Kādā Ilinoisas štata fermā atrasts 1927.gada divdurvju "Marmon Model L". Tas ir ļoti rets automobilis un, iespējams, pēdējais šī modeļa eksemplārs, kas saglabājies līdz mūsdienām, uzskata klasisko automobiļu kolekcionāri un "Marmon" īpašnieku kluba biedri.
90 gadus vecais spēkrats garāžā nostāvējis vairāk nekā 50 gadu. Zināms, ka tas piederējis Kentam Čerpeske, kura īpašumā bijis arī "Marmon 34" – modelis, kas kompānijai atnesa slavu un piekrišanu turīgu klientu lokā.
Ar 24 Zs astoņcilindru motoru aprīkotais "Model L" bija viens no kompānijas cenu ziņā pieejamākajiem piedāvājumiem, tomēr maksāja četras reizes dārgāk nekā leģendārais "Ford Model T".
20.gadu sākumā Marmon Motor Car Co. Konkurēja ar tādiem ražotājiem kā Cadillac, Pierce-Arrow un Packard. 1929.gadā kompānija izlaida pirmo modeli ar rindas astoņcilindru dzinēju, kas maksāja mazāk par 1000 dolāriem, tomēr tuvojoties „Lielās depresijas” laikam pārdošanas apjomi sāka strauji kristies.
"Marmon" kompānija palikusi vēsturē, kā pirmais ražotājs pasaulē, kurš iebūvējis savam modelim V16 motoru ("Marmon Sixteen"; 203 ZS; 1931.gads), konstrukcijā izmantojis alumīniju un atpakaļskata spoguļus.
Likteņa ironija bija cenu ziņā lētākais mormonis, bet palika dārgākais.
Tagad vai nu pārdot pa dažiem tūkstošiem tādu ( par daudziem tūkstošiem), vai restaurēt un noraut miljonus...