Tērbatas iela no pirmdienas tiks atvērta satiksmei 48

 

Foto: Ekrānbilde no Google/maps

Nozare.lv | 16.augusts 2020 9:29

Noslēdzoties Tērbatas ielas kā vasaras ielas projektam, no pirmdienas, 17.augusta plkst.8 iela atkal tiks atvērta satiksmei un atjaunota sabiedriskā transporta kustība, aģentūru LETA informēja Rīgas domē.

No 17.jūlija, vienu mēnesi, Rīgas pašvaldība eksperimenta veidā pirmo reizi realizēja pilsētas vasaras ielas ideju, atvēlot Tērbatas ielu gājējiem, riteņbraucējiem, tirgotājiem un nedēļas nogalēs - kultūras programmai.

"Galvenais eksperimenta mērķis ir noskaidrot, vai Tērbatas iela var funkcionēt kā gājēju un riteņbraucēju iela. Neatkarīgi no tā, ko parādīs eksperimenta novērtēšanas rezultāti, esam priecīgi noņemt šo jautājumu no pašvaldības dienas kārtības, kas tur ir bijis vairāk nekā 12 gadus. Šis eksperiments ir prasījis elastību un pielāgošanos gan no iedzīvotāju, gan no pašvaldības puses, un manā ieskatā Rīga ir spējīga paveikt lielas lietas iedzīvotāju ilgtermiņa labklājības vārdā," sacīja Rīgas pilsētas pašvaldības pagaidu administrācijas vadītājs Edvīns Balševics.

"Rīgas Centra attīstības biedrība (RCAB) atzinīgi vērtē gan ielas formātu, gan notikuma vērienu, kā arī atzīst nepilnības, uz kurām norāda daži Vasaras ielas skeptiķi, un apņemas domāt un risināt šos izaicinājumus, lai vasaras ielas koncepts ar katru gadu un katru ielu kļūtu arvien jaudīgāks un visiem patīkamāks. Tajā pašā laikā RCAB arī apzinās, ka, izmēģinot jaunas lietas un tiecoties uz progresu, visiem nekad nevar patikt, tādēļ aicina iedzīvotājus turpināt paust gan atbalstu, gan kritiku, tomēr būt iecietīgiem un atvērtiem pārmaiņām," norādīja biedrībā.

Tērbatas ielas garumā iedzīvotāju ērtībai tika iekārtotas zaļās atpūtas zonas un paplašinātas kafejnīcu terases, bija iespēja baudīt lauku gardumus no Latvijas mājražotājiem. Turklāt visas ielas garumā tika nodrošināta bezmaksas bezvadu interneta piekļuve.

Tērbatas ielas labiekārtojuma novākšana sāksies 16.augustā plkst.22, pēc iespējas netraucējot iedzīvotāju naktsmieru. Tērbatas ielā izvietotos augus uzņēmums "Rīgas meži" iestādīs parkos, kā arī daļa tiks nodota skolām apkārtnes labiekārtošanai. atpūtas zonās izvietotās mēbeles Izglītības, kultūras un sporta departaments turpinās lietderīgi izmantot citos pašvaldības pasākumos.

Lai novērtētu eksperimenta rezultātus, Rīgas pašvaldība līdz 16.septembrim turpinās iedzīvotāju un uzņēmēju klātienes aptaujas un datu apkopošanu, tāpat notiks iniciatīvas iekšējā izvērtēšana. Visi rezultāti tiks nodoti arī jaunajam domes sasaukumam izskatīšanai. Aptaujas anketa pieejama arī elektroniskā veidā - portālā "riga.lv".

Rīgas pašvaldība atgādina, ka līdz 31.oktobrim galvaspilsētā, lai veicinātu pilsētas ekonomisko atveseļošanos pēc Covid-19 radītās krīzes, ir atvieglota saskaņošanas kārtība vasaras kafejnīcu izveidošanai un uz laiku atcelta ielu tirdzniecības nodeva.
 

 
Visi komentāri
 
nure 16.augusts 2020 14:27
7 16 Atbildēt

un neviens nenomira un neviens auto nesarūsēja - tātad viss OK. Pilsētas ir cilvēkiem!

Ja nu kāds galīgi nevar no stāvvietas aiziet līdz mājai, var taču tuvinieki noīrēt stumjamratiņus lai vājnieku aizvestu un nav jāklumburē 500m kājām.

Kanibaals 16.augusts 2020 21:39
2 2 Atbildēt

Cik bērni un hipsteri degunus pārsita pa to bruģi pārvietojoties?

tiešām? 16.augusts 2020 22:39
1 2 Atbildēt

Un cik dabūja kuņģa čūlu, besoties par to, ka pilsēta nav gluži autodroms?

Palaidniex 17.augusts 2020 10:45
2 0 Atbildēt

Gribās mieru, klusumu, vēja šalkoņu un lakstīgaili krūmā - restartē Laukus! Vēlams tā patālāk no valsts nozīmes galvenajiem autoceļiem! Nebūs ne mašīnu, ne sliktā gaisa, ne autosacensību! Silti iesaku!

hehe 17.augusts 2020 11:06
0 0 Atbildēt

To tu pastāsti tiem, kas grib iebraukt ar auto kāpņutelpā! Viņiem redz traucējot troksnis uz ielas, mūzika un cilvēku balsis! Klusumu tiem griboties!

Palaidniex 17.augusts 2020 11:28
2 0 Atbildēt

Kāpņu telpā? Kā tad, kā tad! Esi kādu piemēru redzējis? Velosipēdistus, kuri iebrauc kāpņutelpā, es gan esmu redzējis, autobraucējus - nekad.

Bet tā, kad paliks vairāk gadi, apprecēsies (ja vien neesi tas, ar vajadzībām), tiksi pie saviem bērniem (adoptēta zīdaiņa) un dabūsi pastiept savu sīci metrus 300 - tad ātri nāks apskaidrība. Līdz tam laikam galvā būs iestrēdzis velosipēds, eklektroskūteris, "revolucionāras" idejas un egoisms. Tad gan egoisms pamainīs tikai izpausmes. Jo tas ir visai stulbi visiem rīkoties kā tu vēlētos, tikai tāpēc ka tu tā vēlies.

nujā 17.augusts 2020 11:45
0 1 Atbildēt

protams, tu gribētu lai visi rīkojas tā, kā ir ērti tev))

Palaidniex 17.augusts 2020 11:51
4 0 Atbildēt

Es gribu lai šādas ierlas slēgšanas citu ielu iedzīvotāju "vajadzībām" neapgrūtgina slēgtās ielas iedzīvotājus.Lai šādas ielu slēgšanas neapgrūtina kopējo satiksmi un tai netraucē, tas neesmu tikai es, tie ir parasti cilvēki, kuri pa blakus ielām sabiedriskajā transportā ir spiesti pavadīt ilgāku laiku nokļūšanai uz un no centra, pat ja Tērbatas iela tiem nav vajadzīga.Esmu par to cilvēku vajadzīām, kuri dzīvo tuvējās ielās un kuru dzīvi arī izmainīja satiksmes pārbīdes, un cīņa par auto nocvietošanas vietām. Tas ir par KRIETNI VIEN PADAUDZ cilvēku ikdienu, pret tavu izklaidi. Marš restartēt izmirstošos lauku!

... 17.augusts 2020 9:01
1 1 Atbildēt

Kādam šķiet, ka vienīgais rādītājs, ka kāds nenomira.

Vispār, ja veic eksperimentu, tad būtu jāveic kādi objektīvi mērījumi. Teiksim - cik daudz vairāk laika ceļā pavadīja Ģertrūdes ielas iedzīvotāji, jo nekursēja 1.trolejbuss. Vai par cik palielinājās gaisa piesārņojums citās ielās sakarā ar sastrēgumiem... Protams izmaksas un autobraucēju neērtības šajā eksperimenta var ignorēt principā.

nu 17.augusts 2020 9:46
2 0 Atbildēt

kautkur izplūdes palielinājās, toties Tērbatas ielā samazinājās. Tātad nekas vairāk piegāzēts netika!

Palaidniex 17.augusts 2020 10:47
4 1 Atbildēt

Vieniem palika "svaigāk" citiem "smirdīģāk" pie kam kopumā visiem palika smirdīģāk, jo palēninājās plūsma un caurlaidība. Bija ilgāki un lēnāki sastrēgumi. Cilvēki ilgāk riņķoja lai noliktu savus auto blakus ielās, jo kaut kur jau tos bija jāliek no savas ielas izdzītajiem.

Slikti ar matemātiku te kādam.

? 17.augusts 2020 11:07
0 0 Atbildēt

Tev ir mērījumu dati, kas to apliecina vai tā, uz pirkstiem saskaitīji? Kā Lukašenkas vēlēšanās? ))

Palaidniex 17.augusts 2020 11:29
1 0 Atbildēt

Tev ir pretēji mērījumi?

Mazliet loģikas un tas top skaidrs pat bez mērījumiem, bet nu tagad mērījumus galvā sistam egoistiņam savajadzējās - brauc uz laukiem - tur vienmēr svaigs gaiss!

nure 17.augusts 2020 11:46
1 2 Atbildēt

tie arī visi argumenti - galsā sists. Kad argumentu vairs nav, sākas aptiršana - tā jau tas notiek))

Palaidniex 17.augusts 2020 11:52
1 0 Atbildēt

droši - marš uz LAUKIEM!

EJ RESTARTĒ LAUKUS!

Varēsi iet kājām, braukt ar velo teju visos virzienos kurp vien acis rāda!

Vārtrūme 17.augusts 2020 11:21
1 0 Atbildēt

Tērbatas ielā vairāk piečurātu vārtrūmju, tas arī viss.

Bradypus 17.augusts 2020 9:05
2 1 Atbildēt

Nenomira gan. Tikai ikdienā izjuta dusmas un problēmas par dzīves sačakarēšanu. Garāki braucieni un līkumi sastrēgumos, lai nokļūtu mājās. Nepieciešamība meklēt alternatīvas Tērbatas ielā izmanotajiem pakalpojumiem. Un naids pret tādiem mēsliem, kā tu, kas atļaujas pateikt, ka es (šī cietušā rajona iedzīvotājs) neesmu cilvēks!

naids 17.augusts 2020 11:09
0 0 Atbildēt

izraisa žultsakmeņus un tad staigāšana nākamās slēgšanas laikā būs jau sāpīgāka))

Iedzīvotājs 17.augusts 2020 11:20
4 0 Atbildēt

Es galīgi neesmu par to troksni un ļembastu pie manām mājām, ka nevar p[at logu atvērt! Vai nevar mērķaķoties kaut kādā purčikā vai ziepītī, oblikāti poilsētas centrā vajag mērķaķoties? Sabrauc centrā no saviem mikrorajoniem un trokšņo, pīpē, lieto alkoholu! Pretīgi. Turpat Vērmanes dārzs tukšs, kā izslaucīts! Jācepās saulē, kamēr var smuki ēniņā, zaļumos tusēt!

vai 17.augusts 2020 11:48
0 0 Atbildēt

uzskati sevi pārāku par purčika iedzīvotājiem? Reku, Palaidnieks tev iesaka pārvākties uz dziļiem laukiem - tur tev nekas netraucēs.....

... 17.augusts 2020 13:15
1 0 Atbildēt

Nē nevajag čakarēt Purčika vai Ziepīša iedzīvotājus. Viņi arī ir cilvēki (lai gan "centristi" bieži vien domā savādāk) un tici man, ka no mikrorajona uz "centru" tusēt nebrauc. Jums tur pietiek savējo alkašu...

No Tērbatas ielas 17.augusts 2020 6:58
9 1 Atbildēt

Tik ļoti pietrūks:

piečurātās vārtrūmes

troksnis vakarā pēc darba līdz vēlam vakaram

mazo bērnu 400m nešana mājās , jo nevar auto nolikt tuvāk

u.t.t.

17.augusts 2020 8:11
5 3 Atbildēt

Vārtrūmi pati vari piečurāt, ja tiešām bez tās nevari.....

Nu ja 17.augusts 2020 9:17
1 0 Atbildēt

No Bolderājas jau labāk redzams

Bolderāja 17.augusts 2020 11:23
0 0 Atbildēt

Šoreiz vainīgi purčika pacani, mēs no bolderājas tika pa smagajām lietām uz vārtrūmi gājām!

kasinsh79 17.augusts 2020 8:42
4 3 Atbildēt

Saprotu vietējo neērtības, iespējams, pats arī bubinātu - tomēr pats vairākas reizes izstaigājos pa Tērbatas ielu bez auto, un man ārkārtīgi patika Lielisks veids kā jūtami atdzīvināt arī apkārtnē esošo biznesa vidi. Tērbatas iela lieliski piemērota kaut vai senatnīgā bruģa dēļ. Kādēļ gan netaisīt nākamo kā gājēju, piemēram, Blaumaņa ielu?

Bradypus 17.augusts 2020 9:09
2 0 Atbildēt

Atdzīvināt?! Mani piespieda meklāt alternatīvas stabilam biznesam, kuru līdz tam atbalstīju Tērbatas ielā. Un precīzi pateici problēmas būtību - tev patika, jo neesi vietējais. Kā nokļuvi uz šo "idilli"? Ne jau ar kājām. Tev tā bija jauka eksursija uz eksotisku tūrisma galamērķi, nejūtot nekādu apgrūtinājumu paša pārvietošanās brīvībai.

kasinsh79 17.augusts 2020 9:55
0 0 Atbildēt

Nu ja, tādēļ taču rakstīju, saprotu vietējos. Ja būtu viņu vietā, visticamāk, pats besītos. Tagad man patika, jo man tā bija izklaide.

Palaidniex 17.augusts 2020 11:36
0 0 Atbildēt

Nesaskati mazliet egoisma sevī? Tev patika un bija pajāt, ka citiem tas sagādā neērtības/galvassāpes?

ro 17.augusts 2020 10:35
6 0 Atbildēt

Par Blaumaņu ielu varētu vēl piekrist, jo satiksmes plūsmu tas neietekmēs tik būtiski kā gājiens ar Tērbatas ielu... ok es vēl piekrītu kautkādiem eksperimentiem uz vīkendiem..beet nu mandomāt aizstaisīt tērbatas ielu uz mēnesi bija pilnīgs marazms..nezinu kā citiem, bet es dabūju nīkt korķī uz barona ielas no elizabetes līdz pat bērnu pasaulei darba dienas vidū!!!! whatafak, turpat x stundās nebija sastrēgumu līdz šim!!! baigā jēga aizstaisīt ielu ciet, lai smuki smoga slānīti uzaudzētu uz baronenes ..kur loģika? Aizstaisot Tērbatas ielu vnkārsi tupa palielināja piesārņojuma līmeni centrā drīzāk...

WALA 17.augusts 2020 10:47
0 0 Atbildēt

Jā vispār ar velo braucot pamanīju gan, ka "apdzenu pa labo" stipri vairāk auto kā parasti …, bet ja godīgi t';as izplūdes gāzes nemaz tā nejuta, braucot regulāri no Dominas (pa Barona) līdz pat Uzvaras piemineklim pa ielām ar lielu noslogojumu pat karstās dienās - vai nu auto stiri mazāk mēslu ražo, vai tie labi izkliedējas un ātri paceļas, tā ka faktiski man gribētos teikt ka Rīgas piesārņojuma problēma ir vairāk saistāma ar smilšu utml. relatīvi sīku putekļu veidošanos ( jo to es arī pats esmu ievērojis izteikti uz Brīvības ielas - bez aizsargbrillēm pa Rīgu nemēdzu braukt ar velo).

Palaidniex 17.augusts 2020 10:52
2 0 Atbildēt

Tagad nabaga hipsteriem būs jāstaigā pa kaut kādu Vecrīgu, pa parkiem, gar daugavmalu vai jābrauc kaut kur pie dabas - meža, jūras, upes... Ārprāts!

Part biznesa attīstīšanu - kafeņu apmeklētāju ir ~tik, cik ir! Tas ka Tērbatas ielā to koncentrācija pēkšņi bija liela, neba nu nesamazināja apmeklētību citur, piemēram, Vecrīgā vai tādos hipsteru iestādījumos kā KKC, Tallinas kvartāls, Autentika utt. Secinājums - vietējo iedzīvotāju klusie ielas vakari tika sačakarēti uz autovadīāju un tuvējās apkārtnes biznesa rēķina.

Piemēram - kas liek triekties no pilsētas mikrorajona - Ziepīša, Juglas, Bolderājas? Lai paklumburētu pa mūru ieskautu, bruģētu gājējielas parodiju? Nopietni? Pašiem savā rajonā uztaisī gājeju ielu zem saviem logiem aiz savas sētas - slabo?

kasinsh79 17.augusts 2020 11:08
2 1 Atbildēt

Ūja, kāds naids pret labu ideju

Tādēļ jau tas ir centrs, lai nebūtu ikdienišķs (vismaz lielai daļai centrā nestrādājošo vai nedzīvojošo). Manuprāt, tiešām lieliska ideja. Lai arī man patīk pilsēta arī savā pusē, esmu izstaigājis krustu šķērsu, turpināšu regulāri staigāt utt. Arī Vecrīga vismaz manai ģimenei ir kas neierasts, pat teiktu zināmā mērā - svētki pastaigām, kafejnīcām utt.

Palaidniex 17.augusts 2020 11:32
5 0 Atbildēt

Kas traucēja to visusaorganizēt Vērmaņdārzā? Gribi teikt, ka Vecrīgas potenciāls ir izsmelts? Nopietni?

Nu aizver Blaumaņielu starp Tērbatas un Brīvības ielām - varēs klumburēt pa bruģi tur.

Man nav naids pret LABĀM idejām, man ir alerģija pret stulbumu, atsevišķu indivīdu egoisma ambbīcijām un reāli nepārdomātām lietām. Tērbatas ielas slēgšana nudien NEBIJA LABA IDEJA.

ro 17.augusts 2020 12:51
0 0 Atbildēt

nu tiek kuri dzīvo privātmājās pierīgā viegli tā runāt..šeit nu gan uz visiem 100% piekrītu Palaidniex..čotka visu pateica..ideja gavno..seriously..tur nulle kā laba tādā izpildījumā..un kafejnīcām apmeklētāju tur nekad nav trūkuši..par shopiem nezinu..nu kamon tā jau tas centrs ir noslogots..vienkārši besī šizas kas ielikti atbildīgos amatos un tagad eksperimentē prikola pēc.. ja tiešām to vajag, lai ver Blaumaņu ielu ciet..nav tāda opcija kā pamērīt trafiku un pēc tā arī izvēlēties ko un kā?

Slinkais 17.augusts 2020 9:08
4 5 Atbildēt

lielpilsēta nav priekš automobīļa. jo atrāk sapratīsim, jo mazāk sāpēs

HE 17.augusts 2020 9:15
1 0 Atbildēt

Rīga vispār nav piemērota cilvēkiem , sen jau esmu to sapratis

pareizi 17.augusts 2020 9:47
3 5 Atbildēt

Jo pārāk lielas priekšrocības automobilistiem

WALA 17.augusts 2020 10:23
5 0 Atbildēt

Automobilistiem priekšrocības ??? Tu joko, Rīgā tiek ignorētas pilnīgi visas intereses, vienkārši ar auto tas joks vietējiem ir drusku paciešamāks, jo var aizmukt no Rīgas …

Rīga mani visvairāk kaitina 3 gadījums, ja pārvietojos ar velo, ar kājām un (oldskool ne-elektrisku) skrejriteni, ar auto ar visiem korķiem un regulāru braukšanu pa Čaka-Marijas remontu laikā, es tika pabrīnos par to kā atsevišķi kadri brauc, bet jūtos aboslūti mierīgs un absolūti komfortabli - kondicionēts gaiss un neviens manā 5x2 metri dzīvojamā telpā "nevelkas" iekšā utt.

WALA 17.augusts 2020 10:26
0 0 Atbildēt

T.i. ar auto man Rīga pat patīk, jo man nav vajadzības kaut kur ar to skriet, no kaut kā uzmanīties utml.

Palaidniex 17.augusts 2020 10:55
1 0 Atbildēt

Cik var atkārtot - marš restartēt izmirstošos laukus! Varēsi pa svaigu kaisu, putnu treļļu pavadīs izstaigāties, kamēr nelabi metās! Varēsi vēl artī pats sev saaudzēt savā dārzā ekobiošmeko paiku par baltu velti!

Kāpēc nākot no pāķiem uz pilsētu, kura tieši vilināja ar to, ka tā nekad neguļ, ar savu steigu, troksni, jāvelk līdzi vēlme pāc svaiga gaisa un lauku rimtuma? Galvā viss labi?

ui! 17.augusts 2020 11:13
0 2 Atbildēt

Tev uz Maskavu vajadzētu, tur arī valda korķi un motoristi pat šauj nost gājējus, ja ko dara tiem ne pa prātam.....

Palaidniex 17.augusts 2020 11:35
2 0 Atbildēt

Marš restartēt laukus! Nejauc pilsētu ar laukiem. Pilsētā ir čuim ar vietām kur staigāt kājām! Vecpilsēta, parki, Daugavmala, tirgus, mežaparks, visādu mikrorajonui iekšpagalmi vairāki meži -. NBet nē - jābāžās uz tiem akmeņiem starp mūriem, mākslīgi jāpērk/jāīrē podi ar zxaļumiem utt, lai tikai izskatītos smuki... Par kādu naudu? Cik tas viss izmaksāja?

iJuris 17.augusts 2020 12:18
11 0 Atbildēt

Prieks, ka nēesmu viens kuram tas likās pilnīgi muļķīgs gājiens.

Ātri gan aizmirsies daudziem kāds agrāk bija pilsētas, kādas bija pārvietošanās iespējas un kādus labumus tas deva.

Mīļie cilvēki, visi kuriem ir tāda vēlme, savācaties barā un brauciet uz kādu mirstošu pilsētu, slēdzat satiksmi, stiagājat ar kājām da kaut vai uz rokām, būs jums laime pilnīga, bet, lai būtu godīgi, jūs nedrīkstat izmantot nekādu motorizētu transporta līdzekli, ne savām vajadzībām, ne piegādes vajadzībām, tā teikt, amerikāņu amish variants. Atpakaļ pie saknēm, tad redzēsim cik ļoti jūsu dzīvi uzlabo tas, ka ir auto, ka ir ārķārtīgi liels pārvietošanās ātrums. Motorizēts transports ienesa agrāk neredzētas naudas apjomus, ostas, termināļi, kā jums sķiet kādēļ tā?

Muļķi sēž mājās, pasūta online visādas lietas, sūdzas ka neatved pa 30 minūtēm... Kā būtu ja tas notiktu pa 2 nedēļām, piem 30km attālās noliktavas?

Mūsdienās dzīves temps vairs neļauj lēni pārvietoties, pilsētās noteikti nē, tie daži kuri strādā pie mājām, neskaitās, tas ir izņēmums kas statistikās nav jāņem vērā.

Veikt aptauju par slēgšanas efektivitāti jautājot tikai tiem kuri ir uz vietas vai vēl labāk, nedzīvo uz vietas ir nepareizi, tas nedod priekšstatu par reālo situāciju, ja aptauju veidotu tā, ka visiem ir iespēja izteikties,rezultāti būtu citādi. Uzskatāms piemērs, ja alkoholiķim prasa vai tas ir labi, ka šnabis paliek lētāks, domāju atbilde skaidra, tai pašā laikā, cilvēkiem kuriem ar tādu jādzīvo, nemaz netiek ņemti vērā.

Ielas ir kā upe un auto ir ūdens, ja kādā vietā uztaisa dambi tad citur līmenis ceļas, tieši tik vienkārši, taču citiem tas ir par sarežģitu.

phhhh 17.augusts 2020 12:25
0 8 Atbildēt

Haotisks domu virpulis bez faktiem, emocionāls uzsaukums bez jēgas un satura ar mērķi jaukt gaisu un bez praktiska pienesuma ^^^

aizejošais 17.augusts 2020 21:23
0 0 Atbildēt

gājēju iela ir laba ideja, Varbūt pat Tērbatas iela. Bet ne jau tādā bezjēgā kā šoreiz - pēkšņi, uz kādām nedēļām... Rīgas domnieku pēkšņā vēlme izrādīties, pieņemot populistiskus lēmumus.

msh 18.augusts 2020 17:31
2 0 Atbildēt

Rīgai ar vecrīgu pietrūkst ka vajag vēl kādas ielas aizklapēt?

Bradypus 20.augusts 2020 9:40
0 0 Atbildēt

Hipsteriem par īsu. Mašīnas viņiem nav un dzīvē nekas neinteresē, grib visu Rīgu par āra kafejnīcu pārtaisīt, kur sēdēt un strēbt alu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro 1

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 8

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti