Atklāts jaunās paaudzes Audi Q3 (+ FOTO) 21

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 24.jūlijs 2018 7:59

Vācijas autobūves kompānija Audi publicējusi krosovera Q3 jaunās paaudzes modeļa attēlus un pievienojusi arī detalizētu informāciju.

Pateicoties priekšējās radiatora restes astoņstūra dizainam, jaunais Audi Q3 ir krietni sportiskāks. Audi piedāvā trīs priekšējo gaismu versijas, izmantojot Matrix LED tehnoloģiju, kur adaptīvās tālās gaismas ceļu izgaismo, rēķinoties ar citiem satiksmes dalībniekiem. Jaunā Q3 modeļa kontūras guvušas savu iedvesmu no Audi quattro DNS un padara to vizuāli vēl platāku.

Robustas līnijas, trīsdimensionāli veidoti elementi – interjerā tiek turpinātas eksterjera dizaina izjūtas un tajā daudzos veidos atbalsojas zīmola lielizmēra modeļu elementi. Interjers nevainojami saskan ar jauno vadības konceptu. Tās centrālais elements ir MMI skārienjūtīgais ekrāns ar spīdīgi melnu apdari. Kopā ar zem tā izvietoto komforta sistēmas vadību, tas ir izvērsts desmit grādu leņķī pret autovadītāju.

Salīdzinot ar tā priekšgājēju, jaunais Audi Q3 ir pieaudzis gandrīz visos izmēros. 4485 milimetrus garš, 1856 milimetrus plats un 1585 milimetrus augsts. Riteņu garenbāze, kas ir pagarināta par 77 milimetriem, nodrošina papildu ietilpību un daudzpusību. Aizmugurējos sēdekļus iespējams bīdīt uz priekšu un aizmuguri par 150 milimetriem. Atkarībā no aizmugurējo sēdekļu un atzveltņu pozīcijas, bagāžas nodalījuma ietilpība ir no 530 līdz 1525 litriem. Papildu komplektācijā pieejams arī elektrisks bagāžas nodalījuma vāks, ko iespējams atvērt un aizvērt arī ar kāju kustību.

Q3 vadības un ekrānu koncepts ir ticis pilnībā pārveidots – Audi ir atteicies no analogā mērinstrumentu paneļa. Pat standarta komplektācijā pieejams digitāls panelis ar 10,25 collu ekrānu, ko autovadītājs kontrolē, izmantojot daudzfunkcionālo stūri. Augstākā līmeņa aprīkojumā ar MMI Navigation Plus Audi virtuālais vadītāja asistents piedāvā vairākas papildu funkcijas. Tāpat vadītāja rīcībā ir 10,1 collas liels skārienjūtīgais ekrāns. Intuitīvo pārvaldes konceptu ar tā skaidro izvēlnes struktūru papildina runas balss kontrole, kas saprot brīvi veidotu tekstu, uzdod jautājumus, ja nepieciešams, pieļauj labojumus un piedāvā izvēles iespējas.

Audi Q3 augstākā līmeņa informācijas un izklaides sistēma piedāvā tādas pašas tehniskās funkcijas kā augstāku segmentu automobiļos. Tās datu pārraides modulis atbalsta LTE Advanced standartu ar integrētu Wi-Fi punktu pasažieru viedierīcēm. Audi Connect nevainojami papildina navigācijas norādījumus ar tiešsaistes satiksmes informāciju, informāciju par stāvvietām un degvielas uzpildes stacijām, kas tiek uzrādīta tieši navigācijas kartē. Audi Q3 izmanto Swarm Intelligence funkciju, lai prognozētu stāvvietu pieejamību ceļu malās, nodrošinātu informāciju par bīstamām vietām un pašreizējiem ātruma ierobežojumiem. Audi Phone Box savieno īpašnieka viedtelefonu ar automobiļa antenu un induktīvi uzlādē telefonu. Bang & Olufsen premium skaņas sistēma ar virtuālo skaņu nodrošina trīsdimensionālu audio baudījumu, izmantojot 15 skaļruņus.

Adaptīvā kruīza kontrole ir asistentu sistēmas centrālais elements. Tā apvieno Adaptive Speed Assist, Traffic Jam Assist un Active Lane Assist sistēmu funkcijas. Tādējādi autovadītājam tiek nodrošināta lielāka kontrole, būtiski uzlabojot ērtības garos braucienos. Audi Q3 arī atvieglo manevrēšanu, pateicoties četrām 360 grādu kamerām. Tās lielajā ekrānā uzrāda SUV apkārtni un autovadītājs var arī sekot līdzi manevriem, ko veic Park Assist sistēma, kas automātiski automašīnu pavada no stāvvietas līdz autovadītājam. Ja autovadītājs vēlas izbraukt no paralēlās stāvvietas vai šauras iebrauktuves, tiek aktivizēta Cross Traffic Assist sistēma. Lane Change Warning sistēma uzrauga automobiļa aklo zonu, ja sistēma konstatē transportlīdzekli, kas atrodas aklajā punktā vai ātri tuvojas no aizmugures, attiecīgajā ārējā atpakaļskata spogulī iedegas brīdinājuma signāls.

Audi jauno Q3 piedāvās četrās dzinēja versijās – trīs benzīna dzinējus un vienu dīzeļdzinēju, jauda variē no 150 ZS līdz 230 ZS. Bezceļos pastāvīgā quattro visu riteņu piedziņa nodrošina pirmšķirīgu braukšanas baudu ar optimālu saķeri un nesatricināmu stabilitāti. Papildu aprīkojumā pieejamā Hill Descent Control sistēma, ko iespējams aktivizēt ar pogas nospiešanu, saglabā ātrumu stāvos nobraucienos.

 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 24.jūlijs 2018 13:38
22 28 Atbildēt

speciali gaidīju, cik tad parādīsies komentāri... bet nulle, lai gan raksts tika ielikts vakar. Ja būtu raksts par q7, q8, kāds autists kaut ko uzrakstītu, cik tas ir skaists, lielisks, vai vēl kaut ko tādā stilā. Bet šie sūdi nevienam neinteresē. Tos pērk, lai varētu līdzināties iepriekš pieminētajiem modeļiem. Nav naudas q7, pērk q5.... nav naudas q5, tad ir q3, nu, vismaz q1... Nekas, ka pat slavenais kakašķis būs labāks, galvenais, ka līdzīgs q7, un protams, kolhoznieku un strādnieku sapnis - AUDI.

Drīz naks klajā q0,5, tas būs vēl lētāks, un strādnieki varēs pirkt uz nebēdu.

Pecis 24.jūlijs 2018 17:34
34 6 Atbildēt

Pilnīgas muļķības!

Nevienam vienkārši neinteresē kaut, ko komentāros rakstīt, jo kāda jēga.

Vienīgais dornis, kurš vienmēr kaut, kur iedirš esi tu!

Pats peŗk kaut kādus vecus fordus, jo neko labāku nevari atļauties, bet iedirst viām vajag, nesaprotu, ko tu gribi? Lai visi brauc ar tavu sapnu auto f150 (kuru tu nekad tā pat nevarēsi atļauties), kāda jeģa'aizņemt vietu? Viens cilvēks brauc ar f150? Priekškam? Tak lai pērk šitos mazos auto un neaižnem lieki vietu.

Tu, kā jau dornis tikai citu naudu proti skaitīt, tā gan notiek, kad pašam maks tukš...

Motorolers 25.jūlijs 2018 13:33
32 1 Atbildēt

tu kārtējo reizi parādi cik liels idiots esi, katrā rakstā par Audi tu liec simtiem cilvēku pavīpsnāt par tevi un nodomāt - atkal tas Daunis! Kādēļ tev tādas vēlmes? Nopērc mājās bābai pļotku, lai slāna tevi katru vakaru! Protams, ja Tev ir bāba...

TELE2 25.jūlijs 2018 14:44
3 1 Atbildēt

Nujau, nujau uzmanīgāk ar vārdiem! Neviens manu čomu tā nesauks!

Saproti mēs braucam ar fordiem, un mums nepatīk šis dārgās vācu miskastes. Saproti audi ir sūds.

Kāda jēga pirkt audi, ja vari nopirkt fordu, reni, citroenu, tagad vel tie premium kia un hjundai ir, tie arī ir baigi labie.

A audi, nu ko tu nopirksi par lētām naudām? Kāda kapeikspisēja nopistu audi?

Turklāt audi ir pārāk neuzkrītošs, nav tā kā fordam, kuram ar katru feisliftu piekarina pa kādai hroma maliņai un salonu izrotā ar zilām gaismiņām un vel paneli paspēj no kartona izgriest citādas formas, vo tas ir auto nevis kaut, kāds audi tur.

GTD2 24.jūlijs 2018 13:49
11 5 Atbildēt

ai nu dzivo tachu realitatee cik stradnieku latvijaa ir nopirkushi Audi, pat vacijaa stradnieku vinu retais var atlauties, Kas vēlās q7 nekad neapsvers iespēju tādu iegādāties,bet kam vairāk naudas un grib labāku par golpu tas varetu tadu nopirkt, pilniigi aplams priekstas ka ka kompaktklases masinas nevienam neintresee taa ir popularaakaa klase, drizaak maz cilveeku kam intresee q7, paskaties statistiku ja netici

viencexperc 24.jūlijs 2018 14:17
10 8 Atbildēt

Es skatos statistiku. Audi ir otrs populārākais auto brends pēc VW. A4-80 popularitātes ziņā apsteidz pat Golfu!

Tāpēc statistika nemelo. Strādnieki fano par audi. Protams, ka q7 maz kas pērk, sevišķi jaunu, bet cik autistu fanotu par audi, ja nebūtu a8 vai q7?

viencexperc 24.jūlijs 2018 14:20
5 7 Atbildēt

GTD2 26.jūlijs 2018 7:54
2 0 Atbildēt

paņem jaunu auto statistiku, nevis lietotu vai nolietotu auto statistiku , audi pērk tāpēc vairāk ,ka viņam tomēr labāk apstrādāts kuzavs un ilgāk var nobraukt bez ieguldījumiem , un cenu ziņā lietoti 20 gadīgi auto daudz neatšķirās no citām markām tur notiecošais vairāk auto stāvoklis, un kāpēc tad nepirkt audi ja tas ir kvalitatīvāks par to pašu golpu bet maksā gandrīz tik pat, tavi izslavētie forsdi un hondas diemžēl rtāda vecimā maz vairs sakarīgā izskatā pieejami jo pamatā savas gaitas beigusas metalparstraes laukumaa

viencexperc 24.jūlijs 2018 14:27
8 6 Atbildēt

Lūk Latvijas strādnieku auto tops:

1) VW, 2) Audi, 3) volvo, 4) Opel, 5 ) BMW....

BET!!!!, šajā statistikā ir attēloti VISI transportalīdzekļi, arī komerctransports. VW un Volvo ražo komerctransportus, tāpēc busiņi LT, vai fūres FH, arī ir iekļauti. Atņemam tos nost...

Pecis 24.jūlijs 2018 17:36
25 10 Atbildēt

Ko tu, kā sertificēts dornis iesaki pirkt?

Kas nav strādnieku sapnis? Nosauc konkrētus auto!!

jucis 25.jūlijs 2018 11:33
5 1 Atbildēt

stradnieku sapnis nav tie auto ar kuriem ziema nevar no setas izbraukt, tatad visi rwd ;)) audi ir fwd premiums tapec ari vins visiem ta patik it ipasi laukjiem, var ar lisam riepam pabraukt pa apledojusu granteni, nav tik daudz jahuraji ar sniega lapstu tirot iebraucamo celu un salons parak negrab uz trepes. bembi ja ziema noliek skuna prieksa 0,5 gradu slipuma tad vairak nevar izbraukt lidz pavasarim ;))

usaexperc 25.jūlijs 2018 11:46
20 4 Atbildēt

Par strādnieku sapņiem nezinu, bet tipisks strādnieku auto no vieglajiem ir 530D, A6 3.0TDI vai Volvo V70 D5. Universāļi, ar iespēju pārstrādāt nelegāļo soļķi. Un tad vēl X5, Q7, XC90. Pašnodarbinātie strādnieki izvēlas Sharan klases auto.

TELE2 25.jūlijs 2018 14:47
3 0 Atbildēt

Nu man kā bezdarbnieka grūti teikt, bet es braucu ar fordu, un labāka auto nav!

Mans čoms "viencexpertc" gan fano arī par kia, hjundai, un reņiem, bet nu es jau viņam teicu - ford is the way to go.

wes 26.jūlijs 2018 14:14
0 0 Atbildēt

ASV Ford tulkojas šādi-pa burtiem F- fix, O- or, R-repair, D- daily. Kas nozīmē, labot un remontēt katru dienu...

jucis 25.jūlijs 2018 11:50
1 3 Atbildēt

bembis man liekas ir nevis stradnieku bet huliganu un atmaru sapnis, un palika tads pec filmas bumer iznaksanas, visiem krutajiem pacikiem uzreiz nuzna takaja masina

usaexperc 25.jūlijs 2018 11:49
2 2 Atbildēt

Parasti 10-15 gadus veci, "tikko no Vācijas", ar 300-400 tkm reālo nobraukumu.

GTD2 26.jūlijs 2018 9:20
2 2 Atbildēt

Rakstā iet runa par jaunu Q3 nevis nolietotu, , par šādu auto ,ja mums ekonomiskā situācija valstī būs tādā pašā līmeni varēs atļauties iegādāties ātrakais pēc 15-30 gadiem, ja iet runa par lietotu auto topu tad iesaki citu variantu, no šī topa, diemžēl, japāņu auto nav konstruēti intensīvai lietošanai un pēc 300 km nobraukuma paliek ekonomiski neizdeviigi lietot,

usaexperc 25.jūlijs 2018 10:48
1 2 Atbildēt

Šitas gadījumā nav uz MK2 Golfa bāžes būvēts? Cik es zinu, tad vias VAG grupas pamats ir MK2 platforma. Lielākiem auto to pagarina, piemetinot klāt to, ko nogriež būvējot mazos auto.

LMT 25.jūlijs 2018 11:15
1 1 Atbildēt

Glīts B4!

He 25.jūlijs 2018 23:04
3 0 Atbildēt

Nu ne visiem patīk tik lieli auto kā q7.

Šo q3 redzēs, cik liels būs, bet pagaidām man vislabāk patīk q5 izmēra ziņā. Un izskatās arī uz ielas pēc apvidnieka.

Vietējais. 28.jūlijs 2018 23:35
0 0 Atbildēt

Sadārdzinās T-roc.

Neticu, ka šis aizies, visi jau savām babenēm sapirkuši Nissanus.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nesavalda 800 Zs - Ferrari 812 Superfast avārija Londonā (+ VIDEO)

Gandrīz 300 000 eiro vērtā varenauto Ferrari 812 Superfast īpašnieks nesavalda savu 800 Zs jaudīgo spēkratu un avarē uz viena no Londonas tiltiem. Lasīt vairāk

 

Latvijas futbola leģenda Kaspars Gorkšs izmēģina jauno BMW 520i MHEV (+ VIDEO) 4

Šodien Tavs Auto TV aplūkosim īpašu auto! Auto, kura dzīves moto ir bauda braukt. Auto, kurš ir uzticīgs klasiskajai riteņu piedziņai. Auto, kura pretizslīdēšanas sistēmu iespējams deaktivizēt ar vienas pogas spiedienu! Auto, kura vēsture aizsākās jau tālajā 1972.gadā. Un – auto, kura vārdu raksta ar lielo B! Lasīt vairāk

 

Gribēja sodīt, taču iekrita pats - Mercedes izraisa avāriju (+ VIDEO) 3

Nepacietīgs Mercedes vadītājs sāk "grūstīties", cenšoties nobīdīt malā priekšā braucošo, taču rezultātā pats nonāk pretējā joslā, izraisot avāriju, kurā iesaistīti vairāki transportlīdzekļi. Lasīt vairāk

 

Jaunā Renault Megane GrandCoupe ar elegantāku un izsmalcinātāku dizainu 4

Mégane Coupé ir iecienījuši tie klienti, kuri meklē prestižu C segmenta sedanu. Kopš šī modeļa nākšanas klājā 2016. gadā, kopumā pārdotas 200 000 vienības. Pieejams aptuveni trīsdesmit valstīs, šis auto veicina Renault starptautisko izaugsmi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti