iAuto.lv iepazīstas ar jauno "Volvo XC60"; Latvijas prezentācija (+ foto) 26

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 28.jūnijs 2017 17:59

iAuto iepazīstas ar “Volvo XC60” krosoveru, kas savu pirmizrādi piedzīvoja Ženēvas autoizstādē, šī gada marta sākumā.

Salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes modeli jaunais XC60 garumā pastiepies par 62 mm līdz 4690 mm, platumā tas pielicis 12 mm, sasniedzot 1902 mm, bet riteņu bāze paaugusies par 91 mm (tagad 2865 mm). Augstumā XC60 sarucis par 14 mm (1658 mm).

Zināms, ka XC60 ieguvis 505 litru ietilpības bagāžas telpu un visas lielākajam brālim XC90 pieejamās drošības sistēmas plus uzlabotus risinājumus, kas pieejami tikai XC60. Tajā skaitā ir automātiskās bremzēšanas sistēma, kas tagad apvienota vienotā kompleksā ar stūres iekārtu un, konstatējot, ka ar bremzēm vien nepietiek, lai izvairītos no sadursmes, veiks stūres korekcijas. Jaunā sistēma darbojas ātruma diapazonā no 50 līdz 100 km/h. Drošības asistentu klāstā arī aktīvā joslas uzturēšanas palīgsistēma un aktīvais aklās zonas uzraugs (abos gadījumos tiek piekoriģēta stūre, ja elektronika konstatē, ka tas nepieciešams).

Interesants jaunievedums ir vējstikla slotiņas (par piemaksu tās var būt apsildāmas), kuru gumijas elementā visā garumā iestrādātas mazgāšanas sprauslas, kā arī automašīnas sliekšņi, kas ar durvīm veido vienotu elementu – šāds risinājums ir labs ne tikai tāpēc, ka nav jākāpj pāri platam slieksnim, bet arī tādēļ, ka dubļu laikā tas pasargās bikses no nosmērēšanas. Salonā sagaida augstvērtīga apdare ar komfortabliem sēdekļiem, alumīnija pedāļiem, deviņu collu multimediju sistēmu un Bowers-&-Wilkins audio iekārtu.  Aizmugures pasažieru ārtībām kalpo nolaižams elkoņa blasts ar integrētiem dzērienu turētājiem, kā arī izvelkamas sīklietu novietnes zem malējiem sēdekļiem.

Braucēju komfortu var uzlabot pneimatiskā piekare (papildaprīkojums) ar eco, Comfort, Dynamic un Offroad iestatījumiem. Katrā režīmā tās augstums ir atšķirīgs, piemēram, Offroad režīmā XC60 klīrenss (standartā 21,6 cm)pieaugs par 40 mm, bet Dymanic režīmā saruks par 20 mm. 

Motoru izvēlē tikai četru cilindru agregāti, turklāt visas versijas tikai ar pilnpiedziņu un astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Bāzes modelim iebūvēts 190 Zs dīzeļdzinējs. Vācijas tirgū (no jūnija) šāda versija maksās 48 050 eiro – par 5900 eiro vairāk nekā līdz šim.

Versija D5 AWD ar 235 ZS dīzeļdzinēju maksās 52 600 eiro, bet lētākā benzīna versija T5 AWD ar 254 Zs agregātu – vismaz 51 000 eiro.

Par T6 AWD (320 ZS) prasīs 55 500 eiro, bet Plug-in-Hybrid T8 Twin Engine AWD (407 ZS) hibrīds maksās 69 720 eiro.

Nosauktās cenas attiecas uz XC60 pieticīgāko aprīkojuma versiju “Momentum”, bet dāsnākās komplektācijas R-Design un Inscription no pircēja maciņa prasīs vēl vairāk investīciju. 

 

Otrās paaudzes "XC60" sekos jauns kompakts krosovers "XC40", kas taps uz CMA platformas, ko "Volvo" izstrādājis kopīgi ar Ķīnas kompāniju "Geely". "XC40" tirgū nonāks 2018.gadā un aizsāks jaunu, uz CMA platformas izstrādātu modeļu saimi, kurā iekļausies arī sedans un universāls.

Jaunais Volvo XC60 ir Latvijas Gada auto 2018 pretendents.

 
Visi komentāri
 
VWfans 28.jūnijs 2017 18:18
6 3 Atbildēt

Ļoti dārgs...

Abavnieks 29.jūnijs 2017 15:07
6 0 Atbildēt

Jā, tā kā VOLVO sevi grib pielīdzināt tā saucamajam premium segmentam, tad cenas ir par 30% augstākas kā līdzīgu gabarītu un līdzīgi aprīkoti "tautas" klases auto! Katram savs, ja ir kas pērk, kāpēc nepielikt pie cenas kādus 15 tūkstošus eiro? Kurš gan negrib "uzvārīties", jo daudzi grib plātīties!

I 30.jūnijs 2017 10:07
0 0 Atbildēt

Man gan liekās,ka nav nemaz tik ļoti dārgs, Volvo kaut ar ķīniešu zīmols kaut ko maksā, un lētāks kā Audi un Bmw, bet tiem konkurentiem salons kvalitatīvāks, Jacer,ka šim modelim Volvo būs vairāk piestrādājis pie salona it sevišķi izolācijas. Bet ,ka tas nav un nebūs tautas auto tas skaidrs, Ja par dārgu ir taču Dachia:)

nu kur var 28.jūnijs 2017 18:41
5 4 Atbildēt

būt tik tizls stūres dizains...būtu nošpikojuši kaut no tā paša VW...

iAuto 28.jūnijs 2017 19:51
10 14 Atbildēt

Kas tad stūrei nepatīk... ļoti ērta

650 28.jūnijs 2017 20:33
5 0 Atbildēt

Drusku rada satraukumu "stūres korekcija, lai izvairītos no sadursmes".Uz kuru pusi vai pēc kāda principa to "koriģēs" ?

imzz 29.jūnijs 2017 17:04
1 0 Atbildēt

Nu, var saprast , ja kāds teiksim , braucot pa tilta labo joslu tev tuvosies kreisās puses aklajai zonai, tad auto pats, lai izvairītos no sadursmes , iestūrēs barjerā ;)

650 29.jūnijs 2017 23:01
0 0 Atbildēt

Nu ja, es tieši par To. Un ja nu kāds pa malu ejošs alkonauts pēkšņi metīsies zem šī tanka?

Šumba 28.jūnijs 2017 20:41
1 4 Atbildēt

Offroad režīmā XC40 klīrenss (standartā 21,6 cm)pieaugs par 40 mm,...

------------------

Kas tā par marku XC40 (piektā rindkopa)?

iAutolv 29.jūnijs 2017 8:00
6 0 Atbildēt

pēc dažu avotu ziņām XC40 startēs jau šogad

sliktā 28.jūnijs 2017 21:59
6 2 Atbildēt

Mmmmm, tāds smukulītis... Un baltais salons..., mmmm...

tors 28.jūnijs 2017 23:38
3 1 Atbildēt

Skaistulis.

martinslusis 29.jūnijs 2017 0:42
6 1 Atbildēt

Ļoti skaists auto. Ja man būtu tāds budžets auto iegādei, ļoti iespējams, ka ņemtu tieši XC60.

Rallists 29.jūnijs 2017 10:19
3 0 Atbildēt

Mini XC90... skaists jau.

Interesanti ko gan dos offroad režīms ar tādiem milzu diskiem, ar kuriem pat uz apmales bez bremzēšana nevar uzbraukt :D

atrabotka 29.jūnijs 2017 10:35
1 0 Atbildēt

Auto kopumā smuks, bet skatu ļoti izbojā tie ārprātīgie R20 (vai cik tur) diski. Izskatās pēc zirga ratiem. Vai tad nevarēja izvēlēties kādus gaumīgākus un kaut vai R17 vai R18?

Zemesgramata 29.jūnijs 2017 11:56
1 0 Atbildēt

Jā, prezentācijas auto diski kā no melno reperu video. :D. Ar tādiem pat pa Rīgas labajām ielām būs grūti. Bet nu, gan jau ka pastāv iespēja uzlikt arī mūsu reālijām atbilstošus apavus. :)

Salons tāds dīvaini sterils.

viencexperc 29.jūnijs 2017 12:24
0 0 Atbildēt

xc90, xc60, tad xc40... Volvo iet bmw ceļu. Grib palikt tuvāks nabagiem.

iAuto 29.jūnijs 2017 15:36
0 0 Atbildēt

Volvo ļoti ar šo kavējas. Ražotāju mērķis ir apmierināt vajadzības pārdodot savas preces. Mazais suv jev apvidus auto segmenta visu laiku aug un laika gaitā būs vēl vairāk mazu piepaceltu auto

Abavnieks 29.jūnijs 2017 15:21
0 0 Atbildēt

Skaists auto, labi sēdekļi, bet priekšējais panelis ar tām milzīgajām vertikālajām gaisa pieplūdes atverēm ir briesmīgs! Tāpat kā tā gaišā stūre! Ieraugot cenas ir skaidrs, ka MB C-klasi dod pa velti!

ro 29.jūnijs 2017 16:21
1 0 Atbildēt

tā jau glīts auto..tikai cik tad LV ir tādu cilvēku , kas var atļauties 50 ar kapeikām pakas izdot par autiņu...cenas uzskrūvētas..tāpat kā visiem jaunajiem projektiem utt...vnvārdsakot ieraugot cenu uzreiz paliek neinteresanti

Zemesgramata 29.jūnijs 2017 17:19
2 0 Atbildēt

Vai mazums jaunu, glaunu un dārgu auto Latvijā? Sapirkti uz juridiskajām personām. Uz darbinieku rēķina, kuriem šefs saka "denek nety, no vi ģeržiķes"...tikmēr pats brauc ar svaigu Porsche. Vai šajā gadījumā Volvo.

imzz 29.jūnijs 2017 17:08
0 0 Atbildēt

"Interesants jaunievedums ir vējstikla slotiņas (par piemaksu tās var būt apsildāmas), kuru gumijas elementā visā garumā iestrādātas mazgāšanas sprauslas," --

patiešām interesants, tas pasākuma "slotiņu apmainīšana" cenas pacels iespaidīgos augstumos.

es 30.jūnijs 2017 12:41
0 0 Atbildēt

Citrona Kaktusam tāda jau kādu brīdi ir. Tik ne slotiņa, bet kātā. Diezgan taupīgs pasākums

es 30.jūnijs 2017 12:43
0 0 Atbildēt

Nu un kas tiem ķīniešiem lika kopēt uberallesu pieeju? Kopš kura laika ir standarts: Mazais modelis ir zoom-out lielais? Kāpēc iepriekšējā, individuālā dizaina ideja bija slikta?

Drīz bērnu apavi arī būs tēva LLoyds zoom-outi...

kasinsh79 30.jūnijs 2017 12:48
0 0 Atbildēt

Manuprāt, jaunie VOLVO izdevušies pat ļoooti kārdinoši gan tehniski, gan vizuāli ;) Man tiešām patīk.

Jānis 24.oktobris 2017 22:38
0 0 Atbildēt

Pēc 10gadiem varēs nopirkt O:-)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti