Visi komentāri - "Bugatti" bremzes taps ar 3-D printeri (+ FOTO)

"Bugatti" bremzes taps ar 3-D printeri (+ FOTO) 3

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 23.janvāris 2018 6:14

"Bugatti" saviem varenauto izstrādājis titāna bremžu mehānismus, kas tiks izgatavoti ar 3-D printera palīdzību, solot, ka ražošana sāksies jau šī gada otrajā pusē.

Ražotājs apgalvo, ka "Bugatti" bremžu mehānismi ir pasaulē lielākā funkcionējošā detaļa no titāna, kas izgatavota ar 3-D printeri.

Vienas titāna detaļas izgatavošana, ko "Bugatti" veic ar Hamburgas "Laser Centrum Nord" atbalstu, aizņem 45 stundas. Šajā laikā titāna pulveris tiek klāts kārtu pēc kārtas un četri lāzeri to izkausē, pielāgojot uzdotajai formai. Pavisam nepieciešamas 2213 kārtas.

Pēc tam seko termiskā, ķīmiskā un mehāniskā apstrāde, kas prasa vēl 11 stundas.

"Bugatti" bremžu suporta garums ir 41 cm, tas ir 21 cm plats un 13,6 cm augsts. Detaļas masa ir 2,9 kg, kas ir par 2 kg mazāk nekā analogam no alumīnija. 

 
Visi komentāri
 
Kanibaals 23.janvāris 2018 8:31
0 2 Atbildēt

Un priekškam tas? Izklausās diezgan nelietderīgs process. Var tak ieliet formā.

Nelabojams 23.janvāris 2018 8:37
0 0 Atbildēt

Titānu? Tādā formā? U, nu...

BMW 23.janvāris 2018 9:38
2 2 Atbildēt

Priekš kam vajag bremzes? Bremzē tikai mīkstie.

Man gadu atpakaļ salūza, kad uzzinaju, ka lētākās Tolmetā maksā 25 eiro, nolēmu, ka man tās nevajag. Un normāli. Reiz bamperi sasitu, bet viņš tā bija izrūsējis.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti