"Barret-Jackson" izsolē pārdots pirmais jaunās paaudzes "Chevrolet Corvette ZR1" eksemplārs. Par automobili ar kārtas numuru “001” tika samaksāti 925 000 dolāru (755 000 eiro).
Pirmais vienmēr ir pirmais un acīmredzot par to ir vērts maksāt, jo kā gan citādi izskaidrot faktu, ka par šādu summu sanāktu gandrīz astoņas jaudīgās Korvetes? (ASV tirgus cena – no 120 000 dolāru).
"Chevrolet Corvette ZR1" jaunās paaudzes modelis tika prezentēts 2017.gada novembrī. Divvietīgā kupeja ir aprīkota ar 6,2 litru V8 benzīna motoru, kas attīsta 765 zs jaudu un darbojas pārī ar septiņu pakāpju mehānisko vai astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
"Barret-Jackson" tika pārdots arī ļoti īpašs “Ford Mustang” eksemplārs – pirmais, kas tika samontēts kinofilmas “Bullit” uzņemšanas vajadzībām. Kāds kolekcionārs par to samaksāja 300 000 dolāru.
Zināms, ka visi iegūtie līdzekļi no abu automobiļu pārdošanas tiks nodoti labdarībai.
Vajadzētu šo ( jaunās paaudzes korveti) izlaist Nirburgringā.
Pagaidām augstakā korvete ZR-1 atrodas tur 19.ajā vietā. Laiks tika uzlikts ar 2012. gada korveti.
Pat dīvaini, jo augstāk atrodas cits ševroleta garadarbs - Camaro, kas ir muskuļauto, nevis sporta ( 15.)
p.s. labākais BMW atrodas - 33.ajā vietā, bet autistu sapnis Audi R8 - 47.
nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/
Tāpēc, ka BMW galvenais ir nevis ātrums, bet imidžs. Pēdējā laikā, kad jau visādi golfi ir aprīkoti ar jaudīgiem dzinējiem, mums grūti kādu izkost. Tāpēc, galvenais, ir braukt agresīvi, lai visi baidās un nemēģina skrieties.
Treņiki, beisbola vāle un BMW un viss. Sūds, ka auto neiet. Galvenais ir imidžs.
Tā Corvette tak tur nodegs trasē.
Nodegs pa ceļam uz trasi:
Tā ir viņiem iebūvētā aizsardzība pret vietējiem muļķiem. Lai nepiecūkotu trasi, sadeg jau ceļā.
Ja kas, tam pašam Viperam vajadzēja 2 gadus, n-tās pārbūves un Eiropas pilotus, lai Nirburgringā tiktu līdz finišam.
Kaut kā Eiropas piloti un pārbūves nepalīdzēja BMW ielauzties vismaz 20.niekā...