Vidējā ātruma mērītāji Lietuvā jau fiksējuši aptuveni 11 000 pārkāpumu 46

 

Foto: Ilustratīvs attēls

Nozare.lv | 30.oktobris 2018 9:17

Vidējā ātruma mērīšanas sistēmas, kas Lietuvā darbojas kopš septembra, nepilnu divu mēnešu laikā fiksējušas aptuveni 11 000 atļautā ātruma pārsniegšanas gadījumu, ziņu aģentūrai BNS pastāstījis Lietuvas Ceļu policijas dienesta priekšnieks Vītauts Grašis.

Šīs sistēmas darbojas pēc vienkārša principa - viena kamera fiksē  automobili un laiku, kad tas iebrauc kontrolposmā, bet otra - laiku, kad  tas no šā posma izbrauc. Sistēma aprēķina vidējo ātrumu pēc šai ceļā  pavadītā laika un attāluma starp kamerām, un pārkāpuma gadījumā tiek  noformēts attiecīgs protokols. Pirms katra kontrolposma izvietotas  īpašas ceļa zīmes, kas autovadītājus informē par ātruma mērītājiem un  ceļa posma garumu.

Vidējā ātruma mērīšanas sistēmas Lietuvā bija ierīkotas jau pirms  krietna laika, bet sākumā tikai fiksēja pārkāpumus, taču no septembra  sākuma dati par pārkāpējiem tiek nosūtīti Administratīvo pārkāpumu reģistram.

Pēc Graša teiktā, kopš tā laika pārkāpēju skaits vairākkārt sarucis.  "Tomēr šī informācija sasniegusi ne visas ausis, jo līdz 23.oktobrim  ātrums pārsniegts gandrīz 11 000 reižu," viņš norādījis, piebilzdams, ka  acīmredzot ir jāpaiet zināmam laikam, kamēr ar jauno situāciju būs  apraduši visi autovadītāji.

"Ātruma mērītāju galvenā funkcija ir preventīva - likt autovadītājiem  aizdomāties, cik droši viņi piedalās satiksmesplūsmā. Domāju, ka  lielākā iespējamā nelaime nav naudassods, bet varbūtējas smagākas sekas  - traumas un nāves gadījumi,"spriedis Lietuvas Ceļu policijas dienesta  vadītājs.

Kā atzinis Grašis, viņam nācies pašam redzēt, ka jaunieši pirms kameru  uzraudzītā posma beigām izkāpj no mašīnas uzsmēķēt, cerot, ka tādējādi izvairīsies no atbildības.

Visvairāk vidējā ātruma mērīšanas sistēmu ierīkots ap Viļņu un Panevēžu, kā arī pie valsts nozīmes ceļiem ap Prieniem un Marijampoli.

Līdztekus galvenajam uzdevumam - mērīt vidējo braukšanas ātrumu - nākotnē šīs sistēmas ļaus arī pārbaudīt, vai automobilis ir apdrošināts, vai tam veikta tehniskā apskate, vai tas netiek meklēts citās valstīs un vai autovadītājs samaksājis ceļu nodokli.

Saskaņā ar provizoriskiem datiem šogad aptuveni 27% ceļu satiksmes negadījumu, kuros cietuši cilvēki, Lietuvā notikuši ātruma pārsniegšanas dēļ.

Kopš gada sākuma Lietuvā autoavārijās gājuši bojā 140 cilvēki.
 

 
Visi komentāri
 
kasinsh79 30.oktobris 2018 10:33
10 6 Atbildēt

Uz Vilnius braucot, ir tikai viens šāds riebīgs posms. Var jau tis nepilnos 4 km mierīgāk arī

JanJan 30.oktobris 2018 11:03
7 8 Atbildēt

Ieslēdz kruīzu un relax.

GTD2 30.oktobris 2018 11:06
2 6 Atbildēt

ja jaa kruizs parasti ir uz 110 kads tur relax stingra rekinasana, ists regulitātes rallijs

650 30.oktobris 2018 10:40
24 12 Atbildēt

Raksta autors te nejauši "aizaiz-aizmirsa" piebilst, ka NEVIENA no šīm v/vid kamērām tur nav novietota uz ātrgaitas ceļiem (uz t.s. Lietuviešu Autobāāņiem, pa kuriem pēc ātruma izsalkušie latvieši steidz maukt uz 320km/s).Kā arī to, ka latviešu līdzi-vestajās vied-ierīcēs mēdz būt tāds štrunts ar kaut-kādu Vāzei līdzigu nosaukumu, kurš, iebraucot šajās totāl-feiskontroles zonās, ekrāna kreisajā malā rāda tādu itin skaistu zaļas krāsas stabiņu, kuru augšuplienošais kursors mūsu tautiešiem lieliski palīdzēs orientēties laikā un telpā šajos grūtajos laikos.

Freijers 30.oktobris 2018 10:43
15 9 Atbildēt

Un izvairīsies arī...šādi piepīpētāji (ar visu stāvoša auto "drošumu") būs bieža parādība arī LV, ja šis kases projekts aizies, kopā ar 75kmh divplākšņiem, utt.

ASV CA ar likumu šāda cūcība ir aizliegta un ļoti pareizi, jo šādi bruģē ceļu uz totoālo kontroli.

JanJan 30.oktobris 2018 11:02
18 27 Atbildēt

Atbalstāmi, LV ar noderētu! Teiksim Rīga-Jūrmala būtu pirmais kandidāts!

Freijers 30.oktobris 2018 11:06
25 20 Atbildēt

Rīga - Jūrmala būtu jābūt autostrādei ar 120 km/h limitu, nevis būdeļnieku takai, kur kreisā joslā opapiem, pa telefonu ļerkstētājiem vai vienkārši nebraucējiem marinēt...Ja pats nevar/negrib braukt, nevajag uz citiem lūrēt !

JanJan 30.oktobris 2018 11:28
15 7 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu, ka kreisā josla jāatbrīvo, arī CSN to saka, ja ir vietas citās joslās.

Pagaidām ceļa drausmīgais stāvoklis nu galīgi neko vairāk par 100 neatļauj + nav jau runa par to 100-120. Ja to šoseju pamatīgi atjaunotu, manis pēc var uzlikt arī to 120 ierobežojumu, 3 joslas kā nekā.

Bet situācija, ka Tev braucot pa kreiso joslu uz 110 (kas jau tā nozīmē, ka pārkāp atļauto), pielien kāds 5m aiz bampera un vēl midžinās un mahājās ar rokām arī nav normāli. Ja ātruma ierobežojums ir 100, tas nedod tiesības kaut kādiem krutajiem pacaniem maukt uz 140. Tas, kas notiek uz tās šosejas ir kaut kāds totāls marazms un jebkādu pēdējo smadzeņu šūnu zaudēšana.

kaarlisk 30.oktobris 2018 12:07
1 4 Atbildēt

Pie noteikuma, ka tiek apsteigts kāds kas pa labi, tā tiešām ir. Vēl jo vairāk, redzot ka no aizmugures lido, ja ir izvēle starp pašam bremzēt aiz priekšā esošā zem atļautā, vai iet kreisajā joslā priekšā lidotājam, pareizā izvēle ir kreisā josla. Tā visos rietumos dara, lidotāji paši bremzē vēl pirms es ieslēdzu pagriezienu.

Freijers 30.oktobris 2018 12:43
28 44 Atbildēt

Kas tur tieši nav normāls ? Ka kāds ātrāk par Tevi brauc ?

Pilns diemžēl ar pāvestiem - skolotājiem un pašpasludinātiem družiņņikiem, nav mana darīšana, ka kāds ko pārkāpj, tā ir policijas kompetence un nav manās "pilnvarās" viņu, kavēt, tādēļ, ja ir iespēja, paeju malā un palaižu, jo īpaši tāpēc, ka man nepatīk nedz astes nedz arī auto deguna priekšā.

Principa pēc nelaist manuprāt ir diagnoze, turklāt diezgan smaga veikli apspēlēta latviešu klasiskā filmā (laikam jau tajos laikos pie 30x mazāka auto skaita bija manis pieminētie skolotāji un pašpasludinātie šerifi ).

Par ceļa kvalitāti runājot - karinot, atvainojiet, sūda kastes, ceļu malās tiek laupīta nauda šo pašu ceļu uzlabošanai - bet tas pierādās atkal un atkal, ka vieglāk ir izdomāt dažādus spaidus un apgrūtinājumus, kā padarīt ceļus normāli lietojamus....tas, ka tāda līmeņa ceļš kā Jūrmalene ir tāds, kā pašlaik un tur ir 90 km/h limits ir tumsonība ES mērogā, ne vairāk ne mazāk !

JanJan 30.oktobris 2018 13:17
8 8 Atbildēt

Nu jā, vidējais latvietis - ka tik kaut ko pārkāpt, apiet, apčakarēt vai izshēmot. Te viss jasna ar autoru.

Man ar viens šitāds paziņa no bijušā darba ir... Uz ceļa ar uzvedās kā pimpis, tik stāsta, kā viņš no Jūrmalenes ar savu 15 gadīgo žopeli goņījis un vilcis līdzi kaut kādam bembusam un skrējies tur ar vēl kādu. Pēc viņa stāstītā izklausās, ka viņš no tā erekciju dabū. Droši vien iebrauc pēc tam pie Spices un pabeidz līdz galam, ja no goņīšanas nesanāk.

Freijers 30.oktobris 2018 15:12
9 18 Atbildēt

Ir tāds teiciens, ka lai ar akmeni met pirmais, kas bez vainas....tikai, tādu jau nav. Tā kā moralizēšana šiet ir lieka likumpaklausība uz ātrumu, nenozīmē ka visu CSN ievēro. Nekādu skriešanos neveicu, bet es gribu brīvi braukt +5, +10 +15 , kā arī netraucēt citiem to darīt un lielākoties arī cilvēki tam šķēršļus neliek...kam no tā noiet, ka kāds garām netiek - nu skumji tas ir nekas vairāk

JanJan 30.oktobris 2018 16:39
13 4 Atbildēt

Nu labi, labi, +5/10/15 mazliet jau nav nekas traks (+10 pēc spidometra, kas praksē ir drusku mazāk jau radars arī nemaz neķer). Visa doma jau bija par to, ka uz tās pašas jūrmalenes trakie iedomājis, ka atrodas Vācijā. Nu ar +30/40/50 nevar braukt... Un es varu derēt, ka šitos mūsu skrējējus Vācijā arī lamātu, jo uz bāņa viņi 100% nemācētu uzvesties. Uz bāņa tomēr ir cits braukšanas līmenis, kultūra. Vidējam LV braucējam trešajā joslā labāk nelīst. Tāpēc es labprāt uz jūrmalenes redzētu tos vidējā ātruma radarus, lai tie lielie skrējēji arī tiktu iekļauti kaut kādos grožos.

pap.Freijeram 30.oktobris 2018 20:16
4 0 Atbildēt

Daj Doru Duraku.Pilnībā piekrītu.

GTD2 30.oktobris 2018 15:46
7 2 Atbildēt

bet protams kreisaa josla jaatbrivo, kas Tev kada dala par citiem, Tev jabrauc pec iespejas tuvak labajai malai, braucot kaut vai uz 110 Tev nedod tiesibas braukt visu laiku pa kreiso joslu

s 30.oktobris 2018 23:15
9 0 Atbildēt

Ļoti daudz tād p*daru uz Jūrmaas šosejas.

Par cik pa šo posmu braucu katru dienu vairākas reizes, tad visamz vienu satieku ik dienas. Brauc uz ~100 nu max 110(pēc spidometra) un viss malā nebrauc, lai gan brīvs, jo redz brauc taču ātrāk par 90km/h.

Pļurkt 30.oktobris 2018 13:03
4 0 Atbildēt

Kad šo Jūrmaleni uzbūvēja, tad tur dižojās zīme ar 130!

Rīga - Sēnīte, Rīga - Jelgava un Rīga - Ogre 110.

eseris 30.oktobris 2018 16:15
1 1 Atbildēt

Tas bija sen un jaunie ceļu satiksmes organizatori un uzturētāji vēl autiņos slapināja (pampēru jau toreiz nebija).

Tagad viss notiek pēc "biznesa plāniem" - maksā un brauc . . .

Tos kuri ievēro noteikumus un nemaksā nepieciešams stimulēt - uzlikt vairāk fotoradarus un būtiski pazemināt ātruma limitu - viss notiks - maksās un brauks.

atb.:Pļurktam 30.oktobris 2018 20:30
2 0 Atbildēt

Un tad tur veda b.b.A.Pelši,A.Vosu,VDK priekšnieku,u.c. biedrus melnās Volgās VAI un VDK pavadībā.Stāsti taču visu,nepļurkšķi.Ut tad Vanšu tiltu uzbūvēja ..

650 30.oktobris 2018 11:50
12 0 Atbildēt

Sensenos 70tajos laikos uz tās j-šosejas bija zīme 120.Tad bija 110, tad/vēl nesen 100 un tagad drošvien drīzvien sekos 70 vai 50.Bezsaimnieka un nolaidības kalngals,absolūts Valsts mēroga kaunatraips.Kāds varēja saskaitīt tajos dažos 5km, cik robos un cik līkumos tur ir tā desmitos negadījumu bojātā un nekad neatremontētā barjera un cik caurumu ir tajā sapuvušajā 2k garajā zaļajā sētā.No kuras nesen viens izlauztais fragments lepni plandījās vējā, gaidīdams savu Lielo Iespēju tapt uzpūstam uz brauktuves.

650 30.oktobris 2018 12:34
9 0 Atbildēt

Tālu/ilgi nav jāmeklē,pa piemēram, lūdzu, te reku izvilkums no viena nupat nesena "veiksmesstāsta",

Vernons 31.oktobris 2018 9:37
1 0 Atbildēt

"Gājējam aizliegts" šķērsot brauktuvi ar sadalošo joslu! Par to iestājas Nāves sods!!!

he 31.oktobris 2018 10:51
1 0 Atbildēt

tā, man liekas, ka vēl ir Rīgas daļa, par ko atbildīga ir Rīgas Dome (RDSD)

650 31.oktobris 2018 17:45
2 0 Atbildēt

Jā, žoga lielākais fragments ap3km garumā tiešām atrodas rīgā.Bet, kad Tu (Es) ar naudas zuteni kabatā ierodamies cssd nomaksāt ikgadējos meslus, tad mums neviens nesaka, par ko konkrēti tiek maksāts.Vai kurš ceļš "neietilpst" uzturamo kategorijā.Lai aizbrauc kāds nofilmē pa dienu- visskaistākās vietas tur ir tieši skaja/orange rajonā.

kaarlisk 30.oktobris 2018 12:54
7 4 Atbildēt

Bet palaiž jau! Tiklīdz kā pats esmu garām kādam kas brauc zem atļautā, tā pārkārtojos labajā joslā. Problēma ir tie kuri nevar tās 2min pagaidīt, brauc aizmugurē ar ieslēgtiem tālajiem, un brīnās ka es tanī mirklī kad mani apžilbina samazinu ātrumu.

Rexx 30.oktobris 2018 17:24
2 14 Atbildēt

Kā tad, fantastiska laika ekonomija tos 15 km no Rīgas uz Jūrmalu braucot ar 90 km/h 10 minūtes, vai mēģinot ar 120 sasniegt teorētiskās 7.5. Bet nesanāk, jo tie citi... Pie tam braucēju kontingents nu it nemaz nav pārākie profiņi.

ES 30.oktobris 2018 18:04
8 22 Atbildēt

vai esi kādreiz iedomājies ka brauc ar 100/120 ne jau lai laiku ieekonomēt bet tīri dēļ tā ka vilkties uz 90 gribas gulēt, jo jaunāks auto jo tie 90 kļūst lēnāki un lēnāki....ar vecu grabažu pieļauju ka grūti noturēties uz ceļu ar 90 bet ne jau ar normālu auto!!!

Rexx 30.oktobris 2018 19:27
3 7 Atbildēt

Nekas, gan jau ar laiku sapratīsi, kas un kā. Kad nodzīsi jaunības dullumu. Par ātru braukšanu, utt. Protams, ir auto, ar kuriem braucot uz 90 nāk miegs, bet fizikas likumi uz visiem darbojas vienādi. Ja gribas gulēt, tad vajag gulēt.

s 30.oktobris 2018 23:19
9 0 Atbildēt

Kādi Tev fizikas likumi?

Vairāk, kā puse šejieniēsu pērk chaina town riepas, cit "pārkāpj" uz m+s, un viss lielākie pidari pamanaš izmantot vecas M+s chaina town riepas, un vēl piemet "es šo ziemiņ vēl var nobraukt" - par kādu fiziku Tu šeit runā?

... 31.oktobris 2018 13:02
0 0 Atbildēt

Kad uzbūvēja Jūrmaleni ar (120) nekādu chaina riepu nebija, jo bija PSRS riepas 155R13. Kādas dabūja, ar tādām brauca ziemu/vasaru...

ES 30.oktobris 2018 17:59
6 3 Atbildēt

Lietuvieši un citi idioti ieraugot vidējā ātruma radara zīmi nez kapēc brauc 70....nu ļoti droši, "ļoti"

Rexx 30.oktobris 2018 19:30
1 1 Atbildēt

Tad tas vēlreiz apliecina autovadītāju "profesionalitāti".

brīnos es 30.oktobris 2018 20:21
3 3 Atbildēt

Nu kā tik ilgā laika nevar saprast-gibi joņot,tad maksā.Tu pajoņoji,samaksāji,deputātiem algas pacēlās.Pajoņoji vēl,un vēl -arī skolātjiem, ... un var būt pat tev pašam.

love it is all you need 30.oktobris 2018 20:24
1 3 Atbildēt

Ja gribas joņot,iekrāj emocijas uz 90,un iepriecini kādu prasmīgi un ilgi.

cēpēehs 30.oktobris 2018 20:26
2 0 Atbildēt

Krājam niknumu,un pārspējam leišus mūsu pašu vienā ceļa posmā, kad pienāks mums tie laiki!

kasinsh79 30.oktobris 2018 23:39
2 2 Atbildēt

Atkal vairākums tirliņu te, kuriem noteikti BAIL braukt ātrāk - smieklīgie

msh 1.novembris 2018 0:31
1 0 Atbildēt

Jā, kasiņ, man arī ir bail braukt ātrāk - var iekļūt ziņās, un pēc tam vēl nāksies atsākt garu gabalu braukšanu ar velosipēdu, jo vadītāja apliecības man arī labu laiciņu vairs nebūs. Nerunājot nemaz par to ka tā ir tāda muļķīga izprieca, ja vien nav nopietns iemesls kaut kur skriet - visu laiku jāsatraucas, jāpēta kaut kāda vāze un pretī braucošie...

Kad tu brauc uz lietuvu paālēties kopā ar lielākajiem leišu pajoļiem, kā tu dari - tu riskē tikai ar savu dzīvību, vai tomēr lielākam adrenalīna līmenim ģimeni arī paķer līdzi? Kāda ir fona mūzika - smagais metāls?

kasinsh79 1.novembris 2018 10:21
0 0 Atbildēt

Viss ok, katrs dara, kā grib. Protams, patrakoju tikai (!) pa autobāni un tikai tad, kad esmu auto viens pats. Fona mūzika ir laba, tas arī

gtr 30.oktobris 2018 23:40
0 0 Atbildēt

pedejoreizi braucot pirms tas pasvaales zoodarza tajaa posma-radarzonaa ka reiz viens lv aiznesas man garam drosi vien domaja ka es svesa zeme raustos normaali braukt, man bija plus 9 kmh un taa es 2 reiz nedelja tur braucu jau gadiem.

msh 1.novembris 2018 0:35
1 0 Atbildēt

Ar to raustīšanos ir tā - izpildās, izpildās, un pēc tam raksta forumos "leišos cepisti apturēja uz 130, ko tagad darīt?". Bet nu jā, agrāk aizbraucot uz leišiem lielākie āksti bija ar latvijas numuriem - tagad pēdējā laikā gan cik redzēti latvijas numuri, tiem es ar saviem +5 esmu gājis garām, bet nu labi - kasiņa tipa kaskadieri/pašnāvnieki izpildās uz leišu autostrādiem - es pa tām vēl neesmu braucis, vienīgi pa gabalu redzējis kauņa - klaipēda galu.

kasinsh79 1.novembris 2018 14:44
0 0 Atbildēt

Labāk nepiemini mani ātrāka brauciena sakarā. Kur nu vēl nosaucot tādus kā mani par kaskadieriem/pašnāvniekiem. Uzskatu, ka tā ir bauda ātri braukt pie stūres. Ar labu stabilu auto - tas ir absolūti droši arīdzan. Ar perfektām riepām, pilnīgi bez neviena tehniska defekta utt. Pats atbildu par savu uzmanību un koncentrāciju, kādu brīdi paskrienot. Tur nav pilnīgi nekā nosodāma vai ierindojama potenciālo nāvenieku sarakstā. Drīzāk secinājums (ne nopēlums), neesi braucis (un ļoti ātri braucis) attīstītajā Eiropā pa ātrgaitas ceļiem - tur tas ir normāli, pieņemami utt. Atkārtojos - ātri braukt pie stūres, tā ir liela bauda Mākslīgi ierobežot ātrumu tur, kur var braukt ātrāk - tas ir nožēlojami, ar to izceļamies vērā ņemami uz Eiropas fona. Pat vairāk, pirms Tallinas ir ātrgaitas ceļš ar 110 zīmi. Lēnīgajā Igaunijā, iedomājies? Lietuvā oficiāli (!) atļauts 130 uz bāņa. Kosmoss, ne?

Toties Latvijā Jūrmalas šosejā - 90 (pipec m3) - komiķi. Nav tur slikts ceļa segums vispārīgi, nav gan

msh 2.novembris 2018 12:47
0 0 Atbildēt

Es neko nesaku par ātru braukšanu pa vācu autobāni, jo tur ir atbilstoša satiksmes organizācija, bet es zinu ka tev patīk tajā pašā lietuvā izpildīties, pēc loģikas "ja menti neķer un neliels procents vietējo pajoļu dara tāpat, tad jau var", un tas nekas ka tur, pazīstot leišus, ir garantēta masa ar braucējiem kas brauc jūtami lēnāk.

Vispār pastāsti - man vēl nekad nav gadījies braukt pa lietuvas autostrādēm - zinot ka uz divu joslu šosejām ar 90 kmph viena daļa leišu brauc lēnāk par tiem 90 - uz cik pa leišu autostrādēm brauc lēnie?

Conqueror 31.oktobris 2018 6:25
2 0 Atbildēt

Pariekšu to jūrmaleni tā kā varētu gludāk noasfaltēt. Un kas atļāva iebūvēt aku vākus tajā pagriezienā pie imantas? Absurds.

Vernons 31.oktobris 2018 9:35
0 0 Atbildēt

Nebūs gaidītais progress, jo CSN ir "caurumi"! Kur palika sadaļa "Ātruma samazināšana" "Vīnes Konvencijas" 17. pants! To visu, par katru, cenu vēlas aizlāpīt ar "Distances izvēli". Nebūs iecerētais efekts, jo tas nedarbojas. Piemēram, pie Grenctāles sabūvētās saliņas, ar plastmasas stabiņiem, ir veicinājušas gājēju bojā eju! Tāda ir statistika.

650 31.oktobris 2018 23:24
0 0 Atbildēt

Tas, kas ir izdzēsts no visām vietnēm un slimības vēsturēm...

Советский автобaн Рига — Юрмала, 1972:

k442 1.novembris 2018 18:43
0 0 Atbildēt

Novērtējot bildē redzamo joslu krāsu, var nepārprotami konstatēt, ka tajos laikos šoferīšiem nebija nekādu problēmu ar CSN prasības - ārpus apdzīvotas vietas turēties vairāk pa labi - ievērošanu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 22

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti