Izsaka līdzjūtību bojāgājušo bērnu tuviniekiem 64

 
9.decembris 2004 12:59

Iekšlietu ministrs Ēriks Jēkabsons izsaka dziļu līdzjūtību šorīt, 9. decembrī traģiskā ceļu satiksmes negadījumā Preiļu rajonā bojā gājušo bērnu tuviniekiem un draugiem.

„Diemžēl šodien Latvijā notikusi kārtēja traģēdija, kas prasījusi divas jaunas dzīvības. Daloties bēdās ar bojāgājušo tuviniekiem, vēlos vērsties pie visiem vecākiem ar lūgumu nodrošināt bērniem atstarotājus, lai tumšajā diennakts laikā uz ceļa viņi ir pamanāmi un šādas traģēdijas nenotiktu. Mazajam atstarojošajam nieciņam ir dzīvības vērtība,” pauž Ē. Jēkabsons.

Šī traģēdija kārtējo reizi ir pierādījusi, ka satiksmes drošības problēma valstī ir ļoti aktuāla, uzsver ministrs.

Negadījums notika šorīt 7.45 diennakts tumšajā laikā, brīdī, kad sniga sniegs, šosejas Līvāni Preiļi 24. kilometrā, kur kravas automašīna notrieca divus skolēnus, kas ar velosipēdiem devās uz skolu. Bērni no gūtajām traumām notikuma vietā mira.

Pašlaik negadījuma vietā strādā policijas darbinieki, lai noskaidrotu negadījuma apstākļus. Uz avārijas vietu devušies arī Ceļu policijas biroja speciālisti no Rīgas.


 
Visi komentāri
 
151299. viesis 9.decembris 2004 13:36
0 0 Atbildēt

skumji, bet neko dariit ....

151301. viesis 9.decembris 2004 13:39
0 0 Atbildēt

Varbūt būtu lietderigāk beigt bārstīt līdzjūtības, bet pieņemt, ka vecāki sodīti par ļaunprātīgu nolaidību. Ik rītu varu pārliecināties par to, ka no 100 skolēniem tikai labi ja vienam ir atstarotājs un tas pats karājas aiz muguras pie somas. Un ir tas vecāku varā, lai bērniem būtu atstarotāji. Un beidzot vajadzētu saprast, ka arī pilsētu švakajās ielu gaismās būtu jālieto atstarotāji. Visiem. Arī ministriem un citiem pieaugušajiem.

151303. viesis 9.decembris 2004 13:45
0 0 Atbildēt

Sniegputenii ar lisopeedu?Nu gudri,gudri.:D

151305. viesis 9.decembris 2004 13:50
0 0 Atbildēt

:( pec sofera teiktaa, bremzeet saaka tikai tad, kad sajuta triecienu.... :((((((((((((

151307. viesis 9.decembris 2004 13:54
0 0 Atbildēt

Mūsu pusē dažiem ir arī divriteņi ar šipu riepām (no vecas velosipēda ķedes paņem posmiņus ar tiem diviem puļķīšiem, izdur cauri riepai, divas kameras un viss notiek). Ko darīt, ja uz darbu jātiek, bet mašina ir tikai vasarai. Atstarotāji gan nav manīti nevienam no viņiem. Klasiskā atruna:"Nu, kad brauc mašīna, es maliņā pabraucu..." Ka tik ne ari...

151308. viesis 9.decembris 2004 13:56
0 0 Atbildēt

a kapeec mašīna vasarai :?

151310. viesis 9.decembris 2004 14:00
0 0 Atbildēt

varasviru oficialas skalas lidzjutibas diemzel saj situacija mainit neko vairs nevar.pratigak ja neko nedara tomer pakluset ari par siem berniem.

151312. viesis 9.decembris 2004 14:07
0 0 Atbildēt

To CyberGhost

Tāpēc, ka virsbūve rūsēs vairāk, ziemas riepām naudas nav, mašīnu nevar iedarbināt un galu galā taču degvielu arī vairāk tērē (ja izdodas piedarbināt). Tāds tas funktieris.

151316. viesis 9.decembris 2004 14:14
0 0 Atbildēt

100% vecaaku vaina!Izsaku liidzjuutiibu...

151318. viesis 9.decembris 2004 14:17
0 0 Atbildēt

Jā, esmu pārliecināts, ka tā ir vecāku bezadbildība. Nu var taču piekabināt skolniekam atstarotājus. Labi tagad jau tos bojāgājušo bērnu vecākus nevaig sodīt-tāpat jau "trauma". Bet nu kautkāda sodīšanas shēma ir ātri jaizstrādā un jāpieņem.

Jā, arī es kad braucu ārpus rīgas pa tumšajiem ceļiem, pāris reizes biju pārstyeigts, kā pēkšņi no tumsas ceļa malā parādās cilvēks. Tad es iedomājos, a ko ja viņš būtu uz brauktuves, tur točna nekas vairs nelīdzētu, nekas!!! Parādās labi ja 8-10 metrus priekšā, jo cilvēka tumšais apģērbs saplūst ar tumšo apkārtējo vidi.

Vispār šermulis pārskrien iedomājoties ja man tā gadītos, tfu tfu tfu.

151320. viesis 9.decembris 2004 14:22
0 0 Atbildēt

Varbuut ir veerts vaacijas pieredzi njemt brunjojumaa! - tur reizi pa reizei polichi konfiscee ritenjus ja tie nav pietiekami apriikoti ar atstarotaajiem zvanijiem un nummuriem! - un savu divriteni var dabuut atpakalj ar kviiti pa nomaxaatu sodu un maisinju ar detaljaam!

rezultaataa vecie ruusas gabali pazustu - un tie kas buutu uz ielas buutu pietiekami apriikoti lai vinjus redzeetu!

Bet shajaa banaanu republikaa kuru vada Vecriigas autonomais apgabals to nesaprast! :(

151321. viesis 9.decembris 2004 14:25
0 0 Atbildēt

Audzinashana arii ir pie vainas! - piemeeram mani siichi pamanija ka trennerim uz velosipeeda nav atstarootaja un saceela breeku! Trenneris nosarka un apsolijaas ka nakoshreiz atstarotaajs buushot!

P.S. piemeeram jaabuut no pieaugusho puses!

151323. viesis 9.decembris 2004 14:33
0 0 Atbildēt

pirms kada gada radija ka baltkrievijas milichi uz ielas visus pec kartas aplimeja ar atstarojosha materiala novelcenem (atgriezumiem). tak vel lai tauta baigi neproteste, ar skeritem veikli piegrieza vajadzigas formas un izmera figuras lai iederas kopeja gajeja stilaa.

151324. viesis 9.decembris 2004 14:36
0 0 Atbildēt

to purka33

:)))))

151327. viesis 9.decembris 2004 14:43
0 0 Atbildēt

E.Jekabsona kungs, palasiet komentārus delfos vai apollo.lv. Cik var kladzināt vienu un to pašu. Jūs tak runāk kā mācītājs mākat. Nu tad uzrīkojiet un novadiet kursus bērniem vismaz Rīgā , Kanālmalas apstādījumos pie IeM. Nav tālu jāiet.

151346. viesis 9.decembris 2004 15:40
0 0 Atbildēt

viesi 151327! Nebrauc virsū Jēkabsona k-gam! Viņam nav pienākums lasīt lekcijas vai dalīt atstarotājus, priekš tā ir liela armija padoto, kas, starp citu, to arī dara jau vairākus gadus! Es pats personīgi esmu izdalījis tūkstošiem šo atstarotāju pirmo klašu bērniem, bet vai tad kāds tos nēsā! Cik vēl bērnu ies bojā līdz vecāki sapratīs, vai dot bērnam braukt ar velosipēdu tumsā, sevišķi šai laikā bez jebkādiem atstarojošiem elementiem? Vēlreiz viesim 151327-bet ko TU personīgi esi izdarījis lietas labā, ka vari atļauties "braukt virsū" citiem? Vai esi kaut vienam bērnam nopircis kaut vienu atstarotāju? Izdari to, un tad vari būt "lecīgs", ka esi izglābis viena bērna dzīvību! Es nebļaustos bet daru, darīsim to kopā visi!!!

151362. viesis 9.decembris 2004 16:30
0 0 Atbildēt

Šoferim apstākļos, kad apgrūtināta redzamība ir jābrauc ar tādu ātrumu, lai savlaicīgi redzētu un spētu nenotriekt citus satiksmes dalībniekus. Cienītais šoferītis ir smagi pārkāpis CSN un var droši gatavoties restotai debess sajūtai. Sniegs snieg bieži, un tas nav iemesls braukt virsū velosipēdistiem.

151365. viesis 9.decembris 2004 16:47
0 0 Atbildēt

TO VZINIS. Pabrauc pats tumsā tad redzēsi, kā ir. Jāredz kā visa tā lieta izskatās un tad var runāt.

Bet par atstarotājiem - viņus vajag obligāti. Un nevis uzkārt pie apģērba, bet gan piesiet pie kājas. Kājas kustās un tāds spīdeklis pievērš daudz lielāku uzmanību nekā nekustīgs mirdzums tumšā diennakts laikā.

Izsaku vissdziļāko līdzjūtību bērnu radiniekiem.

151367. viesis 9.decembris 2004 16:57
0 0 Atbildēt

Vzini, ja soferis normals cilveks muzs vinam tapat sacakarets, paris gadi - tie berni vinam murgos radisies.....

151369. viesis 9.decembris 2004 16:59
0 0 Atbildēt

Uzskatu ka vainiigi nav vis vecaaki, bet vieteejaa pasvaldiiba, vieteejaa celju policija, vieteejais Preilju seļsovets vai veel kas tur vinjiem ir........ Shaubos vai tajaa "okrainaa" ir bijushas kaadas izgliitojoshas nodarbiibas skolaas utt.

Vai vispaar tie cilveeki zin kas ir atstarotaajs(vai vispaar ir taadu redzeejushi) un kaadiem meerkjiem vinsh ir nepiecieshams?

Pieljauju ka taadas lietas tur ir saglabaajushaas tikai uz suudu aardiitaaju piekabeem, kas staav ieaugushas nezaalees aiz kuuts....

Mana liidzjuutiiba beernu vecaakiem un tuviniekiem :(

151371. viesis 9.decembris 2004 17:28
0 0 Atbildēt

Sailem,kas Tavam Beernam jauj vai neljauj ar vellapeedu uz skolu braukt?Tu pats vai seljsovets un policija?

151372. viesis 9.decembris 2004 17:39
0 0 Atbildēt

Neviens nav vainigs ne vecaki, ne policija, ne pasvaldiba. Ja gribam aiz ausim pievilkt kadu vainigo tad vienigi ir masu mediji, kuri nav pietiekami so problemu propogandejusi...

Ja nebus apzinas, tad atstarotajus var pakal mest, bet tos neviens nelietos...

151373. viesis 9.decembris 2004 17:43
0 0 Atbildēt

P.S. Un sodi neko nelidzes, jo tie bus uz papira, nu nevar katram mazpi.sanu pokemonam pielikt klat CPi.stu, kurs vinu strafes... un pamata neredzamie ermi pa celiem blandas tiesi mazpi.sanos....

Vajag, lai tie lauzi saprot, ka vini ir potencialas briesmas...

151375. viesis 9.decembris 2004 18:10
0 0 Atbildēt

IZSAKU LIDZJUTIBU SOFERIM,JO IR IEROSINATA KRIMINALLIETA,CERU KA VINU NEIESEDINAS UN TIESIBAS NEATNEMS,JO UZSKATU KA SOFERIS NAV VAINIGS UN VECAKUS SODIIT VAIRAAK ARII NAV VERTS,VINI SAVU SODU JAU SANEMUSI

151377. viesis 9.decembris 2004 18:26
0 0 Atbildēt

Pagājušo nedeļu iebraucot Daugavpilī pilsētas nomalē, kur ielas NAV apgaismotas 5 no rīta c/p mani sodīja par to ka es braucu ar ieslēgtām tālām gaismām. Laikam labāk ir sabraukt gājējus kuri nav redzami.

151378. viesis 9.decembris 2004 18:37
0 0 Atbildēt

Kādi tur vēl Preiļi, ja pat Rīgā pretim jaunizcepto Dreiliņu deviņstāveņu masīvam uz Deglava ielas ir tumša kā nēģera dir$ā. Pats brīnos kā nevienu tur nav nobraukuši...

151381. viesis 9.decembris 2004 19:10
0 0 Atbildēt

Tas tiesa musu zociku zagli Rigas dome to vien dara ka atsaucas uz Eiropas pieredzi. Tad nu, lai tie mudaki paraugas ka apgaismotasd ir Eiropas lielas pilsetas...

151383. viesis 9.decembris 2004 19:27
0 0 Atbildēt

Rashns, PILNIGI PIEKRITU :((((((((((((

151385. viesis 9.decembris 2004 19:29
0 0 Atbildēt

iepr.posts mans

151386. viesis 9.decembris 2004 19:30
0 0 Atbildēt

ta taa dziiviite paiet.......

151392. viesis 9.decembris 2004 20:09
0 0 Atbildēt

Tiesam, lidzjutiba soferitim, kuram del mazgadigajiem, neapzinigajiem kneveliem nakas ciest!

151406. viesis 10.decembris 2004 0:38
0 0 Atbildēt

Pievienojos tiem, kas izsaka lidzjutibu... Patiesiba, abam pusem , jo ta ir karteja likteniga sakritiba Kas attiecas uz atstarotajiem, lauku cilvekam liekas, ka ta ir nevajadziga lieta. Tipa es tacu to masinu redzu ...

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3510i/1.0 (05.25) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

151407. viesis 10.decembris 2004 0:38
0 0 Atbildēt

Pievienojos tiem, kas izsaka lidzjutibu... Patiesiba, abam pusem , jo ta ir karteja likteniga sakritiba Kas attiecas uz atstarotajiem, lauku cilvekam liekas, ka ta ir nevajadziga lieta. Tipa es tacu to masinu redzu ...

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3510i/1.0 (05.25) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

151408. viesis 10.decembris 2004 0:55
0 0 Atbildēt

baac, tas liivaanu-preilju posms taksh paarskataamaakais visaa riiga-liivaani-preilji posmaa kaa tad taa, nabadzinji !:(

151411. viesis 10.decembris 2004 8:46
0 0 Atbildēt

Taga man ir skaidrs ka atrisinat sito problemu! Pieliec kenguru keramo pie masinas un brauc! ja ieraugi kadu kretaku kuru nesi notriecis - panem cuku,aitu,govju aplombetaju -nu to kas cauri ausij izsit dzelzs tapu un piestiprina cedeli ar ipasnieka blambu! Un piestiprini atstarotaju tam smerdelim pie deguna vai auss! vo tad momenta butu visiem atstarotaji ! P.S. esmu redzejis ka to aitam dara -iespaidigs skats

151412. viesis 10.decembris 2004 8:56
0 0 Atbildēt

Jēkabsona kungs kāpēc vēl arvien visās skolās bērniem nav izdalīti bezmaksas atstarotāji, kāpēc lielākajā daļā avīžu kiosku un pasta nodaļu šie atstarotāji vēl arvien nav nopērkami pat par naudu?

Cik Latvijā ir skolēnu un cik valstij izmaksā katram no viņiem iedot atstarotāju- vai tiešām tas ir tik dārgi un neiespējami?

151413. viesis 10.decembris 2004 9:38
0 0 Atbildēt

Imka-naivais... par ko tad villu cels ja šitā veistos piķi? :)

151415. viesis 10.decembris 2004 9:50
0 0 Atbildēt

Cien. Imka!

Skolās bezmaksas atstarotājus dala jau vairākus gadus katru rudeni , kad notiek Drošības dienas skolās, turklāt visā Latvijā. Šajā laikā ir izdalīti TŪKSTOŠIEM atstarotāju, es pati personīgi esmu organizējusi pasākumu, kurā atstarotājus saņēma 5000 bērni Rīgas rajonā. Tikai diemžēl lielākoties tie karājas mājās pie sekcijām, nevis pie bērnu somām un jakām. Kāpēc? Tāpēc, ka vecāki neprasa un nekontrolē, lai bērni tos nēsātu.

Kas attiecas uz tirgošanu pasta nodaļās, tad tas jau notiek, savukārt par kioskiem - interesanti, kā lai valsts piespiež privāuzņēmēju kaut ko tirgot? Starp citu, atsevišķās grāmatnīcās atstarotājus var nopirkt un mēs ceram, ka šis process ies uz priekšu.

151416. viesis 10.decembris 2004 10:01
0 0 Atbildēt

Kārtējo reizu mūsu VisNEzinis iceļas ar savu demagoģiju, izraujot vienu CSN punktu no pārējā konteksta.

Neviens vēl nav atcēlis "6. Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas ceļu satiksmes norisē izpildīs noteiktās prasības."

Līdz ar to vadītājam bija jāredz velosipēdisti, kas ievēro CSN - "223. Braucot pa brauktuvi vai nomali, diennakts tumšajā laikā vai nepietiekamas redzamības apstākļos velosipēdam priekšpusē jābūt iedegtam baltas gaismas lukturim, bet aizmugurē − sarkanas gaismas lukturim."

151417. viesis 10.decembris 2004 10:01
0 0 Atbildēt

maashuk - izbrauc vienreiz kaut 30 km aiz Rīgas rajona un pameegini nopirkt atstarotaajus.

151418. viesis 10.decembris 2004 10:14
0 0 Atbildēt

Rashns [?] 09.12.2004 18:10

Tev un artis galīgi nav taisnība, jo CSN nosaka braukšanas ātrumu sliktas redzamības apstākļos, un nekur nav teikts, ka var braukt ar tādu ātrumu, ka neredz sev brauktuvi pat dažus metrus priekšā, jo tieši tas izriet no šofera paskaidrojuma - viņš vispār NEKO nav redzējis!

P.S. Ja kāds domā, ka man ir tikai CMR4 pieredze, tad smagi kļūdās.

To sailem:

Par atstarotājiem Tev taisnība. Vēl vainīga ir Izglītības ministrija, jo skolās nav CSN nodarbību!

151419. viesis 10.decembris 2004 10:15
0 0 Atbildēt

iepriekšējais teksts arī tev raimondo

151421. viesis 10.decembris 2004 10:26
0 0 Atbildēt

vzinis [?] 10.12.2004 10:14

"NEKO" ir tavs interpretējums. Gan jau viņš redzēja to, kas bija jāredz - ceļu, stabiņus, pārējās mašīnas, gājējus ar atstarotājiem un velosipēdistus ar ieslēgtiem uguņiem, bet neredzēja divus bērnus, kas vecāku nolaidības un bezatbildības dēļ tika lemti bojāejai...

151422. viesis 10.decembris 2004 10:30
0 0 Atbildēt

raimondo [?] 10.12.2004 10:26

............... bremzēt sāku, kad izdzirdēju troksni ...............

P.S. spried pats.

151423. viesis 10.decembris 2004 10:35
0 0 Atbildēt

vzinis [?] 10.12.2004 10:30

Vai Tu kaut reizi esi braucis ar ko lielāku par savu Pežo?

Atceries, ka tā bija kravas mašīna MAN un tātad neredzamie velosipēdisti, kas parādās tikai dažus metrus līdz sadursmei neatradās acu augstumā...

151425. viesis 10.decembris 2004 10:41
0 0 Atbildēt

Vajadzetu izbeigt, te varbutibas izteikt, kas vinu zina - ka tur bija, varbut kafijas kruzite aizripoja un liecas tai pakal, neieraugot nabaga bernus u.t.t.. Musu komenti neko nemainis :(((

151426. viesis 10.decembris 2004 10:41
0 0 Atbildēt

raimondo

un tas dod viņam tiesības braukt tik ātri neredzot uz ceļa neko, tik balto vidus strīpu?

151427. viesis 10.decembris 2004 10:42
0 0 Atbildēt

artis146 [?] 10.12.2004 10:41

diemžel :(

žēl gan to bērnu, gan vecāku. līdzjutība arī šoferītim, ja viņš tiešām ir nevainīgs

151435. viesis 10.decembris 2004 11:14
0 0 Atbildēt
151436. viesis 10.decembris 2004 11:16
0 0 Atbildēt

Traģiski... :(

Bet es uzskatu, ka atbildīgi par šo notikumu ir bērnu vecāki! Es nekad neļautu savam bērnam ziemāa r velosipēdu, kurš nav aprīkotas ar gaizmām (vai vismaz atstarotājiem) braukt gar šosejas malu uz skolu!

151441. viesis 10.decembris 2004 11:42
0 0 Atbildēt
151448. viesis 10.decembris 2004 12:24
0 0 Atbildēt

dabiskaa atlase,imho....plaanpraatinji strauji pazuud no celjiem,jo tiek sabraukti....beigaas paliks tikai gaajeeji,kas draudzeejas ar galvu,un tas buus labi.

151476. viesis 10.decembris 2004 15:20
0 0 Atbildēt

Trakā bērnu slepkavas profesora e-pasts:tālis.tisnkopfs@lu.lv

Darba tālr-7089867. Šodien gan viņa darbā nav.Ļoti gribētos viņa domas par bojā gājušiem jauniešiem,kas pēc raksta publikācijas "Dienā" būs atteikušies nēsāt brīdinājuma zīmes,jo būs bijis kauns iestāties "mazturīgajos"! Raksts ir NELIETĪBA!

151480. viesis 10.decembris 2004 15:48
0 0 Atbildēt

Zinot to, kā smagie apbrauc riteņbraucējus, pat gaišā dienas laikā, nevēlos iedomāties, kas notiek tad, ja tas ir sliktas redzamības apstākļos. Pat braucot pa ceļa nomali nereti tie brauc garām ~50 cm attālumā, sajūtas nepārspējamas. Šoreiz ceru, ka šoferis saņems pēc nopelniem...

151483. viesis 10.decembris 2004 16:22
0 0 Atbildēt

Vai LV ineternetveikalos kaads piedaavaa iegaadaaties atstarotajus? piekarinaamos, uzliekamos, da vatever. ir doma iegaadaaties kaadu kaudziiti (samaksaat) un aizsutiit (piegades vietu noraadiit) uz laukiem, lai tur cilveeki var sev taadus pielikt.

naudu daudz teereet negribas, taapt negribas iet latvijas pastaa un pirkt par 50sant gabalaa - riebjas pasts kaa iestaadiijums un 50sant manuprat ir neadekvaati augsta cena par plastikas gabalinju.

kaadus 10-20, pat 100 labpraat apmaksaatu.

151484. viesis 10.decembris 2004 16:35
0 0 Atbildēt

Tikai nevajag. Jebkurā rajona centrā daudz maz normālā audumu veikalā var nopirkt uzšujamās atstarojošās lentas (parasti cena ir ap 80santīmiem metrā). Un lauku cilvēki uz rajona centru vismaz reizi mēnesī brauc (vai vismaz kaimiņš). Pašam sanāk daudz braukāt pa Latviju, tāpēc zinu, ko saku par tiem auduma veikaliem, vienkārši sāku interesēt, vai tiešām nevar nopirkt ārpus Rīgas. Var, un nevajag te muļķības par "nevarīgajiem" lauķiem gvelzt.

151485. viesis 10.decembris 2004 17:04
0 0 Atbildēt

aviator, tu nesaprati. runa ir par to, ka ES gribu vinjiem nopirkt. un kaukaa aizgaadaat. internetveikals buutu ideaals, jo pie noteikta apjoma piedaavaa piegaadi iekljaut cenaa.

151486. viesis 10.decembris 2004 17:07
0 0 Atbildēt

Visiem interesentiem

Par atstarotāju cenām - tā kā mēs (IeM) regulari viņus pasūtam, tad varu pastāstīt, ka izgatavošanas cenas (atkarībā no pasūtītā daudzuma) kuloniem ir no 1,20 (100 gb) - 0,39 Ls (50 000 gb), aprocēm attiecīgi 1,95 - 0,81 Ls. Ja vēl grib kaut ko krāsainu un ar bildi virsū, tad vēl vairāk.

151483. viesis: kā jau Redaktors norādīja citā tēmā, tuvākajā laikā IeM kopā ar IAuto izdomās, kā BEZ MAKSAS izdalīt IAuto aktīvistiem IeM rīcībā esošos atstarotājus, ar kuriem katrs pēc tam varēs rīkoties pēc saviem ieskatiem - aizsūtīt uz laukiem vai dalīt gājējiem, kas blandās tumsā pa ceļu. Ļoti ceram uz jūsu atsaucību!!!

151487. viesis 10.decembris 2004 17:18
0 0 Atbildēt

a stekus IeM pie viena nevareetu iedaliit? lai ir ar ko iipashi nelietiigus tumshos gaajeejus noslaaniit...? ;))

151493. viesis 10.decembris 2004 20:30
0 0 Atbildēt

kaa LIepaajaa es vareeshu dabuut atstarotaajus no iauto , lia daliitu gaajeejiem?

151500. viesis 10.decembris 2004 23:51
0 0 Atbildēt

Pilnībā piekrītu Dienas "Ko tu te vazājies!" raksta komentāra autora Naukis viedoklim! Tā nu reiz ir prātīga doma - pareizi, auto, un autoceļi nav vainīgi- vainīgas ir pašvaldības un valsts, kas nenodrošina gājējiem un velosipēdistiem drošu pārvietošnās vidi. Bet- gan pēc kāda laika arī mūsu pusē būs manāmi elementi no attīstītās Eiropas, piemēram, Holandes, kur velo-celiņi ir blakus teju visām šosejām, visu Holandi var izbraukāt ar velosipēdu pa labas kvalitātes velo-celiņiem. Un Stokholma- es labprāt pārvietotos pa Rīgu tikai ar velosipēdu, ja pie mums būtu tik pat labi apstākļi, kā tur...

Naukis, 10.12.2004 22:20:32:

"AUTOMAŠĪNA MŪSDIENĀS LAUKOS IR ABSOLŪTI NEPIECIEŠAMA!",- saka madame Mezavilka un vinai, protams, ir taisniba. Tomer vina nesaprot, ka tieshi automashinu izplatiba ir radijusi celoni, lai ta butu. Nesen nobrauktie puikas bija braukushi uz skolu ar velosipediem (N.B. - viens no tiem BIJA aprikots ar atstarotajiem, bet tas nepalidzeja nenieka). Zinjas ari bija teikts, ka zeni bija dzivojushi netalu no skolas. Un nu jautajums: kapec vienigais cels, lai noklutu no majam uz skolu ir automagistrale? Kapec tur nebija gajeju celina, kapec nebija velocelina? Laukos ta ir no vienas vietas noverojama paradiba, ka, lai jebkur noklutu, jaiet pa celu vai shoseju, nekadu gajeju celinu nav. Faktiski, visa dzive laukos ir pakartota automashinu ipashniekiem, lai gan to, kam automashinu nav, ir daudz vairak. Toties automashinu ipashnieki ir vietejaa elite, tie, kam ir nauda un vara.

151530. viesis 12.decembris 2004 16:57
0 0 Atbildēt

vecaki pasi vainigi ja berni butu redzami tad butu dzivi izsaku lidzjutibu auto vaditajiem!!!!!!!!!!!

151637. viesis 13.decembris 2004 14:19
0 0 Atbildēt

ok, neviens jau nestrīdās, ka gājējam ir tiesības - tikai tas jau gājēju dzīvību nesargās! Katrs pats savas laimes kalējs, ja ej uz ceļa tad rēķinies ar visu, nevis kačā pravas!

151679. viesis 13.decembris 2004 19:32
0 0 Atbildēt

Ja tada ta Latvija ir , zhel

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3200/1.0 () Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 2

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Briškens: Latvijā ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme

Latvijā biežākie smago ceļu satiksmes negadījumu veidi uz valsts ceļiem ir saistīti ar sadursmēm, tāpēc ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme, un tā noteikti saglabāsies kā prioritāte no Satiksmes ministrijas (SM) puses, ceturtdien ikgadējā Latvijas ceļu nozares konferencē sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P). Lasīt vairāk

 

Auto asociācija piedāvā risinājumu auto servisu legālas darbības veicināšanai 10

Katru gadu valsts budžets zaudē aptuveni 200 miljonus eiro, ko rada "ēnu tirgus", kas valda auto servisu nozarē. Tāpēc, lai veicinātu auto servisu legālu darbību, augstāku pakalpojumu kvalitāti un veicinātu nodokļu maksājumus, Auto asociācija rosina Latvijā ieviest autoservisu brīvprātīgas sertificēšanas sistēmu. Lasīt vairāk

 

Komisijā neatbalsta piedāvājumu liegt pārdot alkoholu degvielas uzpildes stacijās 25

Alkohola tirgošana degvielas uzpildes stacijās (DUS) arī turpmāk netiks ierobežota, šādu pozīciju otrdien atbalstīja Saeimas Sociālo un darba lietu komisijas vairākums. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti