Visi komentāri - Krievijā mēģinās atsākt varenauto "Marussia" ražošanu (+ foto)

Krievijā mēģinās atsākt varenauto "Marussia" ražošanu (+ foto) 7

 

Foto: Ekrānšāviņš no Motor.ru

iAuto | 14.novembris 2017 10:47

Novosibirskas uzņēmēji plāno savest kārtībā to, kas palicis pāri no bankrotējušā "Marussia Motors" un vēlāk atjaunot arī par pirmo krievu superauto dēvētā automobiļa ražošanu.

Krievu mediji vēsta, ka uz Novosibirsku pārvesti seši automobiļi, kas ir dažādā tehniskā stāvoklī: divas sporta kupejas "B1" un "B2" ir pilnā kārtībā, "B3" ir tikai karkass – bez agregātiem, džips "F2" spēj kustēties, taču prasa nopietnu remontu, tāpat kā "B1" kabriolets. Visiem pēc bankrota pāri palikušajiem automobiļiem (to ir seši) ir prototipa statuss, tādēļ ceļu satiksmē tie piedalīties nevar.

Atvestās "Marussia" uzņēmēji plāno saremontēt un pielāgot koplietošanas satiksmei, iegūstot arī attiecīgu sertifikātu. Daļu mašīnu pārdos kolekcionāriem, bet dažas paliks, lai izpētītu konstrukciju un uzsāktu ražošanu. Plānotas sarunas par tirdzniecības marku – Novosibirskas entuziasti vēlas izmantot to pašu nosaukumu, bet tikmēr jau atrasts ārvalstu partneris, kurš esot gatavs investēt kopējā projektā un noorganizēt "Marussia" ražošanu divās ražotnēs – Novosibirskā un Itālijā.

"Marussia Motors" darbību sāka 2007.gadā. 2008.gadā tika prezentēts pirmais prototips "B1", kam vēlāk pievienojās otra versija B2. 2010.gadā kompānija parādīja krosovera prototipu "Marussia F2", sērijveida modeli solot uz 2012.gadu.  

Kompānija dāsni šķērdēja piešķirtos miljonus, reklāmas nolūkos pagūstot iesaistīties pat tik dārgos projektos kā F1. Tikpat dāsni tika bārstīti, ka drīz vien izrādījās, tukši un nepiepildāmi solījumi.

2014.gadā "Marussia Motors" bankrotēja tā arī netiekot līdz sērijveida ražošanai, bet kompānijas parādi tobrīd pārsniedza 100 miljonus rubļu (aptuveni 1,5 miljoni eiro).

 
Visi komentāri
 
viencexperc 14.novembris 2017 11:13
4 0 Atbildēt

Iesaku aplūkot šo video. Interesants.

Auto 14.novembris 2017 18:59
3 0 Atbildēt

Latviešiem ir elektroauto ar 1400 Zs un sudrabs Paikspīkas sacensībās,bet tu demonstrē krievu krāmu bez stūres pastiprinātāja,kas izlaists vienā eksemplārā un bankrotējis.

Komon puika.

. 14.novembris 2017 19:35
0 6 Atbildēt

Atceries bankrotējošo RAFu un tad runā pa citu valstu hlamiem bez pastūzi

Plus Latviešu elektroauto nav pārdošanā, bet marussu laidīs(cerams), vari salīdzināt ar jelgavas autobusiem, ja tie vel pastāv.

iciks 14.novembris 2017 22:39
5 0 Atbildēt

Lai sākumā palaiž. Krievijai ir izcilas autobūves tradīcijas. Pat valsts pilsoņi šos auto nemīl pirkt

Kanibaals 15.novembris 2017 9:02
2 0 Atbildēt

>Atceries bankrotējošo RAFu

Aha un tu būtu pircis RAFu, kad robežas vaļā un pieejami VWāgeni. Ne RAFi ne Spīdolas un Straumes nevienam vairs nebija vajadzīgas tiklīdz bija pieejami rietumu, ķīniešu un japāņu ražojumi. Vārdos visi patrioti, tik ar savu maciņu balsoja par Sony, Panasonic un Adibas. Kāds tur brīnums, ka morāli novecojušās rūpnīcas bankrotēja.

Bija jau RAFu atbraukuši vāciešu investori apskatīt un viņu secinājums bija viennozīmīgs, nojaukt. Ja arī bija piedāvājumi veidot kopuzņēmumus tad vietējie tos noraka saknē, jo taču paši lieli piznesmeņi.

viencexperc 14.novembris 2017 19:46
1 0 Atbildēt

Filma nevis slavas dziesmas. Tieši par vēsturi. Kāpēc nobankrotēja.

Bet tādus "superkārus" no gataviem mezgliem skrūvē visur. Sākot no vācijas, asv, ķīnas, beidzot ar tādām auto lielvalstīm kā irāna un turcija.

Nav jau nekas sevišķs - nopirki motoru, nopirki šasiju un saskrūvēji kopā.

Kanibaals 15.novembris 2017 8:57
0 0 Atbildēt

Tas džips šķiet ir bijis avārijā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti