Dragrace sezona Latvijā ir atklāta! 10

 
24.aprīlis 2008 9:44

Žurnāla „Forsāža” rīkotajās dragreisa sezonas atklāšanas sacensībās „Battery Drag Meeting 2008” Latvijas skatītājus priecēja gan Latvijas ātrākie braucēji, gan ātrākie no Lietuvas un Igaunijas. Šis bija pirmais sacensību „Battery Cup” un arī pirmais „Latvijas Kausa” ieskaites posms.



Sacensībās, kurās braucējiem pirmo reizi bija jāizņem Latvijas Automobiļu Federācijas izsniegtās dragreisa sportista licences, piedalījās vairāk nekā 100 dalībnieki, kā arī bija ieradušies vairāki tūkstoši skatītāju. Pasākuma starplaikos uzstājās deju grupa „Aggressive”, drifta paraugstundu demonstrēja „HGK Motorsports”, kā arī bija vēl dažādi šovi. Pēc sacensības azartiskākie braucēji piedalījās „Rubbers” riepu kūpināšanas šovā, kura uzvarētāju noteica paši skatītāji.

Nākamais „Battery Cup” posms notiks 6. jūlijā Jēkabpils lidlaukā, bet noslēdzošais – 3. augustā trasē „333” Rīgas rajonā.

Sacensību uzvarētāji pa klasēm:

A klase jeb līdz 2 litriem
1- 102 Raimonds Burakēvičs LV
2- 157 Aigars Bračka LV
3 - 101 Valters Šulcs LV
B klase jeb no 2 litriem līdz 3 litriem
1 - 210 Linards Kļaviņš LV
2 - 202 Raimonds Burakēvičs LV
3 - 263 Andrius Antanaitis LT
C klase jeb no 3 litriem līdz 5 litriem
1 - 370 Giedrius Jurevičius LT
2 - 369 Vitalijus Ogživaila LT
3 - 304 Artjoms Kočlamazašvili LV
D klase jeb virs 5 litriem
1 - 469 Vitalijus Ogživaila LT
2 - 470 Giedrius Jurevičius LT
3 - 474 Levo Laumets EST
 
Visi komentāri
 
256119. viesis 24.aprīlis 2008 10:25
0 0 Atbildēt

Man visvairāk patika Babe Racing....:)

256122. viesis 24.aprīlis 2008 10:30
0 0 Atbildēt

Žēl ka mūsējie var konkurēt tikai santīmu klasēs.

256127. viesis 24.aprīlis 2008 10:49
0 0 Atbildēt

Interesanti kaadeelj shii zinja ir pie izklaides zinjaam... nevis autosporta... ja jau dragrace ir oficiaals sportaveids???

256133. viesis 24.aprīlis 2008 11:40
0 0 Atbildēt

mani atkal vairāk interesēja tajā uzvarētāju topā, ne jau ļoti, bet tīri intereses pēc, ar kādu auto, piem.Vitalijus Ogživaila ieņēma savu pozīciju, jo par pašu Vitalijus Ogživaila man nav ne jausmas, kas tas tāds ir.. : )

256138. viesis 24.aprīlis 2008 12:17
0 0 Atbildēt

Audi 90

256139. viesis 24.aprīlis 2008 12:30
0 0 Atbildēt

Redzi cik saprotu, tad Latviešus malziet izčakrēja neveiksmes + arī dažiem tehnika, jo kā parasti visu darīja uz pēdējo vakaru. ;)

256145. viesis 24.aprīlis 2008 14:48
0 0 Atbildēt

ko jūs te muldat,vienkārši LV dalībniekam Ilmim ar savu Audi S2 izlīda tehn.problēmas,bet tā viņam nebija konkurentu,tomēr 800 zirgi nav joku lieta un spec.sagatavota dragrace automašīna,kura principā 2007.gadā savā klasē bija ātrākā Baltijā!

256146. viesis 24.aprīlis 2008 15:00
0 0 Atbildēt

Turbomotoriem liek koeficientu vai neliek?

Bet kā lai izvarotam motoriņam nelien gļuki ārā... Starp cietu - tas motoriņš tiek varots tālāk, jeb vai vienkārši viena tante teica, ka jau 800 lopi un nevis 700?

256147. viesis 24.aprīlis 2008 15:16
0 0 Atbildēt

Turbomotoriem liek koeficientu, un jā nereti upgrade ceļs iznāķ tāds nosacīts "metodom nauchnogo tika", kad paceļot jaudu un griezi sāk lēna garā atteikt kārbas sajūgi utml. Bet, nu kas nau tuvu stāvējis vai incējies par šīm lietām - tam tāpat nesaprast. ;)

256165. viesis 24.aprīlis 2008 19:26
0 0 Atbildēt

Tehnika paliek tehnika- arii man shoreiz nekas nesanaaca jo pajuka kaarbas sinhranizators. Nevar pateikt ka Ilmaaram ir VISaatraakaa mashiina baltijaa un punkts, jo tad jau neviens nemaz nebrauktu. Jebkursh autosports ir balstiits uz brauceeja prasmi, veiksmi, savu un konkurentu tehniku. Tehniskajaa sportaa saancensha tehnikas beigas pabiida pashu tuvaak uzvarai, taa nu reiz tas ir!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti