Kā ātri un salīdzinoši lēti palielināt dzinēja jaudu? 23

 
TAVS AUTO TV speciāli iAuto.lv | 13.maijs 2020 15:33

Jaudas nekad nevar būt par daudz! Šis droši vien varētu būt īstu “benzīngalvu” dzīves moto. Un, ja godīgi, tam daļēji varam piekrist arī mēs. Baudīt auto dinamiku, sajust dzinēja atdevi mirklī, kad pieskaries gāzes pedālim, un zināt to, ka jūsu spēkratam nepietrūks “zirgu” situācijā, kad vēlēsieties kādu apdzīt uz šosejas, - tas, protams, ir patīkami.

Šajā reizē TAVS AUTO TV par veidiem, kā uzlabot jūsu auto dzinēja darbību, izmantojot motora vadības bloka programmēšanas jeb "chiptuning" iespējas.

 
Visi komentāri
 
anonimikis 13.maijs 2020 15:40
5 10 Atbildēt

Ja viņi nenodrošina pārbūves reģistrāciju CSDD, tad iauto te reklamē nelegālas darbības.

msh 13.maijs 2020 18:23
7 3 Atbildēt

Kādu pārbūvi čipšķūninga gadījumā tu gribi reģistrēt? CSDD motora jaudu nosaka PĒC KODA! Motora galvas maiņu vai turbīnas pieskrūvēšanu neviens nereģistrē, to nav pat paredzēts darīt - ja es savā golfā iebāztu motoru ar tam piekarinātu lielu gliemezi, galvenais lai uz motora bloka būtu virsū kods "2E" [motors kāds tajā golfā, dēļ tā ka es trīs gadus atpakaļ piereģistrēju pirmās pakāpes pārbūvi, tur atrodas uz papīra] - un tālāk iepūtiet - to ka tāds motors attīsta vairāk par teorētiski atļautajiem divsimt cik tur zirgiem, apskates rūķītis pierādīt nevar, jaudas stends viņam nav - un ja būtu, tad nebūtu problēma panākt lai viņš nenomērītu vairāk.

A tu te čipšķūningu gribi reģistrēt...

anonimikis 14.maijs 2020 0:13
0 0 Atbildēt

Izlasi Transportlīdzekļu pārbūves noteikumus likumi.lv/doc.php?id=92907

msh 14.maijs 2020 12:34
0 0 Atbildēt

Iekopē tos punktus kuri, tavuprāt, neatbilst Es runāju par to, kā tas notiek realitātē - es, protams, nezinu vai pēdējo 10 gadu ražojuma kastēm nav kaut kas sarežģītāks tur ar papīriem. Braucot ar 30 gadus veciem VAGmobīļiem, apgrozoties attiecīgo marku forumos un vēl reizēm kādam lodējot kādus vadus, gluži dabiski sanāk pietiekami daudz saskarsme ar cilvēkiem kas ceļ savu masīnu motoru jaudas - ak jā, pareizi, es pats tak arī esmu viens no viņiem, tik ar tādiem piezemētākiem mērķiem, dēļ kā man uzrauties uz CSDD ekspertīzi un bremžu pārbaudi īsti nespīd...

Conqueror 13.maijs 2020 16:00
8 2 Atbildēt

tie šodienas trīscilindru sīkuļi jau ir maksimāli uzvilkti, ko ta vēl te čipot, nebūs vispār nekāds resurss

Jānis 13.maijs 2020 16:53
5 2 Atbildēt

Šitie paši man palīdzēs izgriest tur to filtru un izprogrammēt egr? Grib vel lielāku jaudu savam dīzelim jā! Man vajag izņemt visu lieko un nočipot maksimāli.

Pie kura kantora man vērsties?

Tā čipošana arī noversīs dumainību? Un vel man grūti pielaist auto kad ir nelieli mīnusi, un ik pa laikam iedegās kaut kāda lampiņa par kaut kāda filtra tīrīsanu, bet ar laiku pazūd, to arī viņi var novērst?

darklight 13.maijs 2020 20:56
1 3 Atbildēt

Pieļauju, ka viņi var izdarīt visu tevis minēto. Par attiecīgu samaksu, kuru tu visdrīzāk nevarēsi atļauties :-)

Jānis 13.maijs 2020 22:44
0 0 Atbildēt

Nespried par citiem pēc sevis, komentārs bija joks.....

Nospārdīt visus tos "izgriezējus".

iciks 13.maijs 2020 23:21
3 0 Atbildēt

Nu stāsti savu sāpi, ko viņi Tev tik nelabu izdarījuši.

Jānis 14.maijs 2020 6:33
0 0 Atbildēt

Par ko tieši tu runā? Šo reklāmrakstu, vai tiem kuri visu izgriiež un noglušī, jo nav naudas lai savestu auto tādā teh. stāvoklī kādā tam būtu jābūt?

ABECEDE95 13.maijs 2020 17:36
4 0 Atbildēt

iAuto stutē čipšķūninga arteli? Zviedzīgi

Janeks90 13.maijs 2020 19:02
2 0 Atbildēt

Ja maksā par reklāmu, tad te arī ieliks un reklamēs zirga karieti. Naudiņa katram jāpelna.

Dkurs 13.maijs 2020 21:14
3 0 Atbildēt

Par 10 daļu no čiptjūninga cenas pamācīšu, kā uz šosejas apdzīt, nebūs jāčipo.

650 14.maijs 2020 1:00
4 0 Atbildēt

Protttams, tur taču bija skaidri sacīts,ka čipošana (obligāti!) nozīmē egru un dpfu amputāciju un grīdaslupatas fragmenta ievietošanu izplūdes traktā.Jā..

Meeris 14.maijs 2020 6:16
1 5 Atbildēt

Pilnigi po par turbo registrāciju, jo tā ir tikai ieplūdes modifikācija, nevis motora

Eko čips 14.maijs 2020 9:24
0 1 Atbildēt

Bet vai rolim ir tāds čips, kas dod papildus 100zs un samazina degvielas patēriņu uz pusi!?

Kanibaals 16.maijs 2020 10:40
0 0 Atbildēt

Ja tāds būtu autoražotāji apraktu naudā šāda čipa piedāvātāju.

gunbox 14.maijs 2020 14:50
1 3 Atbildēt

Nav ko pirkt mazlitrāžas. Latvijas ceļiem ar sākot no 170 zirgiem pietiek jebkurai situācijai, lai apdzītu. Pie tam jauno autu ražojot šodien neparedz palielināt slodzes. Piem. VW saviem DGS7 aprīkotajiem jaudīgajiem speciāli ir samazinājis griezes momentu, lai kārba pēc 100tk. km nenoklājas.

VAG official 14.maijs 2020 16:27
2 0 Atbildēt

Info studijā!

HGP 14.maijs 2020 21:57
2 0 Atbildēt

Vācu HGP tūninga ateljē kā reiz visiem saviem mega proektiem izmanto DSG kārbas, un lielo jaudu noceļ tieši ar DSG, nevis manuālajām kārbām. Un būvē golfiņus ar 740ZS un vairāk ar visu TUV sertifikātu.

Ford Focus Rs 14.maijs 2020 22:01
0 2 Atbildēt

Nesmīdini, Ford Focus Rs noņem 152 Zs no viena motora darba tilpuma litra. Alfa romeo Giulia 174 zs no litra, Volvo V60 polestar 181 Zs no litra.

Tā kā tu uzman;īgāk ar to mazlitrāžu! ;)

msh 15.maijs 2020 1:22
3 0 Atbildēt

Jā, izspiež, un? Sacīkšu nolūkiem jau savus 10-15 gadus naudīgāki entuziasti no normāliem bīdeļiem žmiedz laukā savus 400-500 zs uz litru - bet tam visam ir cena, tajā skaitā resurss un spēja iegriezt pietiekami ātri gliemezi.

mckw 15.maijs 2020 12:49
0 1 Atbildēt

vietējie šūmaheri jau visu sajauca vienā katlā - nelielu fitnesa devu bīdelim virs rūpnīcas cipariem un saglabātu garantiju un izvīlētos saču spiedzējus, kam resurss ir sezona, ja paveicās)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ram nāk klajā ar 547 Zs pikapu 1500 RHO (+ FOTO) 3

ASV autobūves uzņēmums Ram pieteicis jaunu modeli – 547 Zs jaudīgo pikapu 1500 RHO, kas nomainīs iepriekšējo jaudas virsotni TRX. Lasīt vairāk

 

Čehu zīmola Škoda dīleris turpmāk arī Pārdaugavā (+VIDEO)

Skandi Motors autocentru Rīgā iepretim tirdzniecības centram Spice pazīst ikviens, kam kaut reizi gadījies braukt pa Lielirbes ielu Jūrmalas virzienā. Pavisam nesen tajā iekārtojies jauns un Latvijā ārkārtīgi pieprasīts zīmols - Škoda. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota Camry hibrīdu (+VIDEO) 1

Toyota Camry ir nepretenciozs vidēja izmēra sedans, ko pie mums pārdod pavisam nelielā skaitā. Turpretim ASV jau 25 gadus tas ir sedans Nr.1. Lai izpētītu šo fenomenu tuvāk, TV Autoziņas devās uz Sandjego Kalifornijā, kur pirmo reizi sastapa jaunāko 11. paaudzes Camry. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 35

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti