Jaudas nekad nevar būt par daudz! Šis droši vien varētu būt īstu “benzīngalvu” dzīves moto. Un, ja godīgi, tam daļēji varam piekrist arī mēs. Baudīt auto dinamiku, sajust dzinēja atdevi mirklī, kad pieskaries gāzes pedālim, un zināt to, ka jūsu spēkratam nepietrūks “zirgu” situācijā, kad vēlēsieties kādu apdzīt uz šosejas, - tas, protams, ir patīkami.
Šajā reizē TAVS AUTO TV par veidiem, kā uzlabot jūsu auto dzinēja darbību, izmantojot motora vadības bloka programmēšanas jeb "chiptuning" iespējas.
Ja viņi nenodrošina pārbūves reģistrāciju CSDD, tad iauto te reklamē nelegālas darbības.
Kādu pārbūvi čipšķūninga gadījumā tu gribi reģistrēt? CSDD motora jaudu nosaka PĒC KODA! Motora galvas maiņu vai turbīnas pieskrūvēšanu neviens nereģistrē, to nav pat paredzēts darīt - ja es savā golfā iebāztu motoru ar tam piekarinātu lielu gliemezi, galvenais lai uz motora bloka būtu virsū kods "2E" [motors kāds tajā golfā, dēļ tā ka es trīs gadus atpakaļ piereģistrēju pirmās pakāpes pārbūvi, tur atrodas uz papīra] - un tālāk iepūtiet - to ka tāds motors attīsta vairāk par teorētiski atļautajiem divsimt cik tur zirgiem, apskates rūķītis pierādīt nevar, jaudas stends viņam nav - un ja būtu, tad nebūtu problēma panākt lai viņš nenomērītu vairāk.
A tu te čipšķūningu gribi reģistrēt...
Izlasi Transportlīdzekļu pārbūves noteikumus likumi.lv/doc.php?id=92907
Iekopē tos punktus kuri, tavuprāt, neatbilst Es runāju par to, kā tas notiek realitātē - es, protams, nezinu vai pēdējo 10 gadu ražojuma kastēm nav kaut kas sarežģītāks tur ar papīriem. Braucot ar 30 gadus veciem VAGmobīļiem, apgrozoties attiecīgo marku forumos un vēl reizēm kādam lodējot kādus vadus, gluži dabiski sanāk pietiekami daudz saskarsme ar cilvēkiem kas ceļ savu masīnu motoru jaudas - ak jā, pareizi, es pats tak arī esmu viens no viņiem, tik ar tādiem piezemētākiem mērķiem, dēļ kā man uzrauties uz CSDD ekspertīzi un bremžu pārbaudi īsti nespīd...