Visi komentāri - "Volvo" parādījis savu pirmo trīscilindru motoru

"Volvo" parādījis savu pirmo trīscilindru motoru 15

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 19.februāris 2018 13:23

"Volvo" prezentējis savā vēsturē pirmo trīscilindru motoru. Agregāts iekļauts "Drive-E" saimē un papildinās krosovera "XC40" motoru piedāvājumu.

Jaunais motors ir 1,5 litru benzīna dzinējs, kas attīsta 158 Zs jaudu un 265 Nm griezes momentu 1850-3850 apgriezienu diapazonā. Agregāts tiek kombinēts ar sešu pakāpju mehānisko pārnesumkārbu vai astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, kas būs pieejama no nākamā gada (papildmaksa).

Komplektā ar jauno motoru krosovers "XC40" 100 km/h sasniegs 9,4 sekundēs, bet maksimālais ātrums būs 200 km/h. Vidējais degvielas patēriņš – 7,1 litrs uz 100 km.

Jaunais agregāts projektēts tā, lai to varētu integrēt pie strāvas pieslēdzamo hibrīdu konstrukcijā. Šāda iekārta, kā arī pilnībā elektriska modifikācija "Volvo XC40" piedāvājumā parādīsies vēlāk.

 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 19.februāris 2018 13:33
15 1 Atbildēt

Tas nav motors. Tas ir motora izstrādājums.

TV 19.februāris 2018 13:37
0 1 Atbildēt

sauc kā gribi, bet nāksies lietot. Ak, jā - tas laikam ir viens no pēdējiem Volvo benz;ina motoriem, tālāk jau tikai elektrība

Pļurkt 19.februāris 2018 13:57
7 0 Atbildēt

Aizmirsa pieminēt pašu galveno!!

... un šī motora resurss būs akurāt kā krievu Žiguļiem - 125 t km!!!

D3 19.februāris 2018 14:09
1 0 Atbildēt

Vai tad D3 nav volvo dzinējs?

ed 19.februāris 2018 14:51
0 0 Atbildēt

Volvo kopš "Modular" motora ieviešanas 90. gadu sākumā savus motorus ražo par pamatu ņemot vienu motora konstrukciju un mainot tikai cilindru skaitu, tilpumu. Šis jaunais motors visticamāk ir tā paša Modular motora kaut kāda galējā evolucija. Pat D5 motoram par pamatu benzīna dzinējs un daudzas detaļas savietojamas.

Ar D3 motoru mūsdienās apzīmē deforsētu D5 dzinēju. Ar cilindru skaitu šim apzīmējumam sen vairs nav nekāda sakara. Diemžēl piecu cilindru dzinējus jau pāris gadus neražo.

felix65 19.februāris 2018 14:56
4 0 Atbildēt

Evolūcija? Var būt degradācija?

Rallists 19.februāris 2018 15:28
0 0 Atbildēt

Aktuālajā V60 cenu lapā vēl stāv 5 cilindru 2.4 litru D4 motors

felix65 19.februāris 2018 14:55
0 0 Atbildēt

Brut, arī tu?!

msh 19.februāris 2018 18:54
7 0 Atbildēt

XC40... Ekspert, kā sauksies vienvietīgais lolvo pseidodžips - XC10?

Conqueror 19.februāris 2018 19:59
1 0 Atbildēt

Ei nu volvo arīmāžojas - šitie visi trīs cilindrīšu izstrādājumi.... laikam īstu motoru laikmets ir beidzies.....

Kas ir tas ir 19.februāris 2018 21:39
0 0 Atbildēt

Pārkopēju savu komentāru - Malači! VAG grupai jau ir 1.2 benzīna 3 cilindrnieks, izcils motors pie 150 000 jāmaina ķēde(bija laiki kad ķēde bez turbo motoram kalpoja visu mašīnas mūžu), ap to pašu nobraukumu izdeg vārsti un vēl pēc 50 000 bloks jau ir izdilis un rij eļļu nemaņā! Kapitālremonts pat gribot nav iespējams, jo alumīnija cilindrus klāj Nikosila pārklājums un motora apakšdaļas skrūves aizliegts atskrūvēt, jo deformējās bloks! Silts ieteikums visiem NEPĒRCIET Fabia, Polo un citus VAG auto ar šo 3 katlu mēslu! Kas tas par sviestu, man ir 940 Volvo ar 450000 un viss kas darīts ir mainītas eļļas un siksnas, tas metāla klucis noteikti noies tuvu milijonam!

Kas ir tas ir 19.februāris 2018 21:46
1 0 Atbildēt

Principā auto ražotājam interesē tas, lai motoru ērti montēt un tas novelk garantijas periodu, zinu, ka Hyundai pat nemeklē problēmas kādēļ zūd dzesēšanas šķidrums, ārā netek un ar to pietiek, lai sūtītu pieprasijumu motora maiņai uz rūpnīcu. Tā kā drīz galva arī tiks piemetināta vai piekniedēta blokam, jo ražotājam pilnīgi pox vai tur ko varēs vai nevarēs remontēt! Dīleris tāpat neremontēs un kas notiek pēc garantijas jau nav viņu bēda!

imzz 19.februāris 2018 22:40
0 0 Atbildēt

"Jaunais agregāts projektēts tā, lai to varētu integrēt pie strāvas pieslēdzamo hibrīdu konstrukcijā. Šāda iekārta, kā arī pilnībā elektriska modifikācija "Volvo XC40" piedāvājumā parādīsies vēlāk." Tātad, tas 3 katlinieks paredzēts kā hibrīda dzinējs, un kopā ar elektromotoru tā resurss, jādomā, būs lielāks.

msh 20.februāris 2018 17:48
0 0 Atbildēt

Tu domā ka motoram režīms, kurā tas ilgi stāv, un tad piepeši tiek uzgriezts un jādarbojas pilnā ručkā, un tad atkal noslāpē, nāks par labu?

imzz 21.februāris 2018 22:23
0 0 Atbildēt

nu, pastāv jau uzskats, ka hibrīdos iekšdedzes motors strādā vienmērīgi, un viss "raustīgums tiek elektrodzinējam. Bet neesmu speciālists hibrīdu jautājumos.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti