Aizvadīts Latvijas Gada auto 2007 otrais komerctransporta posms

 
13.septembris 2007 10:02

Aizvadītajā sestdienā Rīgā, būvmateriālu tirdzniecības centra „Ķīpsala” teritorijā varēja manīt jaunas automašīnas, kuras rotāja konkursa „Latvijas Gada auto 2007” uzlīmes – šeit norisinājās konkursa otrā kārta, kurā žūrijas vērtēšanai nodeva piecas komerctransporta automašīnas.

Konkursa otrajā posmā, kas veltīts komerctransporta tuvākai izzināšanai, žūrijas pārstāvjiem tika nodoti vērtēšanai pieci komerctransporta modeļi un viens pasažieru vieglais auto: CITROËN Jumpy, Peugeot Expert, Renault, Master, Ford Transit, Iveco Daily un Volkswagen Golf Variant jaunais modelis.

Latvijas Pilnvaroto autotirgotāju asociācijas prezidents Agris Staņēvičs: „Pēdējos gados konkursā  „Latvijas Gada auto” izdalām atsevišķu posmu komerctransportam, jo mūsu dzīve iet uz priekšu un ikdienā aizvien svarīgāku lomu ieņem profesionāļu auto, ar kuru ir iespējams pārvadāt gan mazākas, gan arī lielākas kravas. Šajā konkursa piknikā žūrijai ir iespējams novērtēt jaunos mūsu tirgū piedāvātos komerctransporta modeļus, kā arī izmēģināt dažādus atraktīvus elementus ar tukšām un maksimāli uzpildītām kravām braucot gan pa gludu ceļa segumu un ne tik gludu ceļa posmu, lai zinātu, kādus auto modeļus izvēlēties saviem auto parkiem un uzņēmumiem.”



Konkursa organizatori šogad paredzējuši žūrijas braucienus papildināt ar aktivitāti, lai gada noslēgumā būtu piemiņa par vietām, kur dalībnieki viesojušies – veidot lielformāta koka puzli ar autogrāfiem no dažādām Latvijas pilsētu un iesaistīto uzņēmumu amatpersonām. Puzles gabali tiks salikti kopā konkursa galvenās balvas – automašīnas formā (galvenā balva ir stikla statuete automašīnas formā) novembrī noslēguma pasākumā Melngalvja namā. Konkursa pirmajā braucienā savus autogrāfus atstāja Jelgavas Domes priekšsēdētājs Andris Rāviņš, Dobeles pilsētas domes priekšsēdētājs Andris Elksnītis, Saldus pilsētas domes izpilddirektors Juris Sīlis, Kuldīgas pilsētas domes priekšsēdētāja vietniece Inga Bērziņa un Liepājas mērs Uldis Sesks, bet otrajā komerctransporta posmā savu parakstu atstāja autoparku vadības kompānijas SIA „Transporent” valdes priekšsēdētājs Marats Blate. Atlikušajos divos konkursa posmos savus parakstus uz puzles gabaliem atstās arī Rīgas reģiona, Vidzemes un Latgales pašvaldību pārstāvji. 

Šajā konkursa kārtā starp konkursa žūrijas pārstāvjiem bija manāmi speciālisti, kuru ikdienas darbā ir saskare ar automobiļiem (autoparku pārstāvji), kā arī auto žurnālisti – visi, kam ir  padziļināta interese par šiem spēkratiem. Šī konkursa posma vērtēšanas kritēriji bija specifiskāki nekā pirmā un pēdējā posma pretendentiem. Vispirms visiem tika dota iespēja izbraukt ar konkursa pretendentiem bez kravas, bet otrajā aplī izmēģināt braukšanas manevrēšanas spējas nu jau ar pilnu kravu (uzkrautu līdz pilnai slodzei). Papildus pēc piecu punktu sistēmas tika vērtētas automašīnu manevrēšanas iespējas – cik viegli vai grūti iespējams apgriezties vai novietot stāvvietā konkrēto komerctransporta modeli. Ne mazāk svarīgs rādītājs bija arī pretendentu kravnesības, kravas telpas tilpuma un konfigurācijas parametri un iekraušanas īpatnības (vai tikai no aizmugures vai sāniem, vai arī abas iespējas), kā arī ar auto ergonomiku saistītās lietas – iekāpšana, sēdekļa regulējumi, stūres regulējumi un izvietojums, pārredzamība un spoguļi. Žūrijas pārstāvji pievērsa arī īpašu uzmanību vai šajos modeļos ir paredzētas vietas dokumentu novietošanai, vai arī papildierīču pieslēgumiem un novietošanai.

Autoparku vadības kompānijas SIA „Transporent” valdes priekšsēdētājs Marats Blate, kurš arī bija šī posma tehniskais atbalstītājs un ir žūrijas pārstāvis, komentē: “Komerctransporta apkalpošana ir mūsu uzņēmuma darba ikdiena, tāpēc aktīvi atbalstām šo konkursu kaut vai tāpēc, ka mums, kā auto speciālistiem, jābūt informētiem par visjaunākajām tendencēm nozarē. Daudzus gadus nodarbojoties ar pakalpojumu un servisa sfērā strādājošu uzņēmumu autoparku apkalpošanu, vienmēr esam rūpējušies par to, lai saviem klientiem piedāvātu vislabākās mašīnas. Šis konkurss ļaus mums uzzināt, kuru auto 2007. gadā Latvijā atzīs par labāko.” 



Visiem konkursa galvenās balvas pretendentiem šajā piknikā bija īpaša pazīšanās zīme – konkursa un atbalstītāju If Latvia un SEB Unilīzings numura zīme. If Latvia un SEB Unilīzings šī pasākuma norisi atbalsta jau ceturto gadu, jo šiem uzņēmumiem ir svarīgi, lai mūsdienu plašajos konkurences apstākļos no piedāvāto automašīnu klāsta klientiem būtu vieglāk izvēlēties sev atbilstošāko modeli, jo ar šī konkursa palīdzību ir iespēja izvērtēt auto industrijas jaunumus, salīdzināt tos un izvēlēties sev piemērotāko. Turklāt, jebkura jauna spēkrata iegāde ir cieši saistīta ar apdrošināšanas un līzinga pakalpojuma sniedzēju izvēli. Ir diezgan svarīgi, lai mūsu valsts iedzīvotāji izvēlētos iegādāties pēc iespējas vairāk jaunu automašīnu, kas aprīkotas ar jaunākajām tehnoloģijām un drošības līdzekļiem, reizē arī nodrošinot komfortu braukšanas laikā.

Konkurss „Latvijas Gada auto” ir ikgadējs pasākums, kuru organizē biedrība „Latvijas Gada Auto” sadarbībā ar If Latvia un SEB Unilīzingu, kas ir konkursa ģenerālsponsori. Latvijā šis konkurss norisinās jau divpadsmito reizi.

Nākamais konkursa posms, t.s. „džipu tusiņš” norisināsies jau 22.septembrī Ādažu pusē, kur bezceļu apstākļos tiks testēti jaunie apvidus auto un izvēlēts pretendents nominācijai Smilšu karalis.

Pretendentus konkursam piesaka autobūves uzņēmumu oficiālie pārstāvji Latvijā. Pretendentu testēšana notiek gan individuāli, gan arī organizētos kolektīvos izbraukumos. Šogad Konkursā paredzēti četri izbraukumi un noslēguma pasākums Melngalvju namā. Konkursa dalībnieki tiek vērtēti trīs kategorijās – vieglā pasažieru transporta, komerctransporta, apvidus automašīnu posmos. Novembrī Melngalvju namā tiks apbalvots viens konkursa „Latvijas Gada auto 2007” uzvarētājs un papildu nomināciju (Sportiskākais, Dubļu bridējs, Ekonomiskākais, Darba rūķis, If Latvia draudzīgākais auto un SEB Unilīzinga klientu auto) uzvarētāji.

2006.gadā par Latvijas gada auto tika atzīts Ford S-max. Uzvarētāji papildu nominācijās bija: Darba rūķis – Peugeot Boxer, Komfortablākais auto – Honda Legend, Skaistākais auto – Jaguar XK, Smilšu kalnu karalis – Ssang Young Kyron, Sportiskākais auto – BMW trešā sērija, Taupīgākais auto – Nissan Note, savukārt konkursa ģenerālsponsoru If Latvia un SEB Unilīzings speciālbalvas saņēma Hyundai Santa Fe un Honda Civic.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti