FIAT pārdošanas apjoms šā gada jūnijā ir pieaudzis par 10,1%, tādējādi pārspējot visu Eiropas autoražotāju tirdzniecības pieauguma rādītājus. Visā Eiropā jauno automobiļu tirdzniecības apjomi 2006.gada jūnijā kritās par 4,1% salīdzinājumā ar to pašu periodu pērn.
Pateicoties FIAT jauno modeļu Grande Punto, Alfa 159 un Alfa 159 Sportwagon panākumiem, Fiat un Alfa Romeo ir Eiropā pārdoto automobiļu līderi ar attiecīgi 14,4% un 14,9% tirdzniecības apjoma pieaugumu, liecina Eiropas autoražotāju profesionālās asociācijas ACEA 14.07.2006. publiskotie dati.No Eiropas autoražotājiem vēl tikai DaimlerChrysler ir apjoma pieaugums par 1,2%. Visu pārējo autoražotāju vidū bija vērojams tirdzniecības kritums: Renault –12,5%, GM – 8,3%, PSA Peugeot Citroën – 6,2%, Ford Europe – 3,7%, VW/Audi Group - 2,1%. Salīdzinot ar pasaules ražotājiem, tikai Toyota (pieaugums par 8,3%) un Suzuki (+ 2,9%) sasnieguši pārdošanas apjoma pieaugumu.
Pirmā pusgada beigās Fiat Group nostiprināja savu pēdējos mēnešos iegūto visveiksmīgākā Eiropas autoražošanas uzņēmums pozīciju, sasniedzot 20,1% pieaugumu salīdzinājumā ar pagājušo gadu. Šogad Fiat Eiropā ir pārdevis 644 712 jaunus automobiļus, kas ir par 100 000 vairāk nekā 2005. gada pirmajos sešos mēnešos, kad tika reģistrēti 536 642 jauni auto. Fiat pirmā pusgada pārdoto auto tirgus daļa ir 7,7% (6,5% pirms gada), kas tuvojas firmas vadītāja Serdžio Marčiones (Sergio Marchionne) noteiktajam mērķim 8,0%.
Baiba Gintere
Vincents grupa
Sabiedrisko attiecību vadītāja
obanā!