Honda prezentējusi modernizēto Civic ASV tirgum (+ FOTO) 19

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 26.septembris 2018 8:06

Japānas autobūves kompānija Civic iepazīstinājus ar modernizēto Civic, kas paredzēts Ziemeļamerikas tirgum.

Jaunā veidola spilgtākās iezīmes ir jauna izskata bamperi, tonēti priekšējie lukturi, mirdzoši melna radiatora reste, kā arī jauns apaļo miglas lukturu novietojums ar horizontāliem diožu dienas gaismekļiem virs tiem. Jāpiemin arī hroma dekori un jaunās virsbūves krāsas: Platinum White Pearl (balta), Molten Lava Pearl (sarkana) un Tonic Yellow Pearl (dzeltena).

Sedana un kupejas salonā tagad būs jauna Display audio multimediju sistēma ar uzlabotu grafiku un Bluetooth atbalstu, jauna dizaina stūre un ērtāks glāžu turētāja novietojums. Ražotājs uzlabojis riteņu arku, grīdas un bagāžnieka izolāciju, bet standarta aprīkojumā iekļauts Honda Sensing drošības komplekss, ieskaitot automātisko tuvo/tālo gaismu pārslēgšanu un septiņu collu ciparu mērinstrumentiem. Modernizētā Civic pircējiem būs pieejami sēdekļi ar elektroregulāciju astoņās pozīcijās, jumta lūka, attālināta motora starta funkcija un aizmugures sēdekļu apsilde.  

Motoru klāsts palicis bez izmaiņām: atmosfēriskais 2,0 litru benzīna motors ar mehānisko kārbu vai variatoru vai 1,5 litru turbo motors kombinācijā ar variatoru. Agregātu jauda – attiecīgi 160 un 175 Zs.

 
Visi komentāri
 
usaexperc 26.septembris 2018 8:34
3 1 Atbildēt

Vai tas ir tas luksus, prēmium, bizness auto, par ko skandina radio?

viencexperc 26.septembris 2018 9:47
1 3 Atbildēt

Tagad pat nissans prēmiumus ražo ( kakašķis), tesla, volvo... VISI auto ir kļuvuši prēmiumi. Drīz prēmiums būs arī opelis. Ne velti AUDI jau grib atjaunot Horch, un izveidot vismaz vienu īstu prēmiumu, lai konkurētu ar īstiem prēmiumiem.

JanJan 26.septembris 2018 10:04
1 0 Atbildēt

Nu premium jau tagad paliek tāds izplūdis jēdziens tas gan, visādas birkas jau mārketinga cilvēki liek klāt. Bet nu, ja tā padomā, ar ko teiksim labi aprīkots opel insignia būtu tik slikts un tik tālu no premium auto? Jaunie nav testēti, var jau būt iesēžoties un braucot nebūs nemaz tik labas sajūtas, bet vairāk liekas, ka cilvēkiem vārds premium asociējas nevis ar pašām automašīnām, bet gan konkrētām auto markām vai modeļiem. Tā teikt - premium var būt tikai Audi A6/A8, bmw 500/700 utt. Škoda, vw u.c. vnk nevarot būt premium, jo nu kā škoda vai vw varētu būt premium?

GTD2 26.septembris 2018 11:58
0 0 Atbildēt

skodai un vw ir daudz modeļi kas ir cenā virs 30 tūkst , pēc jauniem nolikumiem sanāk ,ka premium, un tādus pašvaldības iestād'em nēlauj pirkt,ja nolikumā rakstits ,ka ne dargāk par 30 tūkst, agrām pasvaldības iestādes varēja atļauties lepnākus auto

JanJan 26.septembris 2018 12:25
0 0 Atbildēt

Jā, arī tas. Starpcitu arī privātajiem tas premium ar summu pārādījas sakarā ar PVN atgūšanu, lai nepirktu krutus džipus ķipa cauruļu vešanai un vēl PVN paprasītu atpakaļ, lai gan praksē īpašnieks ar to brauc 99% privātajām vajadzībām.

viencexperc 26.septembris 2018 10:03
2 5 Atbildēt

Un Hondai prēmiums Acura, ja kas. Tāpēc ASV tirgo acuru kā prēmiumu. Bet Eiropā prēmiums ir civics.

Tāpat kā ASV tirgo prēmiumu infinity, bet Eiropai prēmiums - ir kakašķis.

GTD2 26.septembris 2018 11:55
4 0 Atbildēt

Premium markas nenosaka no auto kvalitātes bet no auto cenas, šāds termins vairāk tika radīts lai ierobežotu valsts iestāžu cenas, agrāk cik zinu pie mums premium bija sākot no 50tūkst, tagad nomests uz 30tūkst. tāpēc arī tur tiek pieskaitīti daudzi apšaubāmas kvalitātes auto.Vienas markas auto atkarībā no aprīkojuma var būt premiums jeb nepremiums, te daudzi jauc ar lukssus klasi ,kas ir pavisam kas cits . Cēsu alum arī ir premium alus šķirne, bet tas nenozīmē ,ka viņa ir baudāma

GTD2 26.septembris 2018 12:02
0 0 Atbildēt

domaju ,ka chuviks varbuut tik ar type r ietilpst premium kategorijaa, jo ir letucis un tas jutams aplukojot prasto salonu, bet prieksh amerikaniem buus labs:0,jo vinu ražojumiem saloni nav labāki

viencexperc 26.septembris 2018 12:14
0 4 Atbildēt

Pareizi.

Bet priekš kam? Kam tu pērc auto - uz salonu skatīties - bagažnieka vāku virināt un priecāties, vai braukt?

Tapēc ASV kurā dzīvo 325 miljoni, bet nopērk 17,6 miljonus jaunu auto

bet Eiropā dzīvo 741 miljons ( divas reizes vairāk) bet nopērk "tikai" 15,6 miljonus jaunu auto.

Turklāt - Eiropā nopērk kaut kādu golfa lieluma bet ar glītu salonu, bet ASV normālu auto, bet bez tik kvalitatīva salona.

JanJan 26.septembris 2018 12:22
0 0 Atbildēt

ASV benzīns vienmēr bijis daudz lētāks, kā Eiropā, milzīgas šosejas, nenormāli daudz auto pilsētās. ASV tas ir normāli braukt uz darbu 100km vienā virzienā. Nu un jauni tāpēc, ka viņiem apdrošinātāji ir ļooooti naski uz auto norakstīšanu, kredīti ir ļoti populāri un servisa darba stundas maksā daudz...

GTD2 26.septembris 2018 12:55
3 0 Atbildēt

tur jau taa lieta ka lai Tev būtu braukt prieks, un lai labi justos auto salona kvalitātei ir loti liela nozīme, man nu gan pasen bija darbaa jauna corolla, bet pasha Tevis nistajam a6 boija jau 10 gadi bet iekapot no jaunas corollas vecajaa a6 bija daudz patikamaaka brauksana, gaita ligana vadamiba izcila sedpozicija erta bauda braukt parkapjot no tadas kastes, protams tie auto ir atseviskas klases un cenu zinaa noteikti viena a6 cenaa sanaak tris corollas, bet tomeer tur jutama auto kvalitaate,

viencexperc 26.septembris 2018 15:23
0 2 Atbildēt

Vienkārši ir atsķirīgs dzīves uzskats. Eiropā vairāk rūpējas par auto. Viņi, samaksājuši dārgu naudu, grib lai tur viss darbotos lieliski, lai viss būtu gluds un tīrs.

Ja vācieši, piemēram, atbrauks uz tehnisko apskati pirms laika, tad amerikāņi tikai tad, kad auto jau būs salūzis. Viens amerikānis atbrauca uz servisu, jo nedarbojās gaisa kondicionieris. Viņš iebrauca boksos, bet viss auto kratās un trīc. Viņam pie pakaļas. Galvenais, ka kondicionieris nedarbojas. Man viena paziņa no Floridas brauca ar degošu chack engine lampiņu, un dzinējs darbojās ar piesitieniem, bet tam nepievērsa uzmanību. Kad es viņai to parādīju, viņa aizveda uz servisu. Un pēc tam brīnījās, kā es uzzināju, ka dzinējs sabojājies.

Tā ir psiholoģija.

un corollu ar audi a6 nevar salīdzināt kaut vai tapēc, ka tās ir citas klases automašīnas.

GTD2 26.septembris 2018 16:36
0 0 Atbildēt

nu gluzi ka pie mums nopeerk auto par kapeikaam un brauc līdz nakamai apskatei, tikai mums tas aiz nabadzibas bet nevis aiz tupuma, un kas tur slikts ka cilveki rupejas lai arii lietas ko lieto butu labaa kartibaa

GTD2 26.septembris 2018 13:03
2 0 Atbildēt

kapec domaa ,ka tie auto ko perk amishi ir normaali, viniem varbuut liekaas normaali bet mums pilniigi nederiigi un neizmantojami, no asv arii ieved daudz auto tikai tie parsvaraa ir eiropas razojumi, mums nevajag ka tik lielaks auto jo nav tads gaziks kur izmantot, pec tavas logikas labaak dzīvot lielaa fernmaa , nekaa mazaa omuligaa dzivoklitii, protams domaju, ka mazaki auto par kompaktklasi nav jegas pirkt, mums normali auto ir kompakt un videjas klases autu ,ja nav ipashas nepieciesamiibas peec lielaaka auto, nemot par piemeru to pasu videji lielas klases a6 uzskatu ,ka lielaaku nemaz nevajag

rudens68 27.septembris 2018 7:24
0 0 Atbildēt

GTD2

kapec domaa ,ka tie auto ko perk amishi ir normaali, viniem varbuut liekaas normaali bet mums pilniigi nederiigi un neizmantojami

.

Man pie Rīgas darba ir haotiska bezmaksas stāvieta , bet piebāzta . Knapi ,bet vēl vietu atrodu vietu ar savu avensi . Kad braucu ar maiņas yaris uzreiz jūtami vieglāk parkoties .. Ārpus Rīgas ar jebkura izmēra auto nav problēmas . Kā arī nav problēmas maksas stāvietās jebkur Latvijā .Bet.. Ja par stāvietu maksā ,tad mums jau nav cenas starpības atkarībā no izmēra . Redzēs kas būs nākošais , bet pašlaik uz maziem izmēriem neskatos .

GTD2 27.septembris 2018 8:37
0 1 Atbildēt

Avensis ir vidējās klases auto,kas pēc manām domām arī ir tas kas ir visspiemērotākais izmērs. kompaktklase piemērota vairāk tādiem kam nav japārvadā liela bagāža, lai gan tagad tā ar izaugusi, ASV auto mums ir neekonomiski, gan degvielas gan apkalpošanas ziņā

msh 28.septembris 2018 1:11
0 0 Atbildēt

Kādu lielu bagāžu tu ikdienā pārvadā?

Golfa klases hečbeki pa lielam ir izauguši ārējajos izmēros, bet iekšā ne sevišķi...

rudens68 27.septembris 2018 9:03
0 0 Atbildēt

Precizēšu .ņemtu mazo , mikro klasi ..Ja dzīvotu Rīgas centrā un auto jāglabā šaurā iekšpagalmā , kurā nav konkrētas vietas. Piemēram centrā dzīvojošie radi . Man tajā pagalmā ar avensi jāmokās .Un ja pie darba tas pats . Nu jā , liels ir neekonomisks . Toties drošāks , ērtāks . Varjaniti par nākamo ir , un izmēru ziņā samērā pretunīgi . Kā tajā brīdī noskaņojums . Eiropā pilns ar pilsētņām ,kurās tik vari lietot kautko no mikro klases .

rudens68 28.septembris 2018 8:26
0 0 Atbildēt

Diez kā ar autostāvietu izmēriem ASV ,vai lielāki par mums ? Viens amerikānis, lielo auto fans , nopirka exploreru ,. Tomēr pārdeva ,jo grūti bija lielveikala stāvietās ,izkāpt no auto .

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti