Visi komentāri - Publicēts pirmais "Volvo S60" prototipa attēls

Publicēts pirmais "Volvo S60" prototipa attēls 8

 

Foto: Ekrānšāviņš no twitter.com

iAuto | 2.marts 2018 6:02

"Volvo" izpilddirektors Hakans Samuelsons savā "Twitter" kontā publicējis pirmo sedana "S60" jaunās paaudzes modeļa prototipa attēlu. Sērijveida modelis uz konveijera tiks likts jau šogad.

Maskētā prototipa attēli uzņemti Norvēģijā, kur to pārbauda ziemas testos, taču jau šogad markas rūpnīcā Dienvidkarolīnā (ASV) jāsākas tā ražošanai.

Zināms, ka "S60" sedans, tāpat kā nesen prezentētais "V60" universāls, izgatavots uz SPA ("Scalable Product Architecture") platformas un saņems tos pašus motorus: četru cilindru benzīna un dīzeļa agregātus, kā arī divas hibrīdiekārtas ar 340 un 390 Zs jaudu.

"Volvo V60" universāls tika prezentēts februāra vidū. Automobiļa garums ir 4761 mm, bet riteņu bāze sasniedz 2872 mm, kas ir par 117 un 98 mm vairāk nekā "XC60" krosoveram.

Bagāžas nodalījumā ietilpst 529 litri, bet nolaižot otrās sēdekļu rindas atzveltnes, tilpums pieaug līdz 841 un 1364 litriem (ja mēra līdz logu līnijai un jumtam).

Motoru piedāvājumā būs T5 un T6 (225, 275 Zs) benzīna un D3 un D4 dīzeļi (135, 165 Zs), bet T6 un T8 hibrīdiekārtas attīstīs 340 un 390 Zs.

Elektronisko palīgu klāstā "City Safety" ar automātiskās bremzēšanas funkciju, gājēju, velosipēdistu un dzīvnieku atpazīšanu. Komplektā arī pusautomātiskā braukšanas sistēma "Pilot Assist", kas uzņemsies paātrinājumu, bremzēšanu un manevrēšanu līdz ātrumam 130 km/h, sistēmas, kas neļaus nobraukt no ceļa, iebraukt pretējā joslā un brīdinās par transportlīdzekļiem, kas var parādīties no kreisās vai labās puses „aklajos” krustojumos.

Universāla pircējiem būs pieejams "Care by Volvo" piedāvājums, kas nozīmē, ka pircējs par automašīnu var nemaksāt visu summu, bet ieskaitīt ikmēneša abonentmaksu, kas ietver maksu par mašīnu, apdrošināšanu un servisu (mazgāšana, uzpilde un salona tīrīšana), kā arī papildu servisus, piemēram, preču un produktu piegādi līdz automobilim.

Vācijas tirgū cenu ziņā pieejamākā versija ar 150 zs dīzeļdzinēju maksās, sākot no 40 100 eiro.

 

 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 2.marts 2018 8:28
3 0 Atbildēt

Jūs varat atkal mani nosist ar saviem sirpjiem un āmuriem, bet šito es tik un tā nesapratīšu. Nu nav tev naudas, tad pērc citas markas, bet normāla izmēra. Saprotu, ka jūs kritizējat amerikāņus, ka tiem degvielas patēriņš ir par 0.2 litriem lielāks, nu labi, ne amerikāņus. Tad tas pats pežo 508 maksā gandrīz divreiz lētāk. Jā, tam reklāmas bukletā nav rakstīts vārds " prēmiums".

Nu labi. Saprotu, ka kādam kaimiņš ir nopircis volvo, vai kāds apdirsies tā, ka nepieciešams konkrēti volvo. Tad nopērc lietotu s80 un brauc kā cilvēks.

viencexperc 2.marts 2018 8:35
0 0 Atbildēt

Tāda ir tā komunistu morāle.

Dzīvošu vienistabas dzīvoklī Maskačkā, bet braukšu ar prēmiumu, nekas, ka tas s40, a3 vai 320 nav lielāks par golfu. Galvenais - prēmiums.

GTD2 2.marts 2018 11:16
0 1 Atbildēt

kāpēc Tu domā ka visiem vajag uzspiest lielus auto ,tur nav nekāda sakara ne ar auto cenu ne ar degvielas patēriņu, ja braukšana sanāk piemēram vienam un par pilsētu, kapēc nevarētu būt izvēle par labu šāda izmēra auto. Izbeidz Volvi kāds tur premiums parasts darba zirgs. lai viņu varētu dēvēt par premiumu tur stipri japiestrādā pie skanās izolācijas un salona kvalitātes, bet ķīnieršiem tā nav prioritāte. Domāju ka šis arī maksā tikpat cik Golps jev jetta,un nekas krutāks tur nav

core 2.marts 2018 14:42
0 0 Atbildēt

Protams, protams... labāk vecs kraislers, kā šāds volvo

GTD2 3.marts 2018 9:30
0 0 Atbildēt

amerikāņus kritizē dēļ tās sligtās kvalitātes

GTD2 2.marts 2018 11:17
3 0 Atbildēt

Amerikāņu morāle, ka tik man lielāks auto nekā kaimiņam, it sevišķi ja biksēs mazāks

dodge 3.marts 2018 14:56
0 0 Atbildēt

Un kamēr tu ar savu lielo auto lielies ielās, tikmēr kaimiņš ar savu lielo biksēs tavu veceni...

E.B. 3.marts 2018 14:27
0 0 Atbildēt

Kāda vaina tādam aparātam?Slēpot aizbraukt ok,bērnam ratus ielikt ari ok,suni ielikt ok.Pie dabas lai izbrauktu ar teltim, uz copi vai sēnēs ok.Gaumes dażādas,formas simpătiskas. Lielākai daļai šet no dir*ējiem nav un nekad nebūs vismaz 400 lopu motori,bet runā oho kā,it kā ferrari kluba biedri butu te savākušies.Sēżat skataties talak ko Davidich teste un dro*ijat tālāk.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti