"SEAT" pārsteidz ar savu jauno "SEAT Tarraco" (+ FOTO) 9

 

Foto: Publicitātes attēls

Autobrava | 19.septembris 2018 10:02

"SEAT Tarraco” ir klāt. Nosaukts par godu Vidusjūras pilsētas Taragonai, kas ir vēsturisks un kultūras centrs, kam piemīt jauns un pārdrošs gars. Par “Tarraco” nobalsoja vairāk kā 140 000 entuziasti, kas piedalījās #SEATseekingName konkursa noslēguma posmā.

Jaunākais transportlīdzeklis, kas projektēts un izstrādāts "SEAT" telpās Martorellā (Barselonā) un ražots Volfsburgā (Vācijā), iezīmē trešo modeli uzņēmuma sporta automobiļu piedāvājumā un sniedz ieskatu jaunajā "SEAT” modeļu dizainā. “Tarraco” piesaistīs uzņēmumam jaunus klientus, uzlabos zīmola tēmu un būtiski ietekmēs peļņu, jo šis ir modelis ar augstām seguma summām. Tas kļūs par zīmola jauno flagmani.

Jaunais “Tarraco” atrodas "SEAT” sporta automašīnu augšgalā kā "Ateca” un "Arona” lielākais brālis, un apvieno mūsdienīgas tehnoloģijas, dinamiku, ērtu izmantošanu, praktiskumu un funkcionalitāti ar elegantu un progresīvu dizainu. “Tarraco” apvieno daudzas lielā izmēra priekšrocības, lai piedāvātu transportlīdzekli, ko var izmantot visās mūsdienu dzīves situācijās.

Jaunā sporta automašīna ietver galvenos "SEAT” automašīnu elementus: dizainu un funkcionalitāti, sportiskumu un komfortu, tehnoloģijas un emocijas, kā arī formu, kas piestāv plašam dzīvesveidu klāstam. Jaunais "SEAT Tarraco” ir paredzēts braucējiem, kuriem ir nepieciešamas piecu vai septiņu sēdvietu iespējas, augstākas braukšanas pozīcijas praktiskums, kā arī tiem, kurus uztrauc transportlīdzekļa izskats un kuri novērtē "Tarraco” līdzsvaru starp pārliecību un eleganci. Un šis līdzsvars tiek saglabāts abos apdares līmeņos - "Style” un "Xcellence".

Tā kā sporta automašīnu tirgus turpina izplesties, "Tarraco” spēlēs svarīgu lomu "SEAT" automašīnu klāstā, kad tas tiks laists klajā 2019. gada sākumā, stiprinot zīmolu un sekmējot turpmāku izaugsmi laikā, kad uzņēmuma pārdošanas apjoms stabili pieaug. No šī gada janvāra līdz augustam "SEAT” ir piegādājis 383 900 automašīnas visā pasaulē, kas ir par 21,9% vairāk nekā tajā pašā posmā 2017. gadā.

““SEAT” piedāvā pēdējā laika lielāko produktu piedāvājumu. "SEAT Tarraco”, mūsu pirmās lielās sporta automašīnas ieviešana veido daļu no mūsu ieguldījumiem €3,3 miljardu apmērā, kas veikti starp 2015. un 2019. gadu, uzņēmuma nākotnē un piedāvāto transportlīdzekļu klāstā,” atzina "SEAT” prezidents Luka de Meo. “Tas lieliski papildina mūsu sporta automašīnu ģimeni, bet atbilst katra klienta vajadzībām.”

Inženierzinātnes izcilība

“SEAT Tarraco” ir izstrādāts vadītājiem, kas meklē patīkamas izjūtas un funkcionalitāti vienā automašīnā. Cilvēki, kuriem nepieciešams praktiskums ar septiņām sēdvietām un vietu, lai pārvadātu ģimeni un draugus, kā arī tiem, kuri novērtē transportlīdzekli, kas reaģē uz vadītāja ievadi un piedāvā dinamisku veiktspēju.

Praktiskuma un dinamisko darbību atslēga ir "Volkswagen Group” jaunākās tehnoloģijas un "MQB-A” riteņu bāzes arhitektūra, kas ir liekās sporta automašīnas pamatā.

Transportlīdzekļa dinamiskās šasijas vadības (DCC) iestatījums nodrošina ideālu līdzsvaru starp sportisku sajūtu, sēžot pie stūres, un ērtāku braucienu, ja nepieciešams mērot lielākus attālumus uz dažāda veida ceļiem. Vadītājs var izvēlēties iestatījumu, bet sistēmas var automātiski pielāgoties, mainot braucienu atkarībā no ceļa virsmas un braukšanas stila.

Brauciena kvalitāte atbilst jaudas piedziņas iespēju veiktspējai, efektivitātei un uzticamībai. Visi dzinēji gūst labumu no tiešās iesmidzināšanas, turbokompresora un "Start - Stop” tehnoloģijas un piedāvā jaudas izeju starp 150 PS un 190 PS.

Ir pieejami divi benzīna varianti: četrcilindru 1,5 litru TSI bloks, kas ražo 150 PS un ir savienots ar sešu ātrumu manuālo pārnesumkārbu, kas darbina priekšējos riteņus, un 2,0 litru, kas ražo 190 PS un ir savienots ar septiņu ātrumu DSG pārnesumkārbu un četrpiedziņas kopējās vilces sistēmu. Ir divi dīzeļdegvielas varianti, abi 2,0 litru TDI ar jaudas izeju 150 PS un 190 PS. 150 PS variantu var savienot ar priekšējo riteņu piedziņu, sešu ātrumu manuālo vai septiņu ātrumu DSG ar četrpiedziņas sistēmu. Versija ar augstāko jaudu ir pieejama ar četrpiedziņas/septiņu ātrumu DSG pārnesumkārbu. Vēlāk “SEAT Tarraco” arī gūs labumu no alternatīvām piedziņas tehnoloģijām.

““SEAT Tarraco” ir funkcionalitātes un elastības šedevrs, jo tas piedāvā telpu un elastību, ko klienti sagaida no lielas sporta automašīnas. Tas ir sportiskākais transportlīdzeklis šajā segmentā no dizaina viedokļa un arī pateicoties dinamiskajai šasijas vadībai, kas ļauj to noregulēt, lai apmierinātu Jūsu braukšanas vajadzības,” paskaidroja "SEAT” pētniecības un izstrādes daļas priekšsēdētāja vietnieks Matias Rabe.

Jaunajam "SEAT Tarraco" ir visas braukšanas palīdzības sistēmas, kas nepieciešamas, lai brauktu ērtāk un drošāk pat prasīgākajā vidē. Ir pieejamas plaši zināmas sistēmas kā joslu asistents, priekšējais asistents, kas var noteikt arī velosipēdistus un gājējus, kas  ir standarts Eiropā, kā arī tādas sistēmas kā aklās zonas noteikšana, satiksmes zīmju atpazīšana, sastrēgumu asistents, ACC (adaptīvā kruīza kontrole), gaismu asistents un ārkārtas palīdzība.

Pārnesot drošību nākamajā līmenī, "SEAT Tarraco” arī ietver ārkārtas zvanu, pirms avārijas palīdzību un apgāšanās noteikšanu, kas nozīmē, ka neatkarīgi no situācijas, transportlīdzeklis ir izstrādāts tā, lai atbilstu visprasīgākajiem drošības standartiem, lai padarītu lielo sporta automašīnu par etalona modeli šajā segmentā.

Izstrādāts uz mūžu

Lielāks izmērs iedvesmoja dizaina komandu atrast lielāku līdzsvaru starp estētisko integritāti un mērķtiecīgajām proporcijām. Lai arī sporta automašīna "Tarraco” ir 4,74 m gara un 1,66 m augsta, radot milzīgu iekšējo telpu un iespaidīgu ārpusi, kopējais dizains liecina par vieglumu un veiklību, kā arī stabilitāti un telpas uztveri.

Priekšējais dizains dod priekšstatu par "SEAT” jauno dizaina virzienu ar izteiktāku režģi, nodrošinot lielāku klātbūtni un raksturu, un, lai gan asie "Full LED” lukturi saglabā uzņēmuma trīsstūrveida parakstu, tie ir novietoti tālāk korpusā, sniedzot mērķtiecīgāku izskatu.

Gaismas tehnoloģija ir svarīgs "Tarraco” aspekts. Sporta automašīna izmanto 100% LED tehnoloģiju kā standartu gan iekšpusē, gan ārpusē "Xcellence” un "Style” versijās, dodot dizaineriem lielāku radošo brīvību un klientiem skaidrāku apgaismojumu.

“Uzskatu, ka, pirmo reizi redzot, jaunais "Tarraco” atstāj spēcīgu pirmo iespaidu, pateicoties izcilajām proporcijām un elegantajam, sportiskajam dizainam. Tas rada lepnuma sajūta, pateicoties pārliecinošajai priekšpusei, aizmugurei, kas sniedz ieskatu nākotnes "SEAT” izskatā” teica Alehandro Mesonero, "SEAT” dizaina daļas vadītājs. “Kā jau visos mūsu izstrādātājos modeļus, arī "Tarraco” detaļās ielikām mīlestību un aizraušanos, ievērojot mūsu filozofiju: ja izskatās labi, ir labi.”

Aizmugurē, kur funkcionalitāte ir ārkārtīgi nozīmīga, uzsvars tiek likts uz zemu slodzes zonu, bet ar apgaismojuma koncepciju, lai izteiktu sporta automašīnas platumu un praktiskumu. LED apgaismojums arī nodrošina dinamiskus aizmugures rādītājus.

"SEAT Tarraco” būs pieejams astoņās dažādās krāsās: tumša kamuflāža, oriksa balts, atstarojošs sudrabs, Atlantijas zils, indija pelēks, titāna bēšs, piesātināti melns un Urāna pelēks.

Iekšpusē dizaineri ir cītīgi strādājuši, lai radītu interjeru, kas ieskauj pasažierus, izmantojot horizontālu līniju, kas aptver informācijas paneli, bet arī uzsver "Tarraco” platumu, palielinot vietas sajūtu salonā, vienlaikus iedvesmojot uzticību, drošību un kvalitātes līmeni, kas parasti ir pieejama tikai augstas klases automašīnās.

Tā kā mūsu pasaule kļūst aizvien digitalizētāka, "Tarraco” salonā tiek piedāvātas "SEAT” 10,25'’ digitālās kontrolpults priekšrocības, nodrošinot šoferim svarīgāko informāciju, un 8'’ liels, nolaižams HMI ekrāns, kur pasažieri var piekļūt "SEAT” savienojumu iespēju komplektam. Visbeidzot, runājot par informācijas plūsmas sistēmām, "Tarraco” būs pirmais "SEAT” modelis, kas ietvers žestu vadības funkcijas (aprīkojot ar 8” "Navigation Plus").

"SEAT Tarraco” pirmspārdošana sāksies decembrī.

 

 
Visi komentāri
 
Motorolers 19.septembris 2018 11:35
5 4 Atbildēt

Ar ko viņš atšķirsies no Škodas?

650 19.septembris 2018 13:14
1 2 Atbildēt

Ar to, ka virsbūvju izskata "revolūcijas" priekšvakarā ir acimredzot fiksi jārod pielietojums vairs nekam nevajadzīgajiem Q5 ražošanas līdzekļiem.Daļa aizgāja uz q5eTronu, otra uz Seatu,pārpalikumi un atgriezumi uz skodu.Falšajos izpūtējos tagad pat uzlabots "tūninga sietiņš",tas priecē.Bet vismaz kaut vienu normālu jaudīgu motoru varēja tur iebāzt.

Dīvāna komentāri 19.septembris 2018 11:45
2 5 Atbildēt

Da visi viņi vienādi. Ar ko viņš atšķiras no hyundai Santa fe jaunā?

XXL 19.septembris 2018 12:22
6 0 Atbildēt

Pa lielam jā ņiva un bentlijs, kāda atsķirība abiem četri riteni un viena baranka salona..

eidis 19.septembris 2018 12:39
0 3 Atbildēt

Slinkums lasīt to putru. Ar ko tieši pārsteidzošs? Ar to, ka neatšķiras no Škodas?

aigi 19.septembris 2018 12:51
2 0 Atbildēt

Interesants variants, žēl, ka cenas nav vēl zināmas. Ja zem Kodiaq līmeņa, tad vispār super.

GB12 19.septembris 2018 14:19
0 0 Atbildēt

"Jaunais “Tarraco” atrodas "SEAT” sporta automašīnu augšgalā kā "Ateca” un "Arona” lielākais brālis"

"Jaunā sporta automašīna ietver galvenos "SEAT” automašīnu elementus:"

"Tā kā sporta automašīnu tirgus turpina izplesties, "Tarraco” spēlēs svarīgu lomu "SEAT" automašīnu klāstā"

UAU!!!!

GTD2 19.septembris 2018 14:46
2 0 Atbildēt

Varbūt raksta autors varētu paskaidrot smalkāk ar ko tieši šis krosovers viņu ir pārsteidzis, jo rakstā isti nav atspoguļots autora pārsteiguma moments. Vai autors nav kaut ko sajaucis, kāds sakars šim krosoveram ar sporta auto?

sigulis 19.septembris 2018 20:00
0 0 Atbildēt

Viss jauki, bet ... ja nebūs piedāvājuma ne ar vienu kaut cik ne cik, Vaga topa motoru ( un tas attiecas arī uz Škodu, varbūt izņemot Superbubu!!!), tad nav jēgas skatīties uz šādiem Rimi = Superneto produktiem

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota Camry hibrīdu (+VIDEO) 1

Toyota Camry ir nepretenciozs vidēja izmēra sedans, ko pie mums pārdod pavisam nelielā skaitā. Turpretim ASV jau 25 gadus tas ir sedans Nr.1. Lai izpētītu šo fenomenu tuvāk, TV Autoziņas devās uz Sandjego Kalifornijā, kur pirmo reizi sastapa jaunāko 11. paaudzes Camry. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 35

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti