Vācijas autobūves kompānija “BMW” prezentējusi krosovera X4 jaunās paaudzes modeli, kas plašākai publikai tiks parādīts martā gaidāmajā Ženēvas autoizstādē.
Otrās paaudzes modelis ir lielāks – garumā tas savu priekšgājēju pārsniedz par 81 mm (4752 mm), platumā – par 37 mm (1918 mm), tikpat daudz pieliekot arī riteņu bāzei (2864 mm). Neatpaliks arī bagāžnieks, kas tagad lepojas ar 525 – 1400 litru (attiecīgi +25 un 30 litri) ietilpību.
Ražotājs norādījis, ka otrās paaudzes modeļa konstrukcijā izmantots vairāk alumīnija un īpaši izturīga tērauda, kas no vienas puses palīdzējis samazināt automašīnas masu (- 50 kg), bet no otras – uzlabot tās izturību ekspluatācijas gaitā un avārijas gadījumā.
Tiek atzīmēti vēl daži jaunā modeļa ieguvumi – smaguma centrs tagad atrodas zemāk, kas nodrošina stabilāku gaitu, bet aerodinamiskās pretestības koeficients sarucis līdz 0,30, kas nāks par labu degvielas patēriņa rādītājiem.
"X4" motoru klāstu veidos divi 2,0 litru četrcilindru benzīna turbo agregāti ar 184 un 252 Zs, divi 2,0 litru dīzeļi ar 190 un 231 Zs, kā arī 3,0 litru dīzeļdzinējs ar 265 Zs. Visas modifikācijas komplektētas ar xDrive pilnpiedziņas sistēmu un astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Jaunā "X4" piedāvājumā iekļautas divas īpaši jaudīgas versijas: M40i un M40d. Pirmā pārdošanā nonāks augustā un tiks komplektēta ar 3,0 litru 360 Zs (500 Nm) benzīna turbo motoru, bet otra – ar 3,0 litru sešcilindru dīzeļdzinēju, kas attīsta 326 Zs (680 Nm). Pirmā versija 100 km/h sasniedz 4,8 sekundēs, otra – par 0,1 sekundi vēlāk. Maksimālais ātrums abos gadījumos ierobežots pie atzīmes 250 km/h.
No standarta modifikācijas tās atšķiras ar vēl sportiskāku piekares regulējumu, "M" diferenciāli aizmugures asī, citādiem riteņu diskiem, izplūdes sistēmu un bremzēm.
"X4" aprīkojumam pieejami diožu lukturi, projekcijas displejs, multimediju sistēma ar 10,25 collu ekrānu un žestu vadības funkciju, adaptīvā kruīzkontrole, trīs zonu klimatkontrole, sēdekļu ventilācija, bezvadu uzlāde viedtālrunim, 360 grādu apkārtskata kameras, panorāmas jumts un iebūvēts "Microsoft Office 365", kas atļaus saņemt e-pastu, piekļūt kontaktiem un saņemt informāciju par aktuālo satiksmes informāciju plānotajā maršrutā.
Vācijas tirgū jaunais "X4" maksās, sākot no 49 700 eiro.
Tiem, kas nezin - tā ir X6 nabagu versija.
Tie, kas šo nevar atļauties, lai gaida x2.
kur rāvi ,ka šis ir lētāks par x6, viņš pienācīgi aprīkots var būt gan dārgāks vai līdzīgā cenu starpībā,var arī būt protams lētāks, man škiet ka x6 arī plikākā versija ir sākot no 50 stukām, bet normāli tādam cena būs no kādiem 70 tūkstošiem . Daudzām Sievietēm x6 par lielu lai noparkotos, bet šis ir labs variants, un ne visiem nepieciešams tāds liels tanks kā x6, citam par garaža nav tik lielu lai tādu tur iebāstu. Tikai nesaprotu,kapēc bmw ieciklējies uz laucinieku tehnika, man viņš kaut kā asocējās vairāk ,kā asfalta vāģis un protams ar klasiku.
Te Tu kļūdies,zinu daudzus kuri brabusus samainìjuši pret huijndajiem,63 pret lohus 450 un ne jau tăpēc kad naudas būtu mazāk,bet gan tāpēc kad cirka vecums ir garām un ir daudz vērtīgākas lietas kur ieguldīt lai saglabātos mantas vērtība vai nākotnē pieaugtu vērtìba vai kā tautā saka sāk domāt par pareizām investīcijām.