Solītais un reālais degvielas patēriņš - kurš visvairāk melo? 41

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 29.decembris 2017 14:36

Vācu izdevums Auto Bild publicējis jaunāko pētījumu par ražotāju solīto un automobiļu reālo degvielas patēriņu secinot, ka starpība starp šiem rādītājiem var pārsniegt pat 60 procentus.

Laikam jau nebūs daudz tādu autovadītāju, kas svēti ticēs ražotājam, plānojot, ka 100 kilometru distancei viņu automobilim pietiks ar 3-4 litriem. Ja nu bijība pret kompānijas vārdu pārāk liela, tad nāksies rūgti vilties, jo, piemēram, Mercedes-Benz E 200d 9G-Tronic 3,9 litru vietā vajadzēs 6,1, bet Audi A3 1.4 TFSI ultra Sportback S t sport (150 Zs) ar cilindru atslēgšanas tehnoloģiju solīto 4,9 litru vietā iztērēs 7,4 litrus.

Starpība starp reālo un ražotāja uzrādīto degvielas patēriņu pēdējos gados ir ievērojami palielinājusies un, kas vēl ļaunāk – turpina pieaugt. Pirms desmit gadiem atšķirība starp abiem rādītājiem bija 15%, 2016.gadā 32%, bet jaunākais Auto Bild pētījums, ko papildina Starptautiskās tīrā transporta padomes (International Council of Clean Transportation (ICCT)) dati kopumā aptverot 1,1 miljonu automobiļu liecina, ka šī starpība nu jau sasniegusi 42%.

Tas notiek tādēļ, ka autoražotāju uzrādītais degvielas patēriņš tiek iegūts laboratorijas apstākļos, kas ar reālo dzīvi nav nekāda sakara. Kopš 2017.gada septembra gan spēkā jauni noteikumi, kas pieprasa stingrākus nosacījumus šādu rezultātu iegūšanai visiem jaunajiem tie attieksies uz absolūti visiem jaunajiem automobiļiem. Pēc ICCT speciālistu prognozēm, jaunie normatīvi palīdzēs samazināt plaisu starp solīto un reālo degvielas patēriņu atšķirībām aptuveni par pusi.

Bet, kamēr tā nav noticis, autovadītājiem vajadzētu zināt, “kurš visvairāk melo”

Auto Bild pētījums – 15 “lielākie meļi”:

Audi A3 1.4 TFSI  (150 Zs) ar cilindru atslēgšanas tehnoloģiju (110 kW/150 ZS) • Ražotāja uzrādītais patēriņš: 4,9 litri; Testa brauciens: 7,4 litri; Atšķirība: 51,02%.

Peugeot 308 PureTech 130 Stop & Start Allure (96 kW/130 ZS) • 4,6 litri pret 7,0 litriem; Atšķirība: 52,17% apmērā

Mercedes-AMG E 63 S 4Matic Speedshift 9G-MCT (450 kW/612 ZS) • 8,8 litri pret 13,5; Atšķirība: 53,41%

BMW 520d Touring Luxury Line (140 kW/190 ZS) • 4,3 litri pret 6,6; Atšķirība: 53,49%.

Peugeot 308 SW BlueHDi 150 EAT6 Stop & Start Allure (110 kW/150 ZS) • 4,2 litri pret 6,5; Atšķirība 54,76 Prozent.

BMW X3 xDrive28i Sport-Aut. Advantage (180 kW/245 ZS) • 7,3 litri pret 11,4; Atšķirība: 56,16%

Mercedes E 200 d 9G-TRONIC Avantgarde (110 kW/150 ZS) • 3,9 litri pret 6,1; Atšķirība: 56,41%

BMW 740d xDrive (235 kW/320 ZS) • 5,1 litrs pret 8,0;  Atšķirība: 56,86 %.

Ford Kuga 2.0 TDCi 2x4 Titanium (110 kW/150 ZS) • 4,7 litri pret 7,4; Atšķirība: 57,45 %.

Peugeot 3008 BlueHDi 150 Stop & Start Allure (110 kW/150 ZS) • 4,4 litri pret 7,0; Atšķirība: 59,09 %.

Kia Carens 1.7 CRDi 141 ISG Spirit (104 kW/141 ZS) • 4,5 litri pret 7,2; Atšķirība; 60 %.

   Taču vislielākais sarūgtinājums būs jāpiedzīvo hibrīdautomobiļu īpašniekiem, kas par tik vien “nelielu” nesakritību var tikai sapņot.

Volvo XC60 T8 Twin Engine AWD Geartronic R-Design (235 kW/320 ZS) • 2,1 litrs pret 6,1; Atšķirība: 190,48 %.

BMW 330e iPerformance M Sport (185 kW/252 ZS) • 2,1 litrs pret 6,8;  Atšķirība: 223,81 %.

BMW 530e iPerformance Aut. (185 kW/252 PS) • 1,9 litri pret 6,3; Atšķirība: 231,58 %.

 

 

 

 

 
Visi komentāri
 
ccxgtr 29.decembris 2017 14:42
12 3 Atbildēt

Lūk arī fakts, ka tāds patēriņš zem 6l/100 nepastāv!

Man ir bijis viss pēc kārtas, BMW 320d, 330d, 530d, Audi A6 3.0TDi, Mercedes-Benz C200, E220d, GLC250d, GLE 350d, Volvo XC60 2.4-D3, V60 2.0-D2, VW Touareg 3.0TDi u.t.t. un visi šie auto ir ēduši 7-10l/100km, nekad ne mazāk.. un normāli iedodot ručkā pa Vāciju 10+l/100

Subaru 29.decembris 2017 22:41
3 5 Atbildēt

Manam 2008g Outback 2L dizelim videjais vasara ap 5,5, ziema ap 6,3. Japiezime ga ka auto tiek lietots Norge = zemaks videjais atrums mazak luksofori, bet vairak kalni.

Ieprieks bija Octavia 1,8 benzins 4x4 150zs un ari bija lidzigi raditaji.

felix65 31.decembris 2017 10:42
3 2 Atbildēt

1,8 benzins 4x4 un 5,5l? Tu muļķus ķer?

dodge 29.decembris 2017 14:52
4 9 Atbildēt

Interesanti, kurš ražotājs to patēriņu testē Latvijā? Neviens. Un te arī rezultāts. Ja nepatīk, aizej pie dīlera un par pārdesmit EIRO dabū oficiālu papīru, ka mūsu klimatiskajos apstākļos patēriņš palielinās par 20%.

Drīzāk būtu jāuztraucās par to, ka daudz tērē, bet ņifiga neiet, kā tas ir amerikāņu auto. Bet tur Trumps dotē gan auto iegādi, gad degvielu, lai tikai aizmālētu vietējiem acis un tie neredzētu to stagnējošo postažu, ko sauc par amerikas autobūvi. Ja nebūtu dotāciju, top auto štatos būtu Jetta.

Pļurkt 29.decembris 2017 16:06
4 0 Atbildēt

Izlasi raksta PIRMO rindiņu!!

jaaanis 29.decembris 2017 16:14
19 0 Atbildēt

Un pēc tam ar to dīlera papīru Tu vari aiziet uz CSDD un palūgt, lai Tev sarēķina lielāku "ceļa nodokli", jo faktiskie CO2 izmeši ir stipri lielāki nekā ražotājs ir norādījis.

dodge 29.decembris 2017 16:33
2 0 Atbildēt

Nē, ar to papīru aiziet uz grāmatvedību un izsit sev vēlamo patēriņa normu. Un pēc tam zvana Pļurkt, lai brauc ar kannu pēc lētā benzīna.

Pļurkt 29.decembris 2017 17:25
0 0 Atbildēt

Kas ir??? Vai izlasīji to pirmo rindiņu???

Ja nē, tad aizteci pie savas PIRMĀS klases skolotājas, lai pamāca lasītprasmi!

Pļurkt 29.decembris 2017 18:51
1 0 Atbildēt

Caurteku iztīrīji? Vai rīt no rīta atkal būs slapja gulta?

Kanibaals 29.decembris 2017 16:18
0 3 Atbildēt

Tas patēriņš ir lai salīdzinātu jaunus auto savā starpā nevis to cik reāli tērē. Tiesa varētu vēlēties lai testēšanas cikls vairāk atbilst reālajam un lai nevar dīzeļi šmaukties.

torkjis 29.decembris 2017 20:07
7 0 Atbildēt

Ko Tev dod neko neizsakošu ciparu salīdzināšana?

Kanibaals 31.decembris 2017 13:42
0 0 Atbildēt

Dod to ka testēti vienādos režīmos, tik prasītos stingrākas prasības citādi pārāk pieļauj sagatavot auto testēšanai.

torkjis 31.decembris 2017 17:31
3 0 Atbildēt

Testa rezultāti vienam 3,5/100, otram 5l/100km. Pirmajam reālos apstākļos tērē par 60% vairāk, otram 15%. Šo Tu uzzināsi tikai lietojot.

mana pieredze 29.decembris 2017 17:53
2 0 Atbildēt

VW Golf 6 (2012) 1.6 TDI - atceros pēdējās divas uzpildes:1) nobraukti 1043 km, ielieti 52 litri, tas ir 5,0 uz 100 km 2) nobraukti 516 km, ieliets 31 litrs, tas ir 6,0 uz 100 km, pirmajā reizē bija vairāki garie reisi (300, 400 km), otrā reizē pāsvarā pa 30 km dienā un viens brauciens garāks - aptuveni 120 km.

viencexperc 29.decembris 2017 17:54
10 13 Atbildēt

Tā ir ar tiem nabagiem un viņu problēmām. Es esmu pārliecināts, ka ja tie neveiksminieki, kuri pirms pirkšanas skatās auto degvielas patēriņu, redzētu uz tualetes papīra uzrakstus - cik katrā rullī ir gabaliņi, arī pētītu pusstundu pirms pirkšanas.

felix65 31.decembris 2017 10:40
4 0 Atbildēt

Tātad Tavā skatījumā tie, kuri negrib, lai viņus čakarē ir neveiksminieki, bet tie, kuri sarausuši daudz piķa apzināti ļauj sevi čakarēt, lai parādītu, cik kruti? Kamēr latvietis nepārvarēs savus kompleksus, čakarēs mūs visus.

Jns 2.janvāris 2018 2:16
1 1 Atbildēt

Lohs esi? Ja nedēļā jānobrauc ap 1500 tad patēriņš ir būtisks

viencexperc 2.janvāris 2018 8:23
2 2 Atbildēt

ja nedēļā brauc 1500, tad pats esi lohs, ja vien tev nav komerctransports. Bet ne viens no šiem minētajiem auto nav komerctransports, tāpēc lohs esi tu.

viencexperc 2.janvāris 2018 8:35
3 2 Atbildēt

un otrkārt.

Ja jau puse dzīves jāpavada automašīnā, tad labāk ērtā, nevis skārda spainī, kurā var nopelnīt muguras, locītavu problēmas. Bet ērts un auto ar "mazu" patēriņu ir divi dažādi auto.

un treškārt:

vai tad ne lohs ticēs reklāmām un pirks auto tikai tāpēc, ka ražotājs pateica, ka šis auto tērēs par 0,08 litriem mazāk?

Tā ka lohs esi pats.

Visi auto tērē aptuveni vienādi. Pat 1,3 un 2 litru motora vidējā patēriņa starpība būs minimāla.

un visbeidzot, atkārtošos.

Ja tu brauc nedēļā 1500, tad esi totāls lohs un neveiksminieks. Pamaini dzīvesveidu, darbu, vai māju adresi. Vai vēl labāk, - nošaujies.

Jjj 29.decembris 2017 17:55
5 0 Atbildēt

Tīras mułkibas, tas ir atkarīgs nombraukšanas stila. Esmu braucis ar vairākām Ford Kuga TDCI 2.0 dīzelis 163 z.s. 4x4, var dabūt vidējo patêrińu 5,6 litri uz 100 km, bet vidēji 6,3 litri uz 100 km, kas atbilst arī pēc patērētās degvielas.

viencexperc 29.decembris 2017 18:03
6 9 Atbildēt

Jebkurš gudrs cilvēks zin, ka tie mazlitrāžas sūdi NESANĀK ekonomiski ilgtermiņā. Protams, ka ja paņemsi nomā kaut kādu 1.2 tsi pabrauksi dien PA PILSĒTU, tad sanāks lētiāk, kā 2.5 litru benzīna aparāts. Bet ja brauksi visur kur, lielus attālumus, daudz, gan ziemā, gan vasarā, tad starpība strauji sarūk.

Tās ir tādas idiņu vai santīmpišu, vai skopuļu padarīšanas.

Nortel 29.decembris 2017 18:30
11 4 Atbildēt

Manam iepriekšējam auto Espace III ar 2.0 benzīnu vidējais patēriņš ilgtermiņā bija tieši 2x lielāks kā tagadējai Octavia 1.4 TSI. 10 l/100 pret 5 l/100. Ietilpība un celtspēja abiem +/- vienāda.

Jautājums, kādēļ maksāt vairāk?

msh 2.janvāris 2018 0:12
0 0 Atbildēt

Motoriem, jo sevišķi atmosfēriskiem benzīnniekiem, ir spēkā tāda lieta kā motora adekvātums mašīnai. Espace ir liela, smaga mašīna, iekšā tev tur bija priekš tās kastes mazs nemotoriņš, kurš visu laiku tika likts smagā slodzē un atbilstoši patērēja. Oktāvija tikmēr ir jūtami mazāka un tur noteikti ir šādi tādi triki izveikti, teiksim, start/stop, lai dabūtu pilsētas patēriņu zemē.

arba 1.janvāris 2018 20:22
3 0 Atbildēt

man lietošanā ir 3 auto, 3.8 benzīns, 2.0 benzīns, 2.0 dīzelis

pārsteigšu tevi - 3.8 tērē visvairāk, gan pilsētā, gan lielā gabalā, 2.0 benzīns mazāk, ievērojami mazāk

2.0 dīzelis vēl mazāk! vidēji 2 x mazāk kā 3.8 benzīns gan pilsētā gan ārpus, bet dinamikā zaudē tikai 2 sek no 0-100 !

Ir bijuši dažādi dzinēji arī mazi , tajā skaitā 1.3 benzīns - visi mazie tērē mazāk, kā lielie, gan pilsētā , gan braucot uz Berlīni !!!

tā kā savas pasakas par lielo dzinēju ekonomiskumu atstāj saviem bērniem

ccxxgt 2.janvāris 2018 11:39
0 0 Atbildēt

Esmu gan redzējis, ka 2.0 bendzīns ar 184zs ir rijīgāks par 3.0d ar 240zs, it sevišķi pie lieliem ātrumiem (130+ kmph), bet protams nezinu, kā būtu bijis 2.0i pret 3.0i

Rexx 29.decembris 2017 21:23
1 0 Atbildēt

Cik gan tālu tikušas tehnoloģijas.... Audi a3, 150zs, jauns, vs 1990.gada, izcilā stāvoklī, BMW 318is, degvielas patēriņš 1:1. Reāli.

taaneko 30.decembris 2017 10:42
9 0 Atbildēt

Pārsteidz vidējā statiskā patērētāja stulbums un lētticīgā uzticēšanās visam ko ar nopietnu sejas izteiksmi saka kāds cits. Sadegot litram ķīmiskās degvielas izdalās konkrēts skaits vattu/džoulu/kaloriju. Tieši tik un ne vairāk. Un ar patstāvošajām tehnoloģijām vienu ķīmisko vattu nevar pārvērst elektriskajā 1:1. Un lai pārvietotu vienu vienību svara pa virsmu ar noteiktu pretestību vajag konkrētu enerģijas daudzumu. Kā enerģija saražosies- tas ir vienalga.

Tapēc jau mūsdienu skolās fizika vairs nav obligāta- lai varētu kārt makaronus uz ausīm un tirgot visādus herbalaifus un tamagočči.

Vēl 2002 gada Alfa ar 1.9 JTD dīzeli reāli patērē 5.6 l/100km pilsētas ciklā un 4.5 l/100km uz šosejas. Toties aukstā ziemas dienā, bez priekšdarbiem motoru līdz darba temperatūrai dabūt nevar.

Gribu teikt, ka jau 2002 gadā visi degvielas sadegšanas procesi bija nooptimizēti līdz maksimumam un pēdējos vismaz 10 gadus autobūve ļoti veiksmīgi strādā lai vidēji statiskie sēdētu uz nepārtrauktiem līzingiem un regulāri atskaitītu 10-15-30% no saviem ienākumiem visādiem tur BMW.

Conqueror 30.decembris 2017 12:20
1 0 Atbildēt

Biedējoši. Bet likumsakarīgi, ir tik daudz liekas masas jāvadā līdzi, ja tu viens pats brauc pieciem cilvēkiem paredzētā auto

Palaidniex 30.decembris 2017 19:54
10 0 Atbildēt

Interesantākais ir cits. Nu paņem uzņēmums LV jaunu auto. Degvielas normu grāmatvedībā likumā noteiktā kārtībā nosaka ar izziņu no šūto pārdevēja, kurš jau tā godīgi piemelo 20% pie bukleta cipariem, un tad grāmatvediski auto nedrīkst pārsniegt patēriņa normu vēl par 20% no tas izziņas.

Ja auto brauc garus gabalus pa šoseju, un auto bukletā nav pārāk melots - normā var +/- iekļauties. Ja melots bukletā ir enerģiski un auto braukā dakteru režīmā - iekļauties grāmatvedības normās neiespējami! Un VID pārbaudēs degvielas atskaites ir viena no pirmajām mapēm, par kurām čakarēt prātu uzņēmējam un rakstīt sodus par “konstatētajiem pārkāpumiem”. ;)

Tā papīra ekoloģija un likuma burta pakalpiņu sadarbība nodrošina jautru kokteili! ;)

Palaidniex 30.decembris 2017 19:56
6 0 Atbildēt

P.s. Tā melošana bukletos ir tieši saistīta ar drūmajiem CO2 izmešiem, praksē neizpildàmajām EURO izmešu normām un nodokļiem...

Kanibaals 31.decembris 2017 13:48
2 0 Atbildēt

Kur saskarās grāmatvedība ar fizikālo pasauli tur sākas problēmas. Tai pat laikā brīnos kā atļauts norādīt degvielas cenu ar trīs cipariem aiz komata lai gan samaksāt tā nav iespējams.

kasinsh79 1.janvāris 2018 7:28
0 0 Atbildēt

Es teiktu, pēc reālu lietotāju atsauksmēm internetā var izvērtēt pārtēriņus korektāk. Esmu tā ierasti darījis un neesmu juties ražotāja piemānīts.

Atšķirības (meli) ir gan Nupat - p508: Degvielas patēriņš: 4.6 litri/100 km

- pilsētā 5.6 litri/100 km

- ārpus pilsētas 4.0 litri/100 km

Nereāli!!! Vidēji - ap 7! Pilsētā - ap 7.5! Ārpus - ap 5,6-6!

kasinsh79 1.janvāris 2018 7:32
0 0 Atbildēt

Tagad Passat b8 ar 1,8tsi:

Degvielas patēriņš: 5.8 litri/100 km

- pilsētā 7.1 litri/100 km

- ārpus pilsētas 5.0 litri/100 km

Reāli - vidēji 7.3. Pilsēta - 8.5. Ārpus - 6.5. Nav tik traki.

kasinsh79 1.janvāris 2018 7:38
0 0 Atbildēt

Vēl klaji meli

Prius 2009:

Degvielas patēriņš: 4.0 litri/100 km

- pilsētā 4.0 litri/100 km

- ārpus pilsētas 3.8 litri/100 km

Reāli. Vidēji - 5.9 vasarā, 7 - ziemā. Pilsētā - pilnīgi identiski abos gadalaikos. Ārpus - 5.5. Auto bez neviena defekta. Dīlera apkalpots, Ta - pat bez neviena 1-nieka utt.

iciks 1.janvāris 2018 18:53
0 0 Atbildēt

Savējai škodai ārpus pilsētas tos minētos rādītājus faktiski varēja sasniegt. Ne vienmēr, bet iespējams bija. Bez kondiķa, saprotams (teiksim, pavasarī un rudenī, kad dzesēt neko nevajadzēja un bija gana sauss laiks).

Pilsētā? Te nu jautājums, kā kurš to pilsētu saredz. Ja pavēlākā vakarā braucot pa lielākām ielām bez miljona luksoforu u.tml., tad iespējams bija Ja citā laikā - jā, nu īsti laikam ne tuvu

Bet šādi varianti no raksta:

BMW 530e iPerformance Aut. (185 kW/252 PS) • 1,9 litri pret 6,3; Atšķirība: 231,58 %. - 250 zirgi ar 2 litriem...nja, cerēt jau var un gan jau arī hibrīda režīmā kādu brīdi paripināties benzīnu nerijot, bet faktiski?

ccxrgt 2.janvāris 2018 11:42
1 0 Atbildēt

BMW X3 xDrive20i

Norādīts vidējais 7.5, reālais 11.7 +56%

Kaspars Vanags 2.janvāris 2018 20:51
0 0 Atbildēt

Vai raksta autoriem ir skaidrs ko nozīmē jēdziens pilsētas cikls 100km/h??? Tieši tas arī ir reālais degvielas patēriņš, kas veikts ārpus telpām un tam nav nekāda sakara ar braukšanu pilsētā ar ātrumu 100km/h, bet gan trase, lielceļš, kur ir gan pretvējš, gan kalni, savukārt degvielas kam nav atzīmes pilsētas cikls- nozīmē stenda mērijumu un protams tas atšķirsies no reālā, jo ir dažādi apstākļi, kurus stendā neviens nemēģina simulēt!!! Iesaku LV autožurnālistiem, autoekspertiem- painteresēties par dažādiem jēdzieniem un mērijumiem, kas ir cieši saistīti ar viņu profesiju!!!

iAuto 2.janvāris 2018 21:00
1 0 Atbildēt

Tad jau Jūs sākumā variet mācīt Vācijas liekākā autoizdevuma autožurnālistus..., kuri tiešām ļoti nopietni pieiet visiem saviem pētījumiem.

iAuto 2.janvāris 2018 21:04
0 0 Atbildēt

Te ieskatam viens raksts no iAuto arhīva - Hyundai un Kia degvielas patēriņa skandāls ASV www.iauto.lv/zinas/14575-paterina-skandalins

Kaspars Vanags 2.janvāris 2018 21:58
0 0 Atbildēt

Pasaulē ir vairākas degvielas cikla noteikšanas metodikas. Amerikāņiem sava, japāņiem sava un arī Eiropā ir sava oficiāli noteikta degvielas patēriņa metode (NDEC), kuru apstiprinājusi Eiropas savienība (Noteikumi ECE R101). Autoražotāji faktiski tikai seko šiem noteikumiem un saviem automobiļiem degvielas patēriņu, kā arī kaitīgo izmešu daudzumu nosaka pēc vienotās un oficiālās metodikas.

Pašlaik spēkā esošais braukšanas cikls NEDC (New European driving cycle) par spīti savam nosaukumam ir visai novecojis un mūsdienu apstākļiem neatbilstošs.

Turklāt tas ir pārāk universāls – paredzēts, gan aprēķinot degvielas patēriņu tradicionālajiem automobiļiem, gan enerģijas patēriņu hibrīdiem un elektriskajiem transportlīdzekļiem (Regula ECE R101), kā arī, lai noteiktu kaitīgās izplūdes (ECE R83). Šīs metodikas pamatā – pilsētas cikls (ECE R15) un ārpilsētas cikls (EUDC). Kad 1999. gadā (Direktīva ES 90/C81/01) testa programma tika papildināta ar aukstās iedarbināšanas procedūru, tad arī šis cikls kļuva par jauno. Diemžēl NEDC modelē lēnīga pensionāra braukšanas stilu. Piemēram, ieskriešanās no vietas līdz 50 km/h pēc tā ilgst 26 sekundes. Lielu daļu NEDC veido pilsētas cikls, kuru izstrādāja gandrīz pirms pusgadsimta, ņemot vērā tā laika automobiļu dinamiskās iespējas.

Kaspars Vanags 2.janvāris 2018 22:12
0 0 Atbildēt

Šaubos ka Vācijas lielākā autoizdevuma žurnālisti poeturējās pie metodikas kādus nosaka Eiropas oficiāli noteiktā degvielas patēriņa metode!!! Attiecīgi nav jārunā par aplamiem patēriņiem, bet par metodes pārrēķināšanu.

Tā vietā lai rakstītu par nesakritībām, būtu jāpievērš pastiprināta uzmanība šo metožu pārrēķināšanai, lai nebūtu šādas nesakritības.

P.S. ja mājai tek jumts, nevajag ik reiz pēc lietus balsināt griestus, bet vajag salabot jumtu- ar to vēlos sacīt, nav jēgas runāt par sekām (runāt par sekām ir kā ciņa ar vējdzirnavām) ir jārunā par cēloņiem!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti