Lada 4x4 piecdurvju modifikācija tagad arī Eiropā (+ FOTO) 32

 

Foto: Publicitātes attēls

21.decembris 2017 15:07

AvtoVAZ uzsācis piecdurvju modifikācijas piegādes Eiropas tirgum, Vācijā šis modelis maksās nepilnus 13 000 eiro.

Kopš 1977.gada ražotā Ņiva mūsdienās tiek saukta par Lada 4x4 parastajā versijā un par Urban nedaudz smalkākā ietērpā. Abi modeļi jau kādu laiku nopērkami arī Vācijā, bet tagad tiem pievienojas piecdurvju modifikācija.

Piecdurvju Lada 4x4 ir 4,24 m gara un apveltīta ar 420 litru bagāžnieku, kura tilpums pieaug līdz 780 litriem, ja nolaiž aizmugures sēdekļa atzveltni.

Zem motora pārsega atrodas 1,7 litru četrcilindru motors, kas attīsta 83 Zs pie 5000 apgr/min un 129 Nm pie 4000 apgr/min. un darbojas tandēmā ar piecu pakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Bezceļos automobilim palīdz ne tikai pastāvīgā pilnpiedziņa, bet arī divpakāpju sadales kārba un diferenciāļa bloķētājs. Lada 4x4 maksimālais ātrums ir 137 km/h.

Ražotājs norādījis, ka automobilis var pārvarēt līdz pat 65 cm dziļus ūdens šķēršļus un 58% kāpumu.

Lada 4x4 piecdurvju versija maksā 12 990 eiro, 4x4 Urban ar alumīnija riteņu diskiem, virsbūves krāsas buferiem, elektriski regulējamiem un apsildāmiem spoguļiem, sēdekļu apsildi, dzērienu turētājiem un elektriskajiem stiklu pacēlājiem – 14 290 eiro. 

Foto: Publicitātes attēls

 
Visi komentāri
 
dodge 21.decembris 2017 15:42
3 6 Atbildēt

Labs aperāts. Izjaukt, uztaisīt pretkoroziju, šumku un praktiski mūžīgais auto.

Palaidniex 21.decembris 2017 16:28
6 0 Atbildēt

ja tas jādara pašam pircējam par savu naudu un jātērē savs laiks un jāvazā pa servisiem pēc tam, kad auto iegādāts JAUNS no salona - piedoiet, tas neliecina par ražotāja vēlmi domāt par klientu.

msh 21.decembris 2017 18:33
6 3 Atbildēt

Varētu padomāt ka rietumu ražotājiem būtu šī vēlme domāt par klientiem - te gan varbūt virsbūves kvalitāte ir bik zemāka, zato spēka agregāts, lai arī nīkulīgs, bet ir kalpojošs, nevis sūds uz puļķīša, 1.0 turbo, sajūgts ar 8 robu sūdomātu un visam tam resurss labi ja 200 štukas.

viencexperc 21.decembris 2017 17:35
11 0 Atbildēt

Man prieks, ka atzīsti, ka šis ir labāks par tavu bmw lūzni.

felix65 21.decembris 2017 15:44
3 0 Atbildēt

Velns, laikam man jāsāk malku par 100 eiro sterā piedāvāt! A ko! Re cik šie par saviem autopārpratumiem prasa!

DALJNOBOJS 21.decembris 2017 15:52
23 1 Atbildēt

kapēs nav crash testa, te Euro NCAP nesen izdirsināj pa pilno FIAT punto jo tam nav drošības palīg sistēmu, auto nez kāpēc šo rakstu nelika. Fiatam vizmas ir pasīvās drošības sistēmas ir daudzmaz līmenī. Niva gan saliksies garmoškā.

Kā ar motoru vai tad Eiropā visām jaunajām automašīnām nav jabūt eiro 6 atgāzu normām.

dodge 21.decembris 2017 16:01
6 5 Atbildēt

Eiropā tos lieto vietās, kur drošības sistēmas ir pie dirsas. Tur, kur vajag iebraukt un izbraukt, bez citu palīdzības. Arī mūsējiem bļāvējiem par sliktajiem lauku ceļiem vajadzētu braukt ar šādiem aperātiem, nevis 530D.

Palaidniex 21.decembris 2017 16:29
0 0 Atbildēt

mocitēsi to ES regulu, kura nosaka, kur ir pieļaujamas atkāpes?

17.00 21.decembris 2017 17:04
0 0 Atbildēt

tur ir kaut kāda viltība (caurums), ir dzirdēts par "kleinserie" atkāpēm - caur to tad arī dabū cauri

Mnde 21.decembris 2017 17:22
0 0 Atbildēt

Baigā jau nu klainā sērija!

viencexperc 21.decembris 2017 18:20
5 1 Atbildēt

Nav jau teikts, kurš pērk, (vai pirks).

Ja man būtu vēstures muzejs, lauksaimniecības tehnikas muzejs es arī nopirktu.

Varētu nopirkt kaut kādai izrādei, filmai, vai vienkārši, - smīdināt cilvēkus kaut kādā atrakcijā.

Var nogriezt jumtu un kā puķudobē sastādīt sarkanas neļķes. Tad nosaukt šo instalāciju par "Komunisma lepnums".

Ir daudz varianti, kā izmantot.

viencexperc 21.decembris 2017 18:22
19 1 Atbildēt

var nopirkt un noslīcināt jūrā. Pēc entiem gadiem tur būs koraļļu rifs.

msh 21.decembris 2017 18:36
1 0 Atbildēt

A kā tu zini ka vismaz eiro 5 normas nav? Motors jau tur vairs nav gluži tas pats, kas pirms 40 gadiem - no tā labi ja apakša ir palikusi.

anonimikis 21.decembris 2017 17:10
6 1 Atbildēt

nuhaj šitāds sūds būtu jāpērk civilizētas valsts iedzīvotājam?

msh 21.decembris 2017 18:38
3 2 Atbildēt

Tā paša iemesla dēļ kāpēc civilizētu valstu iedzīvotāji pērk citus sūdus 10-20 štuku robežās - jo lēta, jauna mašīna. Te ir džips, un pa lēto - cik maksā jauns wrangleris?

dodge 21.decembris 2017 19:16
9 3 Atbildēt

Un tā kā šķīst wrangleris, kas pat ir zemākas klases auto, nešķīst pat 20 gadus veca Ņiva. Tam sūdam viens izbrauciens pa bezceļiem maksā nedēļu servisā un jaunu Ņivu.

viencexperc 21.decembris 2017 17:47
22 0 Atbildēt

Reiz, lada jau gribēja tirgot eiropā.

Lūk kā sanāca:

www.iauto.lv/zinas/pasaule...omobiliem-foto

Pat tagad, Renault paspārnē, esot grūti atrast pircējus pat eiropā. Jo ja cilvēks grib lētu reni, tad viņš pērk daciju. Protams, ka pirks, nabagu eiropā pērk visus lētus sūdus ( piemēram Ķīniešu SAIC firmas auto pērk pat labāk kā LADAS ( 4,1 k pret 3,6)). bet pircēju būs relatīvi maz.

Bet tem, rakstā, nostrādāja krievu propoganda. 100 procenti es esmu pārliecināts, ka raksts kopēts no krievu saitiem.

AnsisR 21.decembris 2017 17:50
2 1 Atbildēt

Kam ir jādarās cilvēka galvā, lai par to dranķi maksātu naudu?!

ezis71 21.decembris 2017 19:14
5 5 Atbildēt

Es tos krievus nesaprotu,cik vēl desmitiem gadiem viņi taisās ražot savus padomju laiku mantojumus?Piekrītu Daljnaboja komentāram,mazs pisiens kokā un tev mogila.

Bārda 21.decembris 2017 20:16
2 3 Atbildēt

Ja lietai,normāls auto.Eiropā jau sen-kur kalni,tur Ņivas vai Pandas.Ne priekš zīmēšanās.

Ūsas 21.decembris 2017 20:34
6 0 Atbildēt

doma, ka ņiva uzbrauks kalnā?

Bārda. 21.decembris 2017 22:03
7 0 Atbildēt

Uzbrauc,uzbrauc.No sākuma pats brīnijos,ka viņu tik daudz.Redzēju darbībā-rāmā mierā pa nogāzēm.Perfekti.Nekur viņi tur neraļļo un krāniņiem nemērās.Labs transports.

Artis 21.decembris 2017 22:20
0 0 Atbildēt

Ražo jau vairākus gadu desmitus,bet virsbūve ātri uzmetot skatienu nemainās,laikam vel vecie dizaineri nav apsprāguši!

atrabotka 21.decembris 2017 23:51
11 0 Atbildēt

Bet kapēc virsbūvei jāmainās? Tas ir dzelzis kas pilda savu funkciju un viss. Tur kur tādiem ir pielietojums, galīgi pie kājas kaut kāds tur dizains un modes tendences. Tur vajag, vienkāršu un lēti saremontējamu vāģi ar labu caurgājamību. Dizains lai paliek Eiropas masu patērētājiem.

Artis 22.decembris 2017 18:02
0 1 Atbildēt

Kāda jēga ražot visu laiku vienu un to pašu!Tādas jau 30 gadus atpakaļ tik saražotas,tas pierāda Krievu domāšanu,''saiģot tāpat'',tikpat labi varējām vel joprojām ar zirgiem braukt,vai veljoprojām dzīvot bez elektrības alās!

msh 22.decembris 2017 2:26
2 0 Atbildēt

Pēc tavas loģikas jābūt otrādi - vecie dizaineri apsprāguši, jauni vēl nav piedzimuši...

gustļiks 22.decembris 2017 10:45
3 0 Atbildēt

nevajag jaunu dizaineri, neko labu aifonu dročītājs neizgudros, piemērs shevrolet niva, konkrētai vajadzībai nav labāka autiņa, ilgtermiņā aizbrauks tālāk, nekā "specu" apjūsmotais alfaromeo stelvio, kurš skries kā vējš, atdursies kā miets pirmajā servisā, tiem advancētajiem komentu speciem jautājums, kas ir tāds saražots LV, ka var nolikt nivu kura jau 40 gadus aktuāla, jeb te visi ir Andra Dambja radinieki....

Karlo 22.decembris 2017 5:54
0 0 Atbildēt

Lai cik divaini nebūtu redzēju jau rīgā veselu treli ar šīm 5 durvju Urban Ņivām. Kāds tomēr pērk

no rīta 22.decembris 2017 7:35
1 0 Atbildēt

gan jau veda uz Lietuvu - tur ir AvtoVAZ dīleris

felix65 22.decembris 2017 18:38
1 0 Atbildēt

Atvest vēl nenozīmē pārdot. Latvijietis, it īpaši rīdzinieks, pat ja kaut kur prāta dziļumos ieperinātos tāda nešķīsta doma, uzreiz atsals padomājot par to, ko teiks kaimiņi un kolēģi. Glavnoje čtobi kostjumčik sidel.

kaarleens 23.decembris 2017 11:40
0 0 Atbildēt

Palasi krievu i-netu. Lada 4x4 dzinēja resurss tiek novērtēts ar 65 tūkst.kilometru!

Chankaishi 25.decembris 2017 7:04
0 0 Atbildēt

90-tajos gados jau taadas staaveeja paardoshanaa - klasiska veertiiba Kaut kaads suudains krievu reklaamraksts.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti