Tikai amerikāņiem - Audi izgatavos A4 atvadu versiju ar manuālo kārbu (+ FOTO) 29

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 30.augusts 2018 12:55

Audi ASV struktūrvienība atzīmēs atteikšanos no manuālās pārnesumkārbas ar īpašo modeli Utra Sport, ko izlaidīs 40 eksemplāru lielā skaitā.

Visi 40 Audi A4 Ultra Sport sedani tiks krāsoti Quantum Gray pelēkā krāsā, kas pircējiem līdz šim nebija pieejama, kā arī iegūs tumšus titāna krāsas dekorus. Dažas eksterjera detaļas, piemēram, spoguļu korpusi un spoileris uz bagāžnieka vāka, būs izgatavotas no oglekļa šķiedras, savukārt ar ādu un alkantaru izdarinātajā salonā ar karbona dekoriem no RS4 Avant,  iemontēs sporta sēdekļus un tērauda pedāļu uzlikas. Ultra Sport komplektācijā ietilpst arī 19 collu riteņu diski, Bang & Olufsen audio sistēma, sportiskāku regulējumu stūres iekārta un adaptīvā piekare.

Ieviešot jauno A4 ASV tirgū, ražotājs saglabāja versiju ar mehānisko pārnesumkārbu, cerot, ka versijas tirgus daļa būs 10-12 procenti. Patiesībā gan izrādījās, ka šādas mašīnas iegādājas vien 2-3 procenti klientu, tādēļ no nākamā gada A4 ar mehānisko pārnesumkārbu ASV tirgum vairs netiks piegādāti.

 

 

 
Visi komentāri
 
istaisA 30.augusts 2018 13:37
11 9 Atbildēt

"viencexperta" un "bumera" sapnis - ir kur uzsēsties...

tfu homīši!!

viencexperc 30.augusts 2018 14:07
15 10 Atbildēt

Vai tad ne tavs?

istaisA 30.augusts 2018 14:28
9 4 Atbildēt

Mans?

Nē manuālo kābu ikdienas lietošanā personīgi vispār uzskatu par "sviestainu", sevišķi ja sanāk braukt pa pilsētām.

Iespējasm Tu ar "bumeri" mani jauc ar kādu citu, nē es neesmu "usaeskspets", vai kā tur to muļķi sauca.

Tā kā variet atslābt un turpināt darboties ar tiem gurķiem...

viencexperc 30.augusts 2018 14:50
2 9 Atbildēt

Es nekad, nevienu pozetīvu frāzi neesmu teicis par manuāļiem. Tieši pretēji. Cik bieži mani raustītāji kritizēja.

Es atbalstu tikai vienu veidu manuālo - kad ir lāpstiņas zem stūres. Tad IR BAUDA. Bet tas nav tas pats kas tie arhaistiskie sūdi.

istaisA 31.augusts 2018 11:25
7 3 Atbildēt

Nezinu, kā ar auto vadīšanu, domāju Tu to nemaz neproti, bet kas attiecās uz ātrumu pārslēgu tad Tev ar “bumeri” taču patīk uz tiem uzsprausties/uzsēsties...

viencexperc 30.augusts 2018 14:04
20 19 Atbildēt

Audi izbrīnījās, ka 21.gadsimtā neviens negrib raustīt kloķīšus.

Tas eiropas homīšiem un nēģeriem patīk kaut ko paraustīt un pēc tam teikt, ka tā ir bauda.

Sevišķi audi sevi sauc par ņedoprēmiumu, bet ražo tādas pašas kārbas kā lētajiem indiešu sūdiem.

GTD2 30.augusts 2018 16:30
8 2 Atbildēt

ja to ka hotdogu edajiem vajag automatu to gan viniem vajadzeja zinaat,jo tad tachu braucot nomirs badaa, lai gan pasi taa arii normalus automatus nav iemacijusies uztaisiit, loti leni viņi parsledzaas, ja ir divsajugu karbas tad personiigi man patiik,bet parastas karbas kas loti leni kamēr parsledzas isti nesaista, lai gan visu kritizetam bmw ir ta parastaa atrumkarba kas patika vislabaak kasledzas

istaisA 31.augusts 2018 11:20
7 2 Atbildēt

Tak neklausies tajā resnajā navadzīgajā pegikā.

Vins ir vien no tiem kurš dzīvē ir bijis smagi sāpināts(iespējams izvarots , varbūt lietotājs “bumeris” vainīgs), vins trasē salīdzina 4durvju sedanu/universāli ar 911 un viperu, es domāju tas ir tādēl, ka vinam krāns ir vienādā izmērā ar pirkstu, tādēl jau atskirību nezin

Brauc ar savu sūda voyādžeri un cer, ka vinam nākotnē reiz būs kāds f150, bet mēs visi jau sen esam sapratuši, ka tā nebūs, cilvēks ir vienkārši garīgi slims, vinam visa dzīve paiet komentējot dažādos portālos.

msh 30.augusts 2018 22:10
9 2 Atbildēt

Tu saki? Bet kā tas tā nākas ka vienīgajām interesantajām jeņķu mašīnām mešalka ir pieejama? Vēl trakāk - iedomājies tikai - dodge viper nekad NEBIJA sūdomāta! Iedomājies tikai - visi domā ka tā ir tipiska jeņķu mašīna, liels motors utt - bet patiesībā - eiropas homīšu un nēģeru mašīna!

viencexperc 30.augusts 2018 23:19
1 8 Atbildēt

Tu salīdzini audi ar viperu?

Vipers tas nav auto katrai dienai un bērnu uz dārziņu vadāt.

Tam kam ir vipers, ir arī cita (-s) auto garāžā.

Un ja reiz par audi, tad viņi taču sevi pozicionē kā prēmiumu. Vai tad rolls rojsam vai meibaham ir mehānika?

Jā. Audi nevelk līdz tam līmenim. Tas ir strādnieku prēmiums.

GTD2 31.augusts 2018 8:09
8 0 Atbildēt

kapec domaa ,ka audi rs nevelk liidzi abiem dzinejs virs 500 zirgiem un abi iesktienaas līdz simtam zem 4 sekundeem. loti svaka Tev izpratne par stradnieku algaam pat vacijaa, stradnieku premiums ir golps, ko pat diemzeel muusu lv stradnieki nevar atlauties, jo retais vispar var atlauties nopirkt auto, te es nedomaju otreizejaa tirguu nonakusos auto. apzīmējums prēmijums vairāk tika izstrādāts lai saprastu no kādas cenu kategorijas sākas dārgā gala auto,kas galvenokārt ir aktuāls valsts iepirkumos, un tam nav sakara ne ar izmēru,ne biezi ar kvalitāti jo vienīgais kritērijs cena

viencexperc 31.augusts 2018 10:12
1 8 Atbildēt

Tāpēc ka nevelk tas rs... tāpat kā m.

Uz papīra tas ir viens, bet realitāte pavisam cita.

Apskaties to pašu Nirburgringu. Ja reiz rādītāji tādi paši, tad kāpēc viņi nekur neatspoguļojas dzīvē?

Vipers ir 10. blakus aventadoram, nissan gtr, porshe 911, mb amg gtr...

Bet kur tad rs? Vai slavenā emka?

Varu pateikt priekšā - m4 ir 46.vietā ( par pusminūti lēnāk) bet audi vispār - 56.turklāt audi r8... nevis rs6 vai 4...

....

Nē, strādnieku prēmiums ir tie a4, a3, a2.

Sevišķi Latvijā. Katrs celtnieks un apsargs sapņo vai brauc ar audī markas automašīnu.

Un kāpēc vienmēr mani kritizējat, kad to rakstu? Sakat, ka baigi dārgi tie auto. Es nerakstu par Itāliju vai Vāciju vai Asv. Es rakstu par LATVIJU.

Latvijā audi a4 un 80 ir POPULĀRĀKS par to tavu golfu. Vai tad te ir tik bagāti cilvēki? Vai bmw. Vidējai vecums Latvijas BMW ir 2002.gads.

GTD2 31.augusts 2018 12:02
5 0 Atbildēt

sacīķšu trases rekordi ir pavisam cita lieta kur viss ir atkarīgs no daudz dažādām niansēm braucēja,laika apstākliem riepām un vēl miljons sīkumiem ta ka nav jēgas to salidzinaat. Varbūt Tev LV ir pazīstams kāds strādnieks kas tik labi pelna ,ka var atlauties nopirkt un ir nopicis kaut ar letako a2, kas maksaa pāri par 30tukst, par lielakaam klaseem nemaz nerunajot. Tavi visi uzskaitītie auto visi irpirkti pārsavarā lietoti. Un pārsvarā tikai tāpēc ,ka nav īsti citas alternatīvas ,vari paskatīties identiska situācija ir arī lt,ee kur ir tas pats. Audi ir populārs un tik daudz uz musu celiem jo ir auto kas kalpo ilgi ar viegli pieejamaam letaam rezerves dalaam, un kapec lai piemeram nepirkt golpa vietaa audi a3 tas pa lielam maksaa tikpat, ar adam pasaam detalaam, tik labaak nostradaatu salonu un labaaku korozijizturiibu, diemžēl Tevis agrāk minētais acords nav auto kas ražots priekš intnsīvas lietošanas un pēc 300tūkst nobraukumu, jau paliek nerentabls uzturēšanā ar dārbām detaļām un slikto to piejamību, paskat cik saglabājušies vecie a80 un tavi pieminētie acordi, par amerikānu industriju paklusēšu tie vispār ierindas strādniekam tie nav paceļami dmaju ekspluatacijas zinaa

usaexperc 31.augusts 2018 10:45
6 2 Atbildēt

Tu kautkā aizmirsi, ka to viperu divus gadus gatavoja speciāli Nirburgringai un to pārmaiņus pilotēja divi Eiropas piloti, Nirburgringas profi un tikai vienā braucienā izdevās laimīgas sakritības dēļ uzstādīt rekordu, kamēr Eiropas auto savu rezultātu spēj uzrādīt jebkurā brīdī, bez pārbūvēm un pēc tam iziet TA un klusām aizbraukt uz ... operu...

otrsexperc 31.augusts 2018 17:45
1 0 Atbildēt

Viper rekorda likšana

viencexperc 31.augusts 2018 17:37
0 5 Atbildēt

Bet tu aizmirsi to faktu, ka vienu brīdi vaiperam piederēja 13 rekordi dažādās trasēs. Un šis rekords vēl joprojām nav pārspēts.

Labi, nirburgringai vaiperu gatavoja 2 gadus, kaut kāds Arnolds brauca, bet tur ir arī cits vsiper modelis, ko vadīja jau citi piloti, citā gadā. Un tas ir 15.vietā. Un korvette 18. un kamaro 22. un cita korvette ar citu pilotu 26..utt.

Bet ne bmw un audi kā nav, tā nav...

msh 31.augusts 2018 12:30
7 1 Atbildēt

Kā tas ir - vaipers nav katrai dienai? Tu esi kaut ko sajaucis - tā ir mašīna, ar kuru drīkst piedalīties satiksmē, un vienīgais traucēklis vest bērnuS uz dārziņu ir tas, ka tam ir tikai viena pasažiera sēdvieta...

Un tu piemirsi ka vaipers nav vienīgā kaut cik interesantā jeņķu tačka - es uz ātro paskatījos tikai uz mustangu un korveti - atšķirībā no vaipera, tos var arī nokomplektēt ar sūdomātu, bet mešalkas opcija tur ir. Un nestāsti ka tas ir dēļ gonščegiem - hamburgeru rijēji dragreisos brauc arī ar sūdomātiem; man bija ļoti savādi lasīt aprakstu kā tur kaut kādu astoņdesmito gadu GM sūdomātu pārveidot lai tas uzvestos savādāk, piemērotāk gonkām, bet nu - kā jau tu zini, ja ir sūdomāts, tad var visu laiku ar labo roku stumt mutē burgeri...

viencexperc 31.augusts 2018 17:30
0 5 Atbildēt

Ja gribi godīgi salīdzināt, tad rs var salīdzināt ar čērdžeru vai čelendžeru.

Vipers tas ir citas klases auto, ko varētu salīdzināt audi r8, ja tas ietu.

Pats odzi pieminēji. Tāpēc es par odzi.

Ja par čelendžeriem, tad pat tiem - 60 procenti tiek pārdoti ar automātiem.

Kā jau minēju - čelendžers tas arī nav prēmiums. Viņi sevi neprezentē kā prēmiumu.

Pasaki, cik s klases mersedesiem ir manuālā kārba? Tas pat nav amerikāņu auto.

Ko nākošo salīdzināsi? Vari mēģināt velosipēdu. Tiem arī mehāniskā.

msh 31.augusts 2018 18:00
5 0 Atbildēt

Es esmu šokā - 40% izaicinātāju jeņķu tirgū tiek pārdoti ar mešalkām! Pizģec cik tur daudz nēģeru un eiropas zilo...

Bet manam salīdzinājumam iemesls ir ļoti vienkāršs - jeņķu tirgum ir viena īpatnība - viņi jebkuram sūdam ieliek V8 motoru, un līdz ar to ar tādu sūdu pat var braukt. Eiropā tikmēr kaut kas līdzīgs motoram +/- ir atrodams tikai premiumā, līdz ar to tur kaut kādus kevroletus vai dodžus ar V8 motoriem nākas salīdzināt ar bembiju vai audī, jo ar ko vēl salīdzināsi - Maksts Kliju, kam niknākais nemotors ir 1.2 turbo? Bet ja tev gribas salīdzināt kaut ko, kas arī pozicionējas kā premiums - reku šitentajā rakstā ir sarakstiņš en.wikipedia.org/wiki/Tremec_T...0_transmission - un tajā sarakstiņā mēs ieraugām ko - KADILJAKU! Esmu šokā - RS audī vairs ar mešalku vairs nav pieejams, bet nikns kadiljaks - ir - bet nu laikam tiešām tā amūrika ir apsēsta ar nēģeriem un zilajiem...

Attiecībā par velosipēdiem - pamatā tev ir taisnība, bet ir arī variators, un ir arī divu robu tomāts...

Tipiski 1.septembris 2018 12:18
0 4 Atbildēt

Tipiskā 12 gadīgā bmw fana komentārs... nožēlojami

sidriks 30.augusts 2018 15:14
14 5 Atbildēt

Kad Audi izgatavos atvadu versiju Eiropai ar dīzeli?

GTD2 30.augusts 2018 16:32
6 4 Atbildēt

kalab lai gatavotu atvadu versiju neredzu tam iemeslu, cik zinu vw tiesi attista veel dizeli,jo pagaidaam istu alternetiivu nav un tik driiz arii nebuus

Nja 30.augusts 2018 16:34
0 2 Atbildēt

Jo ASV ir tā vieta, kur visi alkst pēc īstu vīru ātrumkārbas

ezis71 30.augusts 2018 19:10
5 12 Atbildēt

Tie Audi gan ir klauni,laikam gribēja BMW pārspļaut.

iciks 30.augusts 2018 22:09
8 1 Atbildēt

Bija taču pētījums, kāpēc amerikāņi pēdējā laikā tik maz izmanto pagriezienu rādītājus. Izrādās, gana liela daļa vai nu par resnu vai par kuslu, lai to savlaicīgi izdarītu un tāpēc nedara vispār. Nu un ja cilvēks nespēj tik vien kā ar 1 pirksta kustību to štrunta kloķīti pabīdīt uz augšu/leju, tad ko var runāt par tik sarežģītu uzrikti kā kloķējamo kārba, kur iesaistīta vesela roka un ir lērums sarežgītu kloķa pozīciju, kas vēl jāizprot, jāizvēlas pareizais pārnesums un jāmēģina to ieštellēt. Oi, nē, ka nav dots, ta nav.

usaexperc 31.augusts 2018 11:09
5 1 Atbildēt

Amīšiem jau visa dzīve ir automātā/autopilotā. Mehāniskā kārba priekš viņiem ir kosmoss. Kādreiz, kad bija 3-ātrumu kārbas, tās vēl varēja dažos gados apgūt. Tagad ar 6-ātrumu kārbu ir pavisam bēdīgi, katru reizi jāmazgā no šmotkām kečups un kola nost. Un tad vēl tas kārbas R-režīms, 99%-tiem tā ir raketa, jeb sporta režīms...

Bet interesanti, ka smagajiem gan patīk raustīt mehāniku, amīši pat speciālus pārslēgšanās algoritmus izdomā, kamēr vairāk kā pusEiropa braukā ar pusautomātiem un automātiem.

Arhaisms:

Tehnoloģija:

msh 31.augusts 2018 18:16
4 1 Atbildēt

Noskatījos abus viģikus - pirmajā nav nekādi "speciāli pārslēgšanās algoritmi" - tas ir apmēram kā jāslēgā robi velosipēdam, kam ir čupa ārēju zobratu - cita lieta ka lielākā daļa nesaprot ka, teiksim, 21 kombinācija nav 21 ātrums, bet realitātē kaut kādi 12 vai 13 robi, kuriem cauri ir jāiziet noteiktā secībā...

msh 1.septembris 2018 16:15
2 0 Atbildēt

Vispār raksta autors varēja noprecizēt kādi motori un kāda piedziņa šitentajām 40 mašīnām būs pieejami - man tā vienkārši palika interesanti, jo par to nav pieminēts nekas, bet eiropā pērkot kvatru, jau sen vairs nav izvēles - vai nu ņem sūdomātu un kvatru, vai, ja tomēr gribi normālu kārbu - tikai kopā ar divriteni...

viensexperc 2.septembris 2018 0:35
0 2 Atbildēt

Kāda atšķirība, kāda tam strādnieku sapnim ir piedziņa?

Audi, kā nav, tā nav nekādu trases rekordu..

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti