Japānas autobūves kompānija Civic iepazīstinājus ar modernizēto Civic, kas paredzēts Ziemeļamerikas tirgum.
Jaunā veidola spilgtākās iezīmes ir jauna izskata bamperi, tonēti priekšējie lukturi, mirdzoši melna radiatora reste, kā arī jauns apaļo miglas lukturu novietojums ar horizontāliem diožu dienas gaismekļiem virs tiem. Jāpiemin arī hroma dekori un jaunās virsbūves krāsas: Platinum White Pearl (balta), Molten Lava Pearl (sarkana) un Tonic Yellow Pearl (dzeltena).
Sedana un kupejas salonā tagad būs jauna Display audio multimediju sistēma ar uzlabotu grafiku un Bluetooth atbalstu, jauna dizaina stūre un ērtāks glāžu turētāja novietojums. Ražotājs uzlabojis riteņu arku, grīdas un bagāžnieka izolāciju, bet standarta aprīkojumā iekļauts Honda Sensing drošības komplekss, ieskaitot automātisko tuvo/tālo gaismu pārslēgšanu un septiņu collu ciparu mērinstrumentiem. Modernizētā Civic pircējiem būs pieejami sēdekļi ar elektroregulāciju astoņās pozīcijās, jumta lūka, attālināta motora starta funkcija un aizmugures sēdekļu apsilde.
Motoru klāsts palicis bez izmaiņām: atmosfēriskais 2,0 litru benzīna motors ar mehānisko kārbu vai variatoru vai 1,5 litru turbo motors kombinācijā ar variatoru. Agregātu jauda – attiecīgi 160 un 175 Zs.
Vai tas ir tas luksus, prēmium, bizness auto, par ko skandina radio?
Tagad pat nissans prēmiumus ražo ( kakašķis), tesla, volvo... VISI auto ir kļuvuši prēmiumi. Drīz prēmiums būs arī opelis. Ne velti AUDI jau grib atjaunot Horch, un izveidot vismaz vienu īstu prēmiumu, lai konkurētu ar īstiem prēmiumiem.
Nu premium jau tagad paliek tāds izplūdis jēdziens tas gan, visādas birkas jau mārketinga cilvēki liek klāt. Bet nu, ja tā padomā, ar ko teiksim labi aprīkots opel insignia būtu tik slikts un tik tālu no premium auto? Jaunie nav testēti, var jau būt iesēžoties un braucot nebūs nemaz tik labas sajūtas, bet vairāk liekas, ka cilvēkiem vārds premium asociējas nevis ar pašām automašīnām, bet gan konkrētām auto markām vai modeļiem. Tā teikt - premium var būt tikai Audi A6/A8, bmw 500/700 utt. Škoda, vw u.c. vnk nevarot būt premium, jo nu kā škoda vai vw varētu būt premium?
skodai un vw ir daudz modeļi kas ir cenā virs 30 tūkst , pēc jauniem nolikumiem sanāk ,ka premium, un tādus pašvaldības iestād'em nēlauj pirkt,ja nolikumā rakstits ,ka ne dargāk par 30 tūkst, agrām pasvaldības iestādes varēja atļauties lepnākus auto
Jā, arī tas. Starpcitu arī privātajiem tas premium ar summu pārādījas sakarā ar PVN atgūšanu, lai nepirktu krutus džipus ķipa cauruļu vešanai un vēl PVN paprasītu atpakaļ, lai gan praksē īpašnieks ar to brauc 99% privātajām vajadzībām.
Un Hondai prēmiums Acura, ja kas. Tāpēc ASV tirgo acuru kā prēmiumu. Bet Eiropā prēmiums ir civics.
Tāpat kā ASV tirgo prēmiumu infinity, bet Eiropai prēmiums - ir kakašķis.