AvtoVAZ parādījis Lada Vesta saimes flagmani – sedana sportisko modeli, kas tā arī saucas – Sport.
No standarta produkcijas Sport modelis atšķiras ar oriģinālu aerodinamikas komplektu, kas ietver sliekšņu un riteņu arku uzlikas, jaunu priekšējo un aizmugures bamperi, difuzoru, spoileri, izplūdes sistēmu ar diviem blakus novietotiem izvadiem. Komplektā būs arī 17 collu riteņu diski ar zemprofila riepām un par 16 mm zemāka piekare, kas kopā ar amortizatoriem un spēcīgākām bremzēm paredzēta sportiskam vadīšanas stilam.
Sporta sedana motortelpā atrodas 1,8 litru četrcilindru agregāts, kas modificēts, uzstādot jaunu sadales vārpstu, pārstrādātu gāzu sadales mehānismu un izplūdes sistēmu. Pēc izmaiņām spēka agregāta atdeve sasniedz 145 Zs un 187 Nm un kopā ar piecpakāpju mehānisko pārnesumkārbu var nodrošināt paātrinājumu līdz simtam 9,6 sekundēs.
Lada Vesta Sport aprīkojumā ir sportiskai braukšanai noregulēta elektroniskā stabilizācijas sistēma, diožu dienasgaismas, līkumu izgaismošanas funkcija, sēdekļi ar kombinēto apdari, salona fona izgaismojums.
Lada Vesta Sport oficiālā pirmizrāde notiks Maskavas autoizstādē, augusta beigās.
Ir tikai viens autosports, kurā BMW var cīnīties par otro vietu, tas ir tūrings. Bet tūringā BMW cīnās ar komandu "Lada". Pagājušogad Lada vesta tur deva karstumu. Ja Lada turpinās ražot sportiskākus auto, BMW nāksis pamest arī tūringu...
BMW tikai cer uz krieviem, un protams, latviešiem, ar Kristapu Blusu priekšgalā, kurš ar BMW, prestižajā Formula Drift čempionātā izcīnīja 5.vietu, tādā veidā komanda BMW sasnidza neredzētus augstumus - komandu vērtējumā - ieņēma rekordaugsto vietu - 3.
Tā, ka BMW fani, mēģinat nomelnot ladu.
Neaizmirsti, ka KAMAZ Dakārā piš ārā visus konkurentus, tai skaitā amerikāņus (kurus principā uzvar jebkurš). Un nevajag te stāstīt par kautkādu amerikāņu traku veiktspēju, uzticamību u.t.t. KAMAZ Dakārā uzvelk viņus visus...
Jā, KAMAZ piedalās dakārā un uzvar... Tikai ak vai, amerikāņi nepiedalās dakārā - tur ir MAN, Iveco, Renault un Tatra.
Un runājot par Dakāru, - jā BMW tur arī nepiedalās. Tā ka ja mēs pie BMW panakumiem autosportā, skaitam 3. vietu Formula Drift, tad Krievi ar Kamazu Dakārā, sanāk, ka pārspēj pat BMW sasniegumu....
Kas tad nu notika, DAF vairs nepieder amerikāņiem? Vai arī šoreiz to sliktā snieguma dēļ nav izdevīgi tos pieminēt?
Bet BMW viss ir sen izrunāts, tā spēks un peļņa ir ielās! Ņem kuru gribi un gāz sev par prieku, lai citi notaujās podā.
Ja jau tu tā interesējies par autosportu, tad zinātu, ka Kristapa bmw ir LS sērijas dzinējs un tas nav bmw dzinējs.
Padomā, kādēļ bmw tērēt naudu tik dārgai reklāmai, kā autosports, ja pasaulē ir miljoniem nabagu, kuri tāpat komentēs pie katra raksta un turēs to "paceltu"
Haha, bet tev protams to nesaprast
Bet komandu kopvērtējumā to pieskaita pie BMW komandas...
Bet autosports - tā ir ne tikai reklāma. Tas ir auto veiktspējas pierādīšana. Tāpēc sportiski auto cenšas sevi kaut kur parādīt. Vai gonkas, vai kaut kāda trase, piemēram, Nirburgringa. Lambordžīnī sacīkstēs nepiedalās, bet piemēram, nirburgringā, pie top 10 labākajiem laikiem ir 2 lambordžīni modeļi.
Kā auto var sevi prezentēt, kā sporta, ja nevar neko parādīt.
ir tādi miljonus vērti luksusa sportkāri, bet tiem vērtība slēpjas citur ( kā mākslas darbs un ierobežota tirāža).
Kristaps brauc HGK komandā , cik zinu viņam nav BMW rūpnīcas atbalsts, tā kā viņš nepārstāv bmw , bet gan HGK komandu,
Ir tāda tabula:
AUTO CUP
LONG BEACH ORLANDO ATLANTA NEW JERSEY CANADA SEATTLE TEXAS IRWINDALE TOTAL
TOYOTA 121.00 159.00 71.00 90.00 155.00 122.00 119.00 86.00 923.00
FORD 74.00 85.00 91.00 76.00 103.00 101.00 102.00 119.00 751.00
BMW 35.00 84.00 38.00 84.00 18.00 36.00 36.00 36.00 367.00
NISSAN 52.00 35.00 50.00 18.00 18.00 19.00 83.00 36.00 311.00
DODGE 51.00 52.00 83.00 18.00 35.00 18.00 18.00 19.00 294.00
INFINITI 18.00 0.00 18.00 34.00 50.00 18.00 18.00 18.00 174.00
MAZDA 0.00....
kur apkopo uzvaras pēc auto ražotāja.
Tāpat, ir tabula ar riepu ražotājiem, utt
1.vieta ir Falken riepām.
Tu drusku jauc lietas sporta auto ar ielas auto, sporta auto maz sakara ar ielas auto, un nav lielas nozīmes uz kādas auto bāzes būvē tos sporta auto, jo tāpatās no orģināla auto tur paliek gandrīz nekas, tā kā nav nozīmes vai to visu būvē uz bmw vai vaz platformas, lai gan pieņemu ,ka lai viņus uztaisītu līdzvērtīgus, tad ja taisa uz vaz bāzes tad tas projekts sanāks dārgāks