Nosaukti 2018.gada labākie motori 13

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 7.jūnijs 2018 6:23

Konkursa International Engine of the Year rīkotāji nosaukuši 2018. gada labākos motorus. Galveno titulu jau trešo reizi pēc kārtas ieguvis Ferrari 3,9 litru V8 agregāts.

Ferrari Twin-turbo V8 motors, kas tiek izmantots modeļiem 488 GTB, 488 Spider un 488 Pista, saņēma 486 balles un apsteidza Porsche 3,0 litru sešcilindru dzinēju (198 balles), ko vācu kompānija izmanto 911 Carrera, 911 Carrera 4, 911 Carrera S, 911 Carrera 4S, Carrera GTS un Carrera 4 GTS komplektēšanai. Trešajā vietā ar 158 punktiem palika Ferrari 6,5 litru V12 agregāts, ko uzstāda Ferrari 812 Superfast.

Konkursa organizatori sadalīja balvas arī citās kategorijās. 1,0-1,4 litru ieskaitē uzvarēja Peugeot-Citroen 1,2 litru trīscilindru agregāts, ko izmanto Peugeot 208, 308, 2008, 3008, 5008, Citroen C3, C4, C4 Cactus, C-Elysee, C4 Picasso, C4 Grand Picasso, DS3, DS4, Opel Crossland X, Grandland X.

1,4 – 1,8 litru ieskaitē visus apsteidza BMW 1,5 litru trīscilindru elektriskais-benzīna hibrīdtandēms, kas iebūvēts i8, bet 1,8 – 2,0 litru kategorijā uzvarēja Porsche 2,0 litru turbo agregāts no Porsche 718 Boxster un 718 Cayman.

2,0 – 2,5 litru segmentā par labāko atzina Audi 2,5 litru pieccilindru turbo agregātu no RS3, TT RS un RS Q3, bet 2,5 – 3,0 litru ieskaitē laurus plūca kopvērtējuma 2.vietas ieguvējs un plaši izmantotais Porsche trīslitru sešcilindru turbo motors.

Savukārt kategorijā virs 4,0 litriem uzvarēja kopvērtējuma trešā pozīcija - Ferrari 6,5 litru V12 no Ferrari 812 Superfast.

Par labāko elektrisko spēka iekārtu atzina Tesla modeļos Model S, Model X un Model 3 iebūvēto motoru, tas pats ražojums uzvarēja arī “Zaļo” motoru ieskaitē, labākais jaunais motors ir jau divās citās kategorijās pieminētais Ferrari 6,5 litru V12 no 812 Superfast, bet augstas veiktspējas motoru kategorijā vēlreiz tiek nosaukts kopvērtējuma līderis - Ferrari Twin-turbo V8 motors, kas tiek izmantots modeļiem 488 GTB, 488 Spider un 488 Pista.

 

 

 
Visi komentāri
 
ro 7.jūnijs 2018 9:35
8 1 Atbildēt

Interesanti! Pēc kādiem kritērijiem nominācija tiek piešķirta?

viencexperc 7.jūnijs 2018 10:04
10 1 Atbildēt

Tik pat nozīmīgas balvas, kā konkurss - Gada labākā ābolu šķirne, vai gada labākais smartfona ekrāns. Tā jau labi būt tāda konkursa žūrijā. Vienkārši gaidi, kura motora pārstāvis tev vairāk ieliks ķepā.

as 7.jūnijs 2018 11:04
3 1 Atbildēt

Arī radās jautājums par vērtēšanas kritērijiem! Vismaz viens teikums te prasījās

atrabotka 7.jūnijs 2018 11:14
7 4 Atbildēt

Vai šie motori būs labi, redzēsim pēc 20 - 30 gadiem.

tas 8.jūnijs 2018 16:18
2 0 Atbildēt

Pietiks ar 5 gadiem,tik ilgi nav verts gaidit.....

feciic 7.jūnijs 2018 11:56
4 1 Atbildēt

n every category, the panellists judged each shortlisted engine using their subjective driving impressions and technical knowledge, taking into account characteristics such as fuel economy, smoothness, performance, noise and driveability. The jurors each had 25 points to award to their five favourite engines in each category. A maximum of 15 points could be allocated to an engine, and the minimum was 1 point. Engines could not be tied

Interesanti ka gada dzinēja balvu ir dabūjuši tādi uzticami dzinēji kā pirmās paaudzes VAG 1,4 twinchager, 1,3 litru mazdas rotors, BMW N62(4,4 valvetronic), Mercedes M156(5,5 biturbo ar trūkstošām galvas skrūvēm), pat slavenais 2,5 V6 TDI nu masām ne teik pieejamais bet ne kapeiku labākais V10TDI.

Tā ka var radīt revolucionāru dzinēju(jaudīgu, modernu, atsaucīgu un ekonomisku) bet vienā brīdī tas bumerangs lido atpakaļ. Nav brīnums ka japāņiem tik maz to balvu.

iciks 9.jūnijs 2018 22:02
0 0 Atbildēt

Var uztaisīt tizlu dzinēju, kas novilks 8k, bet testu jau izvilks un varbūt neslikti, bet tas jau arī nav mērķis. Skaties pats sevis ierakstīto - jamie vērtē tā brīža skaļumu, braukšanas prieku, veiktspēju un ko vēl ne. Neviens ar šo jau 300k nebrauc...

Cits jautājums - kāds labums no tā testa rezultāta?

iJuris 7.jūnijs 2018 12:41
2 7 Atbildēt

2.5 v6 tdi ir normāls motors, tikai prasa labu apkopi. Ne velti uz ielām 90% 2000-2005 gada A6 ir 2.5 tdi. Tātad brauc tā lieta. Jā nav mūžīgs, bet savus 500tkm iet.

ro 7.jūnijs 2018 14:22
6 2 Atbildēt

500štukas jau normāls rādītājs..te iauto vairākkārt esmu izteicies par mūslaiku nemotoru(1.0-1.5) tendencēm uz motoru resursa samazināšanu par labu degvielas ekonomijai, jaudai un eco, neviens autotirgonis, gadaauto žūrijas loceklis piem., vai iauto pats, nav pat komentāros centies apgāzt manus izteikumus par šo..un nekāda revolūcija jau nav notikusi,vnk max noslīpēti, saforsēti tie motori, lai būtu jauda un maza litrāža, lai būtu ekonomija..loģiski, ka tas viss tiek sasniegts uz motora resursa rēķina.. te nesen sanāca pakomunicēt ar ford pārstāvjiem UK..apjautājos par mondeo, to, modeli, kas nāk no 2014 gada laikam..dabūju atbildi - everything with mondeo is good that starts with 2.0.. so..un pie šiem secinājumiem cilvēki ik uz stūra nonāk..tādēļ neizprotu tos , kas no prieka lēkā redzot iznākam kārtējo mazmotora mēslu ar "baudāmo" 1.2 dzinēju

Rallists 7.jūnijs 2018 17:40
2 0 Atbildēt

Ir kāds tā laika dīzelis, kurš nevar nobraukt pusmiljonu?

eJuris 8.jūnijs 2018 4:51
9 0 Atbildēt

Ja nebūtu to 2,5tdi, puse no servisiem nobankrotētu.

Kas ir tas ir 8.jūnijs 2018 0:32
5 0 Atbildēt

Pēdējos 15mit gados "labi motori" birst kā no pārpilnības raga, neremontējama virzuļgrupa, izdegoši vārsti, velosipēda ķēde SDV piedziņai, biezspiena SDV, eļļas sūkņi, kas peldoties eļļā sadilst un citi gaišo galvu risinājumi mani tā sajūsmina, vēl man patīk dažu automobīlu grāmatiņās ieraksts, ka 2L uz eļļas maiņu esot OK...bija gan laiki, kad tas nebija OK!

q 8.jūnijs 2018 1:16
2 7 Atbildēt

Vienalga M57D30 ir labākais

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 24

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti