Trīs gadus General Motors tiesājās ar kādu indiešu autovadītāju, kurš, noticot reklāmai, iegādājās bezceļnieku Forester, kurš 2005.gadā vēl piederēja GM, nevis Subaru.
Reklāmā automobilis tika salīdzināts ar kalna āzi, kas spēj pārvarēt jebkurus šķēršļus.
80-gadīgais indietis Ašoks Tolats 2005.gadā nopirka jauno Foresteri, kas tajā laikā Indijā bija iekļauts Chevrolet modeļu rindā. Apmierinātais indietis ekspluatēja savu Chevrolet Forester bez bēdām. Taču kārtējo tropisko lietusgāžu laikā autovadītājs mēģināja ar auto pārvarēt 30cm dziļu peļķi. Foresters "aizrijās" ar ūdeni un atteicās darboties. Ar šādu rezultātu neapmierinātais indietis vērsās tiesā pret autoražotāju General Motors.
Kā galveno argumentu tiesā autovadītājs minēja Chevrolet Forester reklāmas prospektu, kurā bija teikts, ka automobilis "ar kalna āža vieglumu spēj pārvarēt jebkurus šķēršļus". Indietis tiesā uzsvēra arī faktu, ka kalna āži viegli šķērso tik dziļas peļķes un neiet tajās bojā.
Indijas vietējās instances tiesa divas reizes atzina GM vainu, kas ar šo reklāmu ir maldinājis pircēju. General Motors iesniedza apelāciju Indijas Augstākajā tiesā, motivējot savu nostāju ar to, ka Forester nav automobilis, kurš paredzēts visiem laikapstākļiem un ceļa seguma veidiem, taču velti - arī Augstākā tiesa atzina GM vainu.
Saskaņā ar tiesas lēmumu GM ir jāizpērk no Ašoka Tolata automobilis pēc tā sākotnējās vērtības.
Ideāli! Tā daudziem vajadzētu samaksāt par mutes palaišanu un klaju melošanu.