Jaunais "BMW X4": septiņi motori un divas īpaši jaudīgās versijas (+ FOTO) 10

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 14.februāris 2018 11:36

Vācijas autobūves kompānija “BMW” prezentējusi krosovera X4 jaunās paaudzes modeli, kas plašākai publikai tiks parādīts martā gaidāmajā Ženēvas autoizstādē.

Otrās paaudzes modelis ir lielāks – garumā tas savu priekšgājēju pārsniedz par 81 mm (4752 mm), platumā – par 37 mm (1918 mm), tikpat daudz pieliekot arī riteņu bāzei (2864 mm). Neatpaliks arī bagāžnieks, kas tagad lepojas ar 525 – 1400 litru (attiecīgi +25 un 30 litri) ietilpību.

Ražotājs norādījis, ka otrās paaudzes modeļa konstrukcijā izmantots vairāk alumīnija un īpaši izturīga tērauda, kas no vienas puses palīdzējis samazināt automašīnas masu (- 50 kg), bet no otras – uzlabot tās izturību ekspluatācijas gaitā un avārijas gadījumā.

Tiek atzīmēti vēl daži jaunā modeļa ieguvumi – smaguma centrs tagad atrodas zemāk, kas nodrošina stabilāku gaitu, bet aerodinamiskās pretestības koeficients sarucis līdz 0,30, kas nāks par labu degvielas patēriņa rādītājiem.

"X4" motoru klāstu veidos divi 2,0 litru četrcilindru benzīna turbo agregāti ar 184 un 252 Zs, divi 2,0 litru dīzeļi ar 190 un 231 Zs, kā arī 3,0 litru dīzeļdzinējs ar 265 Zs. Visas modifikācijas komplektētas ar xDrive pilnpiedziņas sistēmu un astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Jaunā "X4" piedāvājumā iekļautas divas īpaši jaudīgas versijas: M40i un M40d. Pirmā pārdošanā nonāks augustā un tiks komplektēta ar 3,0 litru 360 Zs (500 Nm) benzīna turbo motoru, bet otra – ar 3,0 litru sešcilindru dīzeļdzinēju, kas attīsta 326 Zs (680 Nm). Pirmā versija 100 km/h sasniedz 4,8 sekundēs, otra – par 0,1 sekundi vēlāk. Maksimālais ātrums abos gadījumos ierobežots pie atzīmes 250 km/h.  

No standarta modifikācijas tās atšķiras ar vēl sportiskāku piekares regulējumu, "M" diferenciāli aizmugures asī, citādiem riteņu diskiem, izplūdes sistēmu un bremzēm.  

"X4" aprīkojumam pieejami diožu lukturi, projekcijas displejs, multimediju sistēma ar 10,25 collu ekrānu un žestu vadības funkciju, adaptīvā kruīzkontrole, trīs zonu klimatkontrole, sēdekļu ventilācija, bezvadu uzlāde viedtālrunim, 360 grādu apkārtskata kameras, panorāmas jumts un iebūvēts "Microsoft Office 365", kas atļaus saņemt e-pastu, piekļūt kontaktiem un saņemt informāciju par aktuālo satiksmes informāciju plānotajā maršrutā.

Vācijas tirgū jaunais "X4" maksās, sākot no 49 700 eiro.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 14.februāris 2018 11:56
4 8 Atbildēt

Tiem, kas nezin - tā ir X6 nabagu versija.

Tie, kas šo nevar atļauties, lai gaida x2.

GTD2 14.februāris 2018 14:58
1 0 Atbildēt

kur rāvi ,ka šis ir lētāks par x6, viņš pienācīgi aprīkots var būt gan dārgāks vai līdzīgā cenu starpībā,var arī būt protams lētāks, man škiet ka x6 arī plikākā versija ir sākot no 50 stukām, bet normāli tādam cena būs no kādiem 70 tūkstošiem . Daudzām Sievietēm x6 par lielu lai noparkotos, bet šis ir labs variants, un ne visiem nepieciešams tāds liels tanks kā x6, citam par garaža nav tik lielu lai tādu tur iebāstu. Tikai nesaprotu,kapēc bmw ieciklējies uz laucinieku tehnika, man viņš kaut kā asocējās vairāk ,kā asfalta vāģis un protams ar klasiku.

E.B. 14.februāris 2018 23:22
0 0 Atbildēt

Te Tu kļūdies,zinu daudzus kuri brabusus samainìjuši pret huijndajiem,63 pret lohus 450 un ne jau tăpēc kad naudas būtu mazāk,bet gan tāpēc kad cirka vecums ir garām un ir daudz vērtīgākas lietas kur ieguldīt lai saglabātos mantas vērtība vai nākotnē pieaugtu vērtìba vai kā tautā saka sāk domāt par pareizām investīcijām.

Давидич 14.februāris 2018 11:57
1 1 Atbildēt

Es bieži reklamēju šo brendu, bet šis palika aiz kadra.

Secinājums 14.februāris 2018 12:04
2 8 Atbildēt

BMW var uzrtaisīt kaut divpadsmito sēriju ar V20, tas tik un tā paliks lūznis.

bumeris 14.februāris 2018 12:09
11 5 Atbildēt

Mans korišs strādā avtomoikā, un reiz mazgāja x6. Tāpēc ar viņu nedaudz pabraucām. Man nepatika, jo viņš bija pārāk liels. Braucot, es gribēju paglaudīt Serjogas roku, bet bija tālu un neērti.

Vot šis ir kompaktāks, būs jau ērtāk. Tāpēc man patīk vairāk. Ja būtu trešās sērijas lielumā, patiktu vēl vairāk.

core 14.februāris 2018 14:36
1 0 Atbildēt

Kāpēc experc savas vēlmes un tieksmes slēpj zem cita nika? Tak nekautrējies, raksti tāpat.

Bio 14.februāris 2018 15:13
0 0 Atbildēt

kad vienreiz tas "eksperta" pareģotais 0,5 X būs klāt?

viencexperc 14.februāris 2018 15:26
0 0 Atbildēt
Conqueror 14.februāris 2018 18:21
0 0 Atbildēt

Beidzot sarkanā krāsā jo zilās krāsas ir nesmukas

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Briškens: Latvijā ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme

Latvijā biežākie smago ceļu satiksmes negadījumu veidi uz valsts ceļiem ir saistīti ar sadursmēm, tāpēc ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme, un tā noteikti saglabāsies kā prioritāte no Satiksmes ministrijas (SM) puses, ceturtdien ikgadējā Latvijas ceļu nozares konferencē sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P). Lasīt vairāk

 

Auto asociācija piedāvā risinājumu auto servisu legālas darbības veicināšanai 10

Katru gadu valsts budžets zaudē aptuveni 200 miljonus eiro, ko rada "ēnu tirgus", kas valda auto servisu nozarē. Tāpēc, lai veicinātu auto servisu legālu darbību, augstāku pakalpojumu kvalitāti un veicinātu nodokļu maksājumus, Auto asociācija rosina Latvijā ieviest autoservisu brīvprātīgas sertificēšanas sistēmu. Lasīt vairāk

 

Komisijā neatbalsta piedāvājumu liegt pārdot alkoholu degvielas uzpildes stacijās 25

Alkohola tirgošana degvielas uzpildes stacijās (DUS) arī turpmāk netiks ierobežota, šādu pozīciju otrdien atbalstīja Saeimas Sociālo un darba lietu komisijas vairākums. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti