Visi komentāri - Satiksmes ministrija grib dot sodu punktu skaits par atļautā ātruma pārsniegšanu +10 km/h un citiem pārkāpumiem

Satiksmes ministrija grib dot sodu punktu skaits par atļautā ātruma pārsniegšanu +10 km/h un citiem pārkāpumiem 36

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 14.jūnijs 2025 19:27

Satiksmes ministrija (SM) ir sagatavojusi noteikumu projektu, kas paredz palielināt vadītājiem piemēroto sodu punktu skaitu par atļautā ātruma pārsniegšanu, apdzīšanas pārkāpumiem, telefona lietošanu braucot, nepietiekamu riepu protektora dziļumu un citiem, liecina informācija Tiesību aktu portālā.

Līdz šim par tālruņa lietošanu pie stūres piemēroja vienu soda punktu, bet turpmāk plānots piemērot divus soda punktus.

Tāpat līdz šim netika piemēroti soda punkti par atļautā ātruma pārsniegšanu no 11 kilometriem stundā (km/h) līdz 20 km/h, bet plānots, ka par šādu pārkāpumu turpmāk tiks piešķirts viens soda punkts. Savukārt par ātruma pārkāpšanu no 21 līdz 30 km/h plānots palielināt punktu skaitu no viena uz diviem, 31 līdz 40 km/h - no diviem līdz trim, tādējādi katrā diapazonā palielinot punktu skaitu par vienu.

Tāpat plānots palielināt punktu skaitu par pārkāpumiem apdzenot. Piemēram, par apdzīšanu regulējamos krustojumos sodu punktu skaits palielinātos no viena līdz trīs punktiem, bet par apdzīšanu uz dzelzceļa pārbrauktuvēm sodu punktu skaits palielinātos no diviem līdz trim punktiem.

Tāpat sodu punktu skaits palielināsies par pārkāpumiem pie dzelzceļa. Par ceļa nedošanu vilcienam, kas tuvojas, līdz šim piemēroja četrus sodu punktus, bet turpmāk plānots piemērot sešus punktus, kā arī par uzbraukšanu uz dzelzceļa pārbrauktuves, ja luksoforā deg aizlieguma signāls, sodu punktu skaits palielinātos no četriem līdz sešiem punktiem.

Savukārt par nepietiekamu riepu protektora dziļumu līdz šim piemēroja vienu soda punktu, bet turpmāk piemēros divus.

Tomēr par braukšanu satiksmē bez valsts tehniskās apskates vadītājs turpmāk saņemtu vienu soda punktu, nevis divus, kā arī par transportlīdzekļu īpašnieku obligātās civiltiesiskās atbildības (OCTA) apdrošināšanas nelietošanu - vienu soda punktu.

Patlaban spēkā esošie Ministru kabineta noteikumi paredz, ka, sakrājot 16 soda punktus, vadītājam piemēro transportlīdzekļu vadīšanas tiesību izmantošanas aizliegumu uz vienu gadu, savukārt vadītājiem, kuru stāžs ir mazāks par 2 gadiem, aizliegumu piemēro no desmit punktiem.

Pārkāpumu uzskaites punkti ir spēkā divus gadus no to piešķiršanas brīža, bet, ja tiek izdarīts pārkāpums, par kuru piešķir astoņus punktus, tie ir spēkā piecus gadus, liecina informācija Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) mājaslapā.

Patlaban, ja vadītājam ir uzkrāti četri soda punkti, tiek saņemts brīdinājums rakstiskā veidā, savukārt par astoņiem punktiem vadītājs saņem nosūtījumu uz kursiem, kas ir jāapmeklē sešu mēnešu laikā. Ja sešu mēnešu laikā vadītājs to neizpilda, tiek saņemti vēl divi soda punkti, tādējādi jaunajiem vadītājiem tiek aizliegts vadīt transportlīdzekli uz gadu, skaidro SM.

SM norāda, ka vadītājiem šī sistēma bieži vien nav izprotama, jo apmācības kursi notiek tikai Rīgā, kas apgrūtina nodarbību apmeklēšanu. Tādējādi gadījumos, ja vadītājs neturpina pārkāpt ceļu satiksmes noteikumus, saņemot papildus uzskaites punktus par apmācības kursu neapmeklēšanu, vadītājs var zaudēt vadīšanas tiesības.

Grozījumi paredz atcelt šo sešu mēnešu termiņu, nosakot, ka transportlīdzekļa vadītājam piemēroto ietekmēšanas līdzekli iespējams izpildīt līdz brīdim, kad tiek sasniegts nākamā ietekmēšanas līdzekļa piemērošanai noteiktais uzskaites punktu skaits.

Vienlaikus, lai motivētu vadītājus paplašināt zināšanas saistībā ar satiksmes drošības jautājumiem, tiks saglabāta norma, ka, izpildot piemēroto ietekmēšanas līdzekli, reģistrēto uzskaites punktu skaits tiks samazināts par diviem punktiem. Savukārt, ja šis ietekmēšanas līdzeklis netiek izpildīts, papildus uzskaites punkti netiks reģistrēti.

SM aģentūru LETA informēja, ka grozījumi izstrādāti, lai veicinātu atbildīgu transportlīdzekļu vadītāju uzvedību ceļu satiksmē un sekmētu drošu braukšanas kultūru.

SM Sabiedriskā transporta pakalpojumu departamenta direktores vietnieks un drošas satiksmes eksperts Jānis Kalniņš norāda, ka esošā pārkāpumu punktu sistēma Latvijā ir pazīstama jau vairāk nekā 20 gadus, tomēr arvien ir sastopami tādi autovadītāji, kas regulāri un rupji pārkāpj ceļu satiksmē noteiktās normas.

"Lai samazinātu riskus ceļu satiksmē un vērstu uzmanību šādiem vadītājiem apdomāt savu rīcību - izdarītos pārkāpumus, ministrija ir pārskatījusi atsevišķiem pārkāpumiem noteikto punktu skaitu, akcentējot un palielinot punktu skaitu tieši tādiem pārkāpumiem, kas rada lielāko bīstamību," piebilda Kalniņš.

Tāpat noteikumi paredz, ka pārkāpumu punktu uzskaite būs spēkā un tiem būs ietekme uz transportlīdzekļa vadītāja uzvedību arī gadījumos, ja bijušas atņemtas transportlīdzekļa vadīšanas tiesības un pēc noteikta termiņa tās atgūtas.

Grozījumi paredz, ka netiek reģistrēti pārkāpuma uzskaites punkti gadījumos, kad paredzēta transportlīdzekļu vadīšanas tiesību atņemšana uz pieciem gadiem, tostarp par transportlīdzekļa vadīšanu alkohola reibumā, jo tiek jau piemērots viens no ietekmīgākajiem soda veidiem.

Reģistrēto uzskaites punktu noilguma termiņa atskaiti aptur un atsāk pēc transportlīdzekļu vadīšanas tiesību izmantošanas aizlieguma vai atņemšanas termiņa beigām. Līdz ar uzskaites punkti būs spēkā un tiem būs ietekme uz vadītāju uzvedību visu noteikto termiņu.

CSDD ir valsts akciju sabiedrība. Direkcija reģistrē transporta līdzekļus Latvijā, izsniedz vadītāju apliecības, veic automašīnu tehnisko apskati un sniedz citus pakalpojumus. Direkcijas kapitāldaļu turētājs ir Satiksmes ministrija.

Lasi vēl iAuto.lv portālā:

 
Visi komentāri
 
jjuuu 14.jūnijs 2025 21:16
20 1 Atbildēt

ražotāji paši raksta, ka spidometrs var melot līdz 15 km. izklausās pēc kārtējās mafijas shēmas

Original Nja 16.jūnijs 2025 14:01
2 0 Atbildēt

Nu... sods no pirmā pārkāptā kilometra vairākkārt neizgāja cauri. Tagad laikam atrada citu pieeju, nedaudz savādāk prezentētu, kas pēc būtības ir tieši tas pats. Gan jau ar cerību, ka mietpilsonis parastais nesapratīs, ka tie ir tie paši vēži, tikai citā kulītē.

anonimikis 16.jūnijs 2025 14:13
2 0 Atbildēt

Vispār izlasīji ziņas tekstu? Virsrakstiem šitajās lētajās interneta miskastēs ticēt nevar jau sen. Puntus plānots dot par ātruma pārsniegumu no +11 līdz +20kmh, par ko līdz šim nedeva. Kur te kaut kas no pirmā kilometra?

Original Nja 16.jūnijs 2025 14:23
5 2 Atbildēt

Protams, šobrīd ir runa par +11 līdz +20. Nepaies ne pusgads, kad "ekspertiem" rokās būs nākamajam solim vajadzīgā, pēc nepieciešamības pareizi saliktā, CSDD Exceļa tabula, kura būs kā pamats nākamajiem sodiem, arī zem +10. Uz to tas viss velk jau labu laiku.

Pēdējo 5 gadu laikā šī tendence ir novērojama konstanti, kaut uz tiem pašiem vidējā ātruma radariem skatoties. Gads vēl nebija pagājis kopš pirmajiem radariem, kad jau bija iepirkums par nākamajiem. Vai avāriju skaits bija mazinājies? Nē. Vai autoceļi bija jau kļuvuši drošāki? Arī nē. Vai sodi naski ripoja valsts un CSDD kasēs? Jā. Te var piesaukt arī RD 30 zonu jautājumu - uzlika pārīti, saprata, ka piķis nāk, uztaisīja lielo uz Miera ielas. Nebūu iejaucies Timrots un uztaisījis ažiotāžu, RD joprojām laimīgi skaitītu "drošības nolūkos" uzliktos un pēc 2 nedēļām vaininiekam nosūtītos sodus. Tas arī viss, kas jāzin par "satiksmes drošības uzlabošanu" Latvijā.

Tas kas 19.jūnijs 2025 2:06
0 0 Atbildēt

Ražotāja uzstādītais spidometrs nedrīkst rādīt mazāk, nekā ir patiesais automašīnas ātrums. Kādi 15km/h, no kurienes šis info, no pasaku grāmatas?

būve 20.jūnijs 2025 12:10
0 0 Atbildēt

auto spidometrs var melot 10,% tie dati var variēties no automobīļa ātruma, ceļu seguma, auto tehniskā stāvokļa, riepām, disku stāvokļa  utt. dažādi ražotāji jaunas mašīnas uz stenda līdz 60 km JAUNAI ir minimālas..... bet nav nekā ideāla. tāpēc ražotāji raksta kļūdas iespēju līdz 15 km. ja netici ir tāda leta kā gogle izvēlies kāda ražotāja mājaslapu un brīnumi notiek... pat google translate ir, ja mazāk izglītots.

650 14.jūnijs 2025 21:44
23 0 Atbildēt

Bet KĀ varējā sagadīties tā, ka "mēs" (iAutoBraucēji/SabTransFani) neko nezinājām/par! šo visnotaļ Ģeniālo ideju: 

nra.lv/tautaruna/cit...000-balsis.htm

Kopš 2020. gada 13. oktobro līdzdalības vietnē "ManaBalss" ir aktīva iniciatīva "par saeimas deputātu transporta kompensāciju aizstāšanu ar sabiedriskā transporta biļetēm."

Šobrīd inicatīvu ir parakstījuši 24 980 cilvēki un tā vēl arvien ir aktīva....

...Tagad būtu īstais laiks virzīt tālāk šo iniciatīvu, turklāt tai ir auglīga augsne, jo pie varas esošā partija "Progresīvie" īpaši atbalsta videi draudzīgus pārvietošanās veidus un vēlas no Rīgas centra izdzīt privāto transportu.

Komentētāji pilnībā atbalsta šādu iniciatīvu: "Progresīvajiem var kompensēt ar bezmaksas velosipēdiem, ja jau viņi tik mežonīgi vēlās visus pārsēdināt uz tiem lai rāda piemēru. Bet mēs jau visi zinām, ka tas nekad nenotiks."

"Kapēc vispār viņiem lautkas jākompensē, kas tur satversmē par vienlīdzību, tad visies, kas dodas uz darbu pelnit nodokļus, lai kompensē"

"Kas - viņiem algu nemaksā, ja mums viņiem jāuzsauc ceļanauda, arī biļetes?? Kas man dāvinās ceļanaudu? NEKĀDAS deputātu kompensācijas, nekādus dzīvokļu pabalstus - cilvēks zina, kur strādās, ja nepatīk - lai nepiesakās tādam darbam. MAN VIŅUS NEVAJAG !"

(man arī) ;p

650 14.jūnijs 2025 21:53
0 0 Atbildēt

Āa,O, reku, JĀ!!! 

nra.lv/latvija/49398...la-baltija.htm

-nepaspēja Latviešu Tauta vēl īsti sev Tronī/iecelt IV Pasaules Kaŗu veiksmīgi novērsušo Opto Metristu un Tuksņēša Priņči nolaist "cenu" uz gaidāmajiem 20usd/brr un iraāņi knapi izlaist raķeti pa izraeēliešiem (vai Otrādi) kad jau LV lohiem (un Viņu ievēlētajiem Mandāttiem) ira jāmaksā/Par!

anonimikis 14.jūnijs 2025 21:53
2 2 Atbildēt

Kāpēc Latvijā ir atļauts apdzīt neregulējamos krustojumos. Praktiski visur Eiropā tas ir aizliegts.

650 14.jūnijs 2025 22:01
0 0 Atbildēt

-to/tā Lēma diženaiss Regulātors

Freijers 16.jūnijs 2025 12:00
4 1 Atbildēt

Tāpēc, ka LV ir tik maz 2+2 ceļu, bet pa visiem ceļiem ir atļauts vilkties visiem iespējamiem motorizētiem līdzekļiem, arī tādiem, kas nespēj virs 30 km/h braukt, savukārt pierīgas ceļu infrastruktūra jau labu laiku neatbilst nekādām drošas un raitas pārvietošanās normām !

plēve 15.jūnijs 2025 0:05
9 0 Atbildēt

Ierosinu dot punktus par pārāk mazu vai lielu spiedienu riepās - tas var ietekmēt saķeri, attiecīgi, arī drošību. Un likt pirkt kalibrētus manometrus, kas reizi 2 gados jāved uz pārbaudi. Tos pārbaudīt reidu laikā - ja nekas nav pārkāpts, varbūt nebūs pārbaudes papīru no laboratorijas.

Ivars 15.jūnijs 2025 7:30
1 0 Atbildēt

Lai jau liek, tāpat nav, kas kontrolē.

Maranta 15.jūnijs 2025 14:33
4 0 Atbildēt

Ierosinu ieviest pašsodīšanos.Gan jau kopā izdomāsim kā ...

NuNu 15.jūnijs 2025 9:05
32 2 Atbildēt

Kurš ir tas mērglis kas tur sēžun visu laiku gudro, kā vēl ieriebt saviem līdzpilsoņiem? Visai tai ministrijai bij' jābūt nodarbinātai tikai ar vienu jautājumu - kā būvēt plašas drošas ātrgaitas šosejas, attīst dzelzceļu un vilkt āra Airbaltiku no bankrota. Bet viņi realitātē vienkārši imitē darbu un visu laiku gudro kaut kādu stulbumu!

James Bong 15.jūnijs 2025 9:55
4 0 Atbildēt

Vienotība.

Naudasmaiss 15.jūnijs 2025 21:32
1 0 Atbildēt

Uz mieta!

svītro 15.jūnijs 2025 22:57
3 0 Atbildēt

Vēlēšanas nākošgad.Krāj niknumu,un nebalso par īdiņiem.

CSDDD 20.jūnijs 2025 12:13
0 0 Atbildēt

ja vēlēšanu urna ko izšķirtu viņu nesauktu par urnu.

650 15.jūnijs 2025 13:42
2 0 Atbildēt

Jawohl, Bansai,Fas,Cui- 

www.la.lv/video-fures-v...nsoties-apdzit

jajā, jā : 

www.la.lv/masinu-jura-b...astregumstunda

Visus uzsēdināt uz/bolta, uz Rupjā,jā,ar M16 ārējo vītni: 

www.la.lv/video-bolt-ta...ur-pelna-mazak

Ps., bet arī Jūhrmalas mašīn un dzimum satiksmi pārvaldošie Ārtelpas Lohi (idioti) savā beidzamajā valdīšanas nedēļā (VIENĪGAJĀ ŠIGADA KŪRORT SEZONASS SAULAINAJĀ NEDĒĻASS NOGALĒ) tagad pašā mašīnplūsmas karstākajā plūdumā uz Vienīgās Galvenās ielas tur veic "neatliekakami steidzamu" assfaltētās virsmass lāPiššanas darbus, pie kam (KĀ jau PARASTI pašā kūrort sezonas zieduplaukumā,jā) vairākās (neskaitāmās) vietās (turpmāk textā Darbi..)..

PPss.- šodn reāli labs laiks, nava (dsā) karsts un pūš neliels jūAss vēš un/vai ira ļjooti svaigs (pagaidāam svaiginepieelpots un izmešiem nepiemētāts) gaiss, steidzieties šhurpu,pa to 3,- eurO vismaz varēsiet iemiiszt Mūsu ūdenī/zilajā, jā ;p

Jānels 15.jūnijs 2025 21:01
0 0 Atbildēt

Vēl nepietiek uz kā koncentrēties brauciena laikā,?

650 15.jūnijs 2025 23:10
0 0 Atbildēt

Nu Nē, cien.Lohi , ar šhito smerdīgo  nekaunības sēērgu cīnīties nav pa spēkam, tas taču ir trakāk kā 3peris un/vai kaunuma Utis ... Ārtelpas Ārkārtas Ārprāts! 

nra.lv/latvija/riga/...u-sanemeji.htm

(c)...Mitrofanovs četru gadu laikā, neskaitot 2025.gadu, saņēmis kompensāciju par autostāvvietas izmantošanu 1700 eiro....Nedaudz vairāk par 1100 eiro kompensācijās par stāvvietas izmantošanu un sabiedriskā transporta izmantošanu saņēmis Mārtiņš Kossovoičs (P). 🔴(PPP.)...(vidēji valstiski progresējošais LOHs pa to summu būtu (pats no sevis) nopircis 11 gab vidēji statistisko progressējošo ģeometriski oprometriskās progressijas Briļļu..).

... 16.jūnijs 2025 2:14
3 0 Atbildēt

3x izlasīju virsrakstu, bet tā arī nesapratu, kas tur rakstīts 😅

... 16.jūnijs 2025 8:58
3 0 Atbildēt

Drīz būs tik daudz ierobežojumu un sodu, ka gribēsies salikt uz ceļiem dzīvus guļošos policistus, tad ātrums būs turp un atpakaļ! Un visiem vajadzētu pievienoties akcijā - mērīsim ierēdņu pārvietošanās ātrumus! Sodīšanas un ierobežojumu terapija parasti beidzas ar milzīgu sprādzienu! Pie tādas attieksmes stresiņš un attieksme diez vai uzlabojas... Es gan visnmēr cenšos ievērot noteikumus un nekad nav bijuši pārkāpumi, bet būt pārliecināts, ka esmu iekļāvies 90Km/h, nevis 91 vai 92, to nevar prognozēt... Un turpmāk brauksim uz 70, tas izprovicē nepiemērotas apdzīšanas un vairāk līķu! Paldies ierēdņiem!

BMW 16.jūnijs 2025 9:02
10 0 Atbildēt

Un kad būs soda punkti ministriem par Rail Baltic, Air BAltic un citiem sūdiem!? Satiksmes ministram laiks atkāpties! Latvija nav nekāda ziemeļkoreja, visi komunisti valdībā var krāmēt čemodānus un braukt uz jebkuru autoritāru valsti!

Freijers 16.jūnijs 2025 13:50
1 1 Atbildēt

1.Jātaisa par šo pēc iespējas lielāks troksnis, Māri, iauto, aiciniet atkal Frīdi palīgā, varbūt LAMBs, ja tāds vēl ir arī no letarģiskā miera pamodīsies un savu pakaļu piecels autovaditāju kopējās lietas labad.

2.Saeimā visi nav idioti un šīs SM&CSDD preteklība sodīt no pirmā km var atkal neiziet cauri - ne komisijā, ne arī Saeimā kā tādā, vismaz ne šajā formātā.

Daļa no 1. jau izdarīta, pašiem jāpakustās.

Original Nja 16.jūnijs 2025 13:59
3 1 Atbildēt

Mani laikam visvairāk fascinē, ka katru gadu tiek ieviestas jaunas normas, noteikumi, sodi, radari un citi brīnumi, it kā "drošības vārdā", taču pēc statistikas un regulārajām letālajām avārijām galīgi neizskatās, ka tas vispār kaut par mata tiesu palīdzētu. Šī gada iesākums liek pat domāt, ka viss ir tieši pretēji.

Tā vietā, lai gudrotu jaunus tautas čakarēšanas veidus, SM varēja nopublicēt statistiku par letālajām avārijām, samgajām avārijām un maziem "fender benderiem", un šo avāriju brīdī esošajiem ātrumiem. Tad varbūt rastos ticība, ka ātrums ir tieši tā bīstamība, par kuru visvairāk un visbargāk jāsoda.

Savādāk sanāk tā:

Ievieš radarus, lai "drošāk" - nekas nemainās. Ievieš vidējā ātruma radarus, lai "drošāk" - nekas nemainās. Ievieš lielākus sodus "lai drošāk" - nekas nemainās. Draud ar sodiem no +1kmh - nekas nemainās. Draudz ar punktiem par katriem pārsniegtajiem +10kmh... un tā gadu no gada. Šādā vīzē jau var bezgalīgi sodīt un čakarēt vadītājus, cerot, ka varbūt nākamā budžeta pildīšanas, atvainojos, drošības nolūkos ieviestā muļķība varbūt, iespējams, cerams, tomēr nostrādās. Darīt kaut ko lietderīgu, balstītu uz statistiku un datiem, vai kaut ārzemju piemēriem? Nē, nē, labāk balstam visu uz pāris pēdējā gadā bijušajām avārijām, pāris pašu amatā ieceltiem "ekspertiem", sametot visus valsts autovadītājus vienā katlā.

Freijers 16.jūnijs 2025 14:23
6 0 Atbildēt

Par infrastruktūru NE VĀRDA, kad pie velna, būs 2+2 apvedceļš, kaut vai viens posms ?!

Krotow 16.jūnijs 2025 18:55
2 0 Atbildēt

Nekad. Būs 10tūkstoš jaunu stabiņu.

HE 16.jūnijs 2025 19:20
1 0 Atbildēt

Vēl Pastalai patīk KOKI KASTĒS visās ielās...

650 16.jūnijs 2025 22:30
0 0 Atbildēt

-šon reku pie spicces braucu, neticu savām Acīm,laikam jāgriežās būs pie kāda Opto Metrista.Jā. 

Mārrutku audzes vietā tur tagd nupatās ira sasstādījusēs vesela Koku Birstala..Ujtuviņusazin, ne ta kkādi kjirši, neta papel'ppeles, vvz kādā "kārtībā" tur tas sassprausts.Trīsi koki 2rindās ar sķirbu ap 3m,vienskoks kkur pakakaļā/malā, tad kkāda šķībšķirba, un atkal apm tāpat.Kuŗš diez to suudu tur tā izdomāāja? Cik diez "maksāja" tas sēklas materiāls un tas "darbs" (trupmāk textā Darbi) ?

650 16.jūnijs 2025 22:19
1 0 Atbildēt

Kā tas ir, "nekas nemainās"?? Kam "nemainās"? Šo ierīču izgatavotājiem, ieviesējiem un procesu apguvējiem "nemainās"? Apkalpotājiem? Iekasētājiem? Demaogoģijas (apmaksātās) izplātītājiem?

Kādu statistiku, pa ko mēs te tirgojamies, KUR ir izlasāma kāda Patiesa statistika??

Dižais spožigalvainais (daudzgalvainais?) Pr-nieks mums nava sen Dzirdēts, tam laikam (beidzoot) ir dota komanda "ar lohiem nerunāt".Kad viņam reiz tā dēvētais "ceptais gailis" ieknāba pēc tā bardaka uz līķiem kaisītās Ā9, nu ta gan viņš laikurakstam D "izpauda" klassificētu info- ka no V/vid posmos konstatētajiem cikturtiem 207 vai 227k pārkāpumu "kkādi 28k esot iekassēti tiešām par Ātrumu" ;p

Original Nja 16.jūnijs 2025 14:05
4 2 Atbildēt

P.S. Liels cepums Mārim, ka šim rakstam titulbildē ir tieši nauda, jo galu galā, tas ir viss, kas SM un CSDD interesē. Ne drošība, ne raita, efektīva satiksme, bet gan iekasēto sodu apjoms.

Vernons 16.jūnijs 2025 22:03
0 0 Atbildēt

Par noziedzīgu politiku ceļu satiksmē es stāvā sajūsmā!

balsu zvejotājiem 17.jūnijs 2025 16:16
0 0 Atbildēt

Iesaldēt ceļa zīmju skaitu.Ja gribas uzlikt jaunu,noņem kādu veco.Nāksies padomāt un izmanīties atripināt.

risinājums! 17.jūnijs 2025 16:28
1 0 Atbildēt

Rīgas apvedceļā organizēt 2+0,tas ir vienvirziena satiksmi.Vienu nedēļu turp,nākošo-šurp.Šonedēļ visi brauc uz Bausku.Nākošo-uz Tallinu.Iespēja nosisties būs īpaši alternatīvi apdāvinātajiem,kuri nejēdz pāris-nepāris vai nemāk lietot kalendāru, braucot pret spalvu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Maserati MC Pura piedzīvo pirmizrādi (+ FOTO) 1

Itāļu luksusa sporta auto ražotājs Maserati Gudvudas ātruma festivālā iepazīstinājis ar MC Pura, kas klientiem būs pieejams kupejas un kā kabrioleta modelis Cielo. Lasīt vairāk

 

Renault Boreal: gandrīz vai Dacia Bigster, taču citiem tirgiem (+ FOTO) 2

Renault Boreal ir paredzēts globālajiem tirgiem, taču ne mums, bet citiem platuma grādiem. Lasīt vairāk

 

Latvijā pirmo reizi izmanto šūnu tehnoloģiju cilvēku apziņošanai par stiprām lietusgāzēm 13

Ceturtdienas vakarā Latvijā pirmo reizi izmantota šūnu tehnoloģija daļas iedzīvotāju apziņošanai par naktī gaidāmajām stiprajām lietusgāzēm. Lasīt vairāk

 

56 020 eiro - Volkswagen piesaka īpašo modeli ID.3 GTX Fire + Ice (+ FOTO) 9

Pavisam tiks izlaisti 1990 ID.3 GTX Fire + Ice eksemplāru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti