pašā apdrošināšanas kompānijā un pielikumā ir rakstīts, ka par OCTA polisi ir jāmaksā 30% lētāk. Nebija vajadzīgs kalkulators, lai izrēķinātu cik daudz naudiņas var ietaupīt...

3.09.2004. Kāpjam mašīnā braucam uz minēto apdrošināšanas sabiedrības filiāli. Ejam pa durvīm iekšā. Meitenes smaidīgas, viss it kā labi, bet tad tikai sākās... Noliekam uz galda visus nepieciešamos dokumentus, polises un pielikumus pie tam, kurās melns uz balta ir rakstīts, cik pienākas atlaide.

Sākās ar to, ka redz automašīna ir uz mana varda, bet apdrošināšanu ņem mana juridiskā sieva. Tā it kā nedrīkst. Es atbildēju, ka zinu to, ka drīkst. Meitene piezvana un pēc neilga laika izrādās, ja ir vienādi uzvārdi, tad drīkst. Nodomāju, ka viss ir kartībā, izvelku no maciņa Ls 36. Sēžu un gaidu. Te nu "koma" klāt...

Uzminiet, cik ir jāmaksā? 59Ls! Protams, ka pajautāju - kāpēc. Meitene paskaidroja, ka tāda atlaide 30% apmērā vairs nedarbojas (vismaz varēja atsūtīt pielikumu pielikumam, kur būtu uzrādītas izmaiņas) un uzņēmuma, kurā strādā apdrošināšanas polises ņēmēja ir speciāla atlaide (uzņēmums liels un pazīstams visiem). Nu tad skaidrs ir tas, ka ja cilvēks nāk no ielas, tad viņam summa par polisi ir jāmaksā stingri mazāk, nekā tam kuram ir diezgan lielas saistības (naudas ziņā) ar to pašu apdrošināšanas sabiedrību, kura vēlas vēl papildus izmantot viņu pakalpojumus.

Es to uzskatu par visparastāko krāpšanu (pie tam vēl savu patstāvīgo klientu krāpšanu). Droši vien, ka ir tādi, kas uz to "uzraujas". Esiet uzmanīgi ar šīs apdrošināšanas kompānijas sniegtajām atlaidēm, ka nesanāk otrādi.

Sailem, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
138664. viesis 6.septembris 2004 10:57
0 0 Atbildēt

normāli cilvēki apdrošinās Baltā un Ergo. :) BTA un Balticum lai paliek piedzīvojumu meklētājiem.

138665. viesis 6.septembris 2004 10:58
0 0 Atbildēt

Skaisti - vai ne! Un kompensaacijas vinji arii negrib maxaat :)

138667. viesis 6.septembris 2004 11:06
0 0 Atbildēt

ai ai ai, ko nu dariit :)

138668. viesis 6.septembris 2004 11:09
0 0 Atbildēt

pa kaadu naudu tad apdroshinaashanas firmu vadiiba pirktu sev jaunus auto un maajas?

maksaa draugs, paliidzi resnajiem kljuut veel resnaakiem.

OCTA smi?d pa gabalu!!!

138675. viesis 6.septembris 2004 11:24
0 0 Atbildēt

nu bet kamon! nepatiik-need! :)

man nepatika, taapeec ir ergo polise, bez stresa un satraukuma :)

138676. viesis 6.septembris 2004 11:26
0 0 Atbildēt

patstāvīgo klientu krāpšanu = paStāvīgo klientu krāpšanu

138679. viesis 6.septembris 2004 11:31
0 0 Atbildēt

khum, mosh aizej uz www.balta.lv tur kalkulators, man (ja nemaldos balta nedala vietējā/ starptautiskā OSCA) sanāca 58.73 LVL. ...pienjemu, ka audi ir smagāks par 3 mazdu :) tā nav reklāma, es esmu apdrošinājies citur, vienkārši tur bija kalkulators :)

138680. viesis 6.septembris 2004 11:32
0 0 Atbildēt

vecs BMW (lidojošs zārks) + jaunietis + Ergo = 29 Ls :))) tiesa dienu pirms pirmā maija ghgh

138681. viesis 6.septembris 2004 11:32
0 0 Atbildēt

BTA jau agraak, tad kad shiis atlaides darbojaas, cilveekiem 'no ielas' deva lielaakas atlaides...

Doma laikam taada ka lielo un zinaamo uznjeemumu apdroshinaatie darbinieki (pac taac un esmu paarbaudiijis) VAREETU maksaat vairaak, taac ir mans IMHO.

138682. viesis 6.septembris 2004 11:33
0 0 Atbildēt

Tajaa BTA ir kruta:manam mociitim apdroshinashana uz 3men. maksaaja Ls15,bet Baltaa-Ls 9.60.Taa nav B.reklaama,bet taa bija.

138684. viesis 6.septembris 2004 11:34
0 0 Atbildēt

pirms 1 maija visi bija gudri, vieniigi es stulbi izdariiju ka martaa jau nopirku uz gadu :)

138686. viesis 6.septembris 2004 11:37
0 0 Atbildēt

Nu nevajag tur apdrošināties un viss :)

138688. viesis 6.septembris 2004 11:39
0 0 Atbildēt

Jā, nekas spīdošs :(

138693. viesis 6.septembris 2004 12:02
0 0 Atbildēt

If.lv lapā arī ir OCTA kalkulators!

138694. viesis 6.septembris 2004 12:11
0 0 Atbildēt

Mana pieredze ar BTA ir vēl rūgtāka. Biju tur apdrošinājis visas savas kompānijas automašīnas, gan OCTA, gan KASKO. Kopsummā varēja būt nedaudz virs 30 auto. Viss gāja gludi, kamēr sākās izmaksas. Kā mana bilance iebrauca pie viņiem mīnusā, tā čaļi vienkārši pateica, ka vairāk manus auto nedrošinās. Rodas viens jautājums. BTA nodarbojas ar apdrošināšanu jeb ar reketu? Apdrošina tikai tos, kam nekas nekad negadās. Vai tad tā ir apdrošināšana? Cik es zinu, tad apdrošināšana saistās ar daļēju (varbūt pat ar lielu) risku. Bet kāds ir risks, ja atsijā visus ar negatīvu bilanci, un atstāj tikai tos, kam pa to gadu nekas neatgadās? Piekrītu tagad Vzinim. Balta un Ergo.

138697. viesis 6.septembris 2004 12:23
0 0 Atbildēt

Man Baltā OCTA maksāja Ls53, veicu to augusta vidū un trāpījos uz kaut kādu papildus 10% atlaides akciju.

Mans auto ir pirkts ar Hansalīzingu un tam Baltā ir max. bonus klase :)

138701. viesis 6.septembris 2004 12:36
0 0 Atbildēt

Visu ko vajag apdrošinu tikai Ifā, vismaz skaidri nosacījumi un zinu par ko maksāju katru latu, arī pie izmaksām nav problēmu.

138703. viesis 6.septembris 2004 12:49
0 0 Atbildēt

BTA ar šādu attieksmi jau strāda no pašiem savas darbības pirmsākumiem. Nekādi nevaru saprast kā šī kompānija vēljoprojām strādā.

138706. viesis 6.septembris 2004 13:06
0 0 Atbildēt

Ar BTA ir vēl dažas visai interesantas nianses - vai tik šai kompānijai nebija jāmaksā 5 Ls par uzlīmi??? Nesen pats meklēju savam auto lētāko OCTA variantu un nonācu līdz If...

138708. viesis 6.septembris 2004 13:14
0 0 Atbildēt

Da, ko ņematies - visideālākais variants ir apdrošināt caur aprdrošināšanas brokeriem: i cenas labas, i piemeklēs vislabāko variantu Tev atkarībā no apstākļiem (tobiš palīdzēs izvēlēties labāko kompāniju).

Un pac galvenais - ja būs kāds aksidents, palīdzēs Tev dabūt naudiņu no apdrošinātājiem pēc iespējas īsākā laikā. (praksē pārbaudīts).

Bez tam, klientam jau tas neko papildus nemaksā - viņi paši saņem komisijas no apdrošināšanas kompānijām.

138710. viesis 6.septembris 2004 13:17
0 0 Atbildēt

Šī kompānija ir slavena arī ar nemaksāšanu par KASKO

138713. viesis 6.septembris 2004 13:21
0 0 Atbildēt

Es ari secinaaju, ka tas kantoris nav iisti riktiigs, bet nu diemzeel paspeeju tur apdroshinaaties uz gadu tiesa gan pa kadiem ~ 30 Ls.

138715. viesis 6.septembris 2004 13:27
0 0 Atbildēt

viesis 06.09.2004 13:14

tieši tā :) brokeri piedāvā pat vairākus variantus ar iespēju izvēlēties, tipa, kāda niansīte visos tajos knifiņos man kā maxātājam ir izdevīgāka. un problēmu gadījumā pakonsultēs, ko un kā rīkoties vai pat paši sakārtos (pthu, pthu, pthu nav nācies to izmanto)

138716. viesis 6.septembris 2004 13:33
0 0 Atbildēt

BTA sucks jau no laika gala..

138717. viesis 6.septembris 2004 13:38
0 0 Atbildēt

Bija krash , es nevainīgs , CP to apliecina izziņā priekš BTA. Šie izdomā , ka es tomēr arī esot 50% vainīgs un izmaksā pusi. CP priekšnieks teica , ''Ha , tad jau mums jāiet sēnes lasīt , ko ta mēs te sēžam'' Tādi pigori.

138723. viesis 6.septembris 2004 14:19
0 0 Atbildēt

2edzulis: vinji laikam bija dzirdeejushi,kaads tavam zaarkam aplja laiks melluzhos :) ar taadu tieshaam gruuti nosisties - vairaak pa 30 kmh tik no gaizinja lejaa ripojot var izspiest :D

138730. viesis 6.septembris 2004 14:50
0 0 Atbildēt

Ja salīdzina BTA piedāvāto iespēju pirkt OCTA polisi tikai Latvijai ar citu kompāniju piedāvājumiem (kur polise ir derīga visai Eiropai), tad diezgan bieži izrādās, ka BTA ir dārgāks nekā citas apdr. kompānijas.

138731. viesis 6.septembris 2004 14:52
0 0 Atbildēt

BTA ir viskrutaka apdroshinashanas kompanija latvijaa - "roga i kopita" Ilfa-Petrova 12 kreeslos nobaal. Zinu to no pieredzes.

138732. viesis 6.septembris 2004 14:53
0 0 Atbildēt

Ar BTA ir bijusi saskarsme,man viņa nepatīk,lūk tā :(((((

138733. viesis 6.septembris 2004 14:57
0 0 Atbildēt

Mans viens pazinja tiesajas ar BTA - avarija, abi vainigi, octa 50% pretejam pusem, Balta izmaksaa, BTA pasuta d.... - tiesas darbi jau nokljuvushi 2 instancee - apgabaltiesa, lai gan 1aja BTA zaudeeja 100% apmera.

BTA ******* - tur cilveeki sanjem nevis par labu "sales", bet par atrastu "siikumu", deelj kura var ietaupiit izmaksu - gjeniaala kompanija.

138734. viesis 6.septembris 2004 15:00
0 0 Atbildēt

autoram - kaadas tas veel ir sievas, iznjemot JURIDISKAAS (izceelums tavs) ? :))

JanisPuu

138736. viesis 6.septembris 2004 15:17
0 0 Atbildēt

Es atkal nevaru saprast, kādas nozīme ir vienādiem uzvārdiem? Var but tuvi radi ar dažādiem uzvardiem, var būt sveši cilvēki ar vienādiem. Vai tad visu nenosaka radniecība?

138738. viesis 6.septembris 2004 15:37
0 0 Atbildēt

no kompānijas kurai būtu svarīgs prestižš tirgū, jau sen būtu komentārs, vai situācijas skaidrojums, BTA pie kājas viss.

138740. viesis 6.septembris 2004 15:42
0 0 Atbildēt

Cik esmu dzirdeejis no tautas BTA un Baltikums ir aizdomiigi, kraapnieciski un vispaar mafiozhu kantori... pasham nav gadiijies paarbaudiit :-)

138743. viesis 6.septembris 2004 15:47
0 0 Atbildēt

tieši tāpēc "manējie" apdrošināšanas brokeri arī pārtrauca sadarbību ar Baltikumu....

138746. viesis 6.septembris 2004 15:53
0 0 Atbildēt

BTA - S.U.X.

138758. viesis 6.septembris 2004 17:10
0 0 Atbildēt

Es jau pec pirma maija meginaju dabut OCTA savai mazdai 323F, un uz tris enešiem BTA piedavaja pari par 30 LVL (tikai par Latviju), Statoila - Ventspili bija laikam Balta tur bija 33 LVL, bet Ergo samaksaju 15 LVL un neprasija visadus joba..s jautajums cik gadi utt., ko, sanak ka ja penža dabon tiesibas 60 gados tad vinš nav riska grupa? A

138773. viesis 6.septembris 2004 21:24
0 0 Atbildēt

b.lj.e Ergo man šodien par 1/2 gadu 47 s čem to latus noplēsa.... pi.d.e.r.i b.lj.e! Kapēc es šito ātrāk neizlasiju - būtu aizgājis uz Baltu un pa 37 dabūjis....

138774. viesis 6.septembris 2004 21:32
0 0 Atbildēt

visa apdroshinaashana ir liela kraapshana

138777. viesis 6.septembris 2004 23:34
0 0 Atbildēt

Viss labakais ir IF, pec tam nak ERGO! BTA *******, bet ja vajag uz iso laiku, tipa 3 meneshi, tad noteikti BTA!

138788. viesis 7.septembris 2004 1:14
0 0 Atbildēt

Paldies komentētājiem, zināšu, no kuriem kantoriem jāturas pa gabalu.

Te vietā būtu arī viena atziņa, bet tad mani apvainotu par rasismu un starpnacionālā naida kurināšanu.

138795. viesis 7.septembris 2004 8:34
0 0 Atbildēt

Te Bumbulics.

Obidna, poņimaješ! Nav laika iedziļināties šajā kreņķī, bet kaut kā cūcīgi tas iznāk gan...

138797. viesis 7.septembris 2004 8:34
0 0 Atbildēt

man arī ir gadījies Antenas ielas joks. vienā dienā man nosauca divas dažādas cenas par vienu un to pašu auto. kaut kādai kosekvencei taču jābut! pēc trīs mēnešiem apdrošināju auto Statoilā - sanāca lētāk.

138826. viesis 7.septembris 2004 9:48
0 0 Atbildēt

Da losis Tu esi, ja neseko liidzi likumu izmainjaam un nav tur ko daudz spreegaat, ja aviizes nelasi ta jau neviens nav pie taa vainiigs, pats jau paliec pa mulki.

138834. viesis 7.septembris 2004 10:02
0 0 Atbildēt

Ja veelaties nopirkt leetaako tad peerkat, bet neesmu paarliecinaats vai cietushais kam buusiet nejaushi saskaadeejis mashiinu buus apmierinaas ar ERGO vai kaadas citas tur it kaa leetaakaas apdroshinaashanas kompaanijas polisi, jo vienkaarshi shii iepriekshmineetaa kompaanija neko cietushajiem neizmaksaa kautkas liidziigs ir arii ar Parex, bet tas jau ir cits staasts.Peerkat peerkat studentinji taas leetaas polises atbrauks puikas ar nodziitiem matiem un piedziis no jums to naudinju nevis no apdr.kompaanijas un veel iepaziisies ar juusu sievaam arii:))ha ha J.

138841. viesis 7.septembris 2004 10:11
0 0 Atbildēt

papleties kaajas plataak mani 10 santiimi - es jau naaku :)))

138853. viesis 7.septembris 2004 10:35
0 0 Atbildēt

cik zinu, visas atlaides, mainoties likumam maijaa vairs nav iespeejamas, tapec nevajag suudzeeties, ja nelasi presi. tagad katram sava cena. bet par visu vajag ieprieksh vienoties, ko tad pirmo reizi tur iegriezoties visu nenorunaji?

138857. viesis 7.septembris 2004 10:39
0 0 Atbildēt

NU ko teikt jaunie izgliitotie un alkatiigie auto vadiitaaji! VAreetu jau veel pabeert kadu epitetu, bet nu lai jau paliek!

TAd nu iesaakshu ar pirmo komentaaru par galveno raksta sadalju!

Jaasaka, ka kompaanija tik tieshaam neriikojas gluzhi korekti, neinformeejot klientus par to, ka shiis atlaides vairs nav speekaa ar pirmo maiju, kad mainijas likumdosana, bet jaasaka arii tas, ka lielas kompaanijas, kaa teiksim LAttelekom vai LAtvijas gaaze, kuri apdrosina savus darbiniekus, vinji tiek informeeti par izmainjaam, bet diemzeel neinformee taalaaak savus darbiniekus, taaa ka sho mega monstru vadiiba citreiz ir pati vainiiga, ka nenoorganizee tiksanos, lai darbinieki vispar buutu informeeti, ko vinji patiesi var sanjemt un uz ko iisti vinji ir apdrosinaati!

OTraam kaartaam atlaizhu karte bija uz sievas uzvaarda un ja vinjai nepieder auto, tad nu nekaadi nevaram paliidzet, jo tad jau vienas kartes iipasnieks var staavet un tirgot savu atlaidi visiem valsts iedziivotaajiem!

JA runa iet par lielajiem klientiem, tad varam teikt to, ka katrs klients ir nosleedzis liigumu par konkreetu atlaizhu lielumu un izrotot no shii liiguma, tad nu arii vinjs sanjem savu atlaidi un neviens nav vainiigs ka, gada laikaa shii situaacija mainas un vinjs pats nav spejiigs atnaakt un paluugt vai nevaretu paarskatiit liiguma nosaciijumus!

ATbildot un komentaaru par autoparku un izmaksaam! TAd nu varam pajautaaat shim klientam , kura kompaanija buutu vinju armieru ilgaak par vienu gadu drosinaat, ja vinjs gada laikaa sasistu lielaako dalju sava autoparka un to dariitu katru gadu? ATbilde, neviena kompaanija! Ja tas ir gadiijuma rakstura negadiijums, tad kompaanija ir lojaala, bet ja tas notiek ilgaakaa laika periodaa un jau kljuust par meertieciigu darbiibu, tad par ko mees te vispaar runaajam?

ES luukojos Juus te visi slaveeejat IF, tad nu paaluukosimies presee un ko mees tur secinam, tad IF veel liidz shai dienai tiesaajas par viensiicu, kurai vinji veel joprojaam neveelas izmaksaaat naudu!

Arii Balta ir JUusu topaa, tad nu ja nekljuudos, tad pedeejaaa laikaa arii tur tika pacelti tarifi un daudzi klietni suudeejas par to, ka kompaanija biezi atsaka via arii nepamatoti kaapinaajusi cenu!

TAdeelj katrs gadiijums ir jaaskata individuaali un cilveeks pats var izveleties to, kura kompaanija vinjam buus eertaakie un labaakie nosaciijumi!

Brokeru kompaanija ir laba lieta, ja pats brokeris sajeedz kaut ko no apdrosinaasanas, bet ir liela probleema, ka brokeris ir orjentteets uz pelju un uz lielaakiem procentiem. Jo augstaakus procentus piesola vinjam apdrosinataajs, jo ar lielaaku dedziibu vinjs drosina konkreetajaa kompaanijaa, pie tam biezhi vien pats nesaprotot vispar nekaa no apdrosinaasanas!

RUnaajot par OCTA! TAD muusu laikos ir briivas cenas un katrs pats ir savas laimes kaleejs! Kur gribi tur ej un nav ko te puksteet!

VIeniigais ko ieteiktu ir tas, ka labaak ilglaiciigi to dariit vienaa kompaanijaa, savadak kaa patstaaviigaa klienta atlaidi, ko Juus reaali neredzat bet vinja tik tieshaam ir jums neredzeet kaa savas ausis! Un vairaak lasiet noteikumus ko JUms piedaavaa parakstiit nevis blisinieties un breeciet peec tam, kad kaut kas jau ir noticis!

vEiksmi

138870. viesis 7.septembris 2004 10:58
0 0 Atbildēt

piekriitu "ancherots"

138874. viesis 7.septembris 2004 11:15
0 0 Atbildēt

Izlasiiju komentaaru un apreecos - tipisks BTA korporatiivas pseidointeligjences paraugs - saak ar uzbraucienu, tad demagogjiju, tad atrod formalu sikumu uz kura pamata "uzmet" pastaaviigu klientu, tad tipiski uz klientu orienteetaa formaa pazinjo - nepatiik, kraties......nu super kompanija un super inteligjenti profesionaalji raksturo sho "horoshuju djeviushku Ljidu...sorry, BTA". Keep rolling superapdroshinataji, keep rolling, paskatiisimies cik ilgi Juus veel notureesieties tirguu ar savu attieksmi pret klientiem.

p.s. luuk shi komenta dalja ir kruta - "OTraam kaartaam atlaizhu karte bija uz sievas uzvaarda un ja vinjai nepieder auto, tad nu nekaadi nevaram paliidzet, jo tad jau vienas kartes iipasnieks var staavet un tirgot savu atlaidi visiem valsts iedziivotaajiem! " - BTA tadu jeedzienu par maajsaimniecibu un kopeeju laulaato iipashumu laikam nav dzirdeejushi.....

138887. viesis 7.septembris 2004 11:51
0 0 Atbildēt

Pēc ancherota komentāra var pateikt vienu - šajā apdrošināšanas kompānijā nestrādā profesionāļi. Tikai absolūts ne-profesionālis var atļauties izteikt pārmetumus par citu kompāniju darbību, tajā pašā laikā noklusējot savas kompānijas trūkumus. Vai BTA vadība vispār ir informēta par šādu komentāru? J a nav, tad būtu vērts to izdarīt, lai tak šis cilvēks izlido no turienes! :)

138888. viesis 7.septembris 2004 11:56
0 0 Atbildēt

Vislabākais no ancherota komentāra ir

"patstaaviigaa klienta atlaidi, ko Juus reaali neredzat"

Tur vēl ir arī citas "pērles", kas raksturo šo kompāniju.

Šaubos, vai Baltā, Ifā vai Ergo strādā tik neinteliģenti darbinieki... Sviests vispār.

138892. viesis 7.septembris 2004 12:37
0 0 Atbildēt

Autors ir netaktisks!!! Droš' vien, ka viņš visur iet un tā ķengājās.Viņam tak ir tād juridisk siev!!! Pašam vajag darīt un domāt!!! Ir tač tād liet kā sūdzīb, priekšlikum utt.

138912. viesis 7.septembris 2004 13:36
0 0 Atbildēt

KAtrs spriez peec savas samaitaatiibas pakaapes

138913. viesis 7.septembris 2004 13:39
0 0 Atbildēt

Katram cilveekam ir tiesiibas uz konkretu viedokli un nav svariigi kura kompaanijaa kurs straadaa!

Ja Juus vispar iedzilinatos visaa, tad slaveeta vai aizstaaveeta netika neviena kompaanija!

Piemineets tika vispaareeja situaacija apdrosinaasanas tirguu!

TAdeelj labaaak pashi paluukojoties uz seviim un padomaajiet vai vispar Juus apspriezat to, kas ir patiesi svariigs no apdrosinaasanas jautaajuma vai piekasieties vardiem, lai tikai pieraadiitu savu naidiigo noskainjojumu pret vienu vai citu kompaaniju!

138914. viesis 7.septembris 2004 13:42
0 0 Atbildēt

svingeru klubiņš

138916. viesis 7.septembris 2004 13:44
0 0 Atbildēt

chatomani

138926. viesis 7.septembris 2004 14:14
0 0 Atbildēt

Ko vispar JUus sauciet par pastaaviigu klietnu? TO kuru apdrosina kompaanija un kurs vispar nesaprot kadeelj, kur un kaapeec vinjs vispar ir apdrosinats?

DEmagogu bars

138964. viesis 7.septembris 2004 15:57
0 0 Atbildēt

ancherot, ir viena mēraukla - klients. Likmudošana, neinformētība, utt, tās ir jūsu, apdrošinātāju problēmas. Es personīgi nezinu nevienu autoīpašnieku, vienalga privātpersona vai juridiska, kurš būtu saskāries ar tevis pārstāvēto kompāniju BTA, un palicis apmierināts ar BTA attieksmi pret SAVU klientu, nerunāsim par tiem nelaimīgajiem autovadītājiem kuri cietušu no BTA klientiem ar OCTA polisēm. Tēli kuri ir cieši saistīti ar BTA vadību neskaitās,

138972. viesis 7.septembris 2004 16:07
0 0 Atbildēt

Es nesaprotu tikai vienu, kadeelj mani te visi uztur par aizstaavi vienai vai otrai kompaanijai, jo es runaaju kopsumma par apdrosinaasanu kaa veidu! CIlveeki vairaak skatas par cenu, un pashi neko nedomaa par to, kaadi tad ir patiesi nosaciijumi! Muusu laikos katram ir pasam jaaintereseejas, kas kur notiek, un shajaa gadiijumaa arii apdrosinaasana ir privaats biznes nevis valsts un ja ko gribi uzzinat vairaak, tad esi tik laipns un inteeresejies pats!

VAi tad teiksim kadaa privaatajaa biznesaa naak klaat un visu liek mutiitee ieksaa?

Man skjiet, ja cilveeki pashi vairaak veeletos uzinat, tad vinji arii uzzinaatu, bet tie kas gaida, kad kaut kas nokritiis no gaisa, tad taa arii paliek gaidot un tad tik seez un raksta, kaa vinjam nav paveicies, ka vinjs ir apdrosinaajies dargaak utt! Paluuko pats VPP? Ko tad raksta! Eh es nezinaaju utt! Nu pats vainiigs ka neinteereseejies!

Redaktors 7.septembris 2004 16:10
0 0 Atbildēt

>> ancherots [?] 07.09.2004 16:07

tas ir oficiāls BTA viedoklis, vai tā ir tikai sagadīšanās, ka esi piesēdies pie tāda (BTA) kompja?

Redzi, kā lasītāji ātri spēj just, kurš ko aizstāv...

138979. viesis 7.septembris 2004 16:19
0 0 Atbildēt

ATbildu peedeejo reizi, jo man ir apnikusi shii vienpusejaa diskusija!

ES esmu vienkaarshi mielpilsonis, kurs kadu laiku ir darbojies dazas apdrosinaasanas kompaanijas un par katru kompaaniju var atrast gan labus gan sliktus vaardus!

TAdeelj meeginaaju vieniigi ieskaidrot to, ka katrs ir pats savas laimes kaleejs, nevis pie vainas ir viena vai otra kompaanija!

TAdeelj kur Juus visi raavaat, ka es paarstaavu BTA vai kadu citu kompaaniju!

ES vienkaarshi izteicu savu personiigo viedokli, kaa visi paareejie shajaa portaalaa!

Un aizstaaveet nevienu netaisos, jo es saku cik cilveeku tik viedoklju, un pastradaajot vairaakas sfeeras un kompaanijas esmu sapratis tikai vienu, ka vis ir atkariigs no pasa cilveeka un zinaamas veiksmes!

138986. viesis 7.septembris 2004 16:27
0 0 Atbildēt

Labi, labi, izsaki viedokli, tikai atceries, ka mēs zinām, ka esi no BTA...

138989. viesis 7.septembris 2004 16:35
0 0 Atbildēt

Ja es esmu ticis pie tiikla kuraa ir piesleegts kads no BTA datoriem, tas nebuut nenoziimee to, ka es tur stradaaju vai esmu kada citaa veidaa ar to saistiits, bet sajaa gadiijumaa rodas jautaajums un tas ir sekojos: Kur tad ir anonimitate ?

TE nu mees redzam kaada tipa cilveki stradaa sajaa portaalaa, ka vinji pat to garanteet nevar, par ko tad mees te vispaar runaajam!

TAD nu sprieziet pashi, vai korekti ir tas, ka es vienkarsi izpaudu savu viedokli iesakot cilvekiem vienkarshi iedzilaanties vairaak pasiem tajaa ko dara, vai arii tas, ka redaktors izpauz citu datoru IP?

Visiem veiksmi

Redaktors 7.septembris 2004 16:50
0 0 Atbildēt

Neko neesmu izpaudis, bet ja godīgi, tad man šķiet, ka no bta datoriem plūst tāds "vienosvārtos" viedoklis. Ja raksta autoru un lasītājus no tā paša datora nosauc par svingeriem, demagogiem, alkatīgu autovadītāju utt.

un punktu pielika šis citāts (arī no BTA adreses):

Da losis Tu esi, ja neseko liidzi likumu izmainjaam un nav tur ko daudz spreegaat, ja aviizes nelasi ta jau neviens nav pie taa vainiigs, pats jau paliec pa mulki.

Ja tā var rakstīt no BTA (anonimi), tad uzskatu, ka man būtu tiesības izpaust daudz vairāk kā to daru šobrīd!

Varbut atklat visus komentus, kurus rakstijusi no sis IP adreses? Butu jautri, ne?

138995. viesis 7.septembris 2004 17:02
0 0 Atbildēt

Sorry! Nervozs rakstiitaajs...

138996. viesis 7.septembris 2004 17:02
0 0 Atbildēt

sss

139000. viesis 7.septembris 2004 17:17
0 0 Atbildēt

IIpashi redaktoram:

Katram cilveekam ir tiesiibas uz vaarda briiviibu un ja tu esi atljaavi seit likt komentarus un pie tam veel anoniimi, tad kadeelj tu pats paarkaap sevis izveidotos noteikumus!

Ja esi ljavis anoniimi izteikties, tad esi tik korekts un izpildi to uz ko pats esi parakstiijies!

Ja cilveeks buutu veelejies sevi atklat tad vinjs to arii dariitu!

VEiksmi turpmaakajas ciinjas!

139002. viesis 7.septembris 2004 17:23
0 0 Atbildēt

Te Bumbulics.

He! Reds visnotaļ cienījami nostrādāja... He! He! Kāds te maķenīt noraustījās...

139021. viesis 7.septembris 2004 19:12
0 0 Atbildēt

Ancherots nu necepies, vienkārši tavs viedoklis bija nepārprotams, anonīms vai nē, tas skaidri un gaiši parādīja ka tu pārstāvi šo kompāniju, un tici vai nē, jums ir slikta slava. Sabojāt visu var viegli, grūti ir atgūt klientu uzticību. Ja tu esi ieturējis lielisku maltīti, lieliskā restorānā, viss ir bijis super, tu palūdz atnest kafiju un tevi un tavu kafiju aizmirst, viss labais un lieliskais ir vējā, tu atcerēsies tikai izbojāto vakariņu finālu.........

nejem personīgi :)

Redaktors 7.septembris 2004 21:08
0 0 Atbildēt

Izlasām, kas rakstīts zem komentāru lodziņa:

iAuto redakcija neatbild par publicēto komentāru saturu.

Anonīmu rupjību vai aizskarošu komentāru ievadīšanas gadījumā iAuto patur tiesības publiskot autoru.

Es jau minēju, ka šis bta anonīmais autors aizskāra pārējos lasītājus un arī raksta autoru - apsaukājot viņu. Tāpēc arī izmantoju iespēju atmaskot rupekli.

139182. viesis 8.septembris 2004 17:39
0 0 Atbildēt

Sorry, raksts autors ir sadusmojies un domaa- re kaa ar mani izdariijaas.. Bet buutu paprasiijis cik maksaa polise pirmoreiz kad gaaja intereseeties, nevis pats, redz baigi gudrais izreekjina 30% un nu tik buus. Prieksh tam ir mute un meele, lai var visu pajautaat!!!! Ja kaut kas nepatiik, JAUTAAJIET, nevis peec tam apd...., ja nezinat!!!!

139191. viesis 8.septembris 2004 21:05
0 0 Atbildēt

viesis 08.09.2004 17:39

izlasi raxtu veelreiz........

139218. viesis 9.septembris 2004 9:56
0 0 Atbildēt

nezinu,man piemeram, patik shi apdroshinashanas kompanija, tikai to labako varu par vinu pateikt! :)))

isteniba, nesaprotu,ko Jus te visi varaties! rit iauto vel kads gudrinieks uzrakstit par citu kompaniju,esmu parliecinata, ka Jus atkal saksiet varities! esam tachu pieaugushie cilveki, katram ir savs viedoklis!

(bta ip)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krištianu Ronaldu tiek pie dienesta auto 200 000 eiro vērtībā 6

Saūda Arābijas futbola klubs Al-Nassr slavenā futbolista rīcībā nodevis aptuveni 200 tūkstošus eiro vērto BMW XM Red Label. Lasīt vairāk

 

Kia Syros Indijas tirgum; varbūt arī Eiropai? (+ FOTO) 11

Dienvidkorejas autoražotājs Kia prezentējis jaunu modeli Syros, kas paredzēts Indijas tirgum. Lasīt vairāk

 

Rīgas pašvaldības policija pieķer daudz ātrumpārkāpēju (+ VIDEO) 22

Kopš oktobra beigām galvaspilsētas ielās automašīnu braukšanas ātrumu uzrauga arī Rīgas pašvaldības policijas trīs netrafarētie auto. Tas policistiem palielinājis darba apjomu, jo ik dienu sistēma fiksē vairākus simtus pārkāpēju. Galvenokārt patruļas notiek vietās, kur šoferi ātruma ierobežojuma zīmes ignorē, kā arī skolu tuvumā. Lasīt vairāk

 

ReTV: Alūksnes pusē ieslīd grāvī un apgāžas autobuss; ko saka ceļu uzturētāji? (+ VIDEO) 23

Kamēr lielākajā Latvijas daļā līdz ar silto laiku sniegs un ledus jau nokusis, Alūksnes pusē autoceļus, īpaši jau lauku apvidos, vēl klāj krietna ledus kārta. Uz viena no tādiem ledainiem ceļiem vakar pēcpusdienā kāds šoferis nespēja savaldīt autobusu, tas apgāzās grāvī. Par laimi, negadījuma brīdī autobusa salonā nebija neviena pasažiera. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti