Franči savās mašīnās ēd un dzer, bet itāļi - mīlējas 4

 

Foto: Publicitātes attēls

Public ID Group | 15.septembris 2017 13:36

Kāds saimnieks, tāds auto jeb kā dažādas tautības rūpējas par saviem spēkratiem

Līdz ar izmaiņām lietoto automašīnu tirdzniecības kārtībā pircēji var justies drošāk, pērkot ārzemēs lietotus auto, jo ir samazinājies risks uzņemties iepriekšējā īpašnieka ārvalstu saistības, taču tas neizslēdz citus riskus, kurus pirms transporta līdzekļa iegādes arī vajag izsvērt, uzsver "Inchcape Motors Latvia" mazlietoto automašīnu nodaļas vadītājs Vjačeslavs Smirnovs.

Neuzmanīgi vadītāji ir gan Rīgā, gan arī Berlīnē, gan citviet. Tomēr, var novērot saistību tajā, kā dažādas tautības rūpējas par automašīnu un tās vada, un to, ko katrai nācijai nozīmē braukšanas kultūra.

"Gan ceļu kultūra, gan arī automašīnu stāvoklis ir vairāku likumsakarību kopums - jo sliktāka būs valsts ceļu infrastruktūra, zemāki spēkratu drošības standarti un maigāki ceļu satiksmes noteikumi, jo braucēji būs agresīvāki uz ceļiem un mazāk rūpēsies par saviem auto," papildina Anatolijs Vasiļjevs, "Kurbada" autovadītāju kvalitātes vadītājs ar 22 gadu pieredzi Eiropas ceļos.

Pēc Vasiļjeva novērojumiem vismazāk par "samīcītiem" bamperiem uztraucas itāļi. Proti, šai nācijai gluži pašsaprotami ir tas, ka, novietojot auto stāvvietā, priekšējais un aizmugurējais auto tiek pastumdīts, lai iegūtu kāroto vietu. Tāpēc pat jaunām automašīnām bamperi ir sliktā stāvoklī. Turklāt itāļi ir visai karstasinīgi mīlnieki, kuri bieži vien mīlestības izpausmēm vietas izvēlē nesmādē arī automašīnas.

Lai arī franči tiek uzskatīti par romantikas pamatlicējiem, tomēr pētījumi liecina, ka savās automašīnās viņi pavada laiku krietni citādāk! Lielāko daļu laika aizņem ēšana un dzeršana, bet pēc tam radīto nekārtību un notraipīto salonu satīrīšana, tādēļ var gadīties, ka no francūža iegādāta auto salons būs krietni nolietots.

Atbilstoši Pasaules Veselības organizācijas datiem Zviedrija ir drošāko ceļu topa otrajā vietā uzreiz aiz Mikronēzijas. Tas tiek saistīts ar stingrajiem aizliegumiem braukt alkohola reibumā un augstajiem transportlīdzekļu drošības standartiem. Smirnovs atzīst, ka klienti arī BMW autosalonā labprāt izvēlas zviedru mazlietotos auto, jo viņu pedantiskums un lielās rūpes par savu transportlīdzekli atspoguļojas arī automašīnas kvalitātē, līdz ar to tās, kas nākušas no Zviedrijas, ir labi uzturētas, drošas lietošanā un spēs ilgi kalpot.

Protams, vācieši gan pedantiskuma, gan arī ceļu kultūras ziņā ierindojas topa augšgalā līdz ar zviedriem. Automašīnas vienmēr tiek uzturētas tehniskā kārtībā, salons būs perfekti tīrs, bet uz ceļiem demonstrē pieklājības un pacietības paraugstundas. Taču, arī vācieti uz ceļa var nokaitināt - ja neievērosi nerakstītos ceļu satiksmes noteikumus un, piemēram, apstāsies ceļa malā vietā, kur ir norādīts maksimāli atļautais braukšanas ātrums.

Tāpat eksperts ir novērojis, ka vēl piesardzīgāki par zviedriem un vāciešiem uz ceļiem ir bulgāri. Lai saudzētu savus rumakus, tādējādi taupot gan degvielu, gan arī izdevumus par liekiem remontiem, bulgāri pārvietojas visai lēnu un pārdomāti - bez liekām virāžām.

Savukārt satiksmes noslogotības pētījumi konstanti uzrāda pārsteidzošu faktu par Belģijas divām lielākajām pilsētām Briseli un Antverpeni. Izrādās, salīdzinot ar Eiropas un Ziemeļamerikas pilsētām, tās ir visnoslogotākās pilsētas satiksmes ziņā. Kaut arī ir aprēķināts, ka Briselē autovadītāji automašīnā pavada aptuveni 83 stundas gada laikā, pēc Vasiļjeva novērojumiem, tomēr par saviem auto viņi rūpējoties visai pavirši.

"Lai izvēlētos, no kuras valsts ievesto automašīnu izvēlēties, pircējam ir jāsaprot, kas viņam ir svarīgāks, piemēram - glīts un labi kopts salons kā vāciešiem, laikā veiktas tehniskās apkopes kā zviedriem, ar mazāku nobraukumu kā bulgāriem, bet varbūt automašīnas rūdījums izcilā stāvvietā novietošanās tehnikā kā francūžiem," piebilst Smirnovs.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 15.septembris 2017 14:30
1 2 Atbildēt

Ja franči auto ēd, bet itāļi mīlējas, tad vācieši tikai brauc. Jo neko citu tajos spaiņos darīt nevar.

Bet skatoties uz to, ka ASV auto ir ar daudz glāžu turētājiem, lieli ( pat Eiropas auto Amerikas sav. valstīs tirgo lielākus, piemēram VW passats asv versija ir par 5 cm garāka), un lielāki motori, tad ASV automašīnās ēd, izklaidējas, mīlējas un izbauda braukšanu.

dsa 15.septembris 2017 18:57
0 1 Atbildēt

Amerikāņi ir nabagi, tāpēc dzīvo savās mašīnās. Tādēļ viņiem ir svarīgi cm, prostatas masētāji un Trumpa dotācijas. Principā amerikāņu auto ir mini treileri, mājas tiem, kuri nevar nopirkt normālu treileri.

viencexperc 16.septembris 2017 8:59
0 0 Atbildēt

Jā, Asv ir gan bagāti, gan nabagi. Tur nav komunisma. Kāds dzīvo divstāvu kotedžā, kāds treilerī, kāds zem tilta. Bet Eiropā, kā jau komunismā, visi nabagi. Vai tu direktors vai bēglis, tu brauc ar golfu un saņem līdzīgi.

msh 17.septembris 2017 14:52
0 0 Atbildēt

Nē, ir bišķi savādāk - vācieši tikai brauc, jo viņu mašīnas tam ir vispiemērotākas vislabāk - francūži rij, itāļi drāžas un amerikāņi rij, jo braukšanas īpašības to mašīnām ir tādas švakākas... Nepieciešamība pēc lielākām mašīnām ASV tirgum ir dabiska; 200 kilo tusnim golfs ir nepiemērots, kamēr pikapa kravas kaste tādam ir pašā laikā...

Aizmirsi piebilst vēl vienu eiropiešu pielāgošanos jeņķu tirgum - ja eiropieši sāka rīt mašīnās šajā gadsimtā, tad jeņķi rija kā cūkas mašīnās jau sen - tāpēc tādos eiropas modeļos kā B3, B4, C3, C4, mk3, kuros eiropā nav glāžu turētāji, jeņķu tirgum kaut kādi ir ielikti.

Bet nu pa lielam tev tomēr par tiem jeņķiem ir taisnība - redzot iekš pimp my ride piedirstās mašīnas, tur tiešām paliek skaidrs ka jeņķi savās kastēs ēd, izklaidējas, drāžas un izbauda braukšanu...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti