Saab grandiozie plāni - iAuto

Saab grandiozie plāni 5

 
26.jūnijs 2002 8:53

Zviedru kompānija Saab, kas ir General Motors daļa, jau tuvākajā nākotnē cer būtiski palielināt savu auto pārdošanas apjomus un sasniegt 200,000 gadā. Šīs prognozes tiek saistītas ar jaunās paaudzes Saab 9-3 parādīšanos...

Jaunajam Saab 9-3 drīz jau būs četras dažādas modifikācijas. Pirmā no tām - sporta sedans, kura pirmizrāde plānota Parīzes autošovā - rudenī. Šis auto būvēts uz Epsilon platformas no General Motors (Opel Vectra). Vēlāk Saab modeļu rinda papildināsies ar universālu un kabrioletiem uz Saab 9-3 bāzes, bet vēl vēlāk - ar pilnpiedziņas auto Saab 9-3X. Tomēr, neskatoties uz šiem skaistajiem sapņiem, Saab vispirms vajadzēs iziet uz pelnošiem ražošanas apjomiem. Pēc speciālistu aprēķiniem, Saab sāks saņemt nepieciešamo peļņu, ražojot vismaz 140-150,000 auto gadā. Jāatgādina, ka pagājušā gada pārdošanas apjomi bija tikai 126,000 auto. Nevar neatzīmēt, ka zviedru kompānijas vadība pieņemusi nopietnus mērus, lai samazinātu automašīnas salikšanas izmaksas. Būtiskas investīcijas ir ieguldītas ražošanas atjaunināšanai, kas drīz vien sāks atmaksāties - tagad Saab 9-5 un Saab 9-3 tiek salikti uz vienas līnijas, kas paaugstinājis ražību par 30%. Samazināts arī rūpnīcas piegādātāju skaits no 450 uz 200, kas ļāvis ietaupīt līdzekļus. Neskatoties uz to, Saab kompānija nevar nosaukt precīzu laiku, kad Saab kļūs pelnītspējīgs. Vairāk par Saab 9-3 »» iAuto // lenta.ru
 
Visi komentāri
 
28807. viesis 27.jūnijs 2002 10:21
0 0 Atbildēt

nu, nu vēl tikai varēja mazliet ar gala cenu uz pašu auto un detaļām uz leju paspēlēties un tad jau arī apjomi varbūt arī pieaugtu! Cerams, ka kvalitāte tā visa rezultātā nezudīs un SAABi netiks aprīkoti ar kautkādiem hiper lētiem agregātiem!

28917. viesis 28.jūnijs 2002 10:17
0 0 Atbildēt

SAAB tirgotaji sava majas lapa jauna modelu cenas sola uz junija vidu bet nu jau ir JULIJS! Kur i jauna modelu cenas a?

29144. viesis 1.jūlijs 2002 14:18
0 0 Atbildēt

nepatiik man jaunie saabi...

ja vajag leetu suudu nopeerc opel vectra

ne jau to pashu auto pa 2x lielaaku cenu

veel ar vienaadu gandriiz izskatu

patiik man vecie lapi 92. gada 9000 2.3T un 9-3 1998.-2001. gads 2.0TS

Ne jau opelji

29653. viesis 4.jūlijs 2002 12:56
0 0 Atbildēt

Labākie SAAB tika ražoti līdz 1993. gadam un tie bija 900 Aero vai Carlsson (ASV sauc par SPG). Ar pārdošanos GM 1990 gadā viss tika sabojāts, gan imidžs gan paši auto palika vājāki ...

31732. viesis 23.jūlijs 2002 9:56
0 0 Atbildēt

nu SPG ir amerikāņu aero versija, bet carlsson ir tjūnings!

lai gan piekrītu, ka viskrutākie ir SAAB 900 NO 79-93.g. turbo protams!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nissan parāda attēlus un pastāsta par jauno Leaf (+ FOTO)

Japānas autobūves uzņēmums Nissan iepazīstinājis ar jaunās paaudzes elektromobili Leaf, kas pasūtīšanai kļūs pieejams šoruden. Lasīt vairāk

 

No 2025. gada jūlija elektroskrejriteņu īpašniekiem būs jāiegādājas OCTA (+ VIDEO) 1

No 2025. gada jūlija elektroskrejriteņu īpašniekiem būs jāiegādājas obligātā transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas polise jeb OCTA. Izmaiņas ir ieviestas, lai nodrošinātu lielāku drošību ceļu satiksmē un aizsargātu cietušos ceļu satiksmes negadījumos. Lasīt vairāk

 

Vācija: likums visiem viens - ātruma ierobežojumi vides zonās attiecas arī uz elektroautomobiļiem 20

Vācijas reģionālā tiesa noraidījusi kāda elektroautomobiļa īpašnieka sūdzību, kurš vēlējās attiesāt sodu, ko viņam piesprieda par ātruma pārsniegšanu gaisa kvalitātes uzturēšanas zonā. Lasīt vairāk

 

iAuto.lv redaktors Māris Ozoliņš nepiekrīt CSDD ekspertam Oskaram Irbītim par ceļu infrastruktūras (ne)ietekmi uz drošību (+ VIDEO) 93

Māris Ozoliņš skaidro, kāpēc nepiekrīt CSDD ekspertam Oskaram Irbītim, kurš uzskata, ka negadījumu statistiku vairo nevis ceļu infrastruktūra, bet braukšanas stils.. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti