Visi komentāri - Rīgā par 33,4 miljoniem eiro veidos mobilitātes punktus

Rīgā par 33,4 miljoniem eiro veidos mobilitātes punktus 16

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Nozare.lv | 31.janvāris 2024 13:17

Pašvaldība piešķirs līdzfinansējumu 5,8 miljonu eiro apmērā sešu pilsētas sabiedriskā transporta savienojuma punktu jeb mobilitātes punktu būvprojekta izstrādei un izbūvei dzelzceļa stacijās "Bolderāja", "Dauderi", "Sarkandaugava", "Šķirotava", "Zemitāni" un "Ziemeļblāzma".

Projektu paredzēts īstenot par Eiropas Savienības Atveseļošanas fonda līdzekļiem, investējot videi draudzīgos uzlabojumos Rīgas sabiedriskā transporta sistēmā.

Kopējās ar mobilitātes punktu projekta īstenošanu saistītās izmaksas ir 33,4 miljoni eiro. No tām 27,6 miljoni eiro ir Eiropas Savienības Atveseļošanas fonda finansējums un 5,8 miljoni eiro ir Rīgas pašvaldības līdzfinansējums, kas nepieciešams pievienotās vērtības nodokļa segšanai.

Šī projekta ietvaros tiks veikta sešu dzelzceļa staciju - "Bolderāja", "Dauderi", "Sarkandaugava", "Šķirotava", "Zemitāni" un "Ziemeļblāzma", piegulošās teritorijas labiekārtošana, nodrošinot dzelzceļa stacijas platformas savienošanu ar esošo satiksmes infrastruktūru. Primāri paredzēts izveidot satiksmes infrastruktūru gājējiem, velobraucējiem un mikromobilitātes rīku lietotājiem, sabiedriskā transporta infrastruktūru, sekundāri pie savienojuma punktiem paredzēts nodrošināt piebraukšanu automašīnām ar iespēju īslaicīgi apstāties, lai pēc iespējas mazāk ietekmētu vidi un dzīves apstākļus apkārtējās teritorijas iedzīvotājiem.

Vienlaicīgi ar projekta pieteikuma iesniegšanu Centrālajā līgumu un finanšu aģentūrā Publiskās infrastruktūras attīstības pārvalde uzsāks būvprojekta izstrādi. 

Paredzēts, ka būvprojekta izstrāde noslēgsies 2024.gada beigās un mobilitātes punktu izbūve tiks veikta 12 mēnešu laikā no būvdarbu uzsākšanas. Lai projekta risinājumos iespēju robežās iekļautu visus nosacījumus, kas nodrošinātu savienojuma punktu veiksmīgu integrēšanu pilsētvidē, būvprojekta izstrādes laikā pašvaldība aicinās rīdziniekus iesniegt savus priekšlikumus.

 
Visi komentāri
 
0pis 31.janvāris 2024 14:00
1 1 Atbildēt

Ja tērē tādu naudu, tad loģiski būtu par iebraukšanu dziļāk pilsētā ņemt 5-10 euro dienā. Citādi nav jēgās no tiem punktiem, visi tāpat brauks pa pilsētu un nauda būs izdota veltīgi.

Freijers 31.janvāris 2024 15:00
1 1 Atbildēt

Kā jau īstenam komunistam - vajag nevis uz labāko, bet alternatīvu vēl sūdīgāku....paskaties labāk kā lieto pilsētas dzelzceļa stacijas - iekāpt reizēm grūti Zasulaukā, Imantā Brasā un citur...pirms kko muldēt un savu naratīvu stumt. Bolderājā 3 autobuss ir lēns (dalēji dēļ "idiotiskās" Daugavgrīvas šosejas) un mūždien pilns.

P.S. es domāju, ka mūžīgie auto nīdēji, kaut vai slēptie, ir vienkārši jāizbano no auto portāla. Lai pierakstās pie pilsētas cilvēkiem sektantiem !

0pis 31.janvāris 2024 15:59
2 1 Atbildēt

Tev kā jau īstenam komunistam - vajag nevis uz labāko, bet izbanot....nu paldies, ka ne pielikt pie sienas 😊

Ja būtu vairāk ar-vilcienu-braucēju gan jau kursētu biežāk vai garāki sastāvi. Visu jau var risināt, protams, ja tas vilciens kādam ir vajadzīgs. Un ja tas kursē nevis stāv.

Freijers 31.janvāris 2024 16:33
0 2 Atbildēt

Atkal, ka tikai pademogoģizēt....vēl neviens vilciens vēl na vaizgājis, bet jau vajag paspaidīt auto vadītājus, kaut nav braucēju trūkuma problēma...tas, ka kasīti vajag papildināt vai arī savu nepatīku pret braucējiem izrādīt, tas jau nu gan. 

Te arī mana rosinājuma būtiba - ja nepatīk braucēji un tie jāapgrūtina, tad nevajag apgrūtināt citus autovadītājus ar šiem murgiem. tam ir savas "domubiedru" grupas, kur spiegs aiz prieka, šeit tomēr ir iauto nevis pilsēta cilvēkiem (bez auto).

0pis 31.janvāris 2024 16:43
1 0 Atbildēt

Nu, daudzu braucēji arī domā, ka 1) būtu labi ja varētu izbraukāt centru ar sabiedrisko un auto tai laikā lai stāv nomalē īpaši ja ir atlaides sabiedriskajam 2) būtu labi ja no ielām aizvāktu tos kas brauc aiz iedomas, nevis vajadzības pēc - ielas būtu tukšākas, satiksme - ātrāka

Freijers 31.janvāris 2024 16:50
0 2 Atbildēt

būtu tantei riteņi, būtu tramvajs.

Nesaprotu, kur ir problēma, ka auto stāv nomalēs, ja reiz ķērc, ka centrā slikts gaiss.

Kas noteiks vajadzību vai iedomas ? Patiesības ministrija ?

khe 31.janvāris 2024 15:01
0 3 Atbildēt

Eiropā ir dažādi risinājumi: vai nu atbilstība noteiktām emisiju normām vai iebraukšanas maksa visiem, vai konkrēta vecuma auto.

Rīgā gan jau pietiktu, ja uzliktu ierobežojumu iebraukt teiksim vecākiem par Euro5 auto...

Vai līdz 10 gadus veciem bez maksas, vecākiem tie 5 līdz 10 eur dienā

Freijers 31.janvāris 2024 15:33
5 2 Atbildēt

Ja tu risinātāj neesi manījis, tad raksts ir par vilciena pieturām, savus "risinājumus" vari pietaupīt pilsēta cilvēkiem sektantu sanāksmēm !

Kris 31.janvāris 2024 15:05
0 0 Atbildēt

Kā Londonā, kur UELZ zonā drīkst iebraukt tikai vismaz Euro 4 bendzīna un Euro 6 dīzeļu automobīļi. Un ta vēl šajā zonā  ir jamaksā dienas nodeva £12.50.

Visi citi drupaki nedrīkst pat tuvoties... 😂 Bet nu pie mums nereāli.. par cik 60% braukā ar 10+gv dīzeļu drupakiem nekur tālāk par savu tipveidu dzīvokli netiktu un valsts apstātos! 😅

Freijers 31.janvāris 2024 15:32
4 2 Atbildēt

Jā jā, vajadzēja papētīt kā briti tās ULEZ kameras nost zaģēja un kā tas prožekts buksē....un beigās arī pašiem britiem parunāties, kā visi Londonas ULEZ kvēlie atbalstītāji - dīvanos pirdēji pēc tam par "tīro gaisu" samaksā visiem izsauktajiem pakalpojumiem un meistariem.

Jeb gudri dirst nav malku cirst !

Krokodils 1.februāris 2024 10:05
2 0 Atbildēt

😅 Pie mums jau arī, parādoties pirmajiem stac. radariem, netrūka indivīdi, kuri bija neapmierinati(bet par ko?), tos aizdedzinot utml...

Diemžēl tādi plānprātiņi pasaulē netrūkt, kuri domā ka viņiem ir tiesības un pienākumu nav.

gunbox 31.janvāris 2024 17:42
0 1 Atbildēt

Nu ja, nafig mums remontēt izkusušo asfaltu, uzmetīs nākošo pleķi un vajag pievest veloceliņus un nokļūšanu līdz sabiedriskajam. Vismaz tam riteņi kā bezceļniekam, nejutīs.

650 31.janvāris 2024 17:49
3 0 Atbildēt

Nu tu passkat ko.Jā. Mobilitātei un/vai pat debilitātei atrodas desmitiem muļjonu.Turklāt, TO atbalsta fondi un euro avoti.Taču pāris ļimojoni priekš lauku pastiem un skolām nu nekādīgi nekur nava.Nee.

Zemnieks taču (parasti) dzīvo laukos, tuvumā pie sava biešu lauka,visdrīzāk kopā ar visiem saviem penzioāriem un skolniekiem.Kam viņam tur pasts un/vai kāds loh bankomāts.Lai viņi brauc uz mobilitātes pontiem rīgā.

Vernons 31.janvāris 2024 19:36
1 0 Atbildēt

gņila un mistera meriks laikā, cik jau izšivirēja naudiņas šim projektam ?

zelta teliņš -2 ?

ZZZZ 1.februāris 2024 14:47
1 0 Atbildēt

Saprotiet biedri, visus tos experimentus exceļos nevar objektīvi izveikt. Viņi ir jāizmēģina dabā. Arī uz zemes niekiem taj skaitā, skrein Briseles ratiem pa priekšu. Kaut kad tas jau latvijiešiem bijis ir...Kas teica, ka naudas vairāk kā jebkad? Tik apgūt nevarA. Ari elektrības nozarē nav ciļvju kas fiziski drātis nomaina, kaut gan navda irA jau iedota🙈 Kukū cik mēs te vispār esam %...čimodan, ručki ņet.

Merikurrats 2.februāris 2024 15:24
0 0 Atbildēt

Būs iepirkumu centri dažadas klases autozagļiem,gan vāģi nospert,gan sev vajadzīgo spoguli, lukturi,riteni, katalizatoru,DPF nopizģīt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti