"AvtoVAZ" iepazīstinājis ar visādceļu "Lada Vesta" (+ foto) 8

 

Foto: Publicitātes foto

iAutolv | 27.augusts 2015 7:49

"Moscow Off-Road Show" ietvaros "AvtoVAZ" demonstrē "Lada Vesta Concept Cross" – jauna modeļa konceptu, kas Volgas autorūpnīcas piedāvājumam varētu pievienoties nākamā gada rudenī.

Ražotājs uzsvēris, ka koncepta konstrukcijā izmantotas 320 unikālas detaļas un apstiprinājis, ka konveijeram gatavu modeli tas varētu izstrādāt aptuveni 12 mēnešu laikā.

Foto: Publicitātes foto

Attēlos redzams, ka "AvtoVAZ" „krosa koncepts” komplektēts virsbūvi sargājošām plastmasas uzlikām un augstāku piekari. Apstiprinātas informācijas par to vēl nav, taču visai droši var apgalvot, ka visādceļu versiju varēs komplektēt ar tiem pašiem motoriem, kas iz Lada Vesta sedanam un universālam.

Foto: Publicitātes foto

"AvtoVAZ" jau agrāk informēja, ka par jaunās "Lada Vesta" saimes pirmo pārstāvi kļūs sedans, kas uz konveijera nonāks šā gada septembrī. Jaunais modelis izgatavots uz "AvtoVAZ" platformas, taču izmantojot arī "Renault-Nissan" automobiļu konstruktīvos elementus. Motoru gammā būs 1,6 litru motori ar 87, 106 un 114 ZS jaudu, kas varēs sadarboties gan ar manuālo un robotizēto pārnesumkārbu, gan variatora transmisiju.

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
iJuris 27.augusts 2015 8:13
11 0 Atbildēt

Nekādi nevaru saprast, kā dēļ tik vājus motorus liek. Nav jau tā ka baigi jāskrien, bet tas ir drošības jautājums. Būs video kur nepaspēs apdzīt, nevarēs kalniņa uzbraukt un viss pārējais kas izriet no tā 1.6 bezgriezes motora. Tiešām nevarēja kādu 2 litru dīzelīti ielikt, būtu smuki 140zs un ap 350nm grieze. Kur vēl lielāka laime. Visos VAZ apskatos sūdzas sūdzas par vājajiem motoriem.

ak 28.augusts 2015 15:51
0 0 Atbildēt

114 zs nav daudz, taču nav arī maz, var braukt pavisam normāli. Pats tagad braucu ar 110 zs, nekur neatpalieku, pat tieši otrādi. Vēl ir atkarīgs, cik smagam auto ir tie 114 zs, tā Vesta sver apmēram 1200 kg tukšā. Un paātrinās 10.6 sek/100 km/h.

msh 29.augusts 2015 1:39
0 0 Atbildēt

110 zs ir jauda, nevis griezes moments. Pieņemu ka tam veidojumam varētu būtu kādi 150-160 ņūtoni, un visdrīzāk kalnveidīgi, ar nepieciešamību to putekļu sūcēju zāģēt. Un jā, tā kaste sver 1,2 tonnas, šausmīgi. Viss kopā atbilst muteres mk3 1.6 mono - tam noteikti ir kripatu mazāk ņūtonu, bet arī nepilni 200 kilo vieglāks - braucot pensionāra stilā, der, brīdī kad jāturas līdzi mašīnai, kurai ir kas jēdzīgāks zem haubes [hoķ 316. žurkai] vai cenšoties ceļa darbu zonā kost nost sēņojošus leišus, nākas sirsnīgi zāģēt, bet cēliens kā nav, tā nav...

Vienīgais pozitīvais moments - viens čalis stāstīja ka tam VAZ 1.6 16v nemotoram var standarta konfigurācijā uzmest virsū gliemezi - kompresijas pakāpe tāpat pašvaka, un to motoru jau standartā vada programmējams vadības bloks... :D

Za Ruļom 27.augusts 2015 9:32
5 2 Atbildēt

iJuris

Nekādi nevaru saprast, kā dēļ tik vājus motorus liek. Nav jau tā ka baigi jāskrien, bet tas ir drošības jautājums. Būs video kur nepaspēs apdzīt, nevarēs kalniņa uzbraukt un viss pārējais kas izriet no tā 1.6 bezgriezes motora. Tiešām nevarēja kādu 2 litru dīzelīti ielikt, būtu smuki 140zs un ap 350nm grieze. Kur vēl lielāka laime. Visos VAZ apskatos sūdzas sūdzas par vājajiem motoriem.

======================

Nu, visos apskatos nesūdzas, nevajag muldēt, BET:pieļauju,

ka krievu valodu tu neproti, tātad nespēj izlasīt Krievijas

auto nodokļu tarifus! Un tur nu ir tāda lieta, ka "vidējais" krievs var pavilkt gada nodokli līdz kādiem 100 ZS, labāk zem. Un, ja tu zinātu, cik liels ir nodoklis virs 199 ZS,domāju, tev paliktu slikti. Gandrīz 2000 EUR, turklāt

rubļos iemaksas nepieņem...Virs 250 ZS ir no 3500 EUR, nu, tad domājiet, kungi! Nja, un tādam dzelzim, kā Lamborghini,gada nodoklis ir precīzos ciparos 17065 EUR. Krievijas strādnieks ar algu ap 20 000 to var pavilkt? :-))))

protams 27.augusts 2015 22:45
2 1 Atbildēt

Tas nopietni?

Raitis 28.augusts 2015 14:21
1 0 Atbildēt

Varbūt pats kaut ko nemāki izlasīt. Ir padārgi, bet salīdzinājumam, ja es Latvijā par savu auto maksāju 370 EUR gadā, tad kaimiņvalstī Pleskavas apgabalā tie ir 38250 RUB. Pēc šodienas datiem: 38,250 Russian Ruble (RUB) is equal to 505.6737 Euro (EUR). Starpība nav tik liela, ja ņem vērā degvielas cenu atšķirības.

katrs pats var parēķināt:

avtomotospec.ru/poleznoe/kak-...a-mashinu.html

LMT 27.augusts 2015 12:49
2 1 Atbildēt

Es savukārt nekādi nevaru saprast,- kāpēc ir jāražotādi kinokropļi!

mincis 28.augusts 2015 11:25
0 0 Atbildēt

Transmisijas, kas ir paredzētas augstam griezes momentam arī maksā naudu. 1,6 benzīna dzinējs ar 106 vai 114 ZS attīsta pietiekošu jaudu pārdomātai apdzīšanai. Izmantojot ļoti īsu 1.pārnesumu Duster ar identisku motoru lien augšā mierīgi pa stāvām un smilšainām nogāzēm.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda modeļu klāstam pievienojas CX-90 (+ FOTO)

Septiņvietīgais krosovers paredzēts galvenokārt Ziemeļamerikas tirgum. Lasīt vairāk

 

Nē Skultes terminālim- vairākas nevalstiskās organizācijas sestdien piketēs pret LNG termināļa būvniecību

Jaunatnes organizācija "Protests" sadarbībā ar nevalstiskajām organizācijām "Zaļā brīvība", "Piekrastes vides aizsardzības biedrība", "Pasaules Dabas fonds" un "Latvijas Dabas fonds" sestdien, 4.februārī, plkst.14 pie Ministru kabineta piketēs pret Skultes sašķidrinātās dabasgāzes (LNG) termināļa būvniecību, aģentūru LETA informēja "Protests" pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Pēdējo Bugatti ar W16 motoru pārdos izsolē par 4,2-5,5 miljoniem eiro

Reto automobiļu kolekcionāriem izsolē piedāvātais Profilee būs vienīgā iespēja tikt pie Bugatti ar 16 cilindru motoru, nopērkot to pa tiešo no ražotāja. Lasīt vairāk

 

Šogad autoceļu būvdarbiem provizoriski paredzēts tērēt 225,3 miljonus eiro

Šogad autoceļu būvniecībai Latvijā provizoriski paredzēts tērēt 225,3 miljonus eiro, otrdien konferencē "Kapitālieguldījumi valsts ceļu tīklā - iepirkumi un konkurence" teica VSIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC) Attīstības pārvaldes direktors Klāvs Grieze. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti