AvtoVAZ uzsācis piecdurvju modifikācijas piegādes Eiropas tirgum, Vācijā šis modelis maksās nepilnus 13 000 eiro.
Kopš 1977.gada ražotā Ņiva mūsdienās tiek saukta par Lada 4x4 parastajā versijā un par Urban nedaudz smalkākā ietērpā. Abi modeļi jau kādu laiku nopērkami arī Vācijā, bet tagad tiem pievienojas piecdurvju modifikācija.
Piecdurvju Lada 4x4 ir 4,24 m gara un apveltīta ar 420 litru bagāžnieku, kura tilpums pieaug līdz 780 litriem, ja nolaiž aizmugures sēdekļa atzveltni.
Zem motora pārsega atrodas 1,7 litru četrcilindru motors, kas attīsta 83 Zs pie 5000 apgr/min un 129 Nm pie 4000 apgr/min. un darbojas tandēmā ar piecu pakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Bezceļos automobilim palīdz ne tikai pastāvīgā pilnpiedziņa, bet arī divpakāpju sadales kārba un diferenciāļa bloķētājs. Lada 4x4 maksimālais ātrums ir 137 km/h.
Ražotājs norādījis, ka automobilis var pārvarēt līdz pat 65 cm dziļus ūdens šķēršļus un 58% kāpumu.
Lada 4x4 piecdurvju versija maksā 12 990 eiro, 4x4 Urban ar alumīnija riteņu diskiem, virsbūves krāsas buferiem, elektriski regulējamiem un apsildāmiem spoguļiem, sēdekļu apsildi, dzērienu turētājiem un elektriskajiem stiklu pacēlājiem – 14 290 eiro.
Labs aperāts. Izjaukt, uztaisīt pretkoroziju, šumku un praktiski mūžīgais auto.
ja tas jādara pašam pircējam par savu naudu un jātērē savs laiks un jāvazā pa servisiem pēc tam, kad auto iegādāts JAUNS no salona - piedoiet, tas neliecina par ražotāja vēlmi domāt par klientu.
Varētu padomāt ka rietumu ražotājiem būtu šī vēlme domāt par klientiem - te gan varbūt virsbūves kvalitāte ir bik zemāka, zato spēka agregāts, lai arī nīkulīgs, bet ir kalpojošs, nevis sūds uz puļķīša, 1.0 turbo, sajūgts ar 8 robu sūdomātu un visam tam resurss labi ja 200 štukas.
Man prieks, ka atzīsti, ka šis ir labāks par tavu bmw lūzni.