Jaunais Audi RS 5 Sportback piedzīvo pirmizrādi Ņujorkā (+ FOTO) 11

 

Foto: Publicitātes attēls

Audi | 28.marts 2018 9:39

Audi RS 5 Sportback piedzīvo pasaules debiju Ņujorkas Starptautiskajā auto izstādē. Jaunajā modelī apvienots aizraujošs dizains, ērta lietojamība ikdienā un teicama veiktspēja. ASV tirgum paredzētā Audi RS 5 Sportback versija ir aprīkota ar 2,9 TFSI V6 dubulto turbo dzinēju, kas attīsta 444 ZS un 600 Nm griezes momentu.

Jaunā Audi RS 5 Sportback ārējais dizains apvieno elegantas līnijas un sportiskas virsmas. Garāka garenbāze, īsākas pārkares un garš, aptverošs motora pārsegs ar jaudas kupolu akcentē šī modeļa dinamiku. Spēcīgo sānu līniju raksturīgā viļņveida forma ir kupejas vizuālais akcents. Uz automobili skatoties no aizmugures, sāni izskatās iespaidīgi, akcentējot quattro izvirzījumus virs riteņu arkām, kas ir paplašinātas par 15 milimetriem.

Audi RS 5 Sportback priekšpusē ir izvietots plats viena rāmja režģis, kā arī gaisa ieplūdes ar RS tipisku šūnveida struktūru un priekšējais spoileris ar matētiem alumīnija quattro burtiem. RS raksturīgs difuzora ieliktnis, izplūdes sistēma ar ovālu izpūtēju un fiksēta spoilera malu piešķir aizmugurei sportisku izskatu.

2,9 TFSI V6 dubultais turbo dzinējs piedāvā gan jaudu, gan efektivitāti un spēj attīstīt 444ZS. Tā 600 Nm maksimālais griezes moments ir attīstāms diapazonā no 1900 līdz 5000 apgr./min. Audi RS 5 Sportback no 0 līdz 100 km/h paātrinās 3,9 sekundēs, ar iespēju sasniegt maksimālo ātrumu 280 km/h. 2,9 TFSI V6 dubultā turbo dzinēja divi turbokompresori rada līdz 1,5 bāru turbopūtes spiedienu. Tāpat kā visos jaunajos Audi V6 un V8 dzinējos, turbokompresori ir uzstādīti 90 grādu leņķī pret cilindru blokiem. Šāds izvietojums ļauj iegūt kompaktu dizainu un īsus degvielas padeves ceļus ar minimālu plūsmas zudumu – 2,9 TFSI dzinējs ļoti ātri reaģē uz pedāļa kustībām.

2,9 TFSI dzinēja jauda tiek pievadīta uz quattro pastāvīgo pilnpiedziņu ar centra diferenciāli caur astoņpakāpju Tiptronic transmisiju ar optimizētu pārnesumu pārslēgšanas ātrumu, kas ir īpaši pielāgots sportiskai braukšanai. Tā sadala jaudu asimetriski starp asīm attiecībā 40:60, kas garantē dinamisku vadāmību, kā arī vislielāko iespējamo drošību. Ja uz ass rodas novirze, lielākā daļa jaudas nekavējoties tiek pārvadīta uz otru asi – līdz 85% uz priekšējo, un līdz 70% uz aizmugurējo asi.

Priekšējās un aizmugurējās ass dizains nodrošina ievērojami uzlabotu komfortu pat ļoti dinamiskas braukšanas laikā. Aprīkots ar standarta RS sporta piekari, RS 5 Sportback ir par septiņiem milimetriem zemāks nekā Audi S5 Sportback. Tāpat Audi Sport piedāvā RS sporta piekari ar dinamisko gaitas kontroli (DRC), keramiskajām bremzēm un tikai RS paredzētu dinamisko stūres vadību.

Piecu durvju augstas veiktspējas kupejas sportisko raksturu akcentē atsevišķas detaļas kā, piemēram, Nappa ādas sporta sēdekļi ar papildus pieejamo šūnveida rakstu, kā arī RS multifunkcionālā ādas sporta stūre. RS emblēmas ir iestrādātas uz sēdekļiem, stūres rata, sliekšņu paneļa plāksnēm un selektora sviras. Īpaši RS informācijas displeji Audi virtuālajā vadītāja informācijas sistēmā sniedz informāciju par riepu spiedienu, griezes momentu un G spēkiem. Manuālajā režīmā pārnesumu gaismas displejs aicina vadītāju pārslēgties uz nākamo ātrumu, tiklīdz ir sasniegta dzinēja ātruma robežvērtība. Īpaši RS dizaina pakas akcenti ir kontrastējošas sarkanas šuves uz stūres rata un selektora sviras, Alcantara ceļgalu aizsargi, drošības siksnas un grīdas paklāji ir ar sarkanu apdari un RS logotipu. Audi RS 5 piedāvā Sonoma zaļu metālisko krāsu kā ekskluzīvas krāsas izvēli.

 
Visi komentāri
 
Mehs 28.marts 2018 13:11
0 0 Atbildēt

Šitā ir pērle: '...akcentējot quattro izvirzījumus virs riteņu arkām...' )))

Tehs 28.marts 2018 15:37
5 0 Atbildēt

mans liekas, "dubultais turbo dzinējs" arī līdz šim nebija dzirdēts, bet, lai jau - saprast tak var un autiņš ir prīmā!

eidis 28.marts 2018 16:27
0 0 Atbildēt

Prīmā viņš ir par Bentley cenu. Tādā komplektācijā, kādā viņu var pārdot, būs dārgs Passāts

msh 28.marts 2018 21:39
0 0 Atbildēt

Šis ir RS5 un šī tā cena, par kādu to VAR nopirkt - protams, noteikti vēl ir dažas ekstras pieejamas. Priekš tiem kas grib vācu mašīnu, bet var atļauties tikai japāņu izstrādājumu, piedāvājumā ir kāds A4 ar tur kaut kādu 1.4 FSI vai kaut ko tādu.

E.B. 29.marts 2018 21:44
0 0 Atbildēt

Parādi kur var jaunu Bentley par 100 kāpostiem nopirkt?

E.B. 28.marts 2018 14:57
1 0 Atbildēt

Nav slikts.Būtu labāk atsākuši Rs4 sedana rażošanu ar mehānisko kārbu un normālu roceni.

LMT 28.marts 2018 16:17
0 0 Atbildēt

Glīts B4 un zaļā krāsā, retums...

viencexperc 28.marts 2018 19:28
4 18 Atbildēt

Kāpēc jaunums? Es tādus 5 redzēju pie Maximas, 6 pie Rimi, un nez cik braukājam pa ielām.

qwerty 29.marts 2018 10:16
7 2 Atbildēt

Nu ar to, ka ar vecumu redze palikusi sūdīga, tādēļ visi auto vienādi, bet lepnuma dēļ pie okulista negribas iet, nevajadzēja jau lielīties

Conqueror 28.marts 2018 20:38
0 0 Atbildēt

Vecais A6 RS ar v10 ir daudzforšāks

Kanibaals 28.marts 2018 20:56
0 0 Atbildēt

Izskatās pēc Jaguar

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 5

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti