Atjaunotais „Fiat 500” automobilis jau Latvijā (+ foto) 10

 

Fiat 500 Foto: Publicitātes attēls

Autobrava | 20.septembris 2015 10:28

Piektdien Latvijas olimpieši – kanoe airētāji Krists Straume un Miķelis Ežmalis veica ārpuskārtas treniņu Daugavas ūdeņos, Rīgā, lai piestātnē pie restorāna “Ostas skati” prezentētu atjaunoto “Fiat 500”. Atjaunotā klasiskā itāļu pilsētas automobiļa sērija piedāvā atsvaidzinātu dizainu ar plašākām personalizācijas iespējām, ko papildina būtiski salona ergonomikas un apgaismes tehnoloģiju uzlabojumi.

„Mēs vienmēr esam ticējuši smagam un mērķtiecīgam komandas darbam, kā platformai, kas garantē augstākos rezultātus. Tāpēc jauno “Fiat 500” prezentējam kopā ar izciliem sportistiem, kuru panākumu pamats, tāpat kā autobūvē, ir prasme atrast pareizo līdzsvaru starp spēku, tehniskajām iespējām un saskaņotu komandas darbu. “Fiat 500” ir kulta pilsētas automobilis, kas dāvā pozitīvas emocijas, aizraujošus piedzīvojumus un neierobežotas iespējas. Tāds pats, kāds “Fiat 500” bija pirms 58 gadiem, kad no konveijera nobrauca pirmais sērijveida ražošanas modelis, tas arī jaunajā izlaidumā ir autentisks, valdzinošs un pilns progresīvu tehnoloģiju,” stāsta uzņēmuma „Autobrava” — „Fiat” pilnvarotās pārstāvniecības Latvijā — direktors Andris Sivickis.

Krists Straume un Miķelis Ežmalis uz jaunā “Fiat 500” atklāšanu ieradās īpašajās “Prestol Boats” – latviešu uzņēmēja Oto Dzeņa radītajās laivās, kas nu jau ir to četru ražotāju starpā, kas kļuvušas par oficiālajām Riodežaneiro Olimpisko spēļu laivām. Arī pats Oto Dzenis pievienojās pasākuma norisei, lai kopā ar sportistiem nosvinētu jaunā “Fiat 500” ierašanos Latvijā.

Pirmie „Fiat 500” modeļi pasaules tirgū tika piedāvāti 1957. gada vidū, un kopš tā laika ir pārdoti 3,8 milj. eksemplāru. Modelis ar pievilcīgo, savdabīgo dizainu ātri kļuvis par kulta pilsētas automobili un Itālijas plaša patēriņa automobiļu industrijas simbolu. Pirms astoņiem gadiem, 2007. gadā, svinot šī modeļa 50. gadadienu, itāļi nolēma laist klajā automobiļa atjaunoto versiju, kas guva ne mazāk panākumu — pārdots 1,5 milj. eksemplāru. „Fiat 500” ir iecienīts modelis arī Latvijā.

Fiat 500 Foto: Publicitātes attēls

Fiat 500 Foto: Publicitātes attēls

Šodien demonstrētajam 2015. gada „Fiat 500” modelim ir tā autentiskais dizains, bet tā tehnoloģijas ir krietni novatoriskākas, lai automobilis būtu mūsdienīgs drošības, efektivitātes un komforta ziņā. „Lai gan no ārpuses „Fiat 500” nav būtiski mainījies, zem tā virsbūves ir daudz jaunumu — uzlabots, efektīvāks dzinējs, mūsdienīgas komforta, vadības un drošības tehnoloģijas, kā arī plašs bāzes aprīkojums. Esam pārliecināti, ka atjaunotais modelis arī gūs lielus panākumus,” sacīja „Fiat Chrysler Automobiles” starptautiskās pārdošanas reģionālais vadītājs Frančesko Galli (Francesco Galli).

Autovadītāji novērtēs „Fiat 500” uzlaboto priekšpuses un aizmugures dizainu, 13 pieejamos virsbūves krāsu toņus, astoņus dažādus virsbūves uzlīmju komplektus un plašu disku klāstu. Priekšējos lukturos „Fiat” ir izmantojis jaunu tehnoloģisko moduli, kas pastiprina gaismu un uzlabo redzamību nakts laikā, bet dienas gaitas lukturos ir izmantotas LED tehnoloģijas.

Pirmais, kas piesaista uzmanību automobiļa salonā, ir uzlabots centrālās konsoles un stūres rata dizains ar iestrādātām vadības pogām, 5 collu ekrāns ar informācijas un izklaides sistēmu „Uconnect”, kuras intuitīvā vadība izpelnījusies kritiķu uzslavas, kā arī navigācijas sistēma.

Fiat 500 Foto: Publicitātes attēls

„Fiat 500” ir plaša dzinēju izvēle un tas izceļas ar augstākā līmeņa drošības tehnoloģijām — standarta aprīkojumā ir septiņi gaisa spilveni, aktīvās drošības un automobiļa vadības tehnoloģijas — ABS ar elektronisko bremzēšanas spēka sadalījumu (EBD), progresīva elektroniskā stabilitātes kontroles iekārta (ESC), riteņu pretizslīdes regulators (ASR), „Hill Holder” tehnoloģija, kas palīdzēs vadītājam nogāzēs, kā arī hidrauliskais bremžu pastiprinātājs (HBA) un cits aprīkojums.

„Autobrava” salonos atjaunotā „Fiat 500” cena ir 11.990 eiro.

Fiat 500

Fiat 500 Foto: Publicitātes attēls

 
Visi komentāri
 
VWfans 20.septembris 2015 14:27
8 1 Atbildēt

Esmu ar Fiat-500 braucis veselu nedēļas nogali, un jāteic, ka tas ir izcils auto.

Praktiskais Latvietis 20.septembris 2015 16:41
1 3 Atbildēt

Tu ar pirkstu esi braucis tikai pa ānu-u.

Boston 20.septembris 2015 17:55
1 2 Atbildēt

Labāk pagaršo puņķus un beidz spamot!

GB12 20.septembris 2015 19:10
2 1 Atbildēt

Nu, izcils noteikti nē, bet priekš tās cenas galvenajam mērķim (pilsētai) ir tīri OK. Kas man nepatika - nu, labi, vietas trūkumu pārmest tik mazam auto būtu nesolīdi - nav jau domāts reģipšu pārvadāšanai, bet 1,2 dzinējs ir galīgs nīkulis. Plus tā arī nespratu, kā pareizi lietot USB...

VWfans 20.septembris 2015 19:14
2 1 Atbildēt

Par to, ka 1,2 litru 69 zirgspēku motors Fiat-500 automobilī ir salīdzinoši nīkulīgs, es piekrītu. Škoda-Fabia ar trīscilindru 1,2 litru 70 zirgspēku motoru iet labāk. Tomēr, ja cilvēkam nav straujš temperaments, tad Latvijas līdzenumos ar Fiat-500 var labi justies arī ārpus pilsētas.

Palaidniex 21.septembris 2015 11:17
1 0 Atbildēt

nersen te sanāca, cik pēc bildēm nopratu, izbraukt ar jauno Sediči... tas 1,2 dzinējs vispār jocīgs. Te , ceļ, te atkal neceļ, bet tomēr beigās ja vajag pāri 160 pēc speedo var izspiest... Rij maz, pie lieliem ātrumiem trokšņains (tiesa ko no mazās klases auto var gribēt), pat ie tiem ātrumiem bija prognozējams, vadāms un nebja nedrošības, kā tas ir citos mazauto...

Pilsētvidē izskatās lielisks!, Gribētos pamēģināt to 0,9 brīnumu. Saka ka esot labs, tikai, ja velk, tad rijot arī atbilstoši. Bet tā jau ir - gribās noteiktas jaudas - gribi/negribi attiecīgs daudzums degvielas jāsvilina nost vien ir...

GB12 21.septembris 2015 16:56
0 1 Atbildēt

Tas ir visiem mazmotoriem (man kaškajam arī tā bija un pirms brīža nedēļu braukāju ar 1.0 Ecoboost Fiestu, kamēr saabs krāsojās) - kamēr brauc mierīgi, patēriņš ir OK, bet, kā sāc dot virsū, tā būtiski pieaug.

Palaidniex 21.septembris 2015 18:12
0 0 Atbildēt

Nu nez, tas 1,2 fiats pat velkot ručkā ēda visai saprātīgus 5,5-6 litrus, jo domājams bezturbo motoram ir zinams limits degvielas, ko tas fiziski var notērēt, bet tā dzinēja vilkmes līkne man pagaidām ir neizprotama...

Iespejams, ka vienkārši esmu ikdienā pieradis pie auto ar krietni savādāku vilkmes līkni...

andzins1111 22.septembris 2015 16:55
0 0 Atbildēt

USB var lietot tikai no "atbalstītajām" iekārtām, lasi nestrādā lietotājam vulgaris.

Neteiktu, ka 1.2 ir nīkulis, to motoru ir jāgriež un pa skotijas kalniem veselu nedēļu mēs vīlējām tīri OK.

Vecajam 500-am bija problēmas ar uzbraukšanu dažos Glāzgovas slīpumos, bet arī to vēlāk izārstēja.

Jaunajam LCD ekrāns normāla spidometra vietā ir liels mīnuss manā skatījumā.

Palaidniex 23.septembris 2015 12:26
0 0 Atbildēt

Man arī tas nelikās baigi informatīvs... Rēc par ekonomaizera bultiņu zaļajā, ja velc 130-140...

Kā arī tā baltā mašīna pa vidu - diez vai baigi vajadzīga bij...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti