Atdzimstošajam “Alfa Romeo” 2017. gads bija sevišķi veiksmīgs 4

 

Foto: Publicitātes attēls

Modus Group | 18.decembris 2017 15:53

Jaunais pilsētas apvidus auto "Alfa Romeo Stelvio" apdāvināts ne tikai Latvijas, bet arī Lietuvas "Gada auto 2018" konkursā. Decembra sākumā notika abu valstu fināla ceremonijas: Lietuvā "Alfa Romeo" modelis saņēma apbalvojumu, par visātrāko ieskrējienu ("Gada ieskrējiens 2018"), bet Latvijā – "Gada sportiskākais auto 2018" un "Gada auto dizains 2018" nominācijas.

“Lai saskaitītu dažādu valstu konkursos “Alfa Romeo Stelvio” saņemtos apbalvojumus, vajadzētu vairāku roku pirkstus – to skaits ir divzīmju. Automašīna maina skatījumu uz pilsētas apvidus auto – tas izceļas ne vien ar labu caurgājību, plašumu un praktiskumu, bet ir vadāms kā sportisks sedans”, - apgalvo “Alfa Romeo” pārdošanas vadītājs Baltijas valstīs Laurinas Boguševičs (Laurynas Boguševičius).
Divas nominācijas Latvijā

“Latvijas Gada auto 2018” konkursā “Alfa Romeo Stelvio” saņēma divas nominācijas. Pilsētas apvidus auto, kas izceļas ar lielisku stūres reakciju uz katru kustību un sniedz visaugstāko vadāmības baudījumu, atzīts par “Gada sportiskāko” auto. Tas ir jaunums tāda veida konkursos – par sportiskāko auto vēl nekad nebija kļuvis pilsētas apvidus auto. Interesanti, ka “Alfa Romeo” SUV modelis pretendēja saņemt analoģisku nomināciju arī Lietuvas konkursā, taču 2.-3. vietu dalīja ar “Hyundai i30 N”.

Otra iegūtā nominācija konkursā ir “Latvijas gada auto dizaina balva 2018”. “Alfa Romeo Stelvio” tika uzlavēts par efektīgu un sportisku ārējo dizainu, funkcionalitāti un praktiskumu interjerā.

Apbalvojumus “Alfa Romeo Stelvio” ieguvis ne tikai Baltijas valstīs. Svarīgu novērtējumu “Alfa Romeo” SUV saņēma arī konkursā: “Eiropas gada auto 2018”. Šeit tas iekļuva labāko septītniekā, bet uzvarētājs tiks atklāts Ženēvas auto izstādē, kas norisināsies nākamā gada martā.

Lietuvā novērtēts par paātrinājumu
“Lietuvas gada auto 2018” konkursā tika veikts unikāls izmēģinājums – ar precīzu Viļņas Ģedimina tehnikas universitātes iekārtu tika mērīts, kā konkursa dalībnieki ieskrienas no 0 līdz 100 km/h. Šos datus sniedz arī ražotāji, taču tests norisinājās sevišķi “īpašos” apstākļos: izmēģinājuma laikā asfalta segums bija mitrs, bet gaisa temperatūra sasniedza divu grādu atzīmi.

Tādos apstākļos ar visu riteņu piedziņu “Alfa Romeo Stelvio” ar 2 litru benzīna dzinēju, kas sasniedz 280 ZS, līdz 100 km/h ieskrējās 5,66 sekundēs. Tas ir ne vien par 0,04 sekundēm labāk, nekā norādīts šī modeļa tehnisko datu tabulā, bet arī ātrāk, nekā izdevās ieskrieties jebkuram citam konkursa dalībniekam. Tāds rezultāts parāda, ka “Alfa Romeo” četru riteņu piedziņas sistēma un astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba lieliski darbojas jebkuros laikapstākļos, kā arī strauji reaģē uz mainīgo saķeri.

“Alfa Romeo Stelvio” palika otrajā vietā Lietuvas “Tautas automašīna 2018” konkursā. Interneta balsojumā savu viedokli izteica gandrīz 19 tūkstoši cilvēku. No tiem 18 procenti uzskatīja, ka “Alfa Romeo Stelvio” ir šī titula vērts, taču ar to pietika otrajai vietai – pirmo vietu, ar nelielu pārsvaru, ieņēma “Volkswagen Arteon” sedans. Trešajā vietā palika “BMW 5”, savācot 9 procentus no interneta portāla apmeklētāju balsīm.

Kopā “Lietuvas gada auto 2018” konkursā piedalījās 34 automašīnas.

Sportiskums – no ikdienas automašīnas līdz F1

“Stelvio” ir otrā automašīna, kas iezīmē “Alfa Romeo” markas atdzimšanu. Pirmais – “Giulia” sedans – visas pasaules plašsaziņas līdzekļos tika novērtēts, kā apbrīnojami vadāms sportisks modelis un laimēja daudzus, ar to saistītus apbalvojumus. “Alfa Romeo Giulia” pat kļuva par pirmo itāļu automašīnu, kas atzīts par pašu ātrāko, prestižajā “Motor Trend” atlasē ASV.

Novembra beigās “Alfa Romeo” paziņoja jaunumu, kas aktuāls visiem markas cienītājiem – pēc 30 gadu pārtraukuma Alfa Romeo atgriežas pasaules automašīnu karaliskajā sportā “Formulā 1”. Itāļu automašīnu ražotājs, ar vairāk nekā simts gadu vēsturi, vienojās ar “Sauber” par sadarbību komercijas, tehnoloģiju un stratēģiju jomā. Kopējā partneru komanda tiks saukta par “Alfa Romeo Sauber F1 Team”, bet tās formulas lietos 2018. gada “Ferrari” dzinējus.

“Alfa Romeo” “Formulas 1” sacensībās kā konstruktors un dzinēju piegādātājs piedalījās no 1950. līdz 1988. gadam. Jau debijas - 1950. gadā, Nino Farina, kurš vadīja “Alfa Romeo”, uzvarēja autovadītāju ieskaitē, bet pēc gada tādu sasniegumu atkārtoja cits “Alfa Romeo” autovadītājs Juan Manuel Fangio.

“Sauber”, dibināta 1970. gadā, ir viena no senākajām visu F1 dalībnieku starpā – 2017. gada sezona tai bija jau 25. No 1993. gada “Sauber” piedalījās gandrīz 450 F1 sacensībās, un augstākais sasniegums – trešā vieta konstruktoru ieskaitē 2008. gadā.

 
Visi komentāri
 
taaneko 19.decembris 2017 3:40
1 1 Atbildēt

Kad dažus gadus atpakaļ izdevās pabraukties ar TA izgājušu 156 universāli- sapratu ka BMW man nekad vairāk nebūs. Toties pēc 1,5 mēnešiem bija sava 156- tāpat vien, brīvdienām.

msh 19.decembris 2017 15:00
0 0 Atbildēt

Saki, alfā gribas vēl vairāk izpildīties nekā bembī?

taaneko 19.decembris 2017 17:43
0 0 Atbildēt

Definē, ko Tavā izpratnē nozīmē izpildīties.

Driftēt ar šo (156 Alfa) nevar. Izpūtējs, riteņu diski u.c. tuninga uzlabojumi nav pielietoti.

alfons 21.decembris 2017 11:50
0 0 Atbildēt

Es ar 156 universāli nobraucu gandrīz astoņus gadus nevajadzēja mainī ne amortizātorus un ne lampiņas. Traki apmierināts

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti